Holy shitquote:
gelovigen zijn grappigquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:22 schreef Wootism het volgende:
Nog meer domme mensen
[ afbeelding ]
Jonge dat is de simpelste troll ooitquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:22 schreef Wootism het volgende:
Nog meer domme mensen
[ afbeelding ]
quote:
Tering!!!!!! Hahaha zelden zo gelachen om een Facebook gesprek!quote:
Die heb ik net gelezen op failbook.quote:
Hmm die eennalaatste. 10 stappen vanaf de eennalaatste of vanaf de laatste? Als het het laatste (quote:
"One does not simply finish the game, drink and go back 10 spaces"quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hmm die eennalaatste. 10 stappen vanaf de eennalaatste of vanaf de laatste? Als het het laatste () is, moet die dan ook gedaan worden?
Dat precies, thanks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Antilurker het volgende:
[..]
"One does not simply finish the game, drink and go back 10 spaces"
Volgens mij lees jij het als;
One does not simply: Finish the game, drink and go back 10 spaces
EDIT: Of bedoel je wat anders, je zin is een beetje onduidelijk
Dit is wel heel triestquote:
quote:
Je moet het maar grappig vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef picture_base het volgende:
Na heel veel commentaar van andere users! Een blijkbaar crap filmpje die ik in een verkeerde topic had gezet die ik persoonlijk wel bijzonder vind...
Ohja, als we je toch aan het opvoeden zijn:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef picture_base het volgende:
Na heel veel commentaar van andere users! Een blijkbaar crap filmpje die ik in een verkeerde topic had gezet die ik persoonlijk wel bijzonder vind...
hahaquote:
Erm eigenlijk wel. Dit is zo typisch Darwin dat het zowat hilarisch wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ohja, als we je toch aan het opvoeden zijn:
Op FOK! wordt "Funny" niet verstaan onder mensen die opgeblazen worden
neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Erm eigenlijk wel. Dit is zo typisch Darwin dat het zowat hilarisch wordt.
Praat voor je zelf en doe niet zo tof.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ohja, als we je toch aan het opvoeden zijn:
Op FOK! wordt "Funny" niet verstaan onder mensen die opgeblazen worden
Ook nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef spenky het volgende:
[..]
Praat voor je zelf en doe niet zo tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |