Whehehehe.quote:
Ik weet niet of dat verstandig is, dan rommel ik met het programma.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind dat jij een dubbele portie moet doen, omdat je mij plaagt
Vandaag wordt week 1 afgesloten. Pas 1 dag spierpijn gehad in het begin, dus het gaat goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:29 schreef xFriendx het volgende:
Plus het sowieso wel goed voor je, dat opdrukken. Netjes dat je het nog steeds doet ook.
Ik denk dat zo'n jurkje jou niet gaat staan hoor, maar doe waarbij je je goed voelt natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dan de blauwe maar
phoe dan moet ik goed denken, was nooit fan, kan ze pas sinds een jaar of 5 waarderen (vooral omdat t op foute feestjes wordt gedraaid enzo)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sorry weet niet hoe ik het moet omschrijven
Ik zoek nog steeds een gifje
Stel de Spice Girls eens voor.... wie van de vijf ben jij dan
Net als snooki en deena.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet wat wij zijn....Gewoon 2 vrolijk meiden die graag lol maken
Scary..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
phoe dan moet ik goed denken, was nooit fan, kan ze pas sinds een jaar of 5 waarderen (vooral omdat t op foute feestjes wordt gedraaid enzo)
ehm.... ff denken je had
- posh
- sporty
- baby
- ginger
en...?
Begonnen met whey en 3day split en die weegschaal gekocht die deze week bij de lidl in de aanbieding was (25 euro vetmeting, spiermassa, watergehalte en botmassaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed. Was afgelopen dagen niet helemaal lekker, maar toch gister fitness gedaan en vandaag squashen. Wel voor zekerheid huisarts ff geraadpleegd.
Hoop dat ik na dit weekend weer helemaal fris en fruitig ben.
U?
De vijf leden werden betiteld met "Ginger" (Halliwell), "Baby" (Bunton), "Scary" (Brown), "Posh" (Adams) en "Sporty" (Chisholm) Spice door een Brits muziektijdschrift.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
phoe dan moet ik goed denken, was nooit fan, kan ze pas sinds een jaar of 5 waarderen (vooral omdat t op foute feestjes wordt gedraaid enzo)
ehm.... ff denken je had
- posh
- sporty
- baby
- ginger
en...?
Ik denk Gingerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb geen idee....
posh en scary zoiezo niet....
welke ben ik dan mensjes die mij (denken te) kennen???
Linkje van de club?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh en morgen mn 1e wedstrijd. Tegen een team waarvan de helft in het nationale team speelt
Ja lekker gekquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is scary (pun intended), ik dacht ook gelijk aan Ginger.
Ze heeft wel iets schattigs over zich, dus wellicht ook een deel Baby.quote:
ja die vond ik vroegah ook altijd wel t leukst...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is scary (pun intended), ik dacht ook gelijk aan Ginger.
Mel B:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
Ik vond Ginger en Posh altijd het mooiste. Moet je ze nu eens zien...
Ginger is nog wel een tijdje knap geweest, vind ik. Kort blond haar, lekker slank, gespierd en sportief. Omnomnom.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
Ik vond Ginger en Posh altijd het mooiste. Moet je ze nu eens zien...
En nu:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ginger is nog wel een tijdje knap geweest, vind ik. Kort blond haar, lekker slank, gespierd en sportief. Omnomnom.
Ze was ver over de grens heen hoor, geef mij de chubby Ginger maar. Hot.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ginger is nog wel een tijdje knap geweest, vind ik. Kort blond haar, lekker slank, gespierd en sportief. Omnomnom.
eens... ben niet zo bitchy als ginger doet spelen, dus wellciht combi.. coowl kan ik eindelijk mn persoonlijkheid omschrijven =pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets schattigs over zich, dus wellicht ook een deel Baby.
ja... dus ga maar weg.. je krijgt er geenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn we elkaar weer een veer in de reet aan het steken?
Ik zou haar raken.quote:
Bij sollicitatiegesprekken gewoon 34 % Baby Spice en 76 % Ginger Spice zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eens... ben niet zo bitchy als ginger doet spelen, dus wellciht combi.. coowl kan ik eindelijk mn persoonlijkheid omschrijven =p
Maar natuurlijk, ze heeft nog wel een beetje geld over?quote:
hahahahaha go als mn sollicitateur op dat moment zou begrijpen wat voor karaktertje ik heb, zou dat echt to zijn! maar grote kans dat hij/zij fronst en me wegstuurtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij sollicitatiegesprekken gewoon 34 % Baby Spice en 76 % Ginger Spice zeggen.
En na 5 seconden: ja, ik zet me altijd voor 110 % in.
Jongen wat is je probleemquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn we elkaar weer een veer in de reet aan het steken?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ze was ver over de grens heen hoor, geef mij de chubby Ginger maar. Hot.
Het laat wel je leeftijd zien. Jong zijn in de jaren '90 was wel leuk, daar niet van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eens... ben niet zo bitchy als ginger doet spelen, dus wellciht combi.. coowl kan ik eindelijk mn persoonlijkheid omschrijven =p
Inderdaad. Ik vond haar toen echt geweldig. Als ik dit zie, weet ik weer waarom.quote:
Can't unsee.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... dus ga maar weg.. je krijgt er geen
tozzo!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:47 schreef marbasnarf het volgende:
ohja ik ging raam zemen en plakplastic plakken
tozzo!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |