Hoop ikquote:Lees je nog steeds? Downloaden en spelen! Ik denk dat er vrij hoge scores gehaald kunnen worden, ik heb hem bewust relatief eenvoudig gehouden, al is het natuurlijk net waar je interesse qua muziek ligt. Have fun!
Ik heb hem serieus uit gezet vanmiddagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:24 schreef Darkestrah het volgende:
Dit gaat hem helemaal worden. Ik houd al maanden je last.fm in de gaten.
Je ogen heb je dan ook niet echt nodig.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:54 schreef ralfseltje het volgende:
Eerste lijstjes binnen:
1. Darkestrah
2. Arn0
3. Nab
Dan zou ik er niet meer dan 2 per persoon doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:59 schreef ralfseltje het volgende:
En als laatste opmerking; ik wil via pm best wat cryptische hints geven (als vervanger van een tussenstand met punten). Goed/fout geef ik uiteraard niet aan.
Mijn lijstje is ook onderweg. Had ik al gezegd dat ik met je wil trouwen en je kinderen wil?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:54 schreef ralfseltje het volgende:
Eerste lijstjes binnen:
1. Darkestrah
2. Arn0
3. Nab
Ja, heel specifiek zal ik niet worden in ieder geval en per se 2 per persoon kost mij weer te veel tijd omdat iedereen er dan gebruik van maakt.. Als iemand echt om de topplekken mee strijdt zal ik sowieso wat minder royaal zijn met hints, maar of iemand nou 12 of 13 punten haalt maakt in principe niet uit, beetje aanmoediging is nooit weg. Ik zal sowieso niets weggeven qua hints naar een bepaalde artiest of nummer oid.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet meer dan 2 per persoon doen.
Hmm wederom ligt een diskwalificatie op de loer, ditmaal wegens (seksuele) intimidatiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Mijn lijstje is ook onderweg. Had ik al gezegd dat ik met je wil trouwen en je kinderen wil?
Toffe muziek op dit late uur.
Oké, ik snap het. Tijd om naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:08 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Hmm wederom ligt een diskwalificatie op de loer, ditmaal wegens (seksuele) intimidatie
Whoah!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:10 schreef ralfseltje het volgende:
1. Belsen
2. Darkestrah
3. Arn0
4. Nab
Overigens ben ik een man, maar we kunnen het altijd proberen. Hmm ja, tijd om op bed te gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Oké, ik snap het. Tijd om naar bed te gaan.
Ho eens, dit gaat zomaar niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:10 schreef ralfseltje het volgende:
1. Belsen
2. Darkestrah
3. Arn0
4. Nab
Ja, dan zie je toch hoe nauw dat luistert. De vorige keren bakte ik er niks van.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:17 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij zitten wij wel redelijk op 1 lijn qua muziek. Ik kon er al heel wat tijdens de eerste beluistering raden.
Eerste inzending volgt later vandaag.
edit: specifieke aantallen maar even verwijderd; las net pas iets over het niet weggeven van scores of indicaties daartoe tot het einde.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, Grobbel is weer terug!
Dan kan 'ie gelijk weer bovenaan de lijst van makers
hoax.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:03 schreef ralfseltje het volgende:
1. Grobbel
2. Belsen
3. Darkestrah
4. Arn0
5. Nab
ah, dan weet ik er waarschijnlijk lekker veelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit gaat er weer 1 worden waar ik niets weet
Iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
ah, dan weet ik er waarschijnlijk lekker veel
Lijkt me heel merkwaardig als jij er niet in ieder geval twee weetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit gaat er weer 1 worden waar ik niets weet
Link werkt nog gewoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Werkt de downloadlink nog steeds? Zo ja, dan heeft mijn werk de boel HEEL goed afgeschermd. (Volgens Mediafire is de file verwijderd)
Niets persoonlijks, maar eigenlijk willen we niet meer dat je meedoet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Werkt de downloadlink nog steeds? Zo ja, dan heeft mijn werk de boel HEEL goed afgeschermd. (Volgens Mediafire is de file verwijderd)
Ja maar... ik HEB nog niet eens meegedaan! Dat jullie me na mijn eerste deelname er uit sodemieteren, begrijp ik. Maar geef me op zijn minst een kans om mezelf te schande te maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar eigenlijk willen we niet meer dat je meedoet.
Nog even en ik maak een meldpunt voor je. Of ik laat je gewoon weer een plek zakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar eigenlijk willen we niet meer dat je meedoet.
Ik weet in ieder geval al wel wie ik voortaan geen slaapplek meer aanbied.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:52 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nog even en ik maak een meldpunt voor je. Of ik laat je gewoon weer een plek zakken.
Jawelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik durf mijn score niet in te sturen.
Wie dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval al wel wie ik voortaan geen slaapplek meer aanbied.
Deze editie is gewoon te mainstream voor jouw excentrieke smaak. Misschien als je alles achterstevoren draait klinkt het meer herkenbaar voor jequote:
Audacityquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef Kadafi het volgende:
Ik heb ook zin om een nieuwe editie te organiseren in April/Mei. Heb al leuke liedjes, en dat is een zeer gevarieerde lijst die ik bij elkaar heb gezet, al zeg ik het zelf. Nu moet ik nog een programma vinden waarmee ik gemakkelijk van hele nummers fragmenten kan maken. Iemand van de makers van eerdere edities heeft vast een goede tip voor me.
Misschien is het ook een leuk idee om een editie niet alleen intro's te doen, maar ook andere instrumentale stukken te gebuiken, bijv. een bridge of outro.
Dat wordt toch ook al gedaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef Kadafi het volgende:
Misschien is het ook een leuk idee om een editie niet alleen intro's te doen, maar ook andere instrumentale stukken te gebuiken, bijv. een bridge of outro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Percentages goed van meegedane edities (minimaal drie keer meegedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf niet te zeggen dat het precies klopt
Ik denk dat deze ronde helemaal jouw ding isquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef MaJo het volgende:
Ha ben benieuwd naar de nieuwe rondeGa later even luisteren
De vorige ronde uiteindelijk niet meer meegedaan omdat het me niet aansprak
Shit, net naast het podium. Meer dan dat gaat het niet worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:20 schreef ralfseltje het volgende:
1. Grobbel
2. Belsen
3. Kadafi
4. Robdriesen
5. Darkestrah
6. Berkery
7. Bosbeetle
8. Gambolputty
9. Ranja
10. OMG
11. Bayswater
12. Arn0
13. Nab
You just made my dayquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:28 schreef ralfseltje het volgende:
Ik verveelde me:
Stand aller tijden (edities 2 t/m 9):
Naam Punten
1. n00biedoobiedoo 306
2. Gambolputty 184
19 herken ik echt niet. Anders zou ik valspelen door op de tekst te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:23 schreef ralfseltje het volgende:
Nummer 2, 8, 19 en 30 zijn overigens nog niet geraden. Nummer 19 had ik niet verwacht.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef ralfseltje het volgende:
Wat een stagnatie in inzendingen/verbeteringen. Ter motivatie de onderlinge verschillen (gerekend vanaf de persoon die boven je staat):
1. Grobbel
2. Belsen -17
2. Bosbeetle
4. Darkestrah -4
5. Kadafi -5
5. Robdriesen
6. Berkery -2
8. Gambolputty -2
9. Ranja -2
10. OMG -4
11. Bayswater -7
12. Arn0 -2
13. Nab -2
lijst ingestuurd, 19 & 30 wist ik wel, dus dat is hoopvolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:23 schreef ralfseltje het volgende:
Nummer 2, 8, 19 en 30 zijn overigens nog niet geraden. Nummer 19 had ik niet verwacht.
Oeps, blijkbaar overheen gelezen, mijn oprechte excusesquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:43 schreef froebelmeister het volgende:
Is mijn lijstje vorige week wel aangekomen? Niet dat ik bovenaan zou staan...
Wees welkom. Leuk, zoveel reactiesquote:Op maandag 5 maart 2012 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil hem ook wel proberen, niet dat ik hoog zal eindigen maar toch.
Is Noobiedoobiedoobiedoo gediskwalificeerd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:28 schreef ralfseltje het volgende:
Froebel gooit er nog wat punten tegenaan.
Grobbel 51
Gehenna 43
Froebelmeister 40
Belsen 34
Bosbeetle 34
Darkestrah 30
Kadafi 25
Robdriesen 25
Berkery 23
Gambol 21
Ranja 19
OMG 15
Bayswater 8
Arn0 6
Nab 4
NOG TOT ZONDAG 12 UUR! (MAJO, ON, MINIRULEZ, WEEZERBUTLER)....
Oeps, zeer zeker niet, kopierfoutje vanuit excelquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Is Noobiedoobiedoobiedoo gediskwalificeerd?
jawel, voor de lol. en als iedereen dat denkt is er niks aan voor de organisatorquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:46 schreef starla het volgende:
56 ga ik toch niet redden, dus heeft geen zin om in te sturen.
Nu denken we lekker allemaal dat je niets van het rijtje kent.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:46 schreef starla het volgende:
Primaquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nu denken we lekker allemaal dat je niets van het rijtje kent.
Ach, je hebt 4 zekerheden in het leven: Life and Death,Taxes en Noobiedoobiedoo die wint met Trivia.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:46 schreef starla het volgende:
Drie meen ikquote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben stiekem benieuwd hoeveel mensen Darondo hebben geraden. Meneer Darondo wekt mij namelijk elke morgen.
huidige maaklijstquote:1. ranja
2. weezerbutler
3. ralfseltje
4. bosbeetle
5. Darkestrah
6. Trashcanman
7. Robdriessen
Mijn vriendin samen met mijn schoonvader hebben een lijstje in elkaar geknutseld (dan kunnen jullie niets ontlenen aan mijn muziek smaakquote:1. weezerbutler
2. bosbeetle
3. Trashcanman
4. Robdriessen
Ik ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:37 schreef Gehenna het volgende:
aj op het laatste moment nog even uit de top-3 gekinkeld
Het is dan ook simpelweg betere muziek.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:06 schreef ralfseltje het volgende:
Overigens is Total Touch vaker geraden dan The Beatles.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:52 schreef WeezerButler het volgende:
Zet'm deze week voor het weekend nr. 11 online.
Had gelijk met jou gestaan als ik Brian Ferry niet met Roxy Music had verwisseld..quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef Berkery het volgende:
Mmm, ik had nog een plekje kunnen stijgen
je moet er even een zipje van maken, een goed gratis programma om dat mee te doen is 7-zip even installeren dan mapje selecteren --> linker muiskop op het mapje dan 7-zip-->toevoegen aan archief (oid)quote:Op maandag 19 maart 2012 09:12 schreef WeezerButler het volgende:
Fragmenten klaar. Lukt me alleen niet om een map met de nummers te uploaden in Mediafire. Pakt de losse nummers. Kan iemand me ff behulpzaam zijn. Thnx alvast
Grote kans dat er wel een ander zip programma op staat, winzip of iets wat erop lijktquote:Op maandag 19 maart 2012 10:46 schreef WeezerButler het volgende:
Dank Bosbeetle. Zal helaas weer uitstel betekenen. Op mijn werk PC kan ik geen programma's installeren. Buiten de door de IT goedgekeurde. Dus donderdag weer thuis. (Tenzij er een vrijwilliger deze klus voor me kan opknappen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |