denk het welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En die twee met een relatie wellicht samen?
Maar als ik nu dit accent hoor ben ik blij dat ik weg benquote:
Nohquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar als ik nu dit accent hoor ben ik blij dat ik weg ben
Krijgen ze hier geen nachtmerries van of ontwikkelen ze niet anorexia zo ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Moeten die kinderen niet op tijd naar bed, dat ze allemaal Obese keken?
Jij hebt de hele tijd over "te snel" terwijl ~1kg per week haalbaar, gezond en verantwoord is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou niks sads aan hoor! Eraf is eraf (en veel meer kans op blijvend eraf als het langzamer gaat!) en het kan beter heel erg langzaam gaan dan veel te snel.
1/2 kg is het maximale, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt de hele tijd over "te snel" terwijl ~1kg per week haalbaar, gezond en verantwoord is.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
"We zijn veel dichter bij elkaar gekomen"
Ja, dat is logisch.
Daarom ook die ~.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
1/2 kg is het maximale, voor zover ik weet.
dat klopt, maar als iemand minder afvalt is dat dus niet sad ofzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt de hele tijd over "te snel" terwijl ~1kg per week haalbaar, gezond en verantwoord is.
Ja volgens mij ook. En de meesten hebben ook een fase waarin ze wel sporten en gezond eten en dan niks afvallen. Zo'n plateaufase zeg maar... Heel erg frustrerend en dan gaan heel veel ook weer gewoon slecht eten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
1/2 kg is het maximale, voor zover ik weet.
Sorryquote:
Is het ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat klopt, maar als iemand minder afvalt is dat dus niet sad ofzo.
Als je te zwaar bent is elke kilo verlies een winst, ook al val je minder snel af dan 1 kilo per week.
Don't forget your roots.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Sorry![]()
Alhoewel het ook aan mij te horen is als ik een weekend bij mijn ouders heb doorgebracht
Oh dat kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat klopt, maar als iemand minder afvalt is dat dus niet sad ofzo.
Als je te zwaar bent is elke kilo verlies een winst, ook al val je minder snel af dan 1 kilo per week.
precies!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat klopt![]()
Ik ken ook mensen die zo'n crashdieet doen, met vieze drupjes onder de tong elke ochtend.
Nou, dat lijkt me ook niet echt gezond.
Dat. Heb daar heel veel respect voor juist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou niks sads aan hoor! Eraf is eraf (en veel meer kans op blijvend eraf als het langzamer gaat!) en het kan beter heel erg langzaam gaan dan veel te snel.
Knap hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies!
Ik ben zelf 14 kilo afgevallen en heb dat in 10 maanden gedaan. Wilde niet gaan crashen omdat ik weet dat dat niet vol te houden is en het hele snelle verlies van gewicht dan niet blijvend is. Tevens wilde ik ook tijdens het afvallen gewoon af en toe wat kunnen snoepen en gewoon lekker uit eten kunnen blijven gaan. Nu ben ik sinds 2 maanden stabiel. Er zou nog wel een kilo of 6 af mogen, maar is geen must ofzo en dat komt wel weer. Wil nu vooral even stabiel blijven en dat lukt prima.
Goed zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies!
Ik ben zelf 14 kilo afgevallen en heb dat in 10 maanden gedaan. Wilde niet gaan crashen omdat ik weet dat dat niet vol te houden is en het hele snelle verlies van gewicht dan niet blijvend is. Tevens wilde ik ook tijdens het afvallen gewoon af en toe wat kunnen snoepen en gewoon lekker uit eten kunnen blijven gaan. Nu ben ik sinds 2 maanden stabiel. Er zou nog wel een kilo of 6 af mogen, maar is geen must ofzo en dat komt wel weer. Wil nu vooral even stabiel blijven en dat lukt prima.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Knap hoor!Wat jij doet is ook de beste manier vind ik
dank jullie!quote:
Slet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef MissJ het volgende:
ik wil je wel leeg trekken hoor Radmilo
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Slet!
Ik hoef Wendy niet per se te vullen.
Heb jij een PT?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef Ole het volgende:
Zo hoef ik niet te doen hoor, bij mijn fysio/PT! Die gaat er gewoon met de zweep over
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Jammer, geen Danny denk ik vandaag
Ze doet tenminste het huishouden nu.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]Viel ook wel te verwachten, natuuurlijk
Hij was niet voor niets ook juist als allereerste in de normale serie.. Is gewoon het beste verhaal
Ja maar niet elke dag hoor! Had een jaar fysio vanwege gebroken enkel. Praktijk heeft ook sportruimte, hij is nu mijn trainer. Heb één keer per maand een afspraak met hem, maar zie hem vaak als ik de rest van de maand zelf bezig ben.quote:
Moet je dan ook elke maand op de weegschaal?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja maar niet elke dag hoor! Had een jaar fysio vanwege gebroken enkel. Praktijk heeft ook sportruimte, hij is nu mijn trainer. Heb één keer per maand een afspraak met hem, maar zie hem vaak als ik de rest van de maand zelf bezig ben.
Maar doe net zulk soort dingen als ik hier zie.
Nope, niet bij hem. Ben nog niet expliciet meet dietist begonnen. Maar ik ga voor de 2-3 kg per maand.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet je dan ook elke maand op de weegschaal?
Oh je wil er echt wat kilo's af?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope, niet bij hem. Ben nog niet expliciet meet dietist begonnen.
Ik hou van dit soort programma's. Ik voel me dan altijd zo slankquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik blijf me toch lullig voelen als ik dit kijk en ondertussen zit te snoepen.. Vooral ook omdat ik weet dat ik helemaal niet zou misstaan aan de andere kant van het beeldscherm
Dit kun je voorkomen door naar je eigen ik te kijken, ChipsZak.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die altijd gek wordt van dat psychologische 'emotionele' overeating geneuzel?
Ik heb ook zitten snoepen tijdens het kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik blijf me toch lullig voelen als ik dit kijk en ondertussen zit te snoepen.. Vooral ook omdat ik weet dat ik helemaal niet zou misstaan aan de andere kant van het beeldscherm
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die altijd gek wordt van dat psychologische 'emotionele' overeating geneuzel?
Ik vind mezelf ook 15 kilo te zwaar en ik haffel net een handvol kaasblokjes weg. En ijskoud lever ik ook nog commentaar op dikke zeugen op TV. Mooi he, dat dat allemaal kan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:38 schreef ejiraM het volgende:
Dat ook jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook 15 kilo te zwaar en ik haffel net een handvol kaasblokjes weg. En ijskoud lever ik ook nog commentaar op dikke zeugen op TV. Mooi he, dat dat allemaal kan?
Ja, maar 2-3 kg per maand. In elk geval rustig aan. Dan doe ik er maar een jaar of 2 overquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh je wil er echt wat kilo's af?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar 2-3 kg per maand. In elk geval rustig aan. Dan doe ik er maar een jaar of 2 over![]()
Veel gezonder dan dit, wat ze in dit programma doen werkt jojo-en in de hand. Is voor normaal mens niet vol te houden.
Bewijs? Nu op tv...
Goed zo. Henig anquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar 2-3 kg per maand. In elk geval rustig aan. Dan doe ik er maar een jaar of 2 over![]()
Veel gezonder dan dit, wat ze in dit programma doen werkt jojo-en in de hand. Is voor normaal mens niet vol te houden.
Bewijs? Nu op tv...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |