De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit nu filmpjes te kijken op YouTube.... en het liefst ga ik er nu gelijk 1 halenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou trouwens niet op tongpiering klem gaan zoeken als je er niet tegen kunt..
Sick fuckquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit nu filmpjes te kijken op YouTube.... en het liefst ga ik er nu gelijk 1 halen
Ziet er zo simpel uit!
Volgens mij deed mijn navel en inner conch piercing nog veel pijner
Yep, het ene kliekje is ingewisseld voor de andere... in dit geval het kliekje vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ben hier komen posten na SR11 toen ik Kaneelstokje etc heb ontmoet
waarom sick fuck?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sick fuck
Maar het is wel snel gebeurd, vaak genoeg zien tijdens tattooshop bezoekjes
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, het ene kliekje is ingewisseld voor de andere... in dit geval het kliekje van
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nouja, ergens snap ik het wel.. Ik ga ook zonder moeite voor een tattoo zitten.. tis juist kicken die rush die je dan krijgt..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom sick fuck?
hmmzzzz, weet alleen niet of Rob het kan waarderen zonder hem in te lichten
digitalgirl is duidelijk die linker....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn wij het rechter kliekje?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
digitalgirl is duidelijk die linker....
Nee, jij bent de linker en snarf is de rechtse... vervolgens hebben we nog groupies als jof die volgen met als insteek dat hij hoopt een keer te scoren bij de rechtse. De affiniteit met versieren nul komma nul.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn wij het rechter kliekje?
Ik ben zo niet linksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, jij bent de linker en snarf is de rechtse... vervolgens hebben we nog groupies als jof die volgen met als insteek dat hij hoopt een keer te scoren bij de rechtse. De affiniteit met versieren nul komma nul.
tijdens het lezen vroeg ik me echt af wanneer er een grappig clue zou komen... maar het je hebt echt met een oude spugende half dementerende schrijver staan praten...!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieverds!
Ik heb vandaag een kwartiertje staan kletsen met een ouwe kerel die heel geïnteresseerd in me was. In wat ik deed en hoeveel ik verdiende. Toen ik zei dat ik studeerde voor biologie docent ging hij een heel verhaal (dat deels fout was) ophangen over de Origin of Species. Hij had een beetje moeite met zijn spuug in zijn mond houden, wat jammer was.
Daarna ging hij zich voorstellen, als Maarten Biesheuvel. Toen ik daar niet op reageerde, zei hij dat hij een bekend schrijver was en veel boeken had geschreven en vroeger 14 miljoen gulden had. Maar hij had veel gereisd en weggegeven. Hij vond het vreemd dat ik hem niet kende.
Toen ging hij wandelen en zeggen dat hij verder ging schrijven aan zijn nieuwe boek. Ik nam het niet zo heel serieus, ik praat wel vaker met oude mensen die een beetje in de war zijn en aanspraak zoeken. Zoek ik hem net op op Wikipedia, hij is het echt en hij schijnt heel bekend te zijn. Hehehe.
TL:DR: Ik heb een bekende schrijver ontmoet.
Dat is wel een hele oude vent.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieverds!
Ik heb vandaag een kwartiertje staan kletsen met een ouwe kerel die heel geïnteresseerd in me was. In wat ik deed en hoeveel ik verdiende. Toen ik zei dat ik studeerde voor biologie docent ging hij een heel verhaal (dat deels fout was) ophangen over de Origin of Species. Hij had een beetje moeite met zijn spuug in zijn mond houden, wat jammer was.
Daarna ging hij zich voorstellen, als Maarten Biesheuvel. Toen ik daar niet op reageerde, zei hij dat hij een bekend schrijver was en veel boeken had geschreven en vroeger 14 miljoen gulden had. Maar hij had veel gereisd en weggegeven. Hij vond het vreemd dat ik hem niet kende.
Toen ging hij wandelen en zeggen dat hij verder ging schrijven aan zijn nieuwe boek. Ik nam het niet zo heel serieus, ik praat wel vaker met oude mensen die een beetje in de war zijn en aanspraak zoeken. Zoek ik hem net op op Wikipedia, hij is het echt en hij schijnt heel bekend te zijn. Hehehe.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieverds!
Niet alles heeft een grappige clou, natuurlijk. Dat is alleen voorbehouden aan honden, rare telefoontjes en laminaat leggen natuurlijk, hahahaha.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tijdens het lezen vroeg ik me echt af wanneer er een grappig clue zou komen... maar het je hebt echt met een oude spugende half dementerende schrijver staan praten...!
In dit voorbeeld, sla je de plank alweer volledig misquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, jij bent de linker en snarf is de rechtse... vervolgens hebben we nog groupies als jof die volgen met als insteek dat hij hoopt een keer te scoren bij de rechtse. De affiniteit met versieren nul komma nul.
ALWEER.... digitalgirl het is echt je dag niet he..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dit voorbeeld, sla je de plank alweer volledig mis
Inderdaad, zoals gezegd is c_a niet links.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
In dit voorbeeld, sla je de plank alweer volledig mis
Ik schrijf niet alleen grappige dingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tijdens het lezen vroeg ik me echt af wanneer er een grappig clue zou komen... maar het je hebt echt met een oude spugende half dementerende schrijver staan praten...!
Waarom, had je hem willen versieren, golddigger dat je bent?quote:
Nee. Hij verdient nog wel wat geld, maar is niet meer zo veel. Hij heeft in ieder geval een mooi leven gehad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar nu issie niet meer rijk dus
Wat is dit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, het ene kliekje is ingewisseld voor de andere... in dit geval het kliekje van
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |