Deze is echt geniaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lol...elke fucking keer
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tourettes guyquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen op Tweakers.
Blizzard.Wat een helden.
Er is ook zo'n anderquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Blizzard.Wat een helden.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Blizzard.Wat een helden.
quote:
Ik moest harder lachen dan de bedoeling wasquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen dan de bedoeling was
Tevens
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat Brian zegt dat het een fantastische schoen is. Je weet wel Brian..... WTF wie is brian??quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:43 schreef badtripbob het volgende:
Wat is er grappig aan die schoenenreclame?
Ik las eerst brain, wat toch wel leuker is als brian.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef davako het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Brian zegt dat het een fantastische schoen is. Je weet wel Brian..... WTF wie is brian??
Waarom zou ik luisteren naar iemand die Brian heet. Ik denk dat de grap daar zit.
Dat was inderdaad grappiger geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik las eerst brain, wat toch wel leuker is als brian.
WUTquote:
ik moest echt lachen. negersquote:
WTFquote:
quote:
Haha, geniaalquote:
9gagquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:16 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht gelijk, wie is die Keiko Agena?
Dus ik opzoeken, ze was "Lane Kim" in gilmore girls.
Voor degene die dat niet kennen, daar speelt ze een 16 tot 23 jarig meisje, maar ze was toen dus 27 tot 34en ze zag er toen ook echt uit als 16 (of jonger misschien zelfs)
Niet hatenquote:
Waarom EN?quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Individual het volgende:
Nog een Iraanse comedian
Het mooie is zij mogen grapjes over Persians EN Arabs maken.
Er zijn regels die voor heel FOK! gelden en ook voor dit topic.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dan kijk je het toch niet faalhaas.
Wat jij grappig vind, vind ik misschien niet grappig.
Dus oprotten met je kut commentaar, dit is een linkdump topic. Je bent niet de enige die dit topic bekijkt, egoïst.
ralphie may is ook geweldigquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:00 schreef computerprobleem het volgende:
Best een goede comedian
Ik zag hem een keer op Comedy Central volgens mij, maar nu weer gevonden:
Hij stelt zich gewoon aan, klaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Er zijn regels die voor heel FOK! gelden en ook voor dit topic.
Je propt je posts in één post of ik flikker de overbodige versies gewoon weg de volgende keer.
En niet direct met benamingen strooien, nergens voor nodig.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:00 schreef computerprobleem het volgende:
Best een goede comedian
Ik zag hem een keer op Comedy Central volgens mij, maar nu weer gevonden:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:03 schreef computerprobleem het volgende:
Je moet op YouTube op 'theLaughfactory' zoeken, veel goede comedians
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:16 schreef computerprobleem het volgende:
Haha, die gast is geweldig
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom EN?
Perzen & Arabieren zijn een totaal ander volk
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:31 schreef computerprobleem het volgende:
Wel veel Iranezen bij die Laugh Factory
In de VS wonen dan ook veel Iranezen, want je word als Iranees snel/makkelijk toegelaten (als je tegen het Iraanse regime bent dan, want de VS hebben dat liever).
8 posts zei ik, niet 8 filmpjes, en dat klopt gewoon, had allemaal makkelijk in 1 post gekunt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij stelt zich gewoon aan, klaar.
Ik heb maar 3 filmpjes gepost, niet 8 zoals hij zegt.
Iedereen plaats losse berichten zonder pics/video's gewoon apart.
Ik heb nooit gezien dat iemand in ONZ zijn losse berichten samenvoegt, dus hij moet zich niet aanstellen en gewoon de filmpjes bekijken. Of niet.
Precies, nu weer ontopic a.u.b.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:16 schreef delano.888 het volgende:
8 posts zei ik, niet 8 filmpjes, en dat klopt gewoon, had allemaal makkelijk in 1 post gekunt.
Inderdaad, ontopic. Je hoeft niet steeds weer offtopic te gaan, delano.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Precies, nu weer ontopic a.u.b.
Haha, hij is goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Individual het volgende:
Nog een Iraanse comedian
Het mooie is zij mogen grapjes over Persians EN Arabs maken.
Haha Prachtig.quote:
damn, bustedquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wejo die kat zit in een doos je weet wat dit betekend.
quote:
Hier is maar één reactie op:quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Meer RAGE dan iets dat leuk is maar toch
Dafuq?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken m en nog steeds moet ik huilen van binnen als ik dit lees.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat sommige katten dit toelaten! Onze poes zou mij met huid en haar opvreten als ik haar ik een pakje probeer te hijsen.quote:
'ik ben bisexueel maar ik zou nooit wat met een meisje doen ieuw'quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ken m en nog steeds moet ik huilen van binnen als ik dit lees.
Of dat ie zegt "This shoe..". Wat kan betekenen dat de andere schoen niet lekker zit of dat ie maar één been heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef davako het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Brian zegt dat het een fantastische schoen is. Je weet wel Brian..... WTF wie is brian??
Waarom zou ik luisteren naar iemand die Brian heet. Ik denk dat de grap daar zit.
Tegenwoordig wel ja...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:34 schreef P8 het volgende:
Moet wel Brits zijn trouwens. Geen land (rijk) dat zulke verneukte kinderen heeft als GB.
Wat een preutse hoerquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'ik ben bisexueel maar ik zou nooit wat met een meisje doen ieuw'![]()
Hahahaha jezus mijn ballenquote:
Er staat, ik heb NOG nooit wat met een meisje gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'ik ben bisexueel maar ik zou nooit wat met een meisje doen ieuw'![]()
Holy shitquote:
gelovigen zijn grappigquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:22 schreef Wootism het volgende:
Nog meer domme mensen
[ afbeelding ]
Jonge dat is de simpelste troll ooitquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:22 schreef Wootism het volgende:
Nog meer domme mensen
[ afbeelding ]
quote:
Tering!!!!!! Hahaha zelden zo gelachen om een Facebook gesprek!quote:
Die heb ik net gelezen op failbook.quote:
Hmm die eennalaatste. 10 stappen vanaf de eennalaatste of vanaf de laatste? Als het het laatste (quote:
"One does not simply finish the game, drink and go back 10 spaces"quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hmm die eennalaatste. 10 stappen vanaf de eennalaatste of vanaf de laatste? Als het het laatste () is, moet die dan ook gedaan worden?
Dat precies, thanks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Antilurker het volgende:
[..]
"One does not simply finish the game, drink and go back 10 spaces"
Volgens mij lees jij het als;
One does not simply: Finish the game, drink and go back 10 spaces
EDIT: Of bedoel je wat anders, je zin is een beetje onduidelijk
Dit is wel heel triestquote:
quote:
Je moet het maar grappig vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef picture_base het volgende:
Na heel veel commentaar van andere users! Een blijkbaar crap filmpje die ik in een verkeerde topic had gezet die ik persoonlijk wel bijzonder vind...
Ohja, als we je toch aan het opvoeden zijn:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef picture_base het volgende:
Na heel veel commentaar van andere users! Een blijkbaar crap filmpje die ik in een verkeerde topic had gezet die ik persoonlijk wel bijzonder vind...
hahaquote:
Erm eigenlijk wel. Dit is zo typisch Darwin dat het zowat hilarisch wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ohja, als we je toch aan het opvoeden zijn:
Op FOK! wordt "Funny" niet verstaan onder mensen die opgeblazen worden
neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Erm eigenlijk wel. Dit is zo typisch Darwin dat het zowat hilarisch wordt.
Praat voor je zelf en doe niet zo tof.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ohja, als we je toch aan het opvoeden zijn:
Op FOK! wordt "Funny" niet verstaan onder mensen die opgeblazen worden
Ook nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef spenky het volgende:
[..]
Praat voor je zelf en doe niet zo tof.
quote:
Ja. Mensen die zelf het gevaar opzoeken en dan om het leven komen/verminkt raken --> altijd leuk.quote:
Voor videos waarin mensen verminkt raken of dood gaan heb je sites als rotten.com, zou niet weten hoe dat zou passen in een "funny links&clips" thread van FOK!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja. Mensen die zelf het gevaar opzoeken en dan om het leven komen/verminkt raken --> altijd leuk.
je bent niet verplicht om te klikken hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Voor videos waarin mensen verminkt raken of dood gaan heb je sites als rotten.com, zou niet weten hoe dat zou passen in een "funny links&clips" thread van FOK!
Aangenaam trouwens, ik ben een van de weinige tere zieltjes hier.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef spenky het volgende:
[..]
je bent niet verplicht om te klikken hoor
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik heb die AMA een paar weken terug door zitten lezen. Prachtig hoe die Woody Harrelson werd afgebrandt op redditquote:
Dit is eigenlijk nog best wel een leuk filmpje.quote:
Nietquote:Op zondag 26 februari 2012 08:50 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk nog best wel een leuk filmpje.
Valt mee hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als zo'n beest serieus in je hals bijt ben je er wel geweest
Hahahahahahahaha, ik ga me toch een partijtje stuk hierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:06 schreef Mirel het volgende:
Wat als de mannelijk Avengers poseerden zoals de vrouwelijke?
[ afbeelding ]
Die staat volgens mij in dit topic nog gepostquote:
Zijn er ook gifjes waarbij dat treinkruipen grandioos misgaat? Vind ik leuker dan dit.quote:
Vast wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zijn er ook gifjes waarbij dat treinkruipen grandioos misgaat? Vind ik leuker dan dit.
http://oncampus.macleans.(...)es-viral/#more-37313quote:Victoria student gets lesson in internet celebrity
A University of Victoria student got a midterm lesson on how to become an Internet celebrity after a post on his Facebook wall went viral.
Soon after Austin Knill told his friends that he’d started dating a girl named Sara Hartly, a photo showed up on his wall which showed an extraordinary Valentine’s gift from her—his face inked on her bicep.
The post lit up with comments. Within two days, Knill had received hundreds of Facebook messages. Someone—not Knill, he says—had posted the transcript on sites like Reddit and it had quickly spread as far as Singapore and the U.K.
But when news site OpenFile investigated, Knill admitted that the girlfriend is fictional. The tattoo was created in Photoshop. It was a practical joke that worked better than anticipated, he says.
Knill says he never intended for it to go viral—although he does have orders for t-shirts.
http://vancouver.openfile(...)ook-prank-goes-viralquote:“My friend Cameron Kenis and I wanted to see if we could convince people one of us had started dating a girl, named Sara Hartly. We rock paper scissored for which one of us would get her. It was amusing at first but we quickly decided it would be more fun to have her appear to be utterly insane.
We made her a false facebook account and even gave her fake friends, who we also controlled. Their names were anagrams: Maria Giny = Imaginary, Carol Tifiling = Fictional girl. We knew all along we wanted to see how far we could push our friends' credulity so we started making her do really unusual things.”
Och jezus deze heb ik helemaal over het hoofd gezien.quote:
Zag hem op 9GAGquote:Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die staat volgens mij in dit topic nog gepostMet Nederlandse titel
Dan ga je toch lekker naar rotten.com?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zijn er ook gifjes waarbij dat treinkruipen grandioos misgaat? Vind ik leuker dan dit.
Inderdaad, prachtig. Net als dezequote:Op maandag 27 februari 2012 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://vancouver.openfile(...)ook-prank-goes-viral
Toch een goeie troll
Eerst was hij leuker, nu doet hij het alleen voor het geld.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef summer2bird het volgende:
Onze gillende roodharige is terug:
Dat stukje op het eind..![]()
Oh, wist ik niet, dat hij het voor het geld doetquote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst was hij leuker, nu doet hij het alleen voor het geld.
Die Gingers do have Souls is wel legit, maar sindsdien verkoopt hij ook shirts en mokken etc.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet, dat hij het voor het geld doet
Oh zo.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die Gingers do have Souls is wel legit, maar sindsdien verkoopt hij ook shirts en mokken etc.
quote:"A few appealed for the liberty of the civil rights activist Chen Guangcheng, who is under house arrest.
Others asked about a recent political intrigue in south-west China, in which one of the country's top policemen, Wang Lijun, spent a day in the US consulate in Chengdu for undisclosed reasons.
But many simply voiced delight at their freedom to speak: they talked about occupying the furniture and bringing snacks and soft drinks."
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Mirel het volgende:
hehe, glitch in Google+, en onderdrukte Chinezen gaan Obama's pagina volspammen met klachten. En ook onzin natuurlijk.
[..]
[ afbeelding ]
Wat een rust! Normaal is het zo overweldigend druk als je door het topic scrollt door alle plaatjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door smegmanus op 28-02-2012 21:38:37 ]
En dan niet de post boven de jouwe verwijderen / in een spoiler zettenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
Kijk even naar de maten van een plaatje voordat je het hier gaat posten.
Dat is ook niet nodig.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan niet de post boven de jouwe verwijderen / in een spoiler zetten
Alsnog te veel werk.quote:
Van een longcat gaat je computer niet flippen en daarbij zitten we nu toch alweer op een nieuwe pagina.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan niet de post boven de jouwe verwijderen / in een spoiler zetten
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef wuuht het volgende:
voor de mensen die age of empires kennen
quote:
Ik mis de begin explosie. Dat je voorhuid nog wat dicht zit en je al wel begint te plassen. Het plas hoopt zich op totdat je voorhuid de kracht niet meer kan weerstaan en je de hele plee onderzeikt.....quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:26 schreef Moira. het volgende:
Hallo, pissen voor vrouwen is ook niet altijd even gemakkelijk hoor
Als je straal niet genoeg kracht heeft pis je zo je hele reet onder (dat drupt daar dan massaal naartoe).
Hels afveeg karwei om je daarna weer droog je onderbroek in te hijsen..
quote:
Doet me denken aan http://www.badgerbadgerbadger.com/quote:
Ik ben nu aan het hopen dat het lukt om de mp3 versie hiervandaan te downloaden:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
A. Die wil ik als ringtone
B. Hoe?
C. Das dezelfde vent als van weebl en bob
Ik kan het wel even voor je rippen als je wilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het hopen dat het lukt om de mp3 versie hiervandaan te downloaden:
http://www.loudtronix.me/search/Marvelous-Breadfish
En dan de 2e youtubeversie vind ik de beste kwaliteit.
Hij was al gelukt, but thanks!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik kan het wel even voor je rippen als je wil
*POP*
quote:
quote:
Godsammequote:
quote:
quote:
Wat?quote:
quote:
Aahah die is fucking ziekquote:
Die ken ik al, is al eens op FOK! gepost een tijd terug, toen had een FOK!er nog een 10e gemaakt.quote:
awwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |