quote:Op zondag 19 februari 2012 10:31 schreef KritischeMassa het volgende:
Laatste onbevestigde roddel hij heeft een drain in zijn hoofd...
Ik vraag me af hoeveel plezier je nog kan hebben aan het skieën.quote:10:40 uur Terwijl Mabel, Beatrix en Laurentien vanmorgen op bezoek gaan bij prins Friso in het ziekenhuis in Innsbruck, gaan de andere leden van de koninklijke familie skiën. De prinsen Willem-Alexander en Constantijn en prinses Máxima namen hun kinderen en de twee dochtertjes van prinses Mabel en prins Friso mee naar de skipiste in Lech.
quote:10:40 uur Terwijl Mabel, Beatrix en Laurentien vanmorgen op bezoek gaan bij prins Friso in het ziekenhuis in Innsbruck, gaan de andere leden van de koninklijke familie skiën.
Precies, dat was ook mijn gedachte. Dat ze de kids op skiles doen is nog wat, omdat die de ernst van de situatie misschien niet kunnen vatten, en zij onmogelijk dagenlang binnen kunnen blijven.quote:
Misschien om die kinderen wat te doen te geven, blijven simpen op je hotelkamer is ook zo depri...quote:Op zondag 19 februari 2012 10:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af hoeveel plezier je nog kan hebben aan het skieën.
Wat moet je dan? 18 uur per dag gaan janken naast zijn bed?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:02 schreef macca728 het volgende:
nou ik vind het wel bizar om gewoon te gaan skieen, beetje ongevoelig.
Die kinderen zijn toch niet gek.
Wat anders. Je oom is bijna dood door een lawine en dan ga je lekker skieen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat moet je dan? 18 uur per dag gaan janken naast zijn bed?
Altijd die mensen die menen anderen te moeten veroordelen... stelletje zure figurenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat anders. Je oom is bijna dood door een lawine en dan ga je lekker skieen.
Maar jij gaat gewoon zwemmen als je oom net is verdonken in het meer, want er is toch niets anders te doen ?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat moet je dan? 18 uur per dag gaan janken naast zijn bed?
Daar kan het inderdaad mee te maken hebben, als je bijvoorbeeld een aanrijding met de auto hebt gehad, wordt toch ook geadviseerd om zo snel mogelijk weer achter het stuur te kruipen en zelf te rijden om geen angst te ontwikkelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:01 schreef Teslynd het volgende:
Waarschijnlijk is het voor de volwassenen ook belangrijk om gewoon door te gaan met skiën om geen ski-vrees te ontwikkelen.
Ja erg he een andere mening.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Altijd die mensen die menen anderen te moeten veroordelen... stelletje zure figuren
Niet overdrijven, valt best mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:59 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kan dat best begrijpen dat ze nog even gaan skiën. Wij denken er misschien 10 minuten per dag aan, de familie zit er 24 uur per dag bovenop. Even het hoofd leegmaken, omdat je toch niks anders kunt doen op dit moment dan afwachten, kan ook wel goed zijn....
Beetje kortzichtige reacties hier.
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat anders. Je oom is bijna dood door een lawine en dan ga je lekker skieen.
Dat vond ik ook wel een beetje apart..quote:Op zondag 19 februari 2012 11:05 schreef computergirl het volgende:
Wel apart dat WA nog niet op bezoek is geweest bij zijn broer.
Zelfs als er maar een beperkt aantal mensen per bezoek moment er bij mogen (heel logisch) zou WA toch prio hebben op Laurentien?
Want ze moeten 24/7 in mineur zitten te huilen, anders zijn ze ongevoelig?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:02 schreef macca728 het volgende:
nou ik vind het wel bizar om gewoon te gaan skieen, beetje ongevoelig.
Die kinderen zijn toch niet gek.
Ze kunnen toch genoeg andere dingen doen dan huilen en skieen ?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want ze moeten 24/7 in mineur zitten te huilen, anders zijn ze ongevoelig?
Over ongevoelig gesproken ...
Alsof iemand een lijstje bijhoudt. Zo werkt dat toch niet. Het is gewoon, wie zin heeft, die gaat. Waarschijnlijk wilde Laurentien graag me om Mabel te steunen. Mannen zijn daarnaast vaak ook niet van die helden naast ziekenhuisbedden, dus ja, misschien dat dat ook mee speelt.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:05 schreef computergirl het volgende:
Zelfs als er maar een beperkt aantal mensen per bezoek moment er bij mogen (heel logisch) zou WA toch prio hebben op Laurentien?
Wel apart ja, beetje als een kapitein op een schip. Als kapitein ga je als laatste. Of het moet een andere reden hebben.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:05 schreef computergirl het volgende:
Ja, dat zat ik mij ook af te vragen. Maar ja, men zal wel hun redenen hebben.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:05 schreef computergirl het volgende:
Zolang hij nog niet bij kennis is, lijkt me dat het steunen van Mabel van groter belang is dan het staan kijken naar de ontdooiende patiënt.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:05 schreef computergirl het volgende:
Je begrijpt het punt niet. Het gaat erom dat niemand voor hun kan bepalen wat zij op zo'n moment doen om hun gedachten te verzetten. Dat is niet aan een ander om over te oordelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch genoeg andere dingen doen dan huilen en skieen ?
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je begrijpt het punt niet. Het gaat erom dat niemand voor hun kan bepalen wat zij op zo'n moment doen om hun gedachten te verzetten. Dat is niet aan een ander om over te oordelen.
Precies. En ik denk dat Maxima en W.A. zich over de kinderen van Friso en Mabel ontfermen. Al met al zijn er 8 kinderen incl die van Maxima/W.A. en Constantijn/Laurentien bij betrokken.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang hij nog niet bij kennis is, lijkt me dat het steunen van Mabel van groter belang is dan het staan kijken naar de ontdooiende patiënt.
De zus van Mabel is ook al meegeweest, dus vooralsnog lijkt de prioriteit bij de ondersteuning van Mabel te liggen, en gezien de situatie is dat niet zo vreemd.
Wat boeit het hoe ze hun tijd daar nu doorbrengen? Ze zitten in een skigebied, de hele familie is fervent skiër, maar nee! Skiën is uit den boze, want wat zal de goegemeente wel eens niet kunnen denken van zoveel koude ongevoeligheid.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je al zoveel jaren op de ski's staat ontwikkel je echt niet ineens skivrees omdat iemand buiten de piste onder een lawine is gekomen..quote:Op zondag 19 februari 2012 11:01 schreef Teslynd het volgende:
Waarschijnlijk is het voor de volwassenen ook belangrijk om gewoon door te gaan met skiën om geen ski-vrees te ontwikkelen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang hij nog niet bij kennis is, lijkt me dat het steunen van Mabel van groter belang is dan het staan kijken naar de ontdooiende patiënt.
Astemblieft hoor ik in de stem van Ben Krabbéquote:Op zondag 19 februari 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat boeit het hoe ze hun tijd daar nu doorbrengen? Ze zitten in een skigebied, de hele familie is fervent skiër, maar nee! Skiën is uit den boze, want wat zal de goegemeente wel eens niet kunnen denken van zoveel koude ongevoeligheid.
"Sorry kinders. We gaan niet skiën, scrabble nog maar een potje met oma."
Astemblieft.
Ja, in Lech kun je genoeg andere dingen doen... leg jij even aan kinderen van 4 tot 9 uit dat die sneeuw leuk is en dat het er mooi uitziet maar dat ze in plaats daarvan junior Monopoly gaan spelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat boeit het hoe ze hun tijd daar nu doorbrengen? Ze zitten in een skigebied, de hele familie is fervent skiër, maar nee! Skiën is uit den boze, want wat zal de goegemeente wel eens niet kunnen denken van zoveel koude ongevoeligheid.
Astemblieft.
Ja maar ja maarquote:Op zondag 19 februari 2012 11:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Precies. En ik denk dat Maxima en W.A. zich over de kinderen van Friso en Mabel ontfermen. Al met al zijn er 8 kinderen incl die van Maxima/W.A. en Constantijn/Laurentien bij betrokken.
Misschien is hij allang geweest maar is dat expres niet naar buiten gebracht.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar ja maarDat zal allemaal best, maar ik had WA echt al wel bij zijn broertje verwacht. Al is het maar 5 minuten en ga je daarna weg en wacht je op de gang. Even los van wat Friso daar aan heeft, gewoon voor hemzelf....
Ik had het ook verwacht, maar misschien kan hij het allemaal niet handelen... je weet het nietquote:Op zondag 19 februari 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar ja maarDat zal allemaal best, maar ik had WA echt al wel bij zijn broertje verwacht. Al is het maar 5 minuten en ga je daarna weg en wacht je op de gang. Even los van wat Friso daar aan heeft, gewoon voor hemzelf....
De goegemeente, wat een heerlijk woord.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Astemblieft.
Want jij weet wat het beste voor hem is en wat hij wil? Misschien is hij daar wel om z'n moeder te steunen zolang Friso nog niet wakker is, en heeft hij er geen behoefte aan om naast het bed van z'n broer te staan. Laat die mensen lekker doen wat ze zelf willen zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook datquote:Op zondag 19 februari 2012 11:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien is hij allang geweest maar is dat expres niet naar buiten gebracht.
Nee, ik zeg niet wat hij wil, ik zeg wat ik had verwacht. En dat 'ondersteuning en maximaal 3 mensen bij het bed' in die zin geen argument is, want je rijdt mee in de auto, bent er 5 minuten en wacht verder op de gang. Wat hij verder wil én doet is helemaal aan hemzelf. Leuk voor de kinderen dat die in ieder geval een beetje vakantie hebben, nogquote:Op zondag 19 februari 2012 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Want jij weet wat het beste voor hem is en wat hij wil? Misschien is hij daar wel om z'n moeder te steunen zolang Friso nog niet wakker is, en heeft hij er geen behoefte aan om naast het bed van z'n broer te staan. Laat die mensen lekker doen wat ze zelf willen zeg.
Verste in de achterhoede!quote:Op zondag 19 februari 2012 11:09 schreef Mercer het volgende:
[..]
Wel apart ja, beetje als een kapitein op een schip. Als kapitein ga je als laatste. Of het moet een andere reden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |