2 op de 5 dagen is nou niet bepaald "soms". Ook overdag rennen we meer dan jij je zo te horen in de verste verte kan voorstellen. Goede schoenen, goede broek.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als het soms niet lukt wil dat niet zeggen dat je het maar helemaal niet meer moet proberen.
Eigenlijk niet.quote:[..]
Dit moet je toch zelf ook een behoorlijk kromme vergelijking vinden?
Uitstekende TT.quote:
En daar gaat een pantalon bij helpen? even los van wat je zegt waar is of niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Nobu het volgende:
In de dorpen in de binnenlanden is er geen civiele politie, enkel GC. En die hebben daar met een paar agenten hun eigen koninkrijkje en gedragen zich daar ook naar. Volstrekte willekeur. Je moet de dorpelingen ook eens over ze horen praten.
En ja, ik durf ze wel aan te spreken. Maar als ik iets zie wat ik op straat in NL misschien bij een agent zou melden laat ik daar zeker zitten. Hoe minder je met ze te maken hebt hoe beter.
Nou nee, daar is wel wat meer voor nodig. Maar die verheerlijking van de GC slaat nergens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef m.k het volgende:
[..]
En daar gaat een pantalon bij helpen? even los van wat je zegt waar is of niet.
Ik heb de GC helemaal nergens verheerlijkt. Ik herhaal alleen dat jouw opmerkingen over de worker onzin zijn. Dat jij niet eens fatsoenlijke argumenten kunt presenteren. Dat je eigenijk niet eens gewonnen hebt dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou nee, daar is wel wat meer voor nodig. Maar die verheerlijking van de GC slaat nergens op.
Ik zeg dan ook niet dat het gedrag van de agent aan het uniform is gelinkt, maar het wekt wel een bepaald beeld op bij burgers. Dat weten ze bij de GC ook, en daarom lopen ze juist in zo'n uniform. Volgens mij onderschat je een beetje wat uitstraling betekent. Je moet eens voelen hoe de atmosfeer bij een voetbalwedstrijd verandert als de agent met pet wordt vervangen door een ME'er. En nee, niet alleen onder hooligans.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef Esses het volgende:
Maar goed dat het een militaire politiemacht is. Maar zoals ik al zeg, als jij ze niet durft te spreken ligt het aan jou. Mijn ervaring? Als je beleefd bent, niets aan de hand. Daar voeren ze uit wat we hier op de FP altijd roepen.
Och, dat weet ik ook. Maar die atmosfeer veranderd ook door de houding van de MEer tegenover die van de platte pet. De platte pet heeft een heel andere houding. De MEer komt er omdat er rellen zijn. Zet er is een BEer neer, dan is er gewoon geen atmosfeer meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het gedrag van de agent aan het uniform is gelinkt, maar het wekt wel een bepaald beeld op bij burgers. Dat weten ze bij de GC ook, en daarom lopen ze juist in zo'n uniform. Volgens mij onderschat je een beetje wat uitstraling betekent. Je moet eens voelen hoe de atmosfeer bij een voetbalwedstrijd veranderd als de agent met pet wordt vervangen door een ME'er. En nee, niet alleen onder hooligans.
Natuurlijk is zijn houding belangrijk maar honderd meter verderop in de straat gaan staan is al merkbaar. Mensen associëren dat uniform nou eenmaal met tikken natuurlijk, maar goed. Hoe je je kleedt heeft gewoon duidelijk invloed op hoe mensen naar je kijken. In mijn ogen is een open uitstraling gewoon erg belangrijk. Wat niet betekent dat je pet van je hoofd moet vallen of slechte schoenen moet dragen trouwens.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, dat weet ik ook. Maar die atmosfeer veranderd ook door de houding van de MEer tegenover die van de platte pet. De platte pet heeft een heel andere houding. De MEer komt er omdat er rellen zijn. Zet er is een BEer neer, dan is er gewoon geen atmosfeer meer.
Gefeliciteerd met je eerste inhoudelijke en onderbouwde argument (Y)
Of een dermate onderhoudsgevoelige en onpraktische broek moet dragen.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Natuurlijk is zijn houding belangrijk maar honderd meter verderop in de straat gaan staan is al merkbaar. Mensen associëren dat uniform nou eenmaal met tikken natuurlijk, maar goed. Hoe je je kleedt heeft gewoon duidelijk invloed op hoe mensen naar je kijken. In mijn ogen is een open uitstraling gewoon erg belangrijk. Wat niet betekent dat je pet van je hoofd moet vallen of slechte schoenen moet dragen trouwens.
Als ik hondengeleiders tegenkom is het toch al niet de tijd om een praatje te maken met oom agent.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:10 schreef m.k het volgende:
Bouwakkerbroek:
[ afbeelding ]
Broek die hondenbegeleiders van de politie dragen
[ afbeelding ]
Die hondengeleider kan al komen als er gewoon in je huis of auto ingebroken was. Komt gewoon praatje maken en vervolgens je verklaring opnemen. Maar schijnbaar laat je nu echt merken dat je weet waar je het over hebt.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als ik hondengeleiders tegenkom is het toch al niet de tijd om een praatje te maken met oom agent.
Wat ik zeg is dat diezelfde broek die de hondenbrigade heeft ook aan agente geven kan worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als ik hondengeleiders tegenkom is het toch al niet de tijd om een praatje te maken met oom agent.
Dat schijnt te kunnen ja, jammer is dat.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Die hondengeleider kan al komen als er gewoon in je huis of auto ingebroken was. Komt gewoon praatje maken en vervolgens je verklaring opnemen. Maar schijnbaar laat je nu echt merken dat je weet waar je het over hebt.
Beter van niet, dit lijkt echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat diezelfde broek die de hondenbrigade heeft ook aan agente geven kan worden.
Wat is daar jammer aan? Hij kan beter zonder werk op zijn gat blijven zitten dan dat hij daadwerkelijk wat doet voor de euro's die hij betaald krijgt? Denk je dat hij je anders zou behandelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat schijnt te kunnen ja, jammer is dat.
Jawel, want jij zult hem niet alles vertellen, en de gemiddelde burger schijnt zich geïntimideerd te moeten voele.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:37 schreef Nobu het volgende:
Nee, het is best logisch dat hij meer taken heeft en nee, ik denk niet dat hij me anders zal behandelen. Sterker nog, ik denk dat dat hele uitstralingsverhaal niet echt opgaat als 'ie een praatje komt maken.
Nee, ik geloof helemaal niet in een knuffelcultuur. Ik geloof wel dat mensen heel erg gevoelig zijn voor de manier waarop de politie zich presenteert. Wat mij betreft hoor je de burger met open vizier tegemoet te treden. Als iemand daar misbruik van meent te moeten maken moet daar tegen worden opgetreden natuurlijk, maar dat is mijn punt helemaal niet. Er representatief bijlopen wil helemaal niet zeggen dat je alles maar moet laten gebeuren.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Jawel, want jij zult hem niet alles vertellen, en de gemiddelde burger schijnt zich geïntimideerd te moeten voele.
Kom op zeg, geloof jij echt in die onbeperkte knuffelcultuur?
Nee, stel, jij wordt na jouw algemene politieopleiding geplaatst bij de bereden politie. Na een x aantal jaar krijg je te horen dat jouw onderdeel naar Texel toe moet om daar weer algemeen politiewerk te doen. Dus dan laat je jouw straatje (peerden) links liggen om weer back to basic te gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar trainen zij dan niet op ander werk? Als ik het goed begrijp:
Ik leer met een walter p5 te schieten, vervolgens wordt er over zoveel weken verwacht dat ik met een ak47 (de ironie) ga staan schieten. Dan heb ik toch training nodig.
Dan in tegenstelling tot bv militairen die zouden weten hoe zo'n ding al werkt omdat ze er al "jaren" mee schieten en dus geen extra training nodig hebben..
Anders had ik hem 3x op een rij gedaan, ik vind het wel gescheten.quote:Naja, een kennis van mij gaat er vaak naar toe. Volgens mij omdat die dat leuk vindt.
Mag ik vragen wat je dan nu doet?
Lieve Sloggi,quote:Op zondag 19 februari 2012 11:28 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind dat Nobu zeker een punt heeft; een politieagent hoeft er helemaal niet per se 'stoer' uit te zien. Er zijn talloze situaties denkbaar waarin het veel vruchtbaarder is als een agent een open en toegankelijke uitstraling heeft, zonder dat hij daarmee direct aan gezag inboet.
Leer dan vooral lezen.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:18 schreef Sloggi het volgende:
'Stoer' is geen term uit de media, 'stoer' is wat ik uit jouw reactie destilleer;
De uniformen een stevigere kwaliteit moeten hebben. Dat ze dus niet om de haverklap kapot gaanquote:ik heb de indruk dat jij vindt dat de politie een wat steviger uitstraling moet hebben.
En die is bij een worker spontaan weg? Kom op zeg.quote:Daar is tot op zekere hoogte wel wat voor te zeggen, maar zoals ik zei: een politieman (m/v) is gebaat bij een open uitstraling.
Ja, en daar word al geklaagt dat het te "escalerend" zou zijn.quote:Daarbij moet de kleding natuurlijk wel functioneel zijn; jouw afbeelding uit het vorige topic van een marechaussee met vest vind ik daar een goed voorbeeld van,
leren lakschoentjes.quote:al zie ik niet goed wat voor schoenen de beste man aan heeft.
Ik heb het volgens mij juist niet over kisten gehad?quote:Kisten passen prima bij een tenue met open uitstraling,
en wat is er dan minder open aan bv. een werkbare Worker met een shirt?quote:maar stop je broek dan niet in de kisten. Zo combineer je werkgemak en de open, toegankelijke uitstraling.
Jouw one-liner: Stoer is fout, moet open en knuffelbaar zijn.quote:En als intelligente dame kun je vast begrijpend lezen, dus je ziet zelf ook wel in dat mijn vorige reactie geen one-liner is. Kort gezegd: je kletst uit je nek.
Ik wel. Jij wil o.a. stevig en praktisch spul. Ook dat haalde ik uit jouw reacties (ik kan lezen, verrassend hè?). Oplossing: kisten met de broek erover.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:29 schreef Esses het volgende:
Ik heb het volgens mij juist niet over kisten gehad?
Kijk maar naar het plaatje dat hier rondzweeft van een marechaussee met worker, kisten, shirt en baret. Bovendien ziet het er niet netjes uit wat mij betreft. Daarmee zeg ik niet dat je er als een zwerver bijloopt met dat spul, maar ik vind dat een politieman best een overhemd met stropdas aan mag; dat ziet er veel representatiever uit.quote:[..]
en wat is er dan minder open aan bv. een werkbare Worker met een shirt?
quote:[..]
Jouw one-liner: Stoer is fout, moet open en knuffelbaar zijn.
Dat is jouw one-liner.
Maar als jij als intelligente vent zou leren lezen, zou je er achter komen dat het mij om comfort, stevigheid, kwaliteit en onderhoudbaarheid gaat. Dat ik nergens zeg dat een uniform "stoer" moet zijn. Maar dat ontgaat jou volkomen. Maar goed dat je geen sterke drank maakt, je destilleert dan alleen vergif.
Volgens mij kun jij dus echt NIET lezen. Ik spreek juist TEGEN kisten.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wel. Jij wil o.a. stevig en praktisch spul. Ook dat haalde ik uit jouw reacties (ik kan lezen, verrassend hè?). Oplossing: kisten met de broek erover.
GVT dus.quote:[..]
Kijk maar naar het plaatje dat hier rondzweeft van een marechaussee met worker, kisten, shirt en baret.
Mooi, dan wil ik jou op straat ook nooit meer in GVT zien (Y)quote:Bovendien ziet het er niet netjes uit wat mij betreft.
Overhemd met stropdas... Ik blijf het maar aanhalen, dat soort kleding hoort op een kantoor thuis. Iets wat een agent niet heeft, een kantoorbaan.quote:Daarmee zeg ik niet dat je er als een zwerver bijloopt met dat spul, maar ik vind dat een politieman best een overhemd met stropdas aan mag; dat ziet er veel representatiever uit.
Succes. Veel kapot zuipen kan toch niet, lezen wil je al niet lukken.quote:
Die hebben we al: Journalist gearresteerd na filmen agentquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Uitstekende TT.
Over het aanspreken van mk, het leek me wel duidelijk dat dat wat overdreven was.
En over de Guardia Civil, ja dat is inderdaad hoe ik het hier in Nederland liever niet zie. Typisch voorbeeld van een derde wereld politiemacht, en dat zit hem bepaald niet alleen in het uniform.
LOL, die sjoof zit nu de hele tijd tegen een vliegengordijn te kijken.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:12 schreef Pumatje het volgende:
jezus, woutentopic zeg.
Kijk eens wat de denen met de leo2 hebben gedaan om hem ook "stenengooiendehaatbaarmenigtes" veilig te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het verleden helaas ook wel gebeurd. maar het verhaal si iets te slachtofferig hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 15:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die hebben we al: Journalist gearresteerd na filmen agent
Politie moet er wat mij betreft bijlopen als op foto van die marechaussee bij dat busje. En fuck het jasje-dasje verhaal, politie mag er best wat intimiderender uitzien aangezien er nu door bontkraagjes etc ook geen respect voor is.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:01 schreef Esses het volgende:
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/06e6a/1329656594.jpg]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url][ afbeelding ][ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/06e6a/1329656584.jpg]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/06e6a/1329656588.jpg]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url]
Yep, het is niet de eerste aanvaring van die journalist met de hulpdiensten: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=60854.0#topquote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef Esses het volgende:
[..]
In het verleden helaas ook wel gebeurd. maar het verhaal si iets te slachtofferig hoor
Ligt dat aan het uniform of de bevoegdheden?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Politie moet er wat mij betreft bijlopen als op foto van die marechaussee bij dat busje. En fuck het jasje-dasje verhaal, politie mag er best wat intimiderender uitzien aangezien er nu door bontkraagjes etc ook geen respect voor is.
Just my two cents.
Daarom, politie scheelt niet veel van defensie...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, kost centjes. Stellen ze dus nog minimaal 5 jaar uit.
Het straalt wat meer gezag uit dan de pantalon en "het" hoedje...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
ik hoop het niet eerlijk gezegd. Ik zie niet waarom de politie er als een stel paramilitairen uit moet zien. Bewaar dat maar voor bananenrepublieken.
Idd... mijn pantalon was na 3 maanden dragen (heb 3 stuks!) al allemaal kapot.. bedoel hoe ernstig is dat???quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Het uniform wat we nu dragen is niet praktisch. Gaat snel kapot en is niet comfortabel. Het is officieel zelfs een kantoor tenue.
Hoop het toch niet...!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef Schild het volgende:
Volgens mij is dit een beetje het idee;
[ afbeelding ]
Niet type 'Worker' alsof iemand net uit de timmerfabriek komt lopen..
Jij en agressief....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef m.k het volgende:
Ik loop ook de hele dag in een worker, ook op mijn werk. Maarja ik sla mijn klanten ook meestal de boten in. Dan moet ik er wel een beetje stoer uitzien. Anders geloven de mensen niet dat ik super agressief ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Iig niet aan de bevoegdhedenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt dat aan het uniform of de bevoegdheden?
homoquote:Op zondag 19 februari 2012 15:59 schreef Pumatje het volgende:
Die laarzen zijn in ieder geval prima
Had ik liever gewild dan kisten...
http://farm1.static.flickr.com/196/504390685_fedf52a3ba.jpg
En de zorgverzekering weer duurder gemaaktquote:
Maar ook niet aan het uniform.quote:
Whehequote:Op zondag 19 februari 2012 18:24 schreef Esses het volgende:
[..]
En de zorgverzekering weer duurder gemaakt
Al die gescheurde trommelvliezen.
Klopt, ligt aan het sociale draagvlak mbt politiegeweld.quote:
Met die valsheid?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe.
Ach, onze akoestische muziek valt wel mee qua trommelvlies-scheur potentie.
Jep. Mijn pa is beroepsmuzikant van het conservatorium in Kiev. Maar hij bakt er niks van! (niet doorvertellen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Mijn pa is beroepsmuzikant van het conservatorium in Kiev. Maar hij bakt er niks van! (niet doorvertellen he).
en dan voor 100 euro een optredentje gaan fixen? Dan moet hij wel heel wanhopig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Politie moet er wat mij betreft bijlopen als op foto van die marechaussee bij dat busje. En fuck het jasje-dasje verhaal, politie mag er best wat intimiderender uitzien aangezien er nu door bontkraagjes etc ook geen respect voor is.
Just my two cents.
Was maar voor een paar uurtjes en ook geen concert. Meer een beetje op de achtergrond wat spelen. Overigens was het een vriendenprijsjequote:Op zondag 19 februari 2012 18:45 schreef Esses het volgende:
[..]
en dan voor 100 euro een optredentje gaan fixen? Dan moet hij wel heel wanhopig zijn.
Normaal ¤50?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Was maar voor een paar uurtjes en ook geen concert. Meer een beetje op de achtergrond wat spelen. Overigens was het een vriendenprijsje.
Dan weet jij dus dat je niet voor zulke laarzen wilt gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:21 schreef Pumatje het volgende:
Dat de Kmar met hun manicure teen nagels nooit in het woeste dierenbos komen is hardstikke fijn... maar die dat wel doen stellen functie boven looks.
Ik wacht dus nog maar even met het betalen van m'n bon.quote:
Omdat er geen bezwaar tegen gemaakt mag worden.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat er geen bezwaar tegen gemaakt mag worden.
Slaap lekker.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Slapen! 5 uur gaat die wekkert weer!
Trustenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Slapen! 5 uur gaat die wekkert weer!
Dat is een tweede, maar je mag het nu niet eens. Dat is een van de redenen. Maar ik vind een goed alternatief, uitbesteden aan een civiel incassobureau (Y)quote:Op zondag 19 februari 2012 21:51 schreef gerco94 het volgende:
[..]. En bezwaar zal waarschijnlijk geen zin hebben.
Nee joh. Al zo'n anderhalf jaar niet meer geweest. Weekje schoolquote:Op maandag 20 februari 2012 07:58 schreef Pumatje het volgende:
Yeaaaah!
thaboel ook op de kaz vandaag?
Even naar de doc zo, en jij?quote:
Sounds like fun,quote:Op maandag 20 februari 2012 11:38 schreef EllaN het volgende:
Studeren, sporten en dates met vriendinnen.
Niets speciaals dus.
Heel veel succes bij de doc. Jij ging voor je voeten toch?
Leuk, he?quote:
Hahaha, mooi, gewoon letterlijk het vliegtuig uit getrapt wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 08:13 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb werkelijk waar de beste maandagochtend EVER!
dankzij deze ubercoole paraboys !
Na jouw reactie toch het filmpje even gekekenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:19 schreef hcwp het volgende:
[..]
Hahaha, mooi, gewoon letterlijk het vliegtuig uit getrapt worden
Niet "you don't jump, you fail" maar gewoon "you jump<period>"
Was net ook extra nieuwsuitzending. Ned 1quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Het mocht even duren. Maar blijkbaar ziet hij het nu zelf ook in.
http://www.nu.nl/politiek(...)ctieleider-pvda.html
ik kreeg hem net 'breaking' door op de phone.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Het mocht even duren. Maar blijkbaar ziet hij het nu zelf ook in.
http://www.nu.nl/politiek(...)ctieleider-pvda.html
Hoi Maitje.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Was net ook extra nieuwsuitzending. Ned 1
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Maitje.![]()
Dan ga ik zo maar eens NL 1 kijken.
Ik weet niet wat droeviger is, het niveau van hun grondopleiding of de rest van jouw maandagochtenden..quote:Op maandag 20 februari 2012 08:13 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb werkelijk waar de beste maandagochtend EVER!
dankzij deze ubercoole paraboys !
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef m.k het volgende:
Nou de huisarts was weer geweldig, oplossing: niet meer op schoenen lopen.[ afbeelding ]
Ben maar doorgelopen naar de fysio om een afspraak te maken voor een gesprek dat misschien wel zin heeft
Niet meer op schoenen lopen, of de schoenen die jij 24/7 draagt?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef m.k het volgende:
Nou de huisarts was weer geweldig, oplossing: niet meer op schoenen lopen.[ afbeelding ]
Ben maar doorgelopen naar de fysio om een afspraak te maken voor een gesprek dat misschien wel zin heeft
Niet meer op schoenen lopen die ondersteuning geven. Volgens hem kon ik beter op gympen gaan lopen omdat ik er dan geen last meer van zou hebben. Verder gaf hij wel eerlijk toe dat hij er geen verstand van had. No shit sherlock.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet meer op schoenen lopen, of de schoenen die jij 24/7 draagt?
Ik heb gemist wat je precies hebt aan je voeten, maar idd miss ff naar de fysio..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Niet meer op schoenen lopen die ondersteuning geven. Volgens hem kon ik beter op gympen gaan lopen omdat ik er dan geen last meer van zou hebben. Verder gaf hij wel eerlijk toe dat hihj er geen verstand van had. No shit sherlock.
Een podotherapeut heeft meer verstand van voeten etc.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Niet meer op schoenen lopen die ondersteuning geven. Volgens hem kon ik beter op gympen gaan lopen omdat ik er dan geen last meer van zou hebben. Verder gaf hij wel eerlijk toe dat hij er geen verstand van had. No shit sherlock.
Als een echte romein!quote:
Mag ik dan het advies geven om direct door te gaan naar de podoloog? Iets verstandiger en kan ook daadwerkelijk wat voor je betekenenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een podotherapeut heeft meer verstand van voeten etc.
Misschien een afspraak maken?
Zegt ws. meer over jou dan over de peuten... Straks m'n neefje naar de pedoloog brengen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoeveel "peuten" zijn er wel niet? Nog nooit van een podo-peut gehoord
En nu moet je nog naar de pedoloog.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:33 schreef m.k het volgende:
Terug van de fisiotherapodopeutoloog, ja allemaal.
Conclusie: Overbelaste achillespees waardoor bot aangroei in mijn hak. Botaangroei kan gestopt en verminderd worden door oefeningen en eventueel een zooltje voor extra demping.
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]
En nu moet je nog naar de pedoloog.
Verzinken?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie verzinken maar in die peuten en logen
Ga je nu ook weer patsen met 140 kilo ossehaas?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
En weer terug uit Duitsland. Altijd fijn weer thuis te zijn
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga je nu ook weer patsen met 140 kilo ossehaas?
Een bescheiden 3 kilo voor ¤47quote:Op maandag 20 februari 2012 17:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga je nu ook weer patsen met 140 kilo ossehaas?
Sorry, gewoontequote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef Pumatje het volgende:
beetje niet zomaar naar het filmpje kijken Ellan! ?
Oh ja, die parkeerboete was het...quote:Op maandag 20 februari 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een bescheiden 3 kilo voor ¤47
Stiekem is het geen kwaliteit want hij mag een utube's posten.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Sorry, gewoonte. Vanaf nu besef ik me dat jij kwaliteit levert en zal ik trouw kijken
.
Er zijn dagen dat ik geen 15,66 per kilo vlees kan betalen. Ik dacht dat je zo noodlijdend was met je postbodebaan?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is een gewoonte er nooit op te klikken, bedoelde ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Stiekem is het geen kwaliteit want hij mag een utube's posten.
[..]
Er zijn dagen dat ik geen 15,66 per kilo vlees kan betalen. Ik dacht dat je zo noodlijdend was met je postbodebaan?
Wie heeft dat je wijs laten maken??quote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef Esses het volgende:
Er zijn dagen dat ik geen 15,66 per kilo vlees kan betalen. Ik dacht dat je zo noodlijdend was met je postbodebaan?
Jijzelf met je geklaag over je slecht betalende baan?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie heeft dat je wijs laten maken??
Eind maart pas te betalen, dus tijd zat!quote:
Heb ik dan ook gezegd dat ik noodlijdend was?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Jijzelf met je geklaag over je slecht betalende baan?
Zoals het over komt... ja. Maar als jij 15 euro de kilo aan vlees kunt betalen... kunnen ze beter je verkeersboete verdubbelen. Luxe problemen dus dat geklaag over TNT post.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb ik dan ook gezegd dat ik noodlijdend was?
10,18 euro slotkoers. Moet je makkelijk kunnen betalen!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eind maart pas te betalen, dus tijd zat!
Onzin, gewoon kwestie van slim inkopen als je er toch bent! In NL een luxe idd, in Duitsland echter niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Zoals het over komt... ja. Maar als jij 15 euro de kilo aan vlees kunt betalen... kunnen ze beter je verkeersboete verdubbelen. Luxe problemen dus dat geklaag over TNT post.
Had ik ze gisteren moeten kopenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
10,18 euro slotkoers. Moet je makkelijk kunnen betalen!
Jij wilt zeggen dat 15,66 euro voor een kilotje vlees geen luxe is?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin, gewoon kwestie van slim inkopen als je er toch bent! In NL een luxe idd, in Duitsland echter niet.
In NL ja, in Duitsland, gehaald bij de Fachmetzgerei niet nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat 15,66 euro voor een kilotje vlees geen luxe is?
Omdat rekenen zo lastig is.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen van tweeën, omdat het onbetaalbaar is?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Ossehaas, 1 kilo bij de NL slager rond de ¤50, in Duitsland bij de slager ¤50 voor 3 kilo. Dan weet ik wel wat ik kies ja.
Als jij voor dat bedrag liever kip zit te vreten, dat staat je vrij, ik vreet liever rundvlees van goede kwaliteit. En ¤50 voor 3 kilo is niks ivm NL. Plus je kunt het invriezen, dus weer voor een half jaar genoeg.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat rekenen zo lastig is.
47/3=15.66.
Astjeblieft ER, hierbij je geweldig moeilijke berekening dat jij 15.66 per kilo betaald hebt. En ja, daar koop ik 3 kilo kip van. Dat is pure luxe. Heeft niets te maken met NL of DE, het is gewoon belachelijk veel geld.
Per definitie ben jij nu goedkoper uit? Gast, voor 50 euro kan ik een maand eten. Dan heb ik het over vlees, groenten, aardappelen, toetjes, snacks, frisdrank... dan hoef ik nog niet eens te bezuinigen...quote:Op maandag 20 februari 2012 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als jij voor dat bedrag liever kip zit te vreten, dat staat je vrij, ik vreet liever rundvlees van goede kwaliteit. En ¤50 voor 3 kilo is niks ivm NL. Plus je kunt het invriezen, dus weer voor een half jaar genoeg.
Ik kan ook hier elke keer rundvlees kopen als we dat willen, maar per definitie ben ik nu goedkoper uit.
3 kilo ossehaas, snij ik in stukken van 200gr elk. uit 1 kilo dus 5 lappen. 15 lappen uit 3 kilo. Gewoon voordeliger dus op de termijnquote:Op maandag 20 februari 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Geen van tweeën, omdat het onbetaalbaar is?
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Per definitie ben jij nu goedkoper uit? Gast, voor 50 euro kan ik een maand eten. Dan heb ik het over vlees, groenten, aardappelen, toetjes, snacks, frisdrank... dan hoef ik nog niet eens te bezuinigen...
Maar goed dat Lotusss de bedrijfsadministratie doet... Ik voorzie anders namelijk wat probleempjes.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3 kilo ossehaas, snij ik in stukken van 200gr elk. uit 1 kilo dus 5 lappen. 15 lappen uit 3 kilo. Gewoon voordeliger dus op de termijn
Niet bezuinigen, of 15 euro de kilo neerleggen... is nogal een verschilquote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Op eten gaat hier NIET bezuinigd worden. dat is onze keuze!
Wat kostte dat in Brazilië eigenlijk?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Ossehaas, 1 kilo bij de NL slager rond de ¤50, in Duitsland bij de slager ¤50 voor 3 kilo. Dan weet ik wel wat ik kies ja.
Gastquote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar goed dat Lotusss de bedrijfsadministratie doet... Ik voorzie anders namelijk wat probleempjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Sta je van te kijken, duurder dan in Duitsland in elk geval, want betreft zgn "luxe-vlees".quote:Op maandag 20 februari 2012 18:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat kostte dat in Brazilië eigenlijk?
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gast
Nee, niet jaloers. Ik vind vooral bepaald gedrag wat vertoond word getuigen van wereldvreemd denken en onnodig, onnozel klagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Dat mag je dan denken.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, niet jaloers. Ik vind vooral bepaald gedrag wat vertoond word getuigen van wereldvreemd denken en onnodig, onnozel klagen.
Zoals ik zeg, ik ga voor geen van beiden. Omdat 15 euro de kilo gewoon belachelijk duur is.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat mag je dan denken.
Vraag aan jou dan, jij hebt het geld ervoor, betaal je dan liever ¤50 voor 1 kilo? Of als je toch ter plekke bent 3 kilo voor ¤50?
Indien je kiest voor het eerste ben je gewoon dom!
Nee, elke dag gehakt, of kip. Ik wil gvd ook eens een lekkere lap rundvlees op m'n bord.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, ik ga voor geen van beiden. Omdat 15 euro de kilo gewoon belachelijk duur is.
Of zoals ik zelf doe. Een kwart koe kopen bij de boer die hem vervolgens zelf laat slachten. Tegen die prijs kan jij nog niet eens op.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, elke dag gehakt, of kip. Ik wil gvd ook eens een lekkere lap rundvlees op m'n bord.
Laat staan dat we daar geen plek in de vriezer voor hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Of zoals ik zelf doe. Een kwart koe kopen bij de boer die hem vervolgens zelf laat slachten. Tegen die prijs kan jij nog niet eens op.
Echt 15 euro voor een kilotje vlees
Daarom heb ik er ook twee. En ja, die "bezuiniging" maakt de extra vriezer ruim goed. Maar daarbij, ook al deed ik dat niet, dan nog vertik ik het om 15 eu de kilo neer te leggen. Ook al had ik het geld. Blijf ik wel gehakt en hamburgers eten (en ws. velen met mij)quote:Op maandag 20 februari 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat staan dat we daar geen plek in de vriezer voor hebben
Nu ja, een ieder z'n voorkeur, maar ik wil wel eens een ossehaasje met roompepersaus en gebakken aardappels op m'n bord. En NEE, dat eten we niet vaak. Want wie wat bewaard heeft wat denk ik maar.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook twee. En ja, die "bezuiniging" maakt de extra vriezer ruim goed. Maar daarbij, ook al deed ik dat niet, dan nog vertik ik het om 15 eu de kilo neer te leggen. Ook al had ik het geld. Blijf ik wel gehakt en hamburgers eten (en ws. velen met mij)
Klopt, ieder zijn voorkeur. Oja, al eet je het niet vaak... dan nog is 15 euro de kilo verrekte duur.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, een ieder z'n voorkeur, maar ik wil wel eens een ossehaasje met roompepersaus en gebakken aardappels op m'n bord. En NEE, dat eten we niet vaak. Want wie wat bewaard heeft wat denk ik maar.
Vroegah kon je naar de noodslachter, kon je ook goekoop vlees scoren. Bestaat volgens mij niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
En trouwens, hoeveel mensen gaan naar de boer en vragen ff om een kwart koe te slachten. naar mijn weten in mijn kennissenkring niemand.
Goedkoop is het niet nee. Maar vooralsnog hoe ik het gekocht heb goedkoper dan bij de NL keurslager.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt, ieder zijn voorkeur. Oja, al eet je het niet vaak... dan nog is 15 euro de kilo verrekte duur.
Dat zal vast ook niet meer mogen mbt "regelgeving".quote:Op maandag 20 februari 2012 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah kon je naar de noodslachter, kon je ook goekoop vlees scoren. Bestaat volgens mij niet meer.
Een jaar of 20 geleden kon je als particulier gewoon binnenwandelen en vlees kopen. Dat kan volgens mij niet meer.quote:
Je kan nog steeds wel eens bij het slachthuis terrecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een jaar of 20 geleden kon je als particulier gewoon binnenwandelen en vlees kopen. Dat kan volgens mij niet meer.
Ik mag dan Brabo zijn, aan die gekte, en drukte doe ik niet aan mee. Ellende allemaal.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:40 schreef AchJa het volgende:
Het openbare leven is ook weer gestopt hier...
Carnavalsellende...
Nee, 80 pagina's geouwehoer over politiebroeken hakt er lekker in...quote:Op maandag 20 februari 2012 19:34 schreef Maitje het volgende:
LOL!!
3 hele pagina's over ossenhaas en kip!! FTW!
Tja, Esses weet veel, maar van sommige zaken weet hij dan weer niet en weet wel waar de klok hangt maar niet waar de klepel hangt. En dan kan ik weer gaan uitleggen dat het "billiger" isquote:Op maandag 20 februari 2012 19:34 schreef Maitje het volgende:
LOL!!
3 hele pagina's over ossenhaas en kip!! FTW!
Jullie praten gewoon over andere zaken. Jij vergelijkt het met de prijs in Nederland, hij zegt dat je voor veel minder kunt eten.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, Esses weet veel, maar van sommige zaken weet hij dan weer niet en weet wel waar de klok hangt maar niet waar de klepel hangt. En dan kan ik weer gaan uitleggen dat het "billiger" is
In bulk Struyk maaltijden inkopen, eet je voor nog geen ¤quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jullie praten gewoon over andere zaken. Jij vergelijkt het met de prijs in Nederland, hij zegt dat je voor veel minder kunt eten.
Dus? Dan praten jullie toch inderdaad over andere zaken?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In bulk Struyk maaltijden inkopen, eet je voor nog geen ¤![]()
Duur is voor een ieder weer anders interpreteerbaar. Van bijstandsmoeder tot rijkelui.
Dat was nog is een waardige discussiequote:Op maandag 20 februari 2012 19:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, 80 pagina's geouwehoer over politiebroeken hakt er lekker in...
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat was nog is een waardige discussie
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Hoe is het trouwens? Trek je de studie nog een beetje?
Welke onderwerpen atm?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef Maitje het volgende:
[..]![]()
Goed hoor, ja studie is pittig maar wel leuk. Al moet ik eerlijk zeggen dat het zeer afkicken is nu ik weer in de schoolbanken zit. Maar over 2 maanden weer de praktijk in.
Hoest met jou verder?
Ook goed.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef Maitje het volgende:
Goed hoor, ja studie is pittig maar wel leuk. Al moet ik eerlijk zeggen dat het zeer afkicken is nu ik weer in de schoolbanken zit. Maar over 2 maanden weer de praktijk in.
Hoest met jou verder?
GVZ?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vermogensdelicten, GVZ en complexe verkeerscontrole
Idd, en daar begon ik idd niet overquote:Op maandag 20 februari 2012 19:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dus? Dan praten jullie toch inderdaad over andere zaken?
Wat betekend GVZ dan? Zonder te googlen!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
GVZ?
Oew, ik ga jouw elektriciteit stelen
En ik heb niets anders gezegd dan dat 15 eu voor een lapje vlees nog te duur is. Maar hey, sommige mensen hebben moeite met lezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, en daar begon ik idd niet over
Jij begon te zeuren, maar idd, NEXT!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Esses het volgende:
[..]
En ik heb niets anders gezegd dan dat 15 eu voor een lapje vlees nog te duur is. Maar hey, sommige mensen hebben moeite met lezen.
Einde discussie. NEXT!
Ik zou gaan voor gemeenschappelijke veiligheidszorg. Maar ik vroeg niet voor niets waar het voor stond dus ik heb gegoogled.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat betekend GVZ dan? Zonder te googlen!!!
Edit: 310!!! Einz.. miss zelfs 311!!!
Kak, niet gezien..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor gemeenschappelijke veiligheidszorg. Maar ik vroeg niet voor niets waar het voor stond dus ik heb gegoogled.
??quote:Maar ik zet wel een pistool op je hoofd om jouw twittervriendjes van jou af te pakken omdat ik die voor marketingdoeleinden veel beter kan gebruiken
Iets wat de KMar dus in principe altijd doet omdat wij relatief vaak 2e lijnsopvang zijn. Meer noodgedwongen dan uit keuzequote:Op maandag 20 februari 2012 20:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kak, niet gezien..
Maarum idd.. met samenwerkingpartner, ketenpartners en netwerkpartners shizzel.. erg vermakelijk.
art 312 lid 1quote:[..]
??
Grensverleggende zut...quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat betekend GVZ dan? Zonder te googlen!!!
Edit: 310!!! Einz.. miss zelfs 311!!!
GVZ... niet interessant voor mij iig.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Iets wat de KMar dus in principe altijd doet omdat wij relatief vaak 2e lijnsopvang zijn. Meer noodgedwongen dan uit keuze
[..]
art 312 lid 1(lees ipv twittervriendjes ff twitteraccount)
Jaa... dan verwacht ik wel de uitleg!!quote:
Wat is er zo bijzonder aan... Diefstal van digitale goederen is pas strafbaar sinds het Runescape arrest. Sindsdien is alles waar je tijd en moeite in gestoken hebt in een game een goed als in Sr. Het heeft door die tijd en moeite voor jou immers een zekere waardequote:
Wij hebben het nog niet gehad over "enig goed" wat van de computer afkomt...quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan... Diefstal van digitale goederen is pas strafbaar sinds het Runescape arrest. Sindsdien is alles waar je tijd en moeite in gestoken hebt in een game een goed als in Sr. Het heeft door die tijd en moeite voor jou immers een zekere waarde![]()
Twitter vriendjes heb jij een zekere moeite in gestoken. Voor mij hebben ze (uit marketing oogpunt) een zekere waarde. Et voila!
Als je het gehad hebt over enig goed... heb je het hier ook over gehad (of 31 januari is te recent voor jullie opleiding (wat ik mij goed voor kan stellen)).quote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wij hebben het nog niet gehad over "enig goed" wat van de computer afkomt...
Het is nog niet aan bod gekomen, heeft niets te maken met het feit dat we het niet krijgenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je het gehad hebt over enig goed... heb je het hier ook over gehad (of 31 januari is te recent voor jullie opleiding (wat ik mij goed voor kan stellen)).
Maar enig goed is niet zo heul lastig toch? Hoe word dat bij jullie uitgelegd dan?
Mag ik mbt een goed ook de volgende definitie voorstellen?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het is nog niet aan bod gekomen, heeft niets te maken met het feit dat we het niet krijgen.
Enig goed was altijd iets wat je enkel kon vastpakken... alleen omdat men tegenwoordig ook elektriciteit etc kan stelen kan het ook iets onaantastbaar zijn. Zolang het maar geheel of ten dele aan een ander toebehoort.
Zeau! En nu genoeg strafrecht.
Zal best kunnen, we krijgen het nog dus..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik mbt een goed ook de volgende definitie voorstellen?
Een goed is iets wat een bepaalde waarde vertegenwoordigt en waarvan het bezit enig voordeel met zich mee brengt, maar waarvan de bescherming niet in andere wetten dan het Strafrecht geregeld is.
Hehehe, kan je ws. oortjes mee laten klapperen op de PAquote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zal best kunnen, we krijgen het nog dus..
Schultenbräu, noodles, en een opblaaspop?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:27 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Schultenbräu, noodles, en een opblaaspop?
Schültenbrau, pizza en een fleshlightquote:Op maandag 20 februari 2012 21:27 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Schultenbräu, noodles, en een opblaaspop?
Dat is wat ER nu aan 't doen is?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Schültenbrau, pizza en een fleshlight
2 van de 3: Heineken, pizza en CoD: MW3 spelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is wat ER nu aan 't doen is?
Ik praat met een civiele collega over mijn werk bij Defensie. dus wel forumpje 136.quote:
Doe dat dan via PM ipv hier!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik praat met een civiele collega over mijn werk bij Defensie. dus wel forumpje 136.
Nope, immers dit is een DEFENSIE forum. Het was een defensie gerelateerd onderwerp. Dus vandaar hier.quote:
*zucht*quote:Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Nope, immers dit is een DEFENSIE forum. Het was een defensie gerelateerd onderwerp. Dus vandaar hier.
Ga ergens anders over vlees lullen dan! Ga ergens anders over parkeer bonnen lullen dan! Ga ergens anders over je bedrijf lullen dan!quote:
Dus je wil dat ik niet kalm reageer en dat ik zeg dat je moet moet oprotten?quote:
Wat jij wil. Als jij daar een harde plasser van krijgt, moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Dus je wil dat ik niet kalm reageer en dat ik zeg dat je moet moet oprotten?
Begrijpend lezen: Idioten KUNNEN koningen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Dus je wil dat ik niet kalm reageer en dat ik zeg dat je moet moet oprotten?
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef jankaas020 het volgende:
ha, tijd voor popcorn, zo te zien.
Ik doe alles voor de faamquote:Op maandag 20 februari 2012 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat jij wil. Als jij daar een harde plasser van krijgt, moet je dat vooral doen.
Hoezo?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Godverdomme. Daar ging net mn volle glas whisky over de vloer....
Vertel, doch enkel als het defensie gerelateerd is.quote:
Helaas. Wel goeie reden om nieuw glas in te schenkenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Vertel, doch enkel als het defensie gerelateerd is.
Is toch zonde van die vloeibare koperkleurige plas die dan eerloos over je vloer vergaat. Dametje maar een flinke stomp op dr bakkes gegevenquote:
Veel plezier, liever jij dan ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:10 schreef Thaboel het volgende:
Mogguh! Nu in de bus richting school voor anderhalfuur voetbal... Yey
Geef haar die was na 3 weken oefening. was mijn moeke altijdf erg blij mee en over de stank nog niet te pratenquote:
Nibbit ik heb geen scanner.. ik kan een foto maken oid.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef AchJa het volgende:
Ja, heb ik van gehoord, was ook 1 van de club van Johan Tilder, komt volgens mij in de docu "Soldaat in den Vreemde" ook ergens langs. Echter is die van Dijk volgens mij geen legionair geweest, Tilder wel.
Dan:quote:
Dan:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Excuus voor gisteren dat ik nogal opvliegerig was. Was gewoon moe en chagerijnig van het reizen.
Goedemorgen trouwens!
Mwoah, ik weet niet hoe diep dat zand in de loop zit, maar ik zou het er niet op wagen. Als het alleen de mondingsvlamdemper is dan zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef thesystem het volgende:
@ Puma,
niet alleen vanwege dat zand in de loop.....want dat schiet je er zo uit maar kijk die plaatsing van die kijkert! What the ***** heeft die vergroter nu voor een zin daar!? Zowiezo is die aimpointvergrotermontage (om maar even in defensie achtige taal te spreken) een grote FAAL....
Waarom nou geen mooie samson klap montage
de foto om welke het origineel gingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:07 schreef AchJa het volgende:
Uit: Defensie Nieuws Topic #13
[..]
Mwoah, ik weet niet hoe diep dat zand in de loop zit, maar ik zou het er niet op wagen. Als het alleen de mondingsvlamdemper is dan zal het wel meevallen.
En op zich is er weinig mis met die vergroter, dat werkt best goed.
Die grote klitteband plekken bedoel je? Die zitten op de Arktis Smock jassen. Worden steeds populairder onder KL'ers omdat ze oa veel meer zakken hebben dan de parka.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
@ Pumatje, die pouch on shoulder, is dat nieuw?
Ford Mustangquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:19 schreef Pumatje het volgende:
Dit nummer heeft een prachtige clip, die het gewoon aanvult.
Mooi nummer.. ongelooflijk.
quote:
Ze heeft geen tanden...quote:
Asjeblieft hey... dit hoeft echt niet!quote:
Heb jij met je werk veel te maken met Peli/storm cases eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef AchJa het volgende:
Wtf... net "NTLDR is missing" error na een reboot (ja, ff een nieuwe install moeten doen)... Gvd lang geleden dat ik die gezien heb, de laatste keer was volgens mij met NT 4.0...
Ja, best wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb jij met je werk veel te maken met Peli/storm cases eigenlijk?
Mooi spulquote:
Sinds wanneer werkt AchJa bij TNO dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Mooi spulWas even nieuwsgierig. Zag laatst een TNO borje in een custom flightcase zaak hangen , vandaar.
De link tussen TNO en defensie is snel gelegd, ik zeg niet dat achja daar werkt, ik moest alleen aan defensie denken toen ik dat bordje zagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Sinds wanneer werkt AchJa bij TNO dan?
En waarom vraag je dan ineens gericht aan AchJa?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef m.k het volgende:
[..]
De link tussen TNO en defensie is snel gelegd, ik zeg niet dat achja daar werkt, ik moest alleen aan defensie denken toen ik dat bordje zag
LUA, veel apparaatjes en dingetjes, wederom een link die ik legquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Esses het volgende:
[..]
En waarom vraag je dan ineens gericht aan AchJa?
LUA en veel apparaatjes en dingetjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:49 schreef m.k het volgende:
[..]
LUA, veel apparaatjes en dingetjes, wederom een link die ik leg
En het klopt wel aardig... volgende week donderdag met TNO om de tafel vwb wat zaken voor de NASAMS en ma t/m woensdag met DMO aan de slag voor de Fennek. En tussendoor moet ik ook nog wel eens naar Hengelo (Thales).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:49 schreef m.k het volgende:
[..]
LUA, veel apparaatjes en dingetjes, wederom een link die ik leg
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef hoogvlieger het volgende:
Wedde dat ER hier zo over de rooie komt melden dat we ook maar ff een youtube dump topic voor onszelf moeten maken XD
Waarom?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef Pumatje het volgende:
buitenlandse dames zijn zooo veel intrussantur dan NL ... gaat gewoon nergens over !
Die zeggen wel ja als pumatje hen een tientje geeft.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zeggen wel ja als pumatje hen een tientje geeft.
De NATO matrassen in Duitsland deden het voor een zak drop...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou ja, je zusje was nog aardig duur hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ook wel. Ik krijg 50% van haar inkomsten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nou ja, je zusje was nog aardig duur hoor
Jij bent een goedkope pimp!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ook wel. Ik krijg 50% van haar inkomsten.
Wil er best heen, helaas, werk.....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Goedkope reclame campagne.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Het gaat tijd worden dat jij toegang tot ZUU gaat vragen.quote:
ZUUrpruim. Maar iedereen doet alsof dit focking boeiend en interessant is. Sorry, maar hier is Fok gewoon voor betaald. Ws. niet zo weinig ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat tijd worden dat jij toegang tot ZUU gaat vragen.
Wat is daar dan mis mee? 600 FOK!kers gratis naar de voorpremiere en FOK! Nog wat poen ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:34 schreef Esses het volgende:
[..]
ZUUrpruim. Maar iedereen doet alsof dit focking boeiend en interessant is. Sorry, maar hier is Fok gewoon voor betaald. Ws. niet zo weinig ook.
Yep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |