die is tof!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik, maar die is 65 euro. En dan zit de petticoat er niet eens bij.
Jij moet echt eens wat subtieler worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neem Snarf mee en kom zelf kijken, anders moet je wachten tot vanavond/vannacht op fotos
Het is toch moedig dat hij blijft proberen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij moet echt eens wat subtieler worden.
Not really..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als iemand Snarf kan overhalen
alleen randstedelingen gaan in slutty outfits feesten...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik, maar die is 65 euro. En dan zit de petticoat er niet eens bij.
Ik heb het heus niet alleen over deze post.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not really..
Uit R49 topic:
[..]
ghehehequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Your point being? Ik ben een randstad meisje en ik ga naar een stadsfeestje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen randstedelingen gaan in slutty outfits feesten...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not really..
Uit R49 topic:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is ziekies.... en we zitten met onze honden
/carequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het heus niet alleen over deze post.
wat dragen de boeren dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen randstedelingen gaan in slutty outfits feesten...
ja kloptquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:40 schreef Myraela het volgende:
c_a jij had jouw jurkje toch hier bij zuidplein gehaald?
Vind je?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic is de laatste tijd wel offspring van het radiotopic aan het worden is het niet.
dat je een hoop kutopmerkingen kunt verwachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Your point being? Ik ben een randstad meisje en ik ga naar een stadsfeestje.
Ik vond het maar Chaos daarbinnenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt
En ze hebben wee nieuwe tirolerpakjes, ook in het roze
Alsof rotterdammers alleen maar knokkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat je een hoop kutopmerkingen kunt verwachten![]()
sowieso als je gaat, ga niet naar bredadaar gaat de halve randstad naartoe en staat de zaterdag bekend als "rotterdammersdag" alleen maar knokken en gedonder en helemaal niet zoals carnaval hoort te zijn
de sfeer is dan gewoon veel minder leuk helaas, dus als je kan kiezen, ga naar een andere stad dan bredaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof rotterdammers alleen maar knokken
Ik ga geen carnaval vierenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de sfeer is dan gewoon veel minder leuk helaas, dus als je kan kiezen, ga naar een andere stad dan bredaWeet niet wat je plannen zijn?
Maar die was ook niet voor carnaval hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat je een hoop kutopmerkingen kunt verwachten![]()
sowieso als je gaat, ga niet naar bredadaar gaat de halve randstad naartoe en staat de zaterdag bekend als "rotterdammersdag" alleen maar knokken en gedonder en helemaal niet zoals carnaval hoort te zijn
met carnaval is het overal in brabant/limburg wel leuk, zelfs in de kleine dorpjes. Maar qua grote steden, eindhoven en den bosh, en natuurlijk maastrichtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar die was ook niet voor carnaval hoor.Carnaval moet fouter en minder dressed. Carnaval is een goed moment om mezelf in het scenequeen-stijl te kleden.
Ik heb echt geen idee waar ik carnaval zou vieren, ik ken het alleen als kind, maar waar het tof stappen is weet ik niet.
oooooooow daar komt je UI vandaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk kan scenequeen ook wel voor het foute feest. Roze pruik, panterprintjes, foute legging, beenwarmers. Ik zie mogelijkheden.
Jah, daar had ik beter heen kunnen gaan vanaf mijn huis, maar goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
op de middelandsstraat ( das toch die in het verlengde van de binnenweg?) zit ook een redelijk grote carnavalswinkel
edit: vierambachtstraat
http://www.fransmoret.nl/
ik weet er echt zes te zitten in de stadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, daar had ik beter heen kunnen gaan vanaf mijn huis, maar goed
dan zit er niets anders op: verven =Dquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef Myraela het volgende:
Hoewel een pruik wel kut is.Dat weet ik nog wel toen ik vroeger een keer een pruik had met carnaval.
Afschuwelijk gevoel de hele dag.
Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow daar komt je UI vandaan
of van die carnaval haarspray ( en douchen voordat je naar bed gaat, anders zit die rommel op je hele lijf de volgende ochtendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan zit er niets anders op: verven =D
Komt ze nu mee!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet er echt zes te zitten in de stadblijf een brabo he
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt ze nu mee!
Ik wist Koorn op zuid, en eentje in Barendrecht, meer niet
Ik wist ook pas sinds gisteravond dat ik zou gaan hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]volgende keer wat eerder gillen, had je een hoop tijd bespaard
Tof! Waar laat je hem zetten? Ik heb de mijne bij Bob laten zetten toen ik 15 was. Beetje spijt dat die eruit is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Myr?
Ik ga denk ik toch wel mijn tongpiercing halen
Wil het nou al zolang. Nu ik geen werk heb moet ik het gewoon doen...
Ik denk de week van 27-02.... Snarf gaat met me mee dan
Ik denk hier : http://www.queenofrings.nl/quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof! Waar laat je hem zetten? Ik heb de mijne bij Bob laten zetten toen ik 15 was. Beetje spijt dat die eruit is.
Volgensmij krijg je daar de kans nieteens voor, dat laatste, en houden ze m vast in een klemmetje ofzo..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk hier : http://www.queenofrings.nl/
Vind het wel engbang dat ze mis prikken in een bloedvat enzo
Of dat ik me tong terug trek als ze piercen
Je kan je tong niet terugtrekken, ze houden je tong vast met een heel strak klemmetje. En dan is er even een momentje dat je denkt van "hell, het klemmetje zit wel heel strak hoor" en dan is de naald er al doorheen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk hier : http://www.queenofrings.nl/
Vind het wel engbang dat ze mis prikken in een bloedvat enzo
Of dat ik me tong terug trek als ze piercen
zie je... je krijgt zon saw-klem =pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij krijg je daar de kans nieteens voor, dat laatste, en houden ze m vast in een klemmetje ofzo..
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zie je... je krijgt zon saw-klem =p
dus het gaat wel snel??quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan je tong niet terugtrekken, ze houden je tong vast met een heel strak klemmetje. En dan is er even een momentje dat je denkt van "hell, het klemmetje zit wel heel strak hoor" en dan is de naald er al doorheen.
Beetje water drinken, misschien voel je je heel even een beetje flauw van de schrik/ontspanning. Dat had ik tenminste.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zie je... je krijgt zon saw-klem =p
Ja, het gaat echt heel erg snel. Ik zou hem zo nog een keer laten zetten en dat terwijl ik mijn oorbellen prikken nooit meer zou doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het gaat wel snel??
Hahaha ik kick wel op de spanning van te voren
Maar dan nog ben ik bang dat ze verkeerd prikken
hihi... maar wil het gewoon
ooooow ok, dan vind ik het niet engquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt heel erg snel. Ik zou hem zo nog een keer laten zetten en dat terwijl ik mijn oorbellen prikken nooit meer zou doen.
Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooow ok, dan vind ik het niet eng
Ben je op katendrecht geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |