En nu:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ginger is nog wel een tijdje knap geweest, vind ik. Kort blond haar, lekker slank, gespierd en sportief. Omnomnom.
Ze was ver over de grens heen hoor, geef mij de chubby Ginger maar. Hot.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ginger is nog wel een tijdje knap geweest, vind ik. Kort blond haar, lekker slank, gespierd en sportief. Omnomnom.
eens... ben niet zo bitchy als ginger doet spelen, dus wellciht combi.. coowl kan ik eindelijk mn persoonlijkheid omschrijven =pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets schattigs over zich, dus wellicht ook een deel Baby.
ja... dus ga maar weg.. je krijgt er geenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn we elkaar weer een veer in de reet aan het steken?
Ik zou haar raken.quote:
Bij sollicitatiegesprekken gewoon 34 % Baby Spice en 76 % Ginger Spice zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eens... ben niet zo bitchy als ginger doet spelen, dus wellciht combi.. coowl kan ik eindelijk mn persoonlijkheid omschrijven =p
Maar natuurlijk, ze heeft nog wel een beetje geld over?quote:
hahahahaha go als mn sollicitateur op dat moment zou begrijpen wat voor karaktertje ik heb, zou dat echt to zijn! maar grote kans dat hij/zij fronst en me wegstuurtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij sollicitatiegesprekken gewoon 34 % Baby Spice en 76 % Ginger Spice zeggen.
En na 5 seconden: ja, ik zet me altijd voor 110 % in.
Jongen wat is je probleemquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn we elkaar weer een veer in de reet aan het steken?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ze was ver over de grens heen hoor, geef mij de chubby Ginger maar. Hot.
Het laat wel je leeftijd zien. Jong zijn in de jaren '90 was wel leuk, daar niet van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eens... ben niet zo bitchy als ginger doet spelen, dus wellciht combi.. coowl kan ik eindelijk mn persoonlijkheid omschrijven =p
Inderdaad. Ik vond haar toen echt geweldig. Als ik dit zie, weet ik weer waarom.quote:
Can't unsee.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... dus ga maar weg.. je krijgt er geen
tozzo!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:47 schreef marbasnarf het volgende:
ohja ik ging raam zemen en plakplastic plakken
tozzo!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |