abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:23:39 #1
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108133627
Hier verder!
pi_108133670
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:25:18 #3
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108133685
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:22 schreef Nobu het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, als het soms niet lukt wil dat niet zeggen dat je het maar helemaal niet meer moet proberen.
2 op de 5 dagen is nou niet bepaald "soms". Ook overdag rennen we meer dan jij je zo te horen in de verste verte kan voorstellen. Goede schoenen, goede broek.
quote:
[..]

Dit moet je toch zelf ook een behoorlijk kromme vergelijking vinden? :')
Eigenlijk niet.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:25:36 #4
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108133698
Kut-TT btw.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:29:28 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108133854
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:25 schreef Esses het volgende:
Kut-TT btw.
Uitstekende TT.

Over het aanspreken van mk, het leek me wel duidelijk dat dat wat overdreven was. :')
En over de Guardia Civil, ja dat is inderdaad hoe ik het hier in Nederland liever niet zie. Typisch voorbeeld van een derde wereld politiemacht, en dat zit hem bepaald niet alleen in het uniform.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:30:52 #6
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108133917
Maar goed dat het een militaire politiemacht is. Maar zoals ik al zeg, als jij ze niet durft te spreken ligt het aan jou. Mijn ervaring? Als je beleefd bent, niets aan de hand. Daar voeren ze uit wat we hier op de FP altijd roepen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:34:51 #7
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108134065
In de dorpen in de binnenlanden is er geen civiele politie, enkel GC. En die hebben daar met een paar agenten hun eigen koninkrijkje en gedragen zich daar ook naar. Volstrekte willekeur. Je moet de dorpelingen ook eens over ze horen praten.

En ja, ik durf ze wel aan te spreken. Maar als ik iets zie wat ik op straat in NL misschien bij een agent zou melden laat ik daar zeker zitten. Hoe minder je met ze te maken hebt hoe beter.
pi_108134174
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Nobu het volgende:
In de dorpen in de binnenlanden is er geen civiele politie, enkel GC. En die hebben daar met een paar agenten hun eigen koninkrijkje en gedragen zich daar ook naar. Volstrekte willekeur. Je moet de dorpelingen ook eens over ze horen praten.

En ja, ik durf ze wel aan te spreken. Maar als ik iets zie wat ik op straat in NL misschien bij een agent zou melden laat ik daar zeker zitten. Hoe minder je met ze te maken hebt hoe beter.
En daar gaat een pantalon bij helpen? even los van wat je zegt waar is of niet.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:40:47 #9
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108134296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef m.k het volgende:

[..]

En daar gaat een pantalon bij helpen? even los van wat je zegt waar is of niet.
Nou nee, daar is wel wat meer voor nodig. Maar die verheerlijking van de GC slaat nergens op.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:42:50 #10
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108134381
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nou nee, daar is wel wat meer voor nodig. Maar die verheerlijking van de GC slaat nergens op.
Ik heb de GC helemaal nergens verheerlijkt. Ik herhaal alleen dat jouw opmerkingen over de worker onzin zijn. Dat jij niet eens fatsoenlijke argumenten kunt presenteren. Dat je eigenijk niet eens gewonnen hebt dus?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:44:47 #11
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108134454
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef Esses het volgende:
Maar goed dat het een militaire politiemacht is. Maar zoals ik al zeg, als jij ze niet durft te spreken ligt het aan jou. Mijn ervaring? Als je beleefd bent, niets aan de hand. Daar voeren ze uit wat we hier op de FP altijd roepen.
Ik zeg dan ook niet dat het gedrag van de agent aan het uniform is gelinkt, maar het wekt wel een bepaald beeld op bij burgers. Dat weten ze bij de GC ook, en daarom lopen ze juist in zo'n uniform. Volgens mij onderschat je een beetje wat uitstraling betekent. Je moet eens voelen hoe de atmosfeer bij een voetbalwedstrijd verandert als de agent met pet wordt vervangen door een ME'er. En nee, niet alleen onder hooligans.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:46:28 #12
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108134520
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:44 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook niet dat het gedrag van de agent aan het uniform is gelinkt, maar het wekt wel een bepaald beeld op bij burgers. Dat weten ze bij de GC ook, en daarom lopen ze juist in zo'n uniform. Volgens mij onderschat je een beetje wat uitstraling betekent. Je moet eens voelen hoe de atmosfeer bij een voetbalwedstrijd veranderd als de agent met pet wordt vervangen door een ME'er. En nee, niet alleen onder hooligans.
Och, dat weet ik ook. Maar die atmosfeer veranderd ook door de houding van de MEer tegenover die van de platte pet. De platte pet heeft een heel andere houding. De MEer komt er omdat er rellen zijn. Zet er is een BEer neer, dan is er gewoon geen atmosfeer meer.

Gefeliciteerd met je eerste inhoudelijke en onderbouwde argument (Y)
  zondag 19 februari 2012 @ 00:01:12 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108134977
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef Esses het volgende:

[..]

Och, dat weet ik ook. Maar die atmosfeer veranderd ook door de houding van de MEer tegenover die van de platte pet. De platte pet heeft een heel andere houding. De MEer komt er omdat er rellen zijn. Zet er is een BEer neer, dan is er gewoon geen atmosfeer meer.

Gefeliciteerd met je eerste inhoudelijke en onderbouwde argument (Y)
Natuurlijk is zijn houding belangrijk maar honderd meter verderop in de straat gaan staan is al merkbaar. Mensen associëren dat uniform nou eenmaal met tikken natuurlijk, maar goed. Hoe je je kleedt heeft gewoon duidelijk invloed op hoe mensen naar je kijken. In mijn ogen is een open uitstraling gewoon erg belangrijk. Wat niet betekent dat je pet van je hoofd moet vallen of slechte schoenen moet dragen trouwens.
  zondag 19 februari 2012 @ 00:02:18 #14
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108135018
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:01 schreef Nobu het volgende:

[..]

Natuurlijk is zijn houding belangrijk maar honderd meter verderop in de straat gaan staan is al merkbaar. Mensen associëren dat uniform nou eenmaal met tikken natuurlijk, maar goed. Hoe je je kleedt heeft gewoon duidelijk invloed op hoe mensen naar je kijken. In mijn ogen is een open uitstraling gewoon erg belangrijk. Wat niet betekent dat je pet van je hoofd moet vallen of slechte schoenen moet dragen trouwens.
Of een dermate onderhoudsgevoelige en onpraktische broek moet dragen.
  zondag 19 februari 2012 @ 00:04:07 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108135079
Nee, maar wel dat je geen bouwvakkersbroek draagt.
pi_108135314
Bouwakkerbroek:

Broek die hondenbegeleiders van de politie dragen

zondag 19 februari 2012 @ 00:14:24 #17
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108135438
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:10 schreef m.k het volgende:
Bouwakkerbroek:

[ afbeelding ]

Broek die hondenbegeleiders van de politie dragen

[ afbeelding ]
Als ik hondengeleiders tegenkom is het toch al niet de tijd om een praatje te maken met oom agent. :')
  zondag 19 februari 2012 @ 00:16:55 #18
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108135505
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als ik hondengeleiders tegenkom is het toch al niet de tijd om een praatje te maken met oom agent. :')
Die hondengeleider kan al komen als er gewoon in je huis of auto ingebroken was. Komt gewoon praatje maken en vervolgens je verklaring opnemen. Maar schijnbaar laat je nu echt merken dat je weet waar je het over hebt.
pi_108135537
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat diezelfde broek die de hondenbrigade heeft ook aan agente geven kan worden.
  zondag 19 februari 2012 @ 00:24:33 #20
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108135763
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef Esses het volgende:

[..]

Die hondengeleider kan al komen als er gewoon in je huis of auto ingebroken was. Komt gewoon praatje maken en vervolgens je verklaring opnemen. Maar schijnbaar laat je nu echt merken dat je weet waar je het over hebt.
Dat schijnt te kunnen ja, jammer is dat.

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:18 schreef m.k het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat diezelfde broek die de hondenbrigade heeft ook aan agente geven kan worden.
Beter van niet, dit lijkt echt helemaal nergens op.
pi_108135780
Bitches, bitches! Laat die torie varen! Aaaiii noohhhh
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zondag 19 februari 2012 @ 00:30:37 #22
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108135891
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:24 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat schijnt te kunnen ja, jammer is dat.

Wat is daar jammer aan? Hij kan beter zonder werk op zijn gat blijven zitten dan dat hij daadwerkelijk wat doet voor de euro's die hij betaald krijgt? Denk je dat hij je anders zou behandelen.
  zondag 19 februari 2012 @ 00:37:49 #23
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108136062
Nee, het is best logisch dat hij meer taken heeft en nee, ik denk niet dat hij me anders zal behandelen. Sterker nog, ik denk dat dat hele uitstralingsverhaal niet echt opgaat als 'ie een praatje komt maken.
  zondag 19 februari 2012 @ 00:45:20 #24
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108136274
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:37 schreef Nobu het volgende:
Nee, het is best logisch dat hij meer taken heeft en nee, ik denk niet dat hij me anders zal behandelen. Sterker nog, ik denk dat dat hele uitstralingsverhaal niet echt opgaat als 'ie een praatje komt maken.
Jawel, want jij zult hem niet alles vertellen, en de gemiddelde burger schijnt zich geïntimideerd te moeten voele.

Kom op zeg, geloof jij echt in die onbeperkte knuffelcultuur?
  zondag 19 februari 2012 @ 00:57:10 #25
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108136600
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:45 schreef Esses het volgende:

[..]

Jawel, want jij zult hem niet alles vertellen, en de gemiddelde burger schijnt zich geïntimideerd te moeten voele.

Kom op zeg, geloof jij echt in die onbeperkte knuffelcultuur?
Nee, ik geloof helemaal niet in een knuffelcultuur. Ik geloof wel dat mensen heel erg gevoelig zijn voor de manier waarop de politie zich presenteert. Wat mij betreft hoor je de burger met open vizier tegemoet te treden. Als iemand daar misbruik van meent te moeten maken moet daar tegen worden opgetreden natuurlijk, maar dat is mijn punt helemaal niet. Er representatief bijlopen wil helemaal niet zeggen dat je alles maar moet laten gebeuren.
  zondag 19 februari 2012 @ 09:58:04 #26
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_108141544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:59 schreef Maitje het volgende:

[..]

Maar trainen zij dan niet op ander werk? Als ik het goed begrijp:
Ik leer met een walter p5 te schieten, vervolgens wordt er over zoveel weken verwacht dat ik met een ak47 (de ironie :')) ga staan schieten. Dan heb ik toch training nodig.
Dan in tegenstelling tot bv militairen die zouden weten hoe zo'n ding al werkt omdat ze er al "jaren" mee schieten en dus geen extra training nodig hebben..
Nee, stel, jij wordt na jouw algemene politieopleiding geplaatst bij de bereden politie. Na een x aantal jaar krijg je te horen dat jouw onderdeel naar Texel toe moet om daar weer algemeen politiewerk te doen. Dus dan laat je jouw straatje (peerden) links liggen om weer back to basic te gaan.
Edoch, dan blijkt dat hele back to basic verhaal letterlijk genomen te worden en moet je weer helemaal terug naar lesje 1, om in feite de complete basisopleiding te herhalen.
En dat terwijl je zou zeggen dat de bereden politie ook gewoon normale politietaken zou moeten kunnen uitvoeren.
Dus ga je trainen, vanaf lesje 1, tot je uiteindelijk 25 weken later op het niveau bent wat zei hopen dat je bent, om vervolgens daarna slechts een week of 16/18 weg te gaan om dan vervangen te worden door een club 'normale' agenten die geen extra training behoeven.
Dan is toch de hele logica van dat clubje sturen weg?

quote:
Naja, een kennis van mij gaat er vaak naar toe. Volgens mij omdat die dat leuk vindt.

Mag ik vragen wat je dan nu doet?
Anders had ik hem 3x op een rij gedaan, ik vind het wel gescheten.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_108141883
Morgen!
Zo met m'n pa ergens een concert geven, 100 euro de man :P.
pi_108142922
Ik vind dat Nobu zeker een punt heeft; een politieagent hoeft er helemaal niet per se 'stoer' uit te zien. Er zijn talloze situaties denkbaar waarin het veel vruchtbaarder is als een agent een open en toegankelijke uitstraling heeft, zonder dat hij daarmee direct aan gezag inboet.
  zondag 19 februari 2012 @ 13:03:13 #29
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108145149
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:28 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind dat Nobu zeker een punt heeft; een politieagent hoeft er helemaal niet per se 'stoer' uit te zien. Er zijn talloze situaties denkbaar waarin het veel vruchtbaarder is als een agent een open en toegankelijke uitstraling heeft, zonder dat hij daarmee direct aan gezag inboet.
Lieve Sloggi,

Heb jij er iets op tegen om de hele discussie even door te lezen. De argumenten van uw discussiepartners door te nemen en vervolgens niet met een media oneliner te komen? Immers de media oneliners zoals het "stoere" uiterlijk worden intern niet eens besproken. Ik had deze ook niet genoemd. Ik heb zo wel verwezen naar een gezonder steek- en kogelwerend vest welke over de kleding gedragen word. Ik heb ook verteld dat het heel lang duurde voordat die gedragen mocht worden.

Ga jezelf alsjeblieft inlezen in wat er al gezegd is, kom dan eens met nutteloze reacties zoals bovenstaande. Dat zal de discussie immers ten goede komen.

Daarbij: Een wachtmeester in GVT of in DT. Het maakt geen flauss aus. Bij beide varianten ben je een VVV bord voor burgers.

Met vriendelijke groet,
Esses
pi_108145539
'Stoer' is geen term uit de media, 'stoer' is wat ik uit jouw reactie destilleer; ik heb de indruk dat jij vindt dat de politie een wat steviger uitstraling moet hebben. Daar is tot op zekere hoogte wel wat voor te zeggen, maar zoals ik zei: een politieman (m/v) is gebaat bij een open uitstraling. Daarbij moet de kleding natuurlijk wel functioneel zijn; jouw afbeelding uit het vorige topic van een marechaussee met vest vind ik daar een goed voorbeeld van, al zie ik niet goed wat voor schoenen de beste man aan heeft. Kisten passen prima bij een tenue met open uitstraling, maar stop je broek dan niet in de kisten. Zo combineer je werkgemak en de open, toegankelijke uitstraling.

En als intelligente dame kun je vast begrijpend lezen, dus je ziet zelf ook wel in dat mijn vorige reactie geen one-liner is. Kort gezegd: je kletst uit je nek.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2012 13:21:31 ]
  zondag 19 februari 2012 @ 13:26:49 #31
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_108145752
AK47, politie? Wat?
Wat heb ik nu weer gemist :')
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 19 februari 2012 @ 13:29:35 #32
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108145833
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:18 schreef Sloggi het volgende:
'Stoer' is geen term uit de media, 'stoer' is wat ik uit jouw reactie destilleer;
Leer dan vooral lezen.
quote:
ik heb de indruk dat jij vindt dat de politie een wat steviger uitstraling moet hebben.
De uniformen een stevigere kwaliteit moeten hebben. Dat ze dus niet om de haverklap kapot gaan :')
quote:
Daar is tot op zekere hoogte wel wat voor te zeggen, maar zoals ik zei: een politieman (m/v) is gebaat bij een open uitstraling.
En die is bij een worker spontaan weg? Kom op zeg.
quote:
Daarbij moet de kleding natuurlijk wel functioneel zijn; jouw afbeelding uit het vorige topic van een marechaussee met vest vind ik daar een goed voorbeeld van,
Ja, en daar word al geklaagt dat het te "escalerend" zou zijn.
quote:
al zie ik niet goed wat voor schoenen de beste man aan heeft.
leren lakschoentjes.
quote:
Kisten passen prima bij een tenue met open uitstraling,
Ik heb het volgens mij juist niet over kisten gehad?
quote:
maar stop je broek dan niet in de kisten. Zo combineer je werkgemak en de open, toegankelijke uitstraling.
en wat is er dan minder open aan bv. een werkbare Worker met een shirt?
quote:
En als intelligente dame kun je vast begrijpend lezen, dus je ziet zelf ook wel in dat mijn vorige reactie geen one-liner is. Kort gezegd: je kletst uit je nek.
Jouw one-liner: Stoer is fout, moet open en knuffelbaar zijn.
Dat is jouw one-liner.
Maar als jij als intelligente vent zou leren lezen, zou je er achter komen dat het mij om comfort, stevigheid, kwaliteit en onderhoudbaarheid gaat. Dat ik nergens zeg dat een uniform "stoer" moet zijn. Maar dat ontgaat jou volkomen. Maar goed dat je geen sterke drank maakt, je destilleert dan alleen vergif.
  zondag 19 februari 2012 @ 13:35:11 #33
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108145987
Oja, en even terug komend op alle guardia civil klagers... Het standaard tenue:

En daar tussen heb je dan anti-terrorisme eenheden, duikers tot piloten van de vliegtuigen en kapiteins van de schepen van de guardia civil.

Ik denk niet aan uniform:
[img]4.bp.blogspot.com/-Nv6OjvvAyFs/TwM4ZqitSDI/AAAAAAAAl90/szwYsGQLwUA/s1600/guardia-civil.jpg[/img]

Maar meer aan

met bijvoorbeeld een set nette zwarte sportschoenen eronder (broek mag bauw zijn, maar zie het gemis aan prachtige vouw voorop! (Y)). Desnoods een blauwe pet ipv. een baret. En als het even kan, zakken op de zijkant van de benen. Kan je je dräger kwijt als je naar een ongeval loopt, kan je je (iets grotere) schrijfmateriaal kwijt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Esses op 19-02-2012 13:43:14 ]
pi_108146228
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:29 schreef Esses het volgende:
Ik heb het volgens mij juist niet over kisten gehad?
Ik wel. Jij wil o.a. stevig en praktisch spul. Ook dat haalde ik uit jouw reacties (ik kan lezen, verrassend hè?). Oplossing: kisten met de broek erover.

quote:
[..]

en wat is er dan minder open aan bv. een werkbare Worker met een shirt?
Kijk maar naar het plaatje dat hier rondzweeft van een marechaussee met worker, kisten, shirt en baret. Bovendien ziet het er niet netjes uit wat mij betreft. Daarmee zeg ik niet dat je er als een zwerver bijloopt met dat spul, maar ik vind dat een politieman best een overhemd met stropdas aan mag; dat ziet er veel representatiever uit.

quote:
[..]

Jouw one-liner: Stoer is fout, moet open en knuffelbaar zijn.
Dat is jouw one-liner.
Maar als jij als intelligente vent zou leren lezen, zou je er achter komen dat het mij om comfort, stevigheid, kwaliteit en onderhoudbaarheid gaat. Dat ik nergens zeg dat een uniform "stoer" moet zijn. Maar dat ontgaat jou volkomen. Maar goed dat je geen sterke drank maakt, je destilleert dan alleen vergif.
:')14.gif

En nu ga ik bier drinken.
  zondag 19 februari 2012 @ 13:45:21 #35
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108146320
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik wel. Jij wil o.a. stevig en praktisch spul. Ook dat haalde ik uit jouw reacties (ik kan lezen, verrassend hè?). Oplossing: kisten met de broek erover.
Volgens mij kun jij dus echt NIET lezen. Ik spreek juist TEGEN kisten.
quote:
[..]

Kijk maar naar het plaatje dat hier rondzweeft van een marechaussee met worker, kisten, shirt en baret.
GVT dus.
quote:
Bovendien ziet het er niet netjes uit wat mij betreft.
Mooi, dan wil ik jou op straat ook nooit meer in GVT zien (Y)
quote:
Daarmee zeg ik niet dat je er als een zwerver bijloopt met dat spul, maar ik vind dat een politieman best een overhemd met stropdas aan mag; dat ziet er veel representatiever uit.
Overhemd met stropdas... Ik blijf het maar aanhalen, dat soort kleding hoort op een kantoor thuis. Iets wat een agent niet heeft, een kantoorbaan.
quote:
[..]

:')[ afbeelding ]

En nu ga ik bier drinken.
Succes. Veel kapot zuipen kan toch niet, lezen wil je al niet lukken.
pi_108146682
Iedereen die een worker draag transformeert meteen in een killer, snap dat dan

pi_108146745
Nog een voorbeeld

zondag 19 februari 2012 @ 14:01:07 #38
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108146895
pi_108149622
Mogguh.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  zondag 19 februari 2012 @ 15:12:14 #40
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_108149730
jezus, woutentopic zeg.

Kijk eens wat de denen met de leo2 hebben gedaan om hem ook "stenengooiendehaatbaarmenigtes" veilig te maken :)

pi_108149785
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef Nobu het volgende:

[..]

Uitstekende TT.

Over het aanspreken van mk, het leek me wel duidelijk dat dat wat overdreven was. :')
En over de Guardia Civil, ja dat is inderdaad hoe ik het hier in Nederland liever niet zie. Typisch voorbeeld van een derde wereld politiemacht, en dat zit hem bepaald niet alleen in het uniform.
Die hebben we al: Journalist gearresteerd na filmen agent
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  zondag 19 februari 2012 @ 15:59:53 #42
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_108151433
Die laarzen zijn in ieder geval prima
Had ik liever gewild dan kisten...

http://farm1.static.flickr.com/196/504390685_fedf52a3ba.jpg
  zondag 19 februari 2012 @ 16:55:14 #43
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_108153462
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:12 schreef Pumatje het volgende:
jezus, woutentopic zeg.

Kijk eens wat de denen met de leo2 hebben gedaan om hem ook "stenengooiendehaatbaarmenigtes" veilig te maken :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
LOL, die sjoof zit nu de hele tijd tegen een vliegengordijn te kijken. :D
  zondag 19 februari 2012 @ 16:59:31 #44
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108153671
quote:
In het verleden helaas ook wel gebeurd. maar het verhaal si iets te slachtofferig hoor ;)
  zondag 19 februari 2012 @ 17:06:19 #45
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_108153962
quote:
Politie moet er wat mij betreft bijlopen als op foto van die marechaussee bij dat busje. En fuck het jasje-dasje verhaal, politie mag er best wat intimiderender uitzien aangezien er nu door bontkraagjes etc ook geen respect voor is.

Just my two cents.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_108154518
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef Esses het volgende:

[..]

In het verleden helaas ook wel gebeurd. maar het verhaal si iets te slachtofferig hoor ;)
Yep, het is niet de eerste aanvaring van die journalist met de hulpdiensten: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=60854.0#top
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_108154543
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Politie moet er wat mij betreft bijlopen als op foto van die marechaussee bij dat busje. En fuck het jasje-dasje verhaal, politie mag er best wat intimiderender uitzien aangezien er nu door bontkraagjes etc ook geen respect voor is.

Just my two cents.
Ligt dat aan het uniform of de bevoegdheden?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_108156116
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Neuh, kost centjes. Stellen ze dus nog minimaal 5 jaar uit. ;)
Daarom, politie scheelt niet veel van defensie... :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:56 schreef Nobu het volgende:

[..]

ik hoop het niet eerlijk gezegd. Ik zie niet waarom de politie er als een stel paramilitairen uit moet zien. Bewaar dat maar voor bananenrepublieken.
Het straalt wat meer gezag uit dan de pantalon en "het" hoedje...
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:00 schreef Esses het volgende:

[..]

Het uniform wat we nu dragen is niet praktisch. Gaat snel kapot en is niet comfortabel. Het is officieel zelfs een kantoor tenue.
Idd... mijn pantalon was na 3 maanden dragen (heb 3 stuks!) al allemaal kapot.. bedoel hoe ernstig is dat???
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef Schild het volgende:
Volgens mij is dit een beetje het idee;
[ afbeelding ]

Niet type 'Worker' alsof iemand net uit de timmerfabriek komt lopen..
Hoop het toch niet...!! :')

Nee, de worker zal hetzelfde eruit gaan zien als van de hondenbrigade...
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef m.k het volgende:
Ik loop ook de hele dag in een worker, ook op mijn werk. Maarja ik sla mijn klanten ook meestal de boten in. Dan moet ik er wel een beetje stoer uitzien. Anders geloven de mensen niet dat ik super agressief ben.
Jij en agressief.... :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
  zondag 19 februari 2012 @ 18:12:35 #49
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108156412
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:21 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ligt dat aan het uniform of de bevoegdheden?
Iig niet aan de bevoegdheden :P
  zondag 19 februari 2012 @ 18:13:08 #50
211797 Esses
Splendide mendax
pi_108156437
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:59 schreef Pumatje het volgende:
Die laarzen zijn in ieder geval prima
Had ik liever gewild dan kisten...

http://farm1.static.flickr.com/196/504390685_fedf52a3ba.jpg
homo :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')