Seriously? Dit vind ik echt lelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mag er van mij nog wel een beetje vet op![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Seriously? Dit vind ik echt lelijk.
Gelukkig is ze al weer een beetje bijgetrokken.ik had zo buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mag er van mij nog wel een beetje vet opAlleen wel met meer spieren
Maar bovenstaande buik is mooier![]()
[..]
Gelukkig is ze al weer een beetje bijgetrokken.Daar vind ik der ook nog wel mooi. Alleen zonde dat je der heupbeenderen niet goed ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mag er van mij nog wel een beetje vet op
[..]
Gelukkig is ze al weer een beetje bijgetrokken.Ieder zijn ding twi. Ik zie wel dat ik C_A en Myra mee heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mag er van mij nog wel een beetje vet op
Ik wil een vriendin met zo'n buik.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had zo buikAlleen wel met meer spieren
ik HAD zo buik he....quote:
Vrouwen die voetballen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik HAD zo buik he....
Nu niet meer, maar is wel weer een doel
Effe kijken of ik nog foto;s heb.... Ik heb best hoog gevoetbald, 4 keer per week trainen
Incl opdrukken en buikspieren
Is wel lang geleden hoor, toen ik 20 was ofzo
Ik krijg echt nooit een vriendin met zo'n buik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil een vriendin met zo'n buik.
Ik heb er 2 gehad met zo'n buik. Dat wil zeggen dat jij het ook kunt hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg echt nooit een vriendin met zo'n buik.
Of misschien als ze blind is.
Helaas, straks naar een verjaardag en morgen werken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:
Tas gepakt, op naar het vliegveld. Carnavalsfoto's volgen. Jullie vieren wel mee toch? Als het ergens goed versieren is...
Soort zoekt soort, chubby zoekt chubby. Simpel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gehad met zo'n buik. Dat wil zeggen dat jij het ook kunt hebben.
Dus je zoekt een chubby? Wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, chubby zoekt chubby. Simpel.
Nee mijn punt was dat slanke meisjes, slanke jongens zoeken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je zoekt een chubby? Wat is dan het probleem?
Meestal wel, maar ik ben het levende bewijs dat er uitzonderingen gemaakt worden. Wees die uitzondering!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee mijn punt was dat slanke meisjes, slanke jongens zoeken.
Hoeft niet per se hoor heloefquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee mijn punt was dat slanke meisjes, slanke jongens zoeken.
Even over het algemeen genomen he, uitzonderingen zijn er, kijk naar Kaneel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft niet per se hoor heloef
Jammer, ik was er al helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kan niet vinden, heb hem 2 weken geleden nog gezien... in een fotoboek van een vriendin
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik was er al helemaal klaar voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2012 17:06:09 ]
Vaseline er al bij gehaald, broek op de enkels ja?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik was er al helemaal klaar voor.
Knap dat ze zoveel tieten heeft overgehoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf geworden wel die patricia.
Zien hoe ze het gedaan heeft, en de omgekeerde weg bewandelen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet fok met die reclames?![]()
De na versie lijkt enorm veel op een meisje die ik ooit leuk vond.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet fok met die reclames?![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel ergens, maar ben nog bezig met het opruimen van alle spullen
Kwam wel kleine miranda tegen... maar die heb je vast gezien op facebookNee, nog niet gezien. Je doet net alsof ik een enge faceboekstalker ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud was je hier?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Vaseline er al bij gehaald, broek op de enkels ja?Mensen die vaseline gebruiken bij het fappen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel ergens, maar ben nog bezig met het opruimen van alle spullen
Kwam wel kleine miranda tegen... maar die heb je vast gezien op facebookJij bent ook echt niets veranderd sinds je 8 was hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mensen die vaseline gebruiken bij het fappen.
Foto uit 1999quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien. Je doet net alsof ik een enge faceboekstalker ben.![]()
Hoe oud was je hier?
Ik ben wel veranderdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent ook echt niets veranderd sinds je 8 was hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel veranderdAmper, die schoolbankfoto's van jou zijn ook enorm herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ik gebruik geen vaseline, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik geen vaseline, maar dat terzijde.
Hahaha ja klopt eigenlijk best wel...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amper, die schoolbankfoto's van jou zijn ook enorm herkenbaar
Zou ook een kostbaar grapje voor je zijn, natuurlijk. En bijbehorende opslagproblemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik geen vaseline, maar dat terzijde.
Ik liep zo in de stad, toen zag ik dat er cursussen werden gegeven om smokey eyes te doen. Ik wilde me opgeven maar toen bedacht ik me dat je het waarschijnlijk bij jezelf moet doen en geen kloddergriet ter beschikking hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt eigenlijk best wel...
Ok, dan heb ik geen foute gedachten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Foto uit 199920 jaar, bijna 21
Niks.quote:
plaatsen...!! ik ben ook aan t zoeken =Dquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag een foto gevonden uit 2006.
Te genant.
Pics van vroeger inc in mijn dm?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga geen foto's hier plaatsen, maar pm is prima. Maar iedereen heeft me al gezien geloof ik.
Ik ben ietsje meer chubby en heb een bril. Dat is het hele verschil.
Het is een hele kleine foto op een lijst van mijn oude schoolklas.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
plaatsen...!! ik ben ook aan t zoeken =D
Hihih, drommeltje toch.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van vroeger inc in mijn dm?
Dan kan ik zien waar het fout is gegaan!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihih, drommeltje toch.![]()
Waarom?
Hehe, je hebt het bewaard?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb pics van Kaneel 7 jaar geleden.
Ja, maar hij is wel iets knapper.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan ik zien waar het fout is gegaan!Hehehe. Garpen maker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even mijn baconpannenkoek opsmikkelen, daarna zal ik eens zoeken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee joh, staat gewoon op je Feestboek.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, je hebt het bewaard?
[..]
Ja, maar hij is wel iets knapper.
Iets.
Oja, kut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, staat gewoon op je Feestboek.
Is kaneel homo dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
ok heb er 1 gevonden... nu 1 als vergelijk materiaal van nu (ff zoeken naar foto uit zelfde hoek =P)
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:33 schreef xFriendx het volgende:
Dit was ik als kleinere xfriendxdat haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was ik als kleinere xfriendxOMG DIE MATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was ik als kleinere xfriendxHehe, wat schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Die is 7 jaar geleden genomen.quote:
Ohquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is 7 jaar geleden genomen.![]()
De ander foto is een foto van mijn achterkant, half jaar geleden genomen.
Toffe hond.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:35 schreef marbasnarf het volgende:
vroegah (2006 oid)
[ afbeelding ]
alleen als ik verdrietig wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom had je je oren toen zo hangen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef xFriendx het volgende:
Een nog oudere dan:aaaaaaaaaaaaaaahw =DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Jij bent wel veranderdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:35 schreef marbasnarf het volgende:
vroegah (2006 oid)
[ afbeelding ]
ja weet t ... gelukkig maar hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent wel veranderd
Maar je ziet wel jou erin
Ik kan dit bevestigenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is dat ik geen foto's op fok plaats maar hugh hefner status op zeer jonge leeftijd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef xFriendx het volgende:
Een nog oudere dan:aw wat een lief jongentje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt echt zo alsof je een arts in opleiding wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef xFriendx het volgende:
Zag gister nog in TBBT een dame voorbij komen die nogal leek op 1 waar ik mee heb gerommeld.
ja en perongeluk iemands hoofd had geamputeerd ipv een vinger =pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt echt zo alsof je een arts in opleiding was
Dit klinkt creepy, jij kan die foto niet gezien hebben.quote:
O rly?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit klinkt creepy, jij kan die foto niet gezien hebben.
Oeps.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en perongeluk iemands hoofd had geamputeerd ipv een vinger =p
Ik heb niets verwijderd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en perongeluk iemands hoofd had geamputeerd ipv een vinger =p
Net als hugh was ik gekleed in blauw suede... pimping style.quote:
ach gos.... alles wat je hebt.... geen vrienden, geen huis, geen toekomst....?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder begint vervelend te worden.
Ik moet een band gaan opbouwen met mijn familie, want als ze straks dood is zijn ze alles wat ik heb.___________!
Je hebt altijd ons nog, heloefboefje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
Ik moet een band gaan opbouwen met mijn familie, want als ze straks dood is zijn ze alles wat ik heb.___________!
Ik heb mezelf straks, meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach gos.... alles wat je hebt.... geen vrienden, geen huis, geen toekomst....?
klintk wel dramatisch
Hoe geruststellend.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt altijd ons nog, heloefboefje.
Is goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:09 schreef SiIk het volgende:
Heloef, ik ben er 19:59. Anders moet ik overstappen met bus en moeilijk doen enzo. En deuren gaan toch pas om 8 uur open
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
als mama er niet meer is... dan is de familie alles wat hij heeft... "ze" in 2e deel van de tekst is meervoud en slaat niet op de mama... zou creepy zijn hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wait, what? Dan heb je dat toch juist niet meer?
ahum...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over een half uurtje moet C_A wel uit bad zijn om haar grote held te aanschouwen. Hup RKC!
Jij ging toch ook naar t stadion?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ahum...
ik moet nog steeds kyra uitlaten
je zet gewoon de tv in de badkamer..! of via life zooi op internet, dan kun je gewoon vanuit bad op je laptop kijken =Dquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ahum...
ik moet nog steeds kyra uitlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |