Iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
ah, dan weet ik er waarschijnlijk lekker veel
Lijkt me heel merkwaardig als jij er niet in ieder geval twee weetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit gaat er weer 1 worden waar ik niets weet
Link werkt nog gewoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Werkt de downloadlink nog steeds? Zo ja, dan heeft mijn werk de boel HEEL goed afgeschermd. (Volgens Mediafire is de file verwijderd)
Niets persoonlijks, maar eigenlijk willen we niet meer dat je meedoet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Werkt de downloadlink nog steeds? Zo ja, dan heeft mijn werk de boel HEEL goed afgeschermd. (Volgens Mediafire is de file verwijderd)
Ja maar... ik HEB nog niet eens meegedaan! Dat jullie me na mijn eerste deelname er uit sodemieteren, begrijp ik. Maar geef me op zijn minst een kans om mezelf te schande te maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar eigenlijk willen we niet meer dat je meedoet.
Nog even en ik maak een meldpunt voor je. Of ik laat je gewoon weer een plek zakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar eigenlijk willen we niet meer dat je meedoet.
Ik weet in ieder geval al wel wie ik voortaan geen slaapplek meer aanbied.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:52 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nog even en ik maak een meldpunt voor je. Of ik laat je gewoon weer een plek zakken.
Jawelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik durf mijn score niet in te sturen.
Wie dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval al wel wie ik voortaan geen slaapplek meer aanbied.
Deze editie is gewoon te mainstream voor jouw excentrieke smaak. Misschien als je alles achterstevoren draait klinkt het meer herkenbaar voor jequote:
Audacityquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef Kadafi het volgende:
Ik heb ook zin om een nieuwe editie te organiseren in April/Mei. Heb al leuke liedjes, en dat is een zeer gevarieerde lijst die ik bij elkaar heb gezet, al zeg ik het zelf. Nu moet ik nog een programma vinden waarmee ik gemakkelijk van hele nummers fragmenten kan maken. Iemand van de makers van eerdere edities heeft vast een goede tip voor me.
Misschien is het ook een leuk idee om een editie niet alleen intro's te doen, maar ook andere instrumentale stukken te gebuiken, bijv. een bridge of outro.
Dat wordt toch ook al gedaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef Kadafi het volgende:
Misschien is het ook een leuk idee om een editie niet alleen intro's te doen, maar ook andere instrumentale stukken te gebuiken, bijv. een bridge of outro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Percentages goed van meegedane edities (minimaal drie keer meegedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf niet te zeggen dat het precies klopt
Ik denk dat deze ronde helemaal jouw ding isquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef MaJo het volgende:
Ha ben benieuwd naar de nieuwe rondeGa later even luisteren
De vorige ronde uiteindelijk niet meer meegedaan omdat het me niet aansprak
Shit, net naast het podium. Meer dan dat gaat het niet worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:20 schreef ralfseltje het volgende:
1. Grobbel
2. Belsen
3. Kadafi
4. Robdriesen
5. Darkestrah
6. Berkery
7. Bosbeetle
8. Gambolputty
9. Ranja
10. OMG
11. Bayswater
12. Arn0
13. Nab
You just made my dayquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:28 schreef ralfseltje het volgende:
Ik verveelde me:
Stand aller tijden (edities 2 t/m 9):
Naam Punten
1. n00biedoobiedoo 306
2. Gambolputty 184
19 herken ik echt niet. Anders zou ik valspelen door op de tekst te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:23 schreef ralfseltje het volgende:
Nummer 2, 8, 19 en 30 zijn overigens nog niet geraden. Nummer 19 had ik niet verwacht.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef ralfseltje het volgende:
Wat een stagnatie in inzendingen/verbeteringen. Ter motivatie de onderlinge verschillen (gerekend vanaf de persoon die boven je staat):
1. Grobbel
2. Belsen -17
2. Bosbeetle
4. Darkestrah -4
5. Kadafi -5
5. Robdriesen
6. Berkery -2
8. Gambolputty -2
9. Ranja -2
10. OMG -4
11. Bayswater -7
12. Arn0 -2