Haha Prachtig.quote:
damn, bustedquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wejo die kat zit in een doos je weet wat dit betekend.
quote:
Hier is maar één reactie op:quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Meer RAGE dan iets dat leuk is maar toch
Dafuq?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken m en nog steeds moet ik huilen van binnen als ik dit lees.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat sommige katten dit toelaten! Onze poes zou mij met huid en haar opvreten als ik haar ik een pakje probeer te hijsen.quote:
'ik ben bisexueel maar ik zou nooit wat met een meisje doen ieuw'quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ken m en nog steeds moet ik huilen van binnen als ik dit lees.
Of dat ie zegt "This shoe..". Wat kan betekenen dat de andere schoen niet lekker zit of dat ie maar één been heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef davako het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Brian zegt dat het een fantastische schoen is. Je weet wel Brian..... WTF wie is brian??
Waarom zou ik luisteren naar iemand die Brian heet. Ik denk dat de grap daar zit.
Tegenwoordig wel ja...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:34 schreef P8 het volgende:
Moet wel Brits zijn trouwens. Geen land (rijk) dat zulke verneukte kinderen heeft als GB.
Wat een preutse hoerquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'ik ben bisexueel maar ik zou nooit wat met een meisje doen ieuw'![]()
Hahahaha jezus mijn ballenquote:
Er staat, ik heb NOG nooit wat met een meisje gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'ik ben bisexueel maar ik zou nooit wat met een meisje doen ieuw'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |