Zijn toch ook twee afleveringen? Gok dat hij dan ook nog eens volgende week aan het eind komtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook. Ik gok dat hij als laatste komt
oh ja, 2 afleveringen? Hmm nou dan zal hij wel pas de 2e aflevering komen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zijn toch ook twee afleveringen? Gok dat hij dan ook nog eens volgende week aan het eind komt
Waren dat niet gewoon beelden van het hele begin?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Die Natasha zag er wel uit alsof ze (behoorlijk wat) aangekomen is...
Geen idee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon beelden van het hele begin?
Die was sowieso niet zo heel overdreven veel afgevallen volgens mij toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Die Natasha (in de preview) zag er wel uit alsof ze (behoorlijk wat) aangekomen is...
Die was toch sowieso niet zoveel kwijt, vergeleken bij de anderen? Die vond het heel snel best toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Zou wat zijn zeg... Zoveel afgevallen met bloed, zweet en tranen en dan weer dik aankomen.
Die benen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het erger gezien, dat overtollig vel.
Ja, maar toch lijkt me dit wel onwijs rotquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het erger gezien, dat overtollig vel.
ditquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar toch lijkt me dit wel onwijs rot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |