Ho eens, dit gaat zomaar niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:10 schreef ralfseltje het volgende:
1. Belsen
2. Darkestrah
3. Arn0
4. Nab
Ja, dan zie je toch hoe nauw dat luistert. De vorige keren bakte ik er niks van.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:17 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij zitten wij wel redelijk op 1 lijn qua muziek. Ik kon er al heel wat tijdens de eerste beluistering raden.
Eerste inzending volgt later vandaag.
edit: specifieke aantallen maar even verwijderd; las net pas iets over het niet weggeven van scores of indicaties daartoe tot het einde.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, Grobbel is weer terug!
Dan kan 'ie gelijk weer bovenaan de lijst van makers
hoax.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:03 schreef ralfseltje het volgende:
1. Grobbel
2. Belsen
3. Darkestrah
4. Arn0
5. Nab
ah, dan weet ik er waarschijnlijk lekker veelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit gaat er weer 1 worden waar ik niets weet
Iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
ah, dan weet ik er waarschijnlijk lekker veel
Lijkt me heel merkwaardig als jij er niet in ieder geval twee weetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit gaat er weer 1 worden waar ik niets weet
Link werkt nog gewoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Werkt de downloadlink nog steeds? Zo ja, dan heeft mijn werk de boel HEEL goed afgeschermd. (Volgens Mediafire is de file verwijderd)
Niets persoonlijks, maar eigenlijk willen we niet meer dat je meedoet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Werkt de downloadlink nog steeds? Zo ja, dan heeft mijn werk de boel HEEL goed afgeschermd. (Volgens Mediafire is de file verwijderd)
Ja maar... ik HEB nog niet eens meegedaan! Dat jullie me na mijn eerste deelname er uit sodemieteren, begrijp ik. Maar geef me op zijn minst een kans om mezelf te schande te maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar eigenlijk willen we niet meer dat je meedoet.
Nog even en ik maak een meldpunt voor je. Of ik laat je gewoon weer een plek zakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar eigenlijk willen we niet meer dat je meedoet.
Ik weet in ieder geval al wel wie ik voortaan geen slaapplek meer aanbied.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:52 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nog even en ik maak een meldpunt voor je. Of ik laat je gewoon weer een plek zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |