Deze is echt geniaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lol...elke fucking keer
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tourettes guyquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen op Tweakers.
Blizzard.Wat een helden.
Er is ook zo'n anderquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Blizzard.Wat een helden.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Blizzard.Wat een helden.
quote:
Ik moest harder lachen dan de bedoeling wasquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen dan de bedoeling was
Tevens
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat Brian zegt dat het een fantastische schoen is. Je weet wel Brian..... WTF wie is brian??quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:43 schreef badtripbob het volgende:
Wat is er grappig aan die schoenenreclame?
Ik las eerst brain, wat toch wel leuker is als brian.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef davako het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Brian zegt dat het een fantastische schoen is. Je weet wel Brian..... WTF wie is brian??
Waarom zou ik luisteren naar iemand die Brian heet. Ik denk dat de grap daar zit.
Dat was inderdaad grappiger geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik las eerst brain, wat toch wel leuker is als brian.
WUTquote:
ik moest echt lachen. negersquote:
WTFquote:
quote:
Haha, geniaalquote:
9gagquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:16 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht gelijk, wie is die Keiko Agena?
Dus ik opzoeken, ze was "Lane Kim" in gilmore girls.
Voor degene die dat niet kennen, daar speelt ze een 16 tot 23 jarig meisje, maar ze was toen dus 27 tot 34en ze zag er toen ook echt uit als 16 (of jonger misschien zelfs)
Niet hatenquote:
Waarom EN?quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Individual het volgende:
Nog een Iraanse comedian
Het mooie is zij mogen grapjes over Persians EN Arabs maken.
Er zijn regels die voor heel FOK! gelden en ook voor dit topic.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dan kijk je het toch niet faalhaas.
Wat jij grappig vind, vind ik misschien niet grappig.
Dus oprotten met je kut commentaar, dit is een linkdump topic. Je bent niet de enige die dit topic bekijkt, egoïst.
ralphie may is ook geweldigquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:00 schreef computerprobleem het volgende:
Best een goede comedian
Ik zag hem een keer op Comedy Central volgens mij, maar nu weer gevonden:
Hij stelt zich gewoon aan, klaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Er zijn regels die voor heel FOK! gelden en ook voor dit topic.
Je propt je posts in één post of ik flikker de overbodige versies gewoon weg de volgende keer.
En niet direct met benamingen strooien, nergens voor nodig.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:00 schreef computerprobleem het volgende:
Best een goede comedian
Ik zag hem een keer op Comedy Central volgens mij, maar nu weer gevonden:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:03 schreef computerprobleem het volgende:
Je moet op YouTube op 'theLaughfactory' zoeken, veel goede comedians
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:16 schreef computerprobleem het volgende:
Haha, die gast is geweldig
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom EN?
Perzen & Arabieren zijn een totaal ander volk
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:31 schreef computerprobleem het volgende:
Wel veel Iranezen bij die Laugh Factory
In de VS wonen dan ook veel Iranezen, want je word als Iranees snel/makkelijk toegelaten (als je tegen het Iraanse regime bent dan, want de VS hebben dat liever).
8 posts zei ik, niet 8 filmpjes, en dat klopt gewoon, had allemaal makkelijk in 1 post gekunt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij stelt zich gewoon aan, klaar.
Ik heb maar 3 filmpjes gepost, niet 8 zoals hij zegt.
Iedereen plaats losse berichten zonder pics/video's gewoon apart.
Ik heb nooit gezien dat iemand in ONZ zijn losse berichten samenvoegt, dus hij moet zich niet aanstellen en gewoon de filmpjes bekijken. Of niet.
Precies, nu weer ontopic a.u.b.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:16 schreef delano.888 het volgende:
8 posts zei ik, niet 8 filmpjes, en dat klopt gewoon, had allemaal makkelijk in 1 post gekunt.
Inderdaad, ontopic. Je hoeft niet steeds weer offtopic te gaan, delano.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Precies, nu weer ontopic a.u.b.
Haha, hij is goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Individual het volgende:
Nog een Iraanse comedian
Het mooie is zij mogen grapjes over Persians EN Arabs maken.
Haha Prachtig.quote:
damn, bustedquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wejo die kat zit in een doos je weet wat dit betekend.
quote:
Hier is maar één reactie op:quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Meer RAGE dan iets dat leuk is maar toch
Dafuq?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken m en nog steeds moet ik huilen van binnen als ik dit lees.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat sommige katten dit toelaten! Onze poes zou mij met huid en haar opvreten als ik haar ik een pakje probeer te hijsen.quote:
'ik ben bisexueel maar ik zou nooit wat met een meisje doen ieuw'quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ken m en nog steeds moet ik huilen van binnen als ik dit lees.
Of dat ie zegt "This shoe..". Wat kan betekenen dat de andere schoen niet lekker zit of dat ie maar één been heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef davako het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Brian zegt dat het een fantastische schoen is. Je weet wel Brian..... WTF wie is brian??
Waarom zou ik luisteren naar iemand die Brian heet. Ik denk dat de grap daar zit.
Tegenwoordig wel ja...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:34 schreef P8 het volgende:
Moet wel Brits zijn trouwens. Geen land (rijk) dat zulke verneukte kinderen heeft als GB.
Wat een preutse hoerquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'ik ben bisexueel maar ik zou nooit wat met een meisje doen ieuw'![]()
Hahahaha jezus mijn ballenquote:
Er staat, ik heb NOG nooit wat met een meisje gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'ik ben bisexueel maar ik zou nooit wat met een meisje doen ieuw'![]()
Holy shitquote:
gelovigen zijn grappigquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:22 schreef Wootism het volgende:
Nog meer domme mensen
[ afbeelding ]
Jonge dat is de simpelste troll ooitquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:22 schreef Wootism het volgende:
Nog meer domme mensen
[ afbeelding ]
quote:
Tering!!!!!! Hahaha zelden zo gelachen om een Facebook gesprek!quote:
Die heb ik net gelezen op failbook.quote:
Hmm die eennalaatste. 10 stappen vanaf de eennalaatste of vanaf de laatste? Als het het laatste (quote:
"One does not simply finish the game, drink and go back 10 spaces"quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hmm die eennalaatste. 10 stappen vanaf de eennalaatste of vanaf de laatste? Als het het laatste () is, moet die dan ook gedaan worden?
Dat precies, thanks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Antilurker het volgende:
[..]
"One does not simply finish the game, drink and go back 10 spaces"
Volgens mij lees jij het als;
One does not simply: Finish the game, drink and go back 10 spaces
EDIT: Of bedoel je wat anders, je zin is een beetje onduidelijk
Dit is wel heel triestquote:
quote:
Je moet het maar grappig vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef picture_base het volgende:
Na heel veel commentaar van andere users! Een blijkbaar crap filmpje die ik in een verkeerde topic had gezet die ik persoonlijk wel bijzonder vind...
Ohja, als we je toch aan het opvoeden zijn:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef picture_base het volgende:
Na heel veel commentaar van andere users! Een blijkbaar crap filmpje die ik in een verkeerde topic had gezet die ik persoonlijk wel bijzonder vind...
hahaquote:
Erm eigenlijk wel. Dit is zo typisch Darwin dat het zowat hilarisch wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ohja, als we je toch aan het opvoeden zijn:
Op FOK! wordt "Funny" niet verstaan onder mensen die opgeblazen worden
neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Erm eigenlijk wel. Dit is zo typisch Darwin dat het zowat hilarisch wordt.
Praat voor je zelf en doe niet zo tof.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ohja, als we je toch aan het opvoeden zijn:
Op FOK! wordt "Funny" niet verstaan onder mensen die opgeblazen worden
Ook nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef spenky het volgende:
[..]
Praat voor je zelf en doe niet zo tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |