je hebt niet veel gemist. Dik persoon mist motivatie en doorzettingsvermogen en gooit er met de pet naar zodra tv-mannetje even niet opletquote:Op zondag 25 maart 2012 23:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
shit, ben het vergeten op te nemen. En terugkijken op rtl xl kost 99 cent
Dan maar niet
Ja, maar ze had wel een aantal tegenslagen die ze alleen kon verwerken met het eten van 30 Baconators per dag.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
je hebt niet veel gemist. Dik persoon mist motivatie en doorzettingsvermogen en gooit er met de pet naar zodra tv-mannetje even niet oplet
Ik schrok ook,quote:
Genoeg bewegingsmogelijkheden daar. 30 kilo afgevallen in maand 2quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef computergirl het volgende:
Ze woont wel in een prachtige omgeving
Goed, bruin volkoren brood is aan de ene kant wel goed maar bevat ook veel koolhydraten. Wat je natuurlijk nodig hebt, maar je kan het ook uit andere dingen halen. Neem aan dat ze heel veel brood at, en niet eens de gezonde soort, dus dan wordt er even gekapt omdat vermindering van koolhydraten --> afvallen.quote:
Lekkerding. Wel grappig om het verschil tussen bewust en onbewust zonder mate eten, in lichaamsvorm te zien.quote:
Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod,quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Chai het volgende:
Ja maar helemaal niet? Zou niet weten wat je dan allemaal zou moeten eten.
En het is gewoon makkelijk voedsel. Ik zou echt dik worden zonder brood.
Brood is het enige wat hier altijd in huis is.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod,. Bevat ook minder vage shit dan het meeste brood (de echte knackebrod dan). Maarja, dit is off-topic
.
Weet wel zeker dat je niet dikker wordt zonder broodGewoon andere dingen eten.
Haha, imo is knackebrod gezonder dan broodquote:Op zondag 1 april 2012 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Brood is het enige wat hier altijd in huis is.en knackebrod valt voor mij ook in de categorie brood. Dus dan zou ik daarop overgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |