En dat moet per se in het ziekenhuis? Waar de kinderen ook bij moeten zijn waardoor je alleen maar bezig bent die onrustige bende stil te houden? Kan niet thuis, of door even je gedachten te verzetten met datgene waar Friso zo van houdt en jij ook?quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk als het zo is hoor, maar er zijn in het verleden wel eens vaker keuzes gemaakt om discussie te voorkomen bij 'het publiek'. Ik ben blij dat ik m'n verdriet nooit in zulke openheid zal hoeven te verwerken...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar ik ga er vanuit dat dat dan betekent dat hij ook op dat moment overleden is, en niet dat ze het al 2 dagen stilhouden.
Vooralsnog lijkt het erop dat het behandeld wordt zoals zo'n situatie altijd behandeld wordt, en voor de familie is het dan al vervelend genoeg dat men de eerste 24/48/72 niets met zekerheid kan zeggen, maar nu is er nog een heel volk dat ook graag als eerste wil horen hoe de situatie is, ongeacht het feit dat het vrijwel iedereen ontbreekt aan de benodigde medische kennis.
En dat kon in het ziekenhuis, waar je niet in je eigen omgeving bent, en de kinderen niet alle 8 mee konden, beter dan "thuis"?quote:
Sorry NRC vertrouw ik niet meerquote:Op zondag 19 februari 2012 11:50 schreef Mercer het volgende:
‘Geen bijzonderheden op MRI-scan van Friso’
Die arts blijft dus gewoon lekken, maar wel anoniem nu. Maar goed, hopelijk is het waar.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:50 schreef Mercer het volgende:
Ik denk dat ze gewoon nog niet op het moment zijn waarop er besloten moet worden over de stand van de stekker.... dat komt pas als hij op temperatuur is en niet wakker wordt.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk als het zo is hoor, maar er zijn in het verleden wel eens vaker keuzes gemaakt om discussie te voorkomen bij 'het publiek'. Ik ben blij dat ik m'n verdriet nooit in zulke openheid zal hoeven te verwerken...
Ik denk niet dat ze zijn daadwerkelijke dood zullen verzwijgen, ik denk wel dat ze het stekker-uithaal moment kunnen verschuiven om gedoe te voorkomen..
Ja maar voortaan gaan we gezellig naar de Efteling.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat kon in het ziekenhuis, waar je niet in je eigen omgeving bent, en de kinderen niet alle 8 mee konden, beter dan "thuis"?
Waarom is die drain geplaatst dan?quote:Op de ct-scan die vrijdag ongeveer zes uur na het ongeluk werd gemaakt waren ook geen bijzonderheden te zien. Dat betekent dat de hersenen niet gezwollen waren en dat de druk in de schedel normaal was. Ook na 24 uur waren de hersenen van prins Johan Friso dus niet gezwollen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-op-mri-scan-friso/
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Sorry NRC vertrouw ik niet meer
Ik wacht wel op officiële mededelingen
Vooral in het belachelijke blijven trekken om je punt proberen te maken. Heel sterk.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:53 schreef macca728 het volgende:
Ja maar voortaan gaan we gezellig naar de Efteling.
Overigens hadden ze er eerder vandaag over dat Laurentien ook naar het ziekenhuis ging maar nu heeft het AD het alleen over Mabel en Beatrixquote:Op zondag 19 februari 2012 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Gisteravond zijn Prins Constantijn, Prinses Mabel en haar zus een uur op bezoek geweest bij Prins Friso. Nu is de Koningin en Mabel naar het ziekenhuis.
Het zou mij gigantisch verbazen als ze rekening zouden houden met carnaval en z'n dood bewust erna zouden plannen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:44 schreef flugeltje het volgende:
Nogmaals, ik hoop dat ie er gewoon bovenop komt, maar het zou me niets verbazen als vanavond of morgen het nieuws naar buiten komt dat ie overleden is... We zullen dan nooit weten of dat al een paar dagen eerder het geval was en niemand hoeft zich nog druk te maken over protocol rondom de optochten in zuid NL...
Hmmm, zou kunnen, maar aan de andere kant: waarom blijft ze dan ook nu nog schrijven?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Mula het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze eerder alles doen om zijn vrouw hier zo goed mogelijk door te krijgen. Hij is met pensioen, zij heeft nog een baan. Beter dus om hem de zwarte piet toe te schuiven.
"Betrouwbare bronnen".... dat kan dus gewoon haar man zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:51 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die arts blijft dus gewoon lekken, maar wel anoniem nu. Maar goed, hopelijk is het waar.
Nieuws over drain zijn van onofficiele bronnen.quote:
Ze zijn op vakantie in Lech, het hotel is nu dus even "thuis", het ziekenhuis 200 km verderop is dat iig niet, al even afgezien van het gebrek aan privacy dat ze daar op de gang hebben, of moet het ziekenhuis een hele vleugel afschermen zodat WA en Maxima daar rustig op de gang kunnen zitten?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja maar voortaan gaan we gezellig naar de Efteling.
Maar jij vindt de skipiste vergelijkbaar met thuis ?
Ik heb namelijk niet gezegd dat ze continu in het ziekenhuis moeten blijven, maar gaan skieen is het andere uiterste.
ja dat klopt nu je het zegt..quote:Op zondag 19 februari 2012 11:48 schreef Leandra het volgende:
Dat was ooit een grapje van Friso toen ze heel jong waren:
"Je mag hem wel slaan, als je hem maar niet dood slaat, want dan moet ik koning worden"
Dan zal het wel kloppen..quote:Op zondag 19 februari 2012 11:50 schreef Mercer het volgende:
edit: door Jannetje Koelewijn![]()
Ik heb het idee dat hij inmiddels denkt dat hij zo boven het gepeupel verheven is dat hij, als voormalig arts van Bernhard, en als voormalig buurman van Mabel wel het recht heeft om te beslissen dat het sussen van het volk belangrijker is dan de privacy van deze patiënt...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmm, zou kunnen, maar aan de andere kant: waarom blijft ze dan ook nu nog schrijven?
Ik heb echt het gevoel erbij van een kerel die zich genaaid voelt door zijn loslippige vrouw en denkt 'dan doe ik wel alsof het de bedoeling was'....
Ik vind het zelf ook een belachelijk iets als het klopt, maar het zou me gewoon op de een of andere manier niet verbazen... That's all..quote:Op zondag 19 februari 2012 11:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het zou mij gigantisch verbazen als ze rekening zouden houden met carnaval en z'n dood bewust erna zouden plannen.![]()
Als hij zou overlijden, wanneer dan ook, en men zou carnaval afblazen dan zouden mensen verontwaardigd kunnen zijn, maar niét omdat ze de koningin zouden verwijten dat ze niet even gewacht heeft met de stekker uit haar zoon trekken. Echt, wat een belachelijk idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |