quote:Op maandag 20 februari 2012 00:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hier heb je er nog één
[ afbeelding ]
quote:
http://www.geenstijl.tv/2(...)_op_onze_jongen.htmlquote:Op maandag 20 februari 2012 00:38 schreef delano.888 het volgende:
Zie nu pas dat het Rutger is in die tankweet iemand het filmpje te vinden?
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hipstersquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lol...elke fucking keer
Dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
4e plaatje is ook geniaal.. enige verschil is de kleur van de hoofddoek
wat een tyfushumorquote:
Lijkt erg op een anekdote over (volgens mij) de schrijver Aldous Huxley. Die zat nogal vaak aan de paddo's & erger, en had altijd geniale ingevingen als hij tripte, maar achteraf wist hij ze nooit meer. Dus op een dag nam hij LSD, had een geniale ingeving, schreef 'm enthousiast op en tripte verder. De volgende dag bekeek hij zijn notities, en het enige dat er stond: "Everything is covered in oil!!"quote:
geen verschil zien tussen een hoofddoek en een chadorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
4e plaatje is ook geniaal.. enige verschil is de kleur van de hoofddoek
Zo is het nog wel leuk. Het zou ook nog wel leuk zijn als men het gewoon zelf zou tekenen, dat was het leuke van oudere strips / ragecomics, omdat ze zo slecht getekend waren. Hier krijg je van die kant en klare copy paste troep waar niemand, behalve minderwaardigen, op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Lijkt erg op een anekdote over (volgens mij) de schrijver Aldous Huxley. Die zat nogal vaak aan de paddo's & erger, en had altijd geniale ingevingen als hij tripte, maar achteraf wist hij ze nooit meer. Dus op een dag nam hij LSD, had een geniale ingeving, schreef 'm enthousiast op en tripte verder. De volgende dag bekeek hij zijn notities, en het enige dat er stond: "Everything is covered in oil!!"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |