Hoezo is iemand die hersendood is in levensgevaar??? En je denkt echt dat ze hier aan meewerken en een toneelstukje spelen in het belang van carnaval of het beeld dat wij van ze hebben?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar stel dat ie inderdaad hersendood is, dan maakt het niet uit of ze de stekker er vandaag of morgen uittrekken toch? Ze liegen ook niet, z'n situatie is onveranderd stabiel en hij verkeerd in levensgevaar...
Ik gebruik geen Twitter meer maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Echt triest imoquote:Op zondag 19 februari 2012 11:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen collectieve verontwaardiging komt als de optochten afgelast worden ivm het overlijden van ene Friso van Oranje?
Heb je de laatste dagen al eens op twitter rondgekeken hoe ronduit verontwaardigd men al niet was over een paar nieuwsbulletins te veel?
Opwarmen duurt minstens 24 uur, en ergens stond dat de medicatie 36 tot 48 uur nodig heeft om uitgewerkt te raken.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht dat standaard 48 uur was, kan ik dat ergens teruglezen?
o jaquote:Op zondag 19 februari 2012 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn zes en zeven. Oud genoeg om precies van de hoed en de rand te weten om vervolgens in alle stilte te bidden voor hun vader.
Ik acht dat niet geheel onwaarschijnlijk nee...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo is iemand die hersendood is in levensgevaar??? En je denkt echt dat ze hier aan meewerken en een toneelstukje spelen in het belang van carnaval of het beeld dat wij van ze hebben?
Niet om het een of ander, maar wat deed je daar dan??quote:Op zondag 19 februari 2012 11:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat is toch raar ? Toen mijn moeder werd geopereerd aan haar hart waren wij heel de dag in het ziekenhuis. Al duurt dit langer, maar dan blijf je nog zoveel mogelijk.
O ik zag gisteren bij het RTL Nieuws iemand vertellen dat ze na het "ontdooien" 72 uur wachten om te zien of iemand wakker wordt.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht dat standaard 48 uur was, kan ik dat ergens teruglezen?
Lijkt me dat ze eerder alles doen om zijn vrouw hier zo goed mogelijk door te krijgen. Hij is met pensioen, zij heeft nog een baan. Beter dus om hem de zwarte piet toe te schuiven.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die Tulleken probeert echt alles te doen om te verbergen dat 'ie gepiepeld is door zijn vrouw he?
Carnaval is volstrekt onbelangrijk en irrelevant voor welke beslissing dan ook omtrent de prins.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Ja klopt, maar stel dat ie inderdaad hersendood is, dan maakt het niet uit of ze de stekker er vandaag of morgen uittrekken toch? Ze liegen ook niet, z'n situatie is onveranderd stabiel en hij verkeerd in levensgevaar...
En het is niet de belangen van carnaval verdedigen, ik denk dat ze even genoeg hebben van alle discussies over hun verdrietmomenten. Nu bekend maken en hoogwaardigheidsbekleders die dan kiezen voor versobering van optochten en dergelijke gaan ook weer een discussie op gang brengen compleet met collectieve verontwaardiging... Ik zou dat gedoe zelf ook willen omzeilen eerlijk gezegd...
Nee, maar als het er op neer komt zal het allemaal best wel meevallen. Zo hysterisch zijn carnavalsvierders nou ook weer niet. Voor elke lompe twitteraar zijn er 300 mensen die niet zo doen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen collectieve verontwaardiging komt als de optochten afgelast worden ivm het overlijden van ene Friso van Oranje?
Heb je de laatste dagen al eens op twitter rondgekeken hoe ronduit verontwaardigd men al niet was over een paar nieuwsbulletins te veel?
En dat inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Carnaval is volstrekt onbelangrijk en irrelevant voor welke beslissing dan ook omtrent de prins.
Ik snap niet hoe je er ook maar enig verband tussen kunt leggen.
Dit ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Mula het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze eerder alles doen om zijn vrouw hier zo goed mogelijk door te krijgen. Hij is met pensioen, zij heeft nog een baan. Beter dus om hem de zwarte piet toe te schuiven.
Nogmaals, ik hoop dat ie er gewoon bovenop komt, maar het zou me niets verbazen als vanavond of morgen het nieuws naar buiten komt dat ie overleden is... We zullen dan nooit weten of dat al een paar dagen eerder het geval was en niemand hoeft zich nog druk te maken over protocol rondom de optochten in zuid NL...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Carnaval is volstrekt onbelangrijk en irrelevant voor welke beslissing dan ook omtrent de prins.
Ik snap niet hoe je er ook maar enig verband tussen kunt leggen.
Dat zal de komende dagen ook beslist worden. Als ie niet meer ontwaakt uit zijn coma denk ik dat ze de stekker er uit trekken en het overlijden zullen melden.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoop dat ie er gewoon bovenop komt, maar het zou me niets verbazen als vanavond of morgen het nieuws naar buiten komt dat ie overleden is... We zullen dan nooit weten of dat al een paar dagen eerder het geval was en niemand hoeft zich nog druk te maken over protocol rondom de optochten in zuid NL...
Hier zie, zelfs CC is al verontwaardigdquote:Op zondag 19 februari 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen dat ik een versobering van carnaval/aflasten van optochten dan weer wel een beetje in de overdrive vind.
Zou dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:22 schreef Leandra het volgende:
Omdat Friso geen koning wilde worden en WA er niet onderuit kan natuurlijk
Hij is geen lid van het Koninklijk Huis, dus ik zou niet weten waarom dat gedaan zou moeten worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen dat ik een versobering van carnaval/aflasten van optochten dan weer wel een beetje in de overdrive vind.
Dat zou best kunnen, maar ik ga er vanuit dat dat dan betekent dat hij ook op dat moment overleden is, en niet dat ze het al 2 dagen stilhouden.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoop dat ie er gewoon bovenop komt, maar het zou me niets verbazen als vanavond of morgen het nieuws naar buiten komt dat ie overleden is... We zullen dan nooit weten of dat al een paar dagen eerder het geval was en niemand hoeft zich nog druk te maken over protocol rondom de optochten in zuid NL...
Dat was ooit een grapje van Friso toen ze heel jong waren:quote:
Een drain is niet per se slecht maar wijst er wel op dat hèt hoofd een flinke klap kan hebben gekregen, dan is het met name belangrijk waar de zwelling zitquote:Op zondag 19 februari 2012 11:45 schreef Jojoke het volgende:
Mochten de Oostenrijkse kranten correcte informatie hebben, en er is inderdaad een drain geplaatst in het hoofd bij Friso. Is dat een slecht teken, of valt het mee? Is er een dokter in de zaal die dat weet?
Elkaar steunen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar wat deed je daar dan??
Zitten zitten?
Daar is wel wat meer voor nodig.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Als er een drain is geplaatst is dat om het vocht af te voeren omdat de hersendruk te hoog is... Nooit een goed teken, maar kan ook betekenen dat ze er nog wel heil in zien om in te grijpen...
Hier zie, zelfs CC is al verontwaardigd
Onder de rivieren zijn ze toch helemaal niet zo into de Oranjes?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
En dat moet per se in het ziekenhuis? Waar de kinderen ook bij moeten zijn waardoor je alleen maar bezig bent die onrustige bende stil te houden? Kan niet thuis, of door even je gedachten te verzetten met datgene waar Friso zo van houdt en jij ook?quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk als het zo is hoor, maar er zijn in het verleden wel eens vaker keuzes gemaakt om discussie te voorkomen bij 'het publiek'. Ik ben blij dat ik m'n verdriet nooit in zulke openheid zal hoeven te verwerken...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar ik ga er vanuit dat dat dan betekent dat hij ook op dat moment overleden is, en niet dat ze het al 2 dagen stilhouden.
Vooralsnog lijkt het erop dat het behandeld wordt zoals zo'n situatie altijd behandeld wordt, en voor de familie is het dan al vervelend genoeg dat men de eerste 24/48/72 niets met zekerheid kan zeggen, maar nu is er nog een heel volk dat ook graag als eerste wil horen hoe de situatie is, ongeacht het feit dat het vrijwel iedereen ontbreekt aan de benodigde medische kennis.
En dat kon in het ziekenhuis, waar je niet in je eigen omgeving bent, en de kinderen niet alle 8 mee konden, beter dan "thuis"?quote:
Sorry NRC vertrouw ik niet meerquote:Op zondag 19 februari 2012 11:50 schreef Mercer het volgende:
‘Geen bijzonderheden op MRI-scan van Friso’
Die arts blijft dus gewoon lekken, maar wel anoniem nu. Maar goed, hopelijk is het waar.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:50 schreef Mercer het volgende:
Ik denk dat ze gewoon nog niet op het moment zijn waarop er besloten moet worden over de stand van de stekker.... dat komt pas als hij op temperatuur is en niet wakker wordt.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk als het zo is hoor, maar er zijn in het verleden wel eens vaker keuzes gemaakt om discussie te voorkomen bij 'het publiek'. Ik ben blij dat ik m'n verdriet nooit in zulke openheid zal hoeven te verwerken...
Ik denk niet dat ze zijn daadwerkelijke dood zullen verzwijgen, ik denk wel dat ze het stekker-uithaal moment kunnen verschuiven om gedoe te voorkomen..
Ja maar voortaan gaan we gezellig naar de Efteling.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat kon in het ziekenhuis, waar je niet in je eigen omgeving bent, en de kinderen niet alle 8 mee konden, beter dan "thuis"?
Waarom is die drain geplaatst dan?quote:Op de ct-scan die vrijdag ongeveer zes uur na het ongeluk werd gemaakt waren ook geen bijzonderheden te zien. Dat betekent dat de hersenen niet gezwollen waren en dat de druk in de schedel normaal was. Ook na 24 uur waren de hersenen van prins Johan Friso dus niet gezwollen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-op-mri-scan-friso/
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Sorry NRC vertrouw ik niet meer
Ik wacht wel op officiële mededelingen
Vooral in het belachelijke blijven trekken om je punt proberen te maken. Heel sterk.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:53 schreef macca728 het volgende:
Ja maar voortaan gaan we gezellig naar de Efteling.
Overigens hadden ze er eerder vandaag over dat Laurentien ook naar het ziekenhuis ging maar nu heeft het AD het alleen over Mabel en Beatrixquote:Op zondag 19 februari 2012 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Gisteravond zijn Prins Constantijn, Prinses Mabel en haar zus een uur op bezoek geweest bij Prins Friso. Nu is de Koningin en Mabel naar het ziekenhuis.
Het zou mij gigantisch verbazen als ze rekening zouden houden met carnaval en z'n dood bewust erna zouden plannen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:44 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, zou kunnen, maar aan de andere kant: waarom blijft ze dan ook nu nog schrijven?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Mula het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze eerder alles doen om zijn vrouw hier zo goed mogelijk door te krijgen. Hij is met pensioen, zij heeft nog een baan. Beter dus om hem de zwarte piet toe te schuiven.
"Betrouwbare bronnen".... dat kan dus gewoon haar man zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:51 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die arts blijft dus gewoon lekken, maar wel anoniem nu. Maar goed, hopelijk is het waar.
Nieuws over drain zijn van onofficiele bronnen.quote:
Ze zijn op vakantie in Lech, het hotel is nu dus even "thuis", het ziekenhuis 200 km verderop is dat iig niet, al even afgezien van het gebrek aan privacy dat ze daar op de gang hebben, of moet het ziekenhuis een hele vleugel afschermen zodat WA en Maxima daar rustig op de gang kunnen zitten?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar jij vindt de skipiste vergelijkbaar met thuis ?
Ik heb namelijk niet gezegd dat ze continu in het ziekenhuis moeten blijven, maar gaan skieen is het andere uiterste.
ja dat klopt nu je het zegt..quote:Op zondag 19 februari 2012 11:48 schreef Leandra het volgende:
Dat was ooit een grapje van Friso toen ze heel jong waren:
"Je mag hem wel slaan, als je hem maar niet dood slaat, want dan moet ik koning worden"
Dan zal het wel kloppen..quote:Op zondag 19 februari 2012 11:50 schreef Mercer het volgende:
edit: door Jannetje Koelewijn![]()
Ik heb het idee dat hij inmiddels denkt dat hij zo boven het gepeupel verheven is dat hij, als voormalig arts van Bernhard, en als voormalig buurman van Mabel wel het recht heeft om te beslissen dat het sussen van het volk belangrijker is dan de privacy van deze patiënt...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmm, zou kunnen, maar aan de andere kant: waarom blijft ze dan ook nu nog schrijven?
Ik heb echt het gevoel erbij van een kerel die zich genaaid voelt door zijn loslippige vrouw en denkt 'dan doe ik wel alsof het de bedoeling was'....
Ik vind het zelf ook een belachelijk iets als het klopt, maar het zou me gewoon op de een of andere manier niet verbazen... That's all..quote:Op zondag 19 februari 2012 11:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het zou mij gigantisch verbazen als ze rekening zouden houden met carnaval en z'n dood bewust erna zouden plannen.![]()
Als hij zou overlijden, wanneer dan ook, en men zou carnaval afblazen dan zouden mensen verontwaardigd kunnen zijn, maar niét omdat ze de koningin zouden verwijten dat ze niet even gewacht heeft met de stekker uit haar zoon trekken. Echt, wat een belachelijk idee.
Ondanks dat het ziekenhuis haar tegenspreekt vind ik haar berichtgeving wel geloofwaardig overkomen eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:50 schreef Mercer het volgende:
edit: door Jannetje Koelewijn![]()
http://www.telegraaf.nl/binnenland/11550269/__Geen_noodoperatie_Friso__.html?sn=binnenland,buitenland,johanfrisoquote:Prins Johan Friso heeft afgelopen nacht geen noodoperatie ondergaan. Dat laat Telegraaf-verslaggever Pieter Klein Beernink weten vanuit Innsbruck, waar de prins wordt behandeld. Oostenrijkse media schreven zondagochtend dat bij Friso afgelopen nacht een drain zou zijn ingebracht om hersenvocht af te voeren, maar inmiddels is bevestigd dat die berichten onjuist zijn.
Ik denk dat juist in deze spannende en stressvolle periode het fijn is om met de familie te gaan ontspannen en dat doen zij nou eenmaal graag door de skipiste op te gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar jij vindt de skipiste vergelijkbaar met thuis ?
Ik heb namelijk niet gezegd dat ze continu in het ziekenhuis moeten blijven, maar gaan skieen is het andere uiterste.
Ze hebben natuurlijk ook een zwik beveiligers, die zullen ook wel paraat staan bij die klasjes...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:58 schreef Leandra het volgende:
De kinderen zijn naar de skiklasjes, waarschijnlijk verschillende klasjes (want tussen de 4 en 9 jaar oud) ik gok dat ze de diverse klasjes vooral langsskiën zodat ze die 8 kinderen die ze met z'n 3en hebben een beetje in de gaten kunnen houden.
Hoe vaak er al niet gezegd is, dat het bezoek zeer beperkt moet blijven van de behandelende artsen...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:23 schreef flugeltje het volgende:
WA is de slechtste acteur vermoed ik en die heeft er geen zin in de schone schijn op te houden naar de buitenwereld zodat NL eerst carnaval kan vieren voordat ze het nieuws bekend maken...
Heb al eventjes het idee dat Friso idd hersendood is en de bezoekjes nu met name zijn om een stroom richting het ziekenhuis op gang te houden. Ga jezelf na, als jouw man zo ziek ligt te zijn ga je langer dan een uurtje of 2 die kant op, ook al heb je kinderen. De bezoekjes worden steeds korter, er is niemand meer om echt op bezoek te gaan of te waken...
De gebruikelijke jongens bluf & plagerij, wat alleen door idioten als een inhoudelijke verklaring gezien wordt.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was ooit een grapje van Friso toen ze heel jong waren:
"Je mag hem wel slaan, als je hem maar niet dood slaat, want dan moet ik koning worden"
Elkaar steunen kan op elke plek waar je bij elkaar kan zijn gebeuren. In een ziekenhuiswachtkamer is geen pre en ook geen heiligenkransje. Het is natuurlijk wel fijn dramatisch zo. Overigens ging het toen om een operatie van een aantal uren met een directe eerste uitslag.quote:
Iemand die af en toe wat informatie lekt, altijd leuk!quote:Op zondag 19 februari 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
RLS loopt net weer een beetje, misschien kan hij straks ook meeposten
Ik heb de indruk dat hij dat inmiddels ook denkt, ja. Maar ik heb ook het gevoel dat 'ie in eerste instantie is verrast door zijn vrouw en het niet zijn bedoeling was.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij inmiddels denkt dat hij zo boven het gepeupel verheven is dat hij, als voormalig arts van Bernhard, en als voormalig buurman van Mabel wel het recht heeft om te beslissen dat het sussen van het volk belangrijker is dan de privacy van deze patiënt...
Echt, hij toont zich een verschrikkelijk naar en arrogant mannetje.
Dat er niets mis is met de beveiliging en de zorg van de nanny's daar ben ik van overtuigd, het gaat echter ook om het menselijke aspect van het verhaal en kinderen van die leeftijd, die weten dat er iets erg vervelends aan de hand is met hun vader/oom, zullen ook gewoon gerustgesteld worden door het feit dat andere ooms en tantes zich regelmatig laten zien, ook tijdens het skiklasje.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk ook een zwik beveiligers, die zullen ook wel paraat staan bij die klasjes...
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat er niets mis is met de beveiliging en de zorg van de nanny's daar ben ik van overtuigd, het gaat echter ook om het menselijke aspect van het verhaal, en kinderen van die leeftijd, die weten dat er iets erg vervelends aan de hand is met hun vader/oom zullen ook gewoon gerustgesteld worden door het feit dat andere ooms en tantes zich regelmatig laten zien, ook tijdens het skiklasje.
En dat deden ze andere jaren ook al terwijl er niemand in het ziekenhuis lag, dus het zou alleen maar zorgwekkender voor de kinderen zijn als er de hele dag geen ouder/oom/tante langs kwam skiën.
Binnen 20 min raak je niet onderkoeld en zeker niet in een skipak!quote:Bronnen uit de Universitätskliniken zeggen dat dit erop duidt dat de prins in elk geval nog enige tijd heeft kunnen ademen toen hij onder de sneeuw bedolven lag. Zeer waarschijnlijk is hij onderkoeld geraakt, waardoor zijn hart tot stilstand is gekomen en daarna de ademhaling is gestopt.
twitter:okjulianadorp twitterde op zondag 19-02-2012 om 12:08:27Er is voorbede gedaan voor Prins Friso, ons Koningshuis, voor zieken in onze gemeente en de marine mensen op HMS A'dam die uitvaren vandaag reageer retweet
quote:10.54 uur: Extra Journaals
De NOS maakt tijdens de pauzes bij het WK Allround schaatsen in Moskou flitsjournaals. Daarin krijgt u het laatste nieuws over prins Friso te horen - en hopelijk ook te zien. De journaals zijn rond 12.50, 13.45, 15.00 en 16.00 uur.
Dat was gisteren ook als de schaatsers de 5 km hadden geschaatst dan zei Mart Smeets wij gaan naar Jeroen de nieuwslezerquote:
Wat willen ze in godesnaam elk uur melden?quote:
Hetzelfde als gister waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat willen ze in godesnaam elk uur melden?
Ik snap het ook niet.. Als ze nou gewoon even iets in zouden lassen wanneer er iets nuttigs te melden is....quote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
vast dat de prins stabiel is, maar nog steeds in levensgevaar verkeerd..quote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat de situatie niet is veranderd.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Krijg je elke uur het zelfde te zien ...gisteren wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
"Er zijn geen nieuwe meldingen over de toestand van prins Friso. Prinses Mabel en Koningin Beatrix zijn richting Lech vertrokken. Prins WA en Prinses Maxima ontfermen zich over de kindertjes.'quote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen zonder internet die misschien heel graag updates krijgen zoquote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef soapie het volgende:
[..]
Hetzelfde als gister waarschijnlijk.
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
vast dat de prins stabiel is, maar nog steeds in levensgevaar verkeerd..
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:19 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat de situatie niet is veranderd.
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Krijg je elke uur het zelfde te zien ...gisteren wel.
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
"Er zijn geen nieuwe meldingen over de toestand van prins Friso. Prinses Mabel en Koningin Beatrix zijn richting Lech vertrokken. Prins WA en Prinses Maxima ontfermen zich over de kindertjes.'
Dank! Hoef ik er niet voor thuis te blijven.quote:
Toch wel heel attent van iemand uit (oorspronkelijk) KaapVerdiëtwitter:SuzannaLubrano twitterde op zondag 19-02-2012 om 12:14:18Wishing Mabel, the children, Queen Beatrix, and all close relatives, lots of strength, we'll pray for a full recovery of Friso. reageer retweet
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nogal logisch lijkt me dit.. Inbreuk op haar familieleventje en privacyquote:Op zondag 19 februari 2012 12:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Het lijkt wel of er een klein oorlogje gaande is, tussen het NRC en de RVD. NRC blijft zich maar beroepen op de informatie van Koelewijn en de 'betrouwbare bronnen in de kliniek' en de RVD weet niet hoe snel ze deze informatie telkens als 'grotendeels onjuist' kunnen bestempelen.
Beatrix heeft volgens mij een tákkehekel aan de pers als die zich niet aan de regels houdt.
Inderdaad. Het is nu al twee dagen hetzelfde. Laat ze naar buiten met een verklaring van de familie/Mabel/de koningin ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zouden er wel slim aan doen om gewoon weer met een verklaring naar buiten te komen. De sfeer rond het ziekenhuis wordt nu ook als 'grimmig' omschreven door aanwezigen...
Nou, dat laatste hoeft wat mij betreft niet, maar gewoon een iets uitgebreidere uitleg waarom uitleg uitblijft. Dit leidt alleen tot speculatie, dat lok je ook uit zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is nu al twee dagen hetzelfde. Laat ze naar buiten met een verklaring van de familie/Mabel/de koningin ofzo.
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. Als ze nou gewoon even iets in zouden lassen gelasten wanneer er iets nuttigs te melden is....
Wat jij zegt, deze vaagheid leidt enkel speculatie in de hand. Zeg gewoon hoe het er voor staat. Intussen wordt er wel ineens van alles afgedekt: een ander heeft de lawine veroorzaakt, de prins droeg een helm??, ik heb Friso nog nooit met een helm op de foto gezien?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat laatste hoeft wat mij betreft niet, maar gewoon een iets uitgebreidere uitleg waarom uitleg uitblijft. Dit leidt alleen tot speculatie, dat lok je ook uit zo.
verkeert.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar wat als ze zelf ook gewoon écht niets weten? Zijn ze dan echt tekst en uitleg aan 'het volk' verschuldigd? Dat is wat ik bedoelde met dat het me niet zou verbazen dat ze wat schuiven met de waarheid om 'het volk' tevreden te houden. Iedereen wil maar van alles en vind maar van alles... Brrr dat leven onder een vergrotende stolp is volgens mij best wel kut....quote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat laatste hoeft wat mij betreft niet, maar gewoon een iets uitgebreidere uitleg waarom uitleg uitblijft. Dit leidt alleen tot speculatie, dat lok je ook uit zo.
Natuurlijk weten ze wel hoe het er voor staat. Tja, de lusten en de lasten lijkt me. De familie heeft ook de nodige privileges natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wat als ze zelf ook gewoon écht niets weten? Zijn ze dan echt tekst en uitleg aan 'het volk' verschuldigd? Dat is wat ik bedoelde met dat het me niet zou verbazen dat ze wat schuiven met de waarheid om 'het volk' tevreden te houden. Iedereen wil maar van alles en vind maar van alles... Brrr dat leven onder een vergrotende stolp is volgens mij best wel kut....
Taalnazi spelen hoeft hier niet per se hoor.quote:
En als je het doet, verbeter dan alleen de zaken die echt fout zijn geschreven.quote:
Ja maar, wat als de beste man in een kunstmatig coma ligt en daar een aantal dagen in gehouden wordt en hij dus nog steeds dood kan gaan maar er tot op heden geen veranderingen in zijn toestand zijn en hij dus stabiel is?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
vrijdag was er elk half uur een extra nieuwsuitzending om te vertellen dat er geen nieuws wasquote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet. Ik heb het over een mededeling van de RVD, niet van (zelfbenoemde) experts.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:47 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
vrijdag was er elk half uur een extra nieuwsuitzending om te vertellen dat er geen nieuws was
hoeveel experts ed moeten er op tv komen om uit te leggen hoe kunstmatige coma werkt en dat er nu niks te vertellen valt?
Het klopt ws ook gewoon, alleen mag het zh er niets over zeggen van rvd..quote:Op zondag 19 februari 2012 12:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ondanks dat het ziekenhuis haar tegenspreekt vind ik haar berichtgeving wel geloofwaardig overkomen eigenlijk.
Dan wordt de mededeling: "Friso in levensgevaar maar zijn toestand is niet onstabiel."quote:Op zondag 19 februari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Er komen vanmiddag naar verwachting nieuwe mededelingen, hoor ik net op het nieuws. Da's in ieder geval iets.
"verkeerd in levensgevaar" is een beetje dubbelop he?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Taalnazi spelen hoeft hier niet per se hoor.
Dat deed ik. Het werkwoord is ingelasten, niet inlassen.quote:En als je het doet, verbeter dan alleen de zaken die echt fout zijn geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |