ik dacht dat standaard 48 uur was, kan ik dat ergens teruglezen?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze nog niet eens hoe het ervoor staat omdat de 72 uur nog niet om zijn.
Hoezo is iemand die hersendood is in levensgevaar??? En je denkt echt dat ze hier aan meewerken en een toneelstukje spelen in het belang van carnaval of het beeld dat wij van ze hebben?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar stel dat ie inderdaad hersendood is, dan maakt het niet uit of ze de stekker er vandaag of morgen uittrekken toch? Ze liegen ook niet, z'n situatie is onveranderd stabiel en hij verkeerd in levensgevaar...
Ik gebruik geen Twitter meer maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Echt triest imoquote:Op zondag 19 februari 2012 11:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen collectieve verontwaardiging komt als de optochten afgelast worden ivm het overlijden van ene Friso van Oranje?
Heb je de laatste dagen al eens op twitter rondgekeken hoe ronduit verontwaardigd men al niet was over een paar nieuwsbulletins te veel?
Opwarmen duurt minstens 24 uur, en ergens stond dat de medicatie 36 tot 48 uur nodig heeft om uitgewerkt te raken.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht dat standaard 48 uur was, kan ik dat ergens teruglezen?
o jaquote:Op zondag 19 februari 2012 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn zes en zeven. Oud genoeg om precies van de hoed en de rand te weten om vervolgens in alle stilte te bidden voor hun vader.
Ik acht dat niet geheel onwaarschijnlijk nee...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo is iemand die hersendood is in levensgevaar??? En je denkt echt dat ze hier aan meewerken en een toneelstukje spelen in het belang van carnaval of het beeld dat wij van ze hebben?
Niet om het een of ander, maar wat deed je daar dan??quote:Op zondag 19 februari 2012 11:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat is toch raar ? Toen mijn moeder werd geopereerd aan haar hart waren wij heel de dag in het ziekenhuis. Al duurt dit langer, maar dan blijf je nog zoveel mogelijk.
O ik zag gisteren bij het RTL Nieuws iemand vertellen dat ze na het "ontdooien" 72 uur wachten om te zien of iemand wakker wordt.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht dat standaard 48 uur was, kan ik dat ergens teruglezen?
Lijkt me dat ze eerder alles doen om zijn vrouw hier zo goed mogelijk door te krijgen. Hij is met pensioen, zij heeft nog een baan. Beter dus om hem de zwarte piet toe te schuiven.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die Tulleken probeert echt alles te doen om te verbergen dat 'ie gepiepeld is door zijn vrouw he?
Carnaval is volstrekt onbelangrijk en irrelevant voor welke beslissing dan ook omtrent de prins.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Ja klopt, maar stel dat ie inderdaad hersendood is, dan maakt het niet uit of ze de stekker er vandaag of morgen uittrekken toch? Ze liegen ook niet, z'n situatie is onveranderd stabiel en hij verkeerd in levensgevaar...
En het is niet de belangen van carnaval verdedigen, ik denk dat ze even genoeg hebben van alle discussies over hun verdrietmomenten. Nu bekend maken en hoogwaardigheidsbekleders die dan kiezen voor versobering van optochten en dergelijke gaan ook weer een discussie op gang brengen compleet met collectieve verontwaardiging... Ik zou dat gedoe zelf ook willen omzeilen eerlijk gezegd...
Nee, maar als het er op neer komt zal het allemaal best wel meevallen. Zo hysterisch zijn carnavalsvierders nou ook weer niet. Voor elke lompe twitteraar zijn er 300 mensen die niet zo doen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen collectieve verontwaardiging komt als de optochten afgelast worden ivm het overlijden van ene Friso van Oranje?
Heb je de laatste dagen al eens op twitter rondgekeken hoe ronduit verontwaardigd men al niet was over een paar nieuwsbulletins te veel?
En dat inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Carnaval is volstrekt onbelangrijk en irrelevant voor welke beslissing dan ook omtrent de prins.
Ik snap niet hoe je er ook maar enig verband tussen kunt leggen.
Dit ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Mula het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze eerder alles doen om zijn vrouw hier zo goed mogelijk door te krijgen. Hij is met pensioen, zij heeft nog een baan. Beter dus om hem de zwarte piet toe te schuiven.
Nogmaals, ik hoop dat ie er gewoon bovenop komt, maar het zou me niets verbazen als vanavond of morgen het nieuws naar buiten komt dat ie overleden is... We zullen dan nooit weten of dat al een paar dagen eerder het geval was en niemand hoeft zich nog druk te maken over protocol rondom de optochten in zuid NL...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Carnaval is volstrekt onbelangrijk en irrelevant voor welke beslissing dan ook omtrent de prins.
Ik snap niet hoe je er ook maar enig verband tussen kunt leggen.
Dat zal de komende dagen ook beslist worden. Als ie niet meer ontwaakt uit zijn coma denk ik dat ze de stekker er uit trekken en het overlijden zullen melden.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoop dat ie er gewoon bovenop komt, maar het zou me niets verbazen als vanavond of morgen het nieuws naar buiten komt dat ie overleden is... We zullen dan nooit weten of dat al een paar dagen eerder het geval was en niemand hoeft zich nog druk te maken over protocol rondom de optochten in zuid NL...
Hier zie, zelfs CC is al verontwaardigdquote:Op zondag 19 februari 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen dat ik een versobering van carnaval/aflasten van optochten dan weer wel een beetje in de overdrive vind.
Zou dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:22 schreef Leandra het volgende:
Omdat Friso geen koning wilde worden en WA er niet onderuit kan natuurlijk
Hij is geen lid van het Koninklijk Huis, dus ik zou niet weten waarom dat gedaan zou moeten worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen dat ik een versobering van carnaval/aflasten van optochten dan weer wel een beetje in de overdrive vind.
Dat zou best kunnen, maar ik ga er vanuit dat dat dan betekent dat hij ook op dat moment overleden is, en niet dat ze het al 2 dagen stilhouden.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoop dat ie er gewoon bovenop komt, maar het zou me niets verbazen als vanavond of morgen het nieuws naar buiten komt dat ie overleden is... We zullen dan nooit weten of dat al een paar dagen eerder het geval was en niemand hoeft zich nog druk te maken over protocol rondom de optochten in zuid NL...
Dat was ooit een grapje van Friso toen ze heel jong waren:quote:
Een drain is niet per se slecht maar wijst er wel op dat hèt hoofd een flinke klap kan hebben gekregen, dan is het met name belangrijk waar de zwelling zitquote:Op zondag 19 februari 2012 11:45 schreef Jojoke het volgende:
Mochten de Oostenrijkse kranten correcte informatie hebben, en er is inderdaad een drain geplaatst in het hoofd bij Friso. Is dat een slecht teken, of valt het mee? Is er een dokter in de zaal die dat weet?
Elkaar steunen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar wat deed je daar dan??
Zitten zitten?
Daar is wel wat meer voor nodig.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Als er een drain is geplaatst is dat om het vocht af te voeren omdat de hersendruk te hoog is... Nooit een goed teken, maar kan ook betekenen dat ze er nog wel heil in zien om in te grijpen...
Hier zie, zelfs CC is al verontwaardigd
Onder de rivieren zijn ze toch helemaal niet zo into de Oranjes?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |