Tja, er zijn mensen zonder internet die misschien heel graag updates krijgen zoquote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat willen ze in godesnaam elk uur melden?
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef soapie het volgende:
[..]
Hetzelfde als gister waarschijnlijk.
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
vast dat de prins stabiel is, maar nog steeds in levensgevaar verkeerd..
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:19 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat de situatie niet is veranderd.
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Krijg je elke uur het zelfde te zien ...gisteren wel.
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
"Er zijn geen nieuwe meldingen over de toestand van prins Friso. Prinses Mabel en Koningin Beatrix zijn richting Lech vertrokken. Prins WA en Prinses Maxima ontfermen zich over de kindertjes.'
Dank! Hoef ik er niet voor thuis te blijven.quote:
Toch wel heel attent van iemand uit (oorspronkelijk) KaapVerdiëtwitter:SuzannaLubrano twitterde op zondag 19-02-2012 om 12:14:18Wishing Mabel, the children, Queen Beatrix, and all close relatives, lots of strength, we'll pray for a full recovery of Friso. reageer retweet
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nogal logisch lijkt me dit.. Inbreuk op haar familieleventje en privacyquote:Op zondag 19 februari 2012 12:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Het lijkt wel of er een klein oorlogje gaande is, tussen het NRC en de RVD. NRC blijft zich maar beroepen op de informatie van Koelewijn en de 'betrouwbare bronnen in de kliniek' en de RVD weet niet hoe snel ze deze informatie telkens als 'grotendeels onjuist' kunnen bestempelen.
Beatrix heeft volgens mij een tákkehekel aan de pers als die zich niet aan de regels houdt.
Inderdaad. Het is nu al twee dagen hetzelfde. Laat ze naar buiten met een verklaring van de familie/Mabel/de koningin ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zouden er wel slim aan doen om gewoon weer met een verklaring naar buiten te komen. De sfeer rond het ziekenhuis wordt nu ook als 'grimmig' omschreven door aanwezigen...
Nou, dat laatste hoeft wat mij betreft niet, maar gewoon een iets uitgebreidere uitleg waarom uitleg uitblijft. Dit leidt alleen tot speculatie, dat lok je ook uit zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is nu al twee dagen hetzelfde. Laat ze naar buiten met een verklaring van de familie/Mabel/de koningin ofzo.
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. Als ze nou gewoon even iets in zouden lassen gelasten wanneer er iets nuttigs te melden is....
Wat jij zegt, deze vaagheid leidt enkel speculatie in de hand. Zeg gewoon hoe het er voor staat. Intussen wordt er wel ineens van alles afgedekt: een ander heeft de lawine veroorzaakt, de prins droeg een helm??, ik heb Friso nog nooit met een helm op de foto gezien?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat laatste hoeft wat mij betreft niet, maar gewoon een iets uitgebreidere uitleg waarom uitleg uitblijft. Dit leidt alleen tot speculatie, dat lok je ook uit zo.
verkeert.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar wat als ze zelf ook gewoon écht niets weten? Zijn ze dan echt tekst en uitleg aan 'het volk' verschuldigd? Dat is wat ik bedoelde met dat het me niet zou verbazen dat ze wat schuiven met de waarheid om 'het volk' tevreden te houden. Iedereen wil maar van alles en vind maar van alles... Brrr dat leven onder een vergrotende stolp is volgens mij best wel kut....quote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat laatste hoeft wat mij betreft niet, maar gewoon een iets uitgebreidere uitleg waarom uitleg uitblijft. Dit leidt alleen tot speculatie, dat lok je ook uit zo.
Natuurlijk weten ze wel hoe het er voor staat. Tja, de lusten en de lasten lijkt me. De familie heeft ook de nodige privileges natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wat als ze zelf ook gewoon écht niets weten? Zijn ze dan echt tekst en uitleg aan 'het volk' verschuldigd? Dat is wat ik bedoelde met dat het me niet zou verbazen dat ze wat schuiven met de waarheid om 'het volk' tevreden te houden. Iedereen wil maar van alles en vind maar van alles... Brrr dat leven onder een vergrotende stolp is volgens mij best wel kut....
Taalnazi spelen hoeft hier niet per se hoor.quote:
En als je het doet, verbeter dan alleen de zaken die echt fout zijn geschreven.quote:
Ja maar, wat als de beste man in een kunstmatig coma ligt en daar een aantal dagen in gehouden wordt en hij dus nog steeds dood kan gaan maar er tot op heden geen veranderingen in zijn toestand zijn en hij dus stabiel is?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
vrijdag was er elk half uur een extra nieuwsuitzending om te vertellen dat er geen nieuws wasquote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet. Ik heb het over een mededeling van de RVD, niet van (zelfbenoemde) experts.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:47 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
vrijdag was er elk half uur een extra nieuwsuitzending om te vertellen dat er geen nieuws was
hoeveel experts ed moeten er op tv komen om uit te leggen hoe kunstmatige coma werkt en dat er nu niks te vertellen valt?
Het klopt ws ook gewoon, alleen mag het zh er niets over zeggen van rvd..quote:Op zondag 19 februari 2012 12:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ondanks dat het ziekenhuis haar tegenspreekt vind ik haar berichtgeving wel geloofwaardig overkomen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |