Werken, wat is dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet
Ik was vroeg op omdat ik moest werken. Anders was het voor mij ook nog ochtend geweest
Euhm nou iets waar je geen flikker zin in hebt.quote:
Achter de computer zitten en naar de klok blijven staren, in plaats van achter de computer zitten en je na een dag afvragen waar de tijd is gebleven.quote:
Ah, nu snap ik het.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Achter de computer zitten en naar de klok blijven staren, in plaats van achter de computer zitten en je na een dag afvragen waar de tijd is gebleven.
Wat was liefde vroeger nog goedkoop hè?quote:
Wat doe jij voor werk twi?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Achter de computer zitten en naar de klok blijven staren, in plaats van achter de computer zitten en je na een dag afvragen waar de tijd is gebleven.
Webdesignnerden. Al ben ik nog met Danny aan het onderhandelen over de fee voor mijn kwaliteitsposts. Dan word ik de tweede professioneel FOK!ker.quote:
Haha lol. Welk bedrijf? Doe maar. Via dm.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Webdesignnerden. Al ben ik nog met Danny aan het onderhandelen over de fee voor mijn kwaliteitsposts. Dan word ik de tweede professioneel FOK!ker.
Naar het water.quote:
GHB.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:00 schreef geenvetzak het volgende:
ok weet niet wat er in die tandpasta zat maar heb nauwelijks meer gevoel in m'n bekal ruik ik nu wel naar pepermuntjes!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
GHB.Ik ben er over 5 minuutjes.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
GHB.Ik ben er over 5 minuutjes.
Ook wat glijmiddel meegenomen? Zo'n voorbind is toch nog best ruw hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]Heb t bij de nightshop vandaan. Ben benieuwd wat ze daar nog mee hebben
niet zo'n nightshopquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook wat glijmiddel meegenomen? Zo'n voorbind is toch nog best ruw hoor.
Tot 12 maar? Dat is toch geen nightshop.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
niet zo'n nightshopgewoon zo'n buurtsupert die tot 12 uur open is!
Zoetermeer is ook geen nightstadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot 12 maar? Dat is toch geen nightshop.
Goed punt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:15 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Zoetermeer is ook geen nightstadiedereen gaat braaf op tijd naar bed hier
ga je carnavallenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zow, ff thuis chillen voor ik naar Brabant afreis
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga je carnavallen?
ik ga dit jaar niet, ik mis het
oeh leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, werd gevraagd door iemand, dus maar eens een keertje doen
Whehe, ik zie wel, ik ken toch verder niemand daar, dus hoef ook niet bang te zijn dat ik voor lul staquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh leuk
niet teveel nadenken over hoe achterlijk het eigenlijk is en gewoon meegaan met the flow
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:23 schreef marbasnarf het volgende:
zo mensjes, haal jullie zomerkleding maar uit de berging... ik heb zovaak geniest dat het vanaf nu heel lang mooi weer wordt!
dat kan niet.... ben pas sinds vandaag belachelijk vaak aan het niesen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik loop al sinds een paar dagen weer in korte mouwen hoor
Whehe, ik heb niet zon last van de kouquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kan niet.... ben pas sinds vandaag belachelijk vaak aan het niesen...
Ze gebruikt iig wel punten en kommas..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:26 schreef DigitalGirl het volgende:
snarf de persoon die mij zelfs overtreft in slecht nederlands
wat heb ik nu weer verkeerd gedaan....???quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:26 schreef DigitalGirl het volgende:
snarf de persoon die mij zelfs overtreft in slecht nederlands
of was t gewoon een loze opmerking om je eigen ego te strelen..?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat heb ik nu weer verkeerd gedaan....???
Hier in Rotterdam geen last van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
Zal blij zijn als dat carnavals gedoe hier weer klaar is....
wat heb je al meer verkeerd gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat heb ik nu weer verkeerd gedaan....???
DG, doe effe niet zo negatief jonguhquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
wat heb je al meer verkeerd gedaan???
Nee, heb wel een andere gevonden in Barendrechtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Jofu ben je nog geslaagd in de winkel???
Zo ja? Wat trek je aan
pics!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, heb wel een andere gevonden in Barendrecht
Daar heb ik wel iets kunnen vinden
Tempeliers tuniek
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DG, doe effe niet zo negatief jonguh
Neem Snarf mee en kom zelf kijken, anders moet je wachten tot vanavond/vannacht op fotosquote:
Sortoff ya, maar toch weer andersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik google....
[ afbeelding ]
Dit?
Snarfje is ziekies en we zitten met de hondenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neem Snarf mee en kom zelf kijken, anders moet je wachten tot vanavond/vannacht op fotos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |