quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
En misschien wel de belangrijkste vraag: wat vind je van pinguïns?
Sssssht, anders gaat ze straks met een grote boog om ons heen op het NSFquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Pas maar op, Miranda/Greys maakt zo een foto van je scheur
Dat zou wel leuk zijn, hopelijk niet in het ESF live Topic, want dat zou betekenen dat ze niet meedoetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ze gewoon een keertje langskomt ofzo.. Dr fantopic in TAL ofzo
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ze gewoon een keertje langskomt ofzo.. Dr fantopic in TAL ofzo
Hahaha ik denk het wel, ik heb alleen nog geen vlaggetje maar die kan ik misschien van jullie lenen zondag?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef Peter het volgende:
Kun je goed met een vlaggetje wapperen?
![]()
Live vanui Bakuquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, hopelijk niet in het ESF live Topic, want dat zou betekenen dat ze niet meedoet
Absoluut!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Hahaha ik denk het wel, ik heb alleen nog geen vlaggetje maar die kan ik misschien van jullie lenen zondag?
Een heel erg vrolijk nummer die erg bij mij past en ik denk dat ook het verhaal van het nummer erg herkenbaar is voor iedereenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi Joan!
Wat voor nummer kunnen we van je verwachten zondag?
Moet lukkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Hahaha ik denk het wel, ik heb alleen nog geen vlaggetje maar die kan ik misschien van jullie lenen zondag?
Tofquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Een heel erg vrolijk nummer die erg bij mij past en ik denk dat ook het verhaal van het nummer erg herkenbaar is voor iedereen
Dankjewel, pearl is erg aardig!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef Peter het volgende:
Klinkt veelbelovend! Je bent in ieder geval de meest sympathieke kandidaat samen met Pearl! Jullie hebben beiden een hele aardige 'air' over je. Meer dan de rest, qua uitstraling.
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ik ga absoluut op Joan stemmen as. zondag, ik dacht vanmiddag: ik ga gewoon 10 keer stemmen.
Ik heb het tijdens TVOH al gedaan (geen 10 keer per avond hoor) en ga het nu weer doen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
Joan, wil je zondag mijn vlaggetje signeren?
Op wereld tournee met mijn eigen muziek! De grote zalen maar ook kleine zalen want ik hou van optreden waarbij ik iedereens gezicht kan zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:07 schreef Peter het volgende:
Welke droom moet nog uitkomen de komende 2 jaar?
We zullen er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat je na zondag onze gezichten nooit meer vergeet, al zou je het nog zo graag willenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Op wereld tournee met mijn eigen muziek! De grote zalen maar ook kleine zalen want ik hou van optreden waarbij ik iedereens gezicht kan zien
Jij bent eigenlijk wel een rasartiestquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Op wereld tournee met mijn eigen muziek! De grote zalen maar ook kleine zalen want ik hou van optreden waarbij ik iedereens gezicht kan zien
Ik ben idd gaan shoppen, maar omdat ik iets op mijn manier wil hebben (ik ben erg eigenwijs) laten we het maken! Ik heb iets getekend en dat word nu gemaakt!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Mag je al een tipje van de sluier oplichten over de kleding die je gaat dragen?
En fijn dat je er zelf blij mee bent in elk geval, je ging met de stylisten shoppen zag ik op je facebook van de week, dus je bent geslaagd
Jemig wat goed zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:42 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik ben idd gaan shoppen, maar omdat ik iets op mijn manier wil hebben (ik ben erg eigenwijs) laten we het maken! Ik heb iets getekend en dat word nu gemaakt!
Ik heb vandaag wat fotos ontvangen en ik ben erg heeeel erg blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |