http://www.rtl.nl/gezondheid/obese/home/quote:Obese is voor dit seizoen helaas afgelopen, alle kandidaten hebben keihard gestreden en hebben mooie resultaten behaald.
Maar wees niet getreurd. Obese gaat verder in de Verenigde Staten: volg nu elke zondag om 20:00 uur de acht kandidaten van Obese: USA bij RTL 4.
denk het ook!quote:
eind dit jaar weer een nieuw NL seizoenquote:Nieuw seizoen Obese
Helaas kun je je niet meer aanmelden voor Obese seizoen 2. De redactie heeft genoeg aanmeldingen binnen gekregen. Degene die zich hebben aangemeld voor het nieuwe seizoen krijgen bericht van de redactie.
Uit alle aanmeldingen kiest de redactie enkele kandidaten uit die mogen meedoen aan deze harde strijd. Wie weet zien we jou in het nieuwe seizoen van Obese! Eind 2012 zal Obese terugkomen met een nieuw seizoen.
quote:
Zoooooo!!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:09 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Katelijn uit het 1e seizoen van de NL versie van Obese
[ afbeelding ]
ben benieuwd hoe het met iedereen is nu uit S1quote:Op maandag 27 februari 2012 09:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoooooo!!
Wat goed zeg!
Die ziet er geweldig uit!
quote:
quote:
ze lijkt me inderdaad een doorzetter, dus denk dat het haar wel gaat lukken om zoveel af te vallenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kijk ook mee,.
Wel knap dat ze vrijwel direct doorzet; ze viel om maar gaat toch gewoon weer door.
Ik zie wel degelijk al een verschil hoor. Maar ze heeft nog veel te gaan, uiteraard.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ook klote is ze dalijk 45 kilo afgevallen en je ziet er niet zoveel van
Dat doet de nl versie toch berer - na een jaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef MissJ het volgende:
aha, daar gaan ze weer, een operatie terwijl ze nog niet op haar streefgewicht is ...
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat doet de nl versie toch berer - na een jaar.
Ze ziet er zoooo veel beter uit
ja ik had ook zoiets van uhhh maar ik zie nog kwabben bij haar armen?quote:
Dr knieën zagen er ook nog erg lelijk uit, met veel los vel.. misschien krijgt ze nog een operatie ofzo of is alleen dr buik al gedaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja ik had ook zoiets van uhhh maar ik zie nog kwabben bij haar armen?
Maar goed, kunnen denk ik niet alles weghalen.
oh ja dat zou ook kunnen dat ze nog een operatie krijgt. Misschien moet ze eerst nog meer afvallen en dat ze daarna voor de volgende operatie kunnen gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dr knieën zagen er ook nog erg lelijk uit, met veel los vel.. misschien krijgt ze nog een operatie ofzo of is alleen dr buik al gedaan?
ik zou dat ook niet trekkenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef computergirl het volgende:
Wow, ik kan echt geen 103 verdieoingen met de trap
dus dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef computergirl het volgende:
Wel realistisch dat het een keer mislukt
Ja inderdaad, schrok ik ook van! Dan moet je wel heel veel eten!quote:
Nee hoor, valt mee. Enige wat je moet doen is volledig stoppen met sporten en je eetpatroon niet aanpassen. Dan barst je binnen de kortste keren uit je vel.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, schrok ik ook van! Dan moet je wel heel veel eten!
Supersneu natuurlijk, maar hopelijk werkt die therapie.
dus dit... Grote kans op blessures, lijkt me dus niet bepaald slim om met zo'n gewicht te gaan hardlopenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:33 schreef computergirl het volgende:
Hardlopen met 130 kilo - die arme knieen
De herhaling kijken of opnemen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
shit, ben het vergeten op te nemen. En terugkijken op rtl xl kost 99 cent
Dan maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |