http://www.rtl.nl/gezondheid/obese/home/quote:Obese is voor dit seizoen helaas afgelopen, alle kandidaten hebben keihard gestreden en hebben mooie resultaten behaald.
Maar wees niet getreurd. Obese gaat verder in de Verenigde Staten: volg nu elke zondag om 20:00 uur de acht kandidaten van Obese: USA bij RTL 4.
denk het ook!quote:
eind dit jaar weer een nieuw NL seizoenquote:Nieuw seizoen Obese
Helaas kun je je niet meer aanmelden voor Obese seizoen 2. De redactie heeft genoeg aanmeldingen binnen gekregen. Degene die zich hebben aangemeld voor het nieuwe seizoen krijgen bericht van de redactie.
Uit alle aanmeldingen kiest de redactie enkele kandidaten uit die mogen meedoen aan deze harde strijd. Wie weet zien we jou in het nieuwe seizoen van Obese! Eind 2012 zal Obese terugkomen met een nieuw seizoen.
quote:
Zoooooo!!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:09 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Katelijn uit het 1e seizoen van de NL versie van Obese
[ afbeelding ]
ben benieuwd hoe het met iedereen is nu uit S1quote:Op maandag 27 februari 2012 09:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoooooo!!
Wat goed zeg!
Die ziet er geweldig uit!
quote:
quote:
ze lijkt me inderdaad een doorzetter, dus denk dat het haar wel gaat lukken om zoveel af te vallenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kijk ook mee,.
Wel knap dat ze vrijwel direct doorzet; ze viel om maar gaat toch gewoon weer door.
Ik zie wel degelijk al een verschil hoor. Maar ze heeft nog veel te gaan, uiteraard.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ook klote is ze dalijk 45 kilo afgevallen en je ziet er niet zoveel van
Dat doet de nl versie toch berer - na een jaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef MissJ het volgende:
aha, daar gaan ze weer, een operatie terwijl ze nog niet op haar streefgewicht is ...
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat doet de nl versie toch berer - na een jaar.
Ze ziet er zoooo veel beter uit
ja ik had ook zoiets van uhhh maar ik zie nog kwabben bij haar armen?quote:
Dr knieën zagen er ook nog erg lelijk uit, met veel los vel.. misschien krijgt ze nog een operatie ofzo of is alleen dr buik al gedaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja ik had ook zoiets van uhhh maar ik zie nog kwabben bij haar armen?
Maar goed, kunnen denk ik niet alles weghalen.
oh ja dat zou ook kunnen dat ze nog een operatie krijgt. Misschien moet ze eerst nog meer afvallen en dat ze daarna voor de volgende operatie kunnen gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dr knieën zagen er ook nog erg lelijk uit, met veel los vel.. misschien krijgt ze nog een operatie ofzo of is alleen dr buik al gedaan?
ik zou dat ook niet trekkenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef computergirl het volgende:
Wow, ik kan echt geen 103 verdieoingen met de trap
dus dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef computergirl het volgende:
Wel realistisch dat het een keer mislukt
Ja inderdaad, schrok ik ook van! Dan moet je wel heel veel eten!quote:
Nee hoor, valt mee. Enige wat je moet doen is volledig stoppen met sporten en je eetpatroon niet aanpassen. Dan barst je binnen de kortste keren uit je vel.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, schrok ik ook van! Dan moet je wel heel veel eten!
Supersneu natuurlijk, maar hopelijk werkt die therapie.
dus dit... Grote kans op blessures, lijkt me dus niet bepaald slim om met zo'n gewicht te gaan hardlopenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:33 schreef computergirl het volgende:
Hardlopen met 130 kilo - die arme knieen
De herhaling kijken of opnemen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
shit, ben het vergeten op te nemen. En terugkijken op rtl xl kost 99 cent
Dan maar niet
je hebt niet veel gemist. Dik persoon mist motivatie en doorzettingsvermogen en gooit er met de pet naar zodra tv-mannetje even niet opletquote:Op zondag 25 maart 2012 23:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
shit, ben het vergeten op te nemen. En terugkijken op rtl xl kost 99 cent
Dan maar niet
Ja, maar ze had wel een aantal tegenslagen die ze alleen kon verwerken met het eten van 30 Baconators per dag.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
je hebt niet veel gemist. Dik persoon mist motivatie en doorzettingsvermogen en gooit er met de pet naar zodra tv-mannetje even niet oplet
Ik schrok ook,quote:
Genoeg bewegingsmogelijkheden daar. 30 kilo afgevallen in maand 2quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef computergirl het volgende:
Ze woont wel in een prachtige omgeving
Goed, bruin volkoren brood is aan de ene kant wel goed maar bevat ook veel koolhydraten. Wat je natuurlijk nodig hebt, maar je kan het ook uit andere dingen halen. Neem aan dat ze heel veel brood at, en niet eens de gezonde soort, dus dan wordt er even gekapt omdat vermindering van koolhydraten --> afvallen.quote:
Lekkerding. Wel grappig om het verschil tussen bewust en onbewust zonder mate eten, in lichaamsvorm te zien.quote:
Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod,quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Chai het volgende:
Ja maar helemaal niet? Zou niet weten wat je dan allemaal zou moeten eten.
En het is gewoon makkelijk voedsel. Ik zou echt dik worden zonder brood.
Brood is het enige wat hier altijd in huis is.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod,. Bevat ook minder vage shit dan het meeste brood (de echte knackebrod dan). Maarja, dit is off-topic
.
Weet wel zeker dat je niet dikker wordt zonder broodGewoon andere dingen eten.
Haha, imo is knackebrod gezonder dan broodquote:Op zondag 1 april 2012 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Brood is het enige wat hier altijd in huis is.en knackebrod valt voor mij ook in de categorie brood. Dus dan zou ik daarop overgaan.
Ik zeg ook 'goed, bruin volkoren brood' is niet slechtquote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
Onzin dat volkoren brood niet goed zou zijn! Is juist wel goed, zijn goede koolhydraten en die heb je hard nodig.
Wat ook een fabel is dat alle koolhydraten slecht zouden zijn. Maar goed, off-topic
Ben wel erg benieuwd of het haar uiteindelijk lukt.quote:
aha ok okquote:Op zondag 1 april 2012 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zeg ook 'goed, bruin volkoren brood' is niet slecht. Koolhydraten in general zijn niet slecht, maar voor het afvallen wordt vaak koolhydraat-arm gegeten want dat gaat lekker snel,
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
aha ok ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
voor het programma is het inderdaad wel leuk dat ze snel afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens wegen die mensen echt bizar veel, dus dan gaat het afvallen meestal veel sneller dan als je licht overgewicht hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja is toch anders dan bij de amerikaanse versie, hier lijkt het op een iets rustigere manier te gaanquote:
Wat voor vage shit bevat brood volgens jou dan? Brood is gewoon meel, water, gist en zout.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod,. Bevat ook minder vage shit dan het meeste brood (de echte knackebrod dan).
Ik bedoel gewoon dat aan brood vaak (dus niet altijd!) veel bullshit is toegevoegd,quote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat voor vage shit bevat brood volgens jou dan? Brood is gewoon meel, water, gist en zout.
Als je vergelijkt doe het dan wel goed en ga niet echt knackebrod vergelijken met fabrieksbrood. Echt brood bevat absoluut geen 'vage shit'.
De verhouding van mensen die 'echt' brood kopen/maken (en dan bedoel ik ook niet de kant en klare broodmix etc, maar echte 100% volkoren meel, gist etc.) ten opzichte van mensen die gewoon fabrieksbrood kopen is zo afwijkend dat je imo te allen tijde kunt uitgaan van fabrieksbrood als er wordt gesproken over brood. En fabrieksbrood zit vol met 'vage shit'.quote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat voor vage shit bevat brood volgens jou dan? Brood is gewoon meel, water, gist en zout.
Als je vergelijkt doe het dan wel goed en ga niet echt knackebrod vergelijken met fabrieksbrood. Echt brood bevat absoluut geen 'vage shit'.
in volkoren brood van de bakker is geen vage shit toegevoegd (beschermd product), en brood dat je bij de bio winkel koopt als helemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik bedoel gewoon dat aan brood vaak (dus niet altijd!) veel bullshit is toegevoegd,.
Ik heb nergens gezegd dat brood slecht is. En ik heb ook gezegd "vaak" en "niet altijd". Daar houd ik het bij. Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat het veel koolhydraten bevat en dat ze daarom dat wrs niet mocht hebben terwijl ze afviel.quote:Op maandag 2 april 2012 08:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
in volkoren brood van de bakker is geen vage shit toegevoegd (beschermd product), en brood dat je bij de bio winkel koopt als helemaal niet.
Kletsmajoor.quote:Op maandag 2 april 2012 10:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat brood slecht is. En ik heb ook gezegd "vaak" en "niet altijd". Daar houd ik het bij. Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat het veel koolhydraten bevat en dat ze daarom dat wrs niet mocht hebben terwijl ze afviel.
jaquote:
Ohooo, leuk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:20 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Obese, hoe is het nu met? komt in twee afleveringen (5/9 en 9/9) op RTL4. Voor de duidelijkheid, de Nederlandse deelnemers.
twitter:hermanroggeveen twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 12:42:09Wat sneu; Danny, de eerste kandidaat van Obese (die goedlachse) heeft een terugval gehad. Heftige beelden! reageer retweet
http://wondervol.nl/hoe-is-het-nu-met-de-deelnemers-van-obese/quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:04 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
twitter:hermanroggeveen twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 12:42:09Wat sneu; Danny, de eerste kandidaat van Obese (die goedlachse) heeft een terugval gehad. Heftige beelden! reageer retweet
Danny ging helaas van de ene verslaving (eten), naar een andere (sporten) en helaas is eten makkelijker vol te houden dan 5 uur per dag te sporten. Wel jammer zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://wondervol.nl/hoe-is-het-nu-met-de-deelnemers-van-obese/
http://www.volkskrant.nl/(...)sitaspatienten.dhtmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Danny ging helaas van de ene verslaving (eten), naar een andere (sporten) en helaas is eten makkelijker vol te houden dan 5 uur per dag te sporten. Wel jammer zeg
Lekker snel scoren dus van de programmabazen, maar het werkelijke probleem is niet aangepakt.quote:Het werd snel duidelijk: Danny's probleem zat niet in zijn lijf, maar in zijn verslaafde hoofd. Geen woord daarover in Obese.
Dat is dan snel gegaan! Was op 14 april nog bij een presentatie van hem en toen was hij nog goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef MissJ het volgende:
wooow, hij was 40 a 50 kilo aangekomen zei Wendy van Dijk.
Zonde zeg! Hoop dat hij eea inmiddels weer aan het oppakken is en weer bezig is met afvallen.
Klopt, levenslang je eetpatroon aanpassen, anders ben je zo weer op je oude gewicht. Of je moet een sport vinden die je leuk vindt en die volhouden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
Iemand zei eens tegen mij dat de enige manier om écht af te vallen het aanpassen van je levenswijze is. Voortaan brood als ontbijt in plaats van koffie, of elke dag koken in plaats van magnetron, etc.
Dus nooit via welk dieet dan ook.
quote:As the star of 2009 TLC show The 650lb Virgin, David Smith's transformation to handsome personal trainer - with a doting girlfriend - made headlines.
But in a sad turn of events, the 35-year-old, from Phoenix, Arizona revealed today that he is once again morbidly obese, having re-gained over 250 of the 400lbs he lost.
In an interview this morning, he admitted that by putting on weight at this rate, his life was at risk.
He told the Today show: 'I've gained more than 250lbs in two years, and with all that extra weight so quickly added to my body, I don't know how I'm still living right now... The way I'm going, I'm not going to live for too much longer.'
Zelfde geldt misschien voor Danny.quote:'All my life I was this monster in my head and all of a sudden, to be this good looking guy, it blew my mind away. I didn't know how to deal with it.'
quote:'As much as you've worked on the outside, you have to work on the inside,' he explained. 'And if your foundation isn't built up, you're just going to crumble down. And unfortunately I fell down, but I know I can climb back up.'
quote:Een paar jaar geleden begonnen zes mensen met levensbedreigende obesitas aan een heftig traject om hun leven en gewicht drastisch te veranderen. Gedurende een jaar werden de deelnemers gevolgd in de grote strijd tegen de vele kilo's.
Een jaar later krijgen de kandidaten een bezoekje en laten ze zien hoe ze hun nieuwe leven hebben ingericht. Hebben ze de strijd volgehouden of zijn ze weer teruggevallen in oude patronen? Bekijk het woensdag 29 augustus om 21:30 bij RTL 4.
50kg in 5 jaar is gewoon sad, maar buiten dat is het natuurlijk logisch dat deze mensen terugvallen. Het is dan ook een kunst op zich om sterk te blijven en gewoon op gewicht te blijven. Je lichaam moet daar gewoon aan wennen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:57 schreef Ole het volgende:
Toen ik Danny zag in april vreesde ik dit al. Het lijkt wel een beetje als mensen die verslaafd zijn: die ruilen ook vaak de ene verslaving in voor een andere. Hij was meer dan 3 kg per week afgevallen, dat is echt niet gezond. Hier op FOK heeft iemand 5 jaar gedaan over 50 kg. Dat is veel beter en veel grotere kans dat het bliivend is. Vergt natuurlijk ook enorme discipline!
USA toch niet?quote:
nee, een update van de deelnemers van de Nederlandse serie.quote:
Why?quote:
Hem gaf ik juist de minste kans. 5 uur per dag sporten.. kom op zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zag een dikke Danny in de preview.
En hoewel ik wist dat het de meesten niet zou lukken, had ik hém nou juist de meeste kans gegeven slank te blijven. Hij had een positieve instelling, klaagde nauwelijks bij het sporten en leek herboren. Jammer.
Ik las ergens dat ze vijf jaar nog coaching kregen? Zelfs dat zal niet genoeg zijn denk ik. De rest van je leven moet je écht opletten dat je niet terugvalt. Als dat gebeurt, dan val je hard terug ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:15 schreef jcdragon het volgende:
Wel jammer. Ondanks dat ze van RTL nog een jaar gratis coaching kregen, is het toch niet gelukt om op gewicht te blijven.
Oh, het zou ook best wel 5 jaar kunnen zijn. In ieder geval hadden ze het erover dat ze nog verder konden trainen met hun coaches.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef winka het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze vijf jaar nog coaching kregen? Zelfs dat zal niet genoeg zijn denk ik. De rest van je leven moet je écht opletten dat je niet terugvalt. Als dat gebeurt, dan val je hard terug ook.
Omdat 5 jaar over 50kg gewoon sad is, dat is 10kg per jaar. ~1kg per week afvallen is gezond en verantwoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Why?Denk dat je beter op dat tempo kan afvallen door een veranderde levensstijl, dan door een crashdieet 50 kilo in een jaar. Denk dat je bij het eerste een véél grotere kans hebt om blijvend slank te blijven..
Het kan sneller, ja. Maargoed, liever eraf dan erbijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat 5 jaar over 50kg gewoon sad is, dat is 10kg per jaar. ~1kg per week afvallen is gezond en verantwoord.
Dat is al veelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
~1kg per week afvallen is gezond en verantwoord.
nou niks sads aan hoor! Eraf is eraf (en veel meer kans op blijvend eraf als het langzamer gaat!) en het kan beter heel erg langzaam gaan dan veel te snel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat 5 jaar over 50kg gewoon sad is, dat is 10kg per jaar. ~1kg per week afvallen is gezond en verantwoord.
ik ook. Ik gok dat hij als laatste komtquote:
Hij wilde wel echt. Een van die dames zat tussendoor al gebak te eten. En diegene die toen een vriendje kreeg vond het wel goed, zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hem gaf ik juist de minste kans. 5 uur per dag sporten.. kom op zeg
Zijn toch ook twee afleveringen? Gok dat hij dan ook nog eens volgende week aan het eind komtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook. Ik gok dat hij als laatste komt
oh ja, 2 afleveringen? Hmm nou dan zal hij wel pas de 2e aflevering komen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zijn toch ook twee afleveringen? Gok dat hij dan ook nog eens volgende week aan het eind komt
Waren dat niet gewoon beelden van het hele begin?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Die Natasha zag er wel uit alsof ze (behoorlijk wat) aangekomen is...
Geen idee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon beelden van het hele begin?
Die was sowieso niet zo heel overdreven veel afgevallen volgens mij toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Die Natasha (in de preview) zag er wel uit alsof ze (behoorlijk wat) aangekomen is...
Die was toch sowieso niet zoveel kwijt, vergeleken bij de anderen? Die vond het heel snel best toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Zou wat zijn zeg... Zoveel afgevallen met bloed, zweet en tranen en dan weer dik aankomen.
Die benen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het erger gezien, dat overtollig vel.
Ja, maar toch lijkt me dit wel onwijs rotquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het erger gezien, dat overtollig vel.
ditquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar toch lijkt me dit wel onwijs rot
Ze willen tranen zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
WTF geen vergoeding.
Nou laat RTL het vergoeden dan!
Terecht. Kom op! Eerst er aan vreten en de Nederlanders mét discipline mogen lappen voor een ander.quote:
Ik hoop het! Maar indd, eerst de tranen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
WTF geen vergoeding.
Doen ze vast wel denk ik. Soort van 'Hart in actie-actie'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
WTF geen vergoeding.
Twee afleveringenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit weer een serie van meerdere afleveringen, trouwens? Want het gaat al een half uur over Angeli?
Geen idee of je sarcastisch bent, maar ik ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Terecht. Kom op! Eerst er aan vreten en de Nederlanders mét discipline mogen lappen voor een ander.
Ja ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee of je sarcastisch bent, maar ik ben het wel met je eens.
Maar dan komen ze toch maar aan 2 mensen toe vandaag? Of duurt het programma langer? Even spieken....quote:
Nee hoor, ik ben serieus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben serieus.
Behandeling van ziekte mag betaald worden, cosmetische ingrepen is lekker zelf lappen.
Ik vind het echt een lastig twijfelgeval. Hangt er vanaf of het medische achtergronden heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?quote:
het duurt tot 23.00, dus ik denk dat ze er dan 3 per aflevering doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan komen ze toch maar aan 2 mensen toe vandaag? Of duurt het programma langer? Even spieken....
Nja, ik weet niet, als je kijkt wat te zwaar zijn allemaal gekost heeft (wat zei ze ook alweer: bloeddruk, suiker en nog meer?) is die bwc een peulenschil en een mooie beloning.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben serieus.
Behandeling van ziekte mag betaald worden, cosmetische ingrepen is lekker zelf lappen.
Hengeloër hierquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?![]()
Borne was ooit het middelpunt van mijn wereld (H)
En die twee met een relatie wellicht samen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
het duurt tot 23.00, dus ik denk dat ze er dan 3 per aflevering doen.
Ah, dat was ooit mijn halve levenquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ah, dat was ooit mijn halve leven
denk het welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En die twee met een relatie wellicht samen?
Maar als ik nu dit accent hoor ben ik blij dat ik weg benquote:
Nohquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar als ik nu dit accent hoor ben ik blij dat ik weg ben
Krijgen ze hier geen nachtmerries van of ontwikkelen ze niet anorexia zo ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Moeten die kinderen niet op tijd naar bed, dat ze allemaal Obese keken?
Jij hebt de hele tijd over "te snel" terwijl ~1kg per week haalbaar, gezond en verantwoord is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou niks sads aan hoor! Eraf is eraf (en veel meer kans op blijvend eraf als het langzamer gaat!) en het kan beter heel erg langzaam gaan dan veel te snel.
1/2 kg is het maximale, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt de hele tijd over "te snel" terwijl ~1kg per week haalbaar, gezond en verantwoord is.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
"We zijn veel dichter bij elkaar gekomen"
Ja, dat is logisch.
Daarom ook die ~.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
1/2 kg is het maximale, voor zover ik weet.
dat klopt, maar als iemand minder afvalt is dat dus niet sad ofzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt de hele tijd over "te snel" terwijl ~1kg per week haalbaar, gezond en verantwoord is.
Ja volgens mij ook. En de meesten hebben ook een fase waarin ze wel sporten en gezond eten en dan niks afvallen. Zo'n plateaufase zeg maar... Heel erg frustrerend en dan gaan heel veel ook weer gewoon slecht eten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
1/2 kg is het maximale, voor zover ik weet.
Sorryquote:
Is het ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat klopt, maar als iemand minder afvalt is dat dus niet sad ofzo.
Als je te zwaar bent is elke kilo verlies een winst, ook al val je minder snel af dan 1 kilo per week.
Don't forget your roots.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Sorry![]()
Alhoewel het ook aan mij te horen is als ik een weekend bij mijn ouders heb doorgebracht
Oh dat kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat klopt, maar als iemand minder afvalt is dat dus niet sad ofzo.
Als je te zwaar bent is elke kilo verlies een winst, ook al val je minder snel af dan 1 kilo per week.
precies!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat klopt![]()
Ik ken ook mensen die zo'n crashdieet doen, met vieze drupjes onder de tong elke ochtend.
Nou, dat lijkt me ook niet echt gezond.
Dat. Heb daar heel veel respect voor juist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou niks sads aan hoor! Eraf is eraf (en veel meer kans op blijvend eraf als het langzamer gaat!) en het kan beter heel erg langzaam gaan dan veel te snel.
Knap hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies!
Ik ben zelf 14 kilo afgevallen en heb dat in 10 maanden gedaan. Wilde niet gaan crashen omdat ik weet dat dat niet vol te houden is en het hele snelle verlies van gewicht dan niet blijvend is. Tevens wilde ik ook tijdens het afvallen gewoon af en toe wat kunnen snoepen en gewoon lekker uit eten kunnen blijven gaan. Nu ben ik sinds 2 maanden stabiel. Er zou nog wel een kilo of 6 af mogen, maar is geen must ofzo en dat komt wel weer. Wil nu vooral even stabiel blijven en dat lukt prima.
Goed zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies!
Ik ben zelf 14 kilo afgevallen en heb dat in 10 maanden gedaan. Wilde niet gaan crashen omdat ik weet dat dat niet vol te houden is en het hele snelle verlies van gewicht dan niet blijvend is. Tevens wilde ik ook tijdens het afvallen gewoon af en toe wat kunnen snoepen en gewoon lekker uit eten kunnen blijven gaan. Nu ben ik sinds 2 maanden stabiel. Er zou nog wel een kilo of 6 af mogen, maar is geen must ofzo en dat komt wel weer. Wil nu vooral even stabiel blijven en dat lukt prima.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Knap hoor!Wat jij doet is ook de beste manier vind ik
dank jullie!quote:
Slet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef MissJ het volgende:
ik wil je wel leeg trekken hoor Radmilo
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Slet!
Ik hoef Wendy niet per se te vullen.
Heb jij een PT?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef Ole het volgende:
Zo hoef ik niet te doen hoor, bij mijn fysio/PT! Die gaat er gewoon met de zweep over
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Jammer, geen Danny denk ik vandaag
Ze doet tenminste het huishouden nu.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]Viel ook wel te verwachten, natuuurlijk
Hij was niet voor niets ook juist als allereerste in de normale serie.. Is gewoon het beste verhaal
Ja maar niet elke dag hoor! Had een jaar fysio vanwege gebroken enkel. Praktijk heeft ook sportruimte, hij is nu mijn trainer. Heb één keer per maand een afspraak met hem, maar zie hem vaak als ik de rest van de maand zelf bezig ben.quote:
Moet je dan ook elke maand op de weegschaal?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja maar niet elke dag hoor! Had een jaar fysio vanwege gebroken enkel. Praktijk heeft ook sportruimte, hij is nu mijn trainer. Heb één keer per maand een afspraak met hem, maar zie hem vaak als ik de rest van de maand zelf bezig ben.
Maar doe net zulk soort dingen als ik hier zie.
Nope, niet bij hem. Ben nog niet expliciet meet dietist begonnen. Maar ik ga voor de 2-3 kg per maand.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet je dan ook elke maand op de weegschaal?
Oh je wil er echt wat kilo's af?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope, niet bij hem. Ben nog niet expliciet meet dietist begonnen.
Ik hou van dit soort programma's. Ik voel me dan altijd zo slankquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik blijf me toch lullig voelen als ik dit kijk en ondertussen zit te snoepen.. Vooral ook omdat ik weet dat ik helemaal niet zou misstaan aan de andere kant van het beeldscherm
Dit kun je voorkomen door naar je eigen ik te kijken, ChipsZak.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die altijd gek wordt van dat psychologische 'emotionele' overeating geneuzel?
Ik heb ook zitten snoepen tijdens het kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik blijf me toch lullig voelen als ik dit kijk en ondertussen zit te snoepen.. Vooral ook omdat ik weet dat ik helemaal niet zou misstaan aan de andere kant van het beeldscherm
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die altijd gek wordt van dat psychologische 'emotionele' overeating geneuzel?
Ik vind mezelf ook 15 kilo te zwaar en ik haffel net een handvol kaasblokjes weg. En ijskoud lever ik ook nog commentaar op dikke zeugen op TV. Mooi he, dat dat allemaal kan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:38 schreef ejiraM het volgende:
Dat ook jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook 15 kilo te zwaar en ik haffel net een handvol kaasblokjes weg. En ijskoud lever ik ook nog commentaar op dikke zeugen op TV. Mooi he, dat dat allemaal kan?
Ja, maar 2-3 kg per maand. In elk geval rustig aan. Dan doe ik er maar een jaar of 2 overquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh je wil er echt wat kilo's af?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar 2-3 kg per maand. In elk geval rustig aan. Dan doe ik er maar een jaar of 2 over![]()
Veel gezonder dan dit, wat ze in dit programma doen werkt jojo-en in de hand. Is voor normaal mens niet vol te houden.
Bewijs? Nu op tv...
Goed zo. Henig anquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar 2-3 kg per maand. In elk geval rustig aan. Dan doe ik er maar een jaar of 2 over![]()
Veel gezonder dan dit, wat ze in dit programma doen werkt jojo-en in de hand. Is voor normaal mens niet vol te houden.
Bewijs? Nu op tv...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |