als je t zo bekijkt is mijn leven 1 grappige clue..!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alles heeft een grappige clou, natuurlijk. Dat is alleen voorbehouden aan honden, rare telefoontjes en laminaat leggen natuurlijk, hahahaha.
Nee, ik dacht dat jij versierd werd door een oude man. Iets te oud. Zegmaar. Niet door je grootvader.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom, had je hem willen versieren, golddigger dat je bent?
Meneer denkt mij te kennen, hell noquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ALWEER.... digitalgirl het is echt je dag niet he..
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dit voorbeeld, sla je de plank alweer volledig mis
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ALWEER.... digitalgirl het is echt je dag niet he..
Ik ben meer.... ja hoe zal ik het zeggen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals gezegd is c_a niet links.
Oh, vertel...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dit voorbeeld, sla je de plank alweer volledig mis
Hahaha! 2 handen en een beetje!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je t zo bekijkt is mijn leven 1 grappige clue..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe, dat zou helemaal erg zijn. Nee, hij is getrouwd met zijn vrouw. Die heb ik al eens een paar keer ontmoet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij versierd werd door een oude man. Iets te oud. Zegmaar. Niet door je grootvader.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
nu komt er volgens mij echt iets shockerendsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben meer.... ja hoe zal ik het zeggen...
Even plaatje zoeken??? Hmmm moment
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha! 2 handen en een beetje!
nouhouuuu =pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Helemaal waarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
hmm kan niks vinden... maar ben sowieso niet links....
De meeste die mij gezien hebben, kunnen dat beamen denk ik
nee jij bent rechts !quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:26 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben wel links....! maar niet als in dat saaie plaatje
Die rechter, echt. Maak het doodquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, het ene kliekje is ingewisseld voor de andere... in dit geval het kliekje van
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
oepsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die rechter, echt. Maak het dood
vind dat jij een dubbele portie moet doen, omdat je mij plaagtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.![]()
Tijd voor dag 3 in het 100-push up programma!
dat klintk echt als zon stomme contact advertentie hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon 2 vrolijk meiden die graag lol maken
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat klintk echt als zon stomme contact advertentie haha
Goed. Was afgelopen dagen niet helemaal lekker, maar toch gister fitness gedaan en vandaag squashen. Wel voor zekerheid huisarts ff geraadpleegd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |