Zijn toch ook twee afleveringen? Gok dat hij dan ook nog eens volgende week aan het eind komtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook. Ik gok dat hij als laatste komt
oh ja, 2 afleveringen? Hmm nou dan zal hij wel pas de 2e aflevering komen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zijn toch ook twee afleveringen? Gok dat hij dan ook nog eens volgende week aan het eind komt
Waren dat niet gewoon beelden van het hele begin?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Die Natasha zag er wel uit alsof ze (behoorlijk wat) aangekomen is...
Geen idee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon beelden van het hele begin?
Die was sowieso niet zo heel overdreven veel afgevallen volgens mij toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Die Natasha (in de preview) zag er wel uit alsof ze (behoorlijk wat) aangekomen is...
Die was toch sowieso niet zoveel kwijt, vergeleken bij de anderen? Die vond het heel snel best toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Zou wat zijn zeg... Zoveel afgevallen met bloed, zweet en tranen en dan weer dik aankomen.
Die benen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het erger gezien, dat overtollig vel.
Ja, maar toch lijkt me dit wel onwijs rotquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het erger gezien, dat overtollig vel.
ditquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar toch lijkt me dit wel onwijs rot
Ze willen tranen zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
WTF geen vergoeding.
Nou laat RTL het vergoeden dan!
Terecht. Kom op! Eerst er aan vreten en de Nederlanders mét discipline mogen lappen voor een ander.quote:
Ik hoop het! Maar indd, eerst de tranen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
WTF geen vergoeding.
Doen ze vast wel denk ik. Soort van 'Hart in actie-actie'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
WTF geen vergoeding.
Twee afleveringenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit weer een serie van meerdere afleveringen, trouwens? Want het gaat al een half uur over Angeli?
Geen idee of je sarcastisch bent, maar ik ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Terecht. Kom op! Eerst er aan vreten en de Nederlanders mét discipline mogen lappen voor een ander.
Ja ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee of je sarcastisch bent, maar ik ben het wel met je eens.
Maar dan komen ze toch maar aan 2 mensen toe vandaag? Of duurt het programma langer? Even spieken....quote:
Nee hoor, ik ben serieus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben serieus.
Behandeling van ziekte mag betaald worden, cosmetische ingrepen is lekker zelf lappen.
Ik vind het echt een lastig twijfelgeval. Hangt er vanaf of het medische achtergronden heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?quote:
het duurt tot 23.00, dus ik denk dat ze er dan 3 per aflevering doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan komen ze toch maar aan 2 mensen toe vandaag? Of duurt het programma langer? Even spieken....
Nja, ik weet niet, als je kijkt wat te zwaar zijn allemaal gekost heeft (wat zei ze ook alweer: bloeddruk, suiker en nog meer?) is die bwc een peulenschil en een mooie beloning.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben serieus.
Behandeling van ziekte mag betaald worden, cosmetische ingrepen is lekker zelf lappen.
Hengeloėr hierquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?![]()
Borne was ooit het middelpunt van mijn wereld (H)
En die twee met een relatie wellicht samen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
het duurt tot 23.00, dus ik denk dat ze er dan 3 per aflevering doen.
Ah, dat was ooit mijn halve levenquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ah, dat was ooit mijn halve leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |