Goedemorgen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:13 schreef marbasnarf het volgende:
goedemorgen!!
Werd bruut uit een fijne droom over eten, muziek en hightea's gehaald door een hoestbui..!
Nu maar ff met de hondjes naar buiten en dan mijn stille behoefte aan thee vervullen
Altijd leuk jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bruut wakker gebeld worden door een nummer dat ik niet ken, how nice
Ik heb wel 't nummer, maar ik ben niet zo lame dat ik meteen ga terugbellen om te kijken wie het is..quote:
Mwah, was duidelijk een prank, want er werd meteen opgehangen toen ik opnamquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:25 schreef Faxie het volgende:
Als 't belangrijk genoeg is bellen ze nog wel een keer hoor
Nou lekker dan!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, was duidelijk een prank, want er werd meteen opgehangen toen ik opnam
Vaarwel faxie, waar ga je naartoe?quote:
Hoi. Hey, wacht. Jongens. Vrouw! Rennen! Voordat ze ontsnapt.quote:
hou haar vast, spring er opquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi. Hey, wacht. Jongens. Vrouw! Rennen! Voordat ze ontsnapt.
Ik was binnen 30 seconden bij de telefoonquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou lekker dan!
Maar kan het niet geweest zijn dat die persoon net ophing toen jij opnam in de veronderstelling dat je niet op ging nemen?
Je was ten slotte net wakker
Mogguhquote:
Kijk nou!quote:
Waar is dat vlindernetje nou als je hem nodig hebt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef twi het volgende:
Hoi. Hey, wacht. Jongens. Vrouw! Rennen! Voordat ze ontsnapt.
Hoe is het bij jou dan? Jij gaat toch niet zeggen dat je sinds kort weer hier te kijken hebt?quote:
* littledrummergirl fladdert rondquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is dat vlindernetje nou als je hem nodig hebt!
Pas op met dat soort uitspraken wanneer tijn in de buurt is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
hou haar vast, spring er op!!
hey guys
Ik heb nog wel zoeentje:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waar is dat vlindernetje nou als je hem nodig hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nee hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou dan? Jij gaat toch niet zeggen dat je sinds kort weer hier te kijken hebt?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Pas op met dat soort uitspraken wanneer tijn in de buurt is.
[..]
Ik heb nog wel zoeentje:lijkt me effectieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ah wel okayquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh nee hoorik heb zaterdagochtendverveling
hoe ist met jou?
leven is belangrijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah wel okayLekker druk met werk en leven enzo
oh en tijn ken ikquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Pas op met dat soort uitspraken wanneer tijn in de buurt is.
Ja, die Tijn iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en tijn ken ikdie hou ik wel onder controle haha
Goedemorgenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:34 schreef kree het volgende:
Goeie middag forum vriendjes en vriendinnetjes.
Vanavond optredenwie weet zit er nog een leuke meid tussen. :p
Blijf hopen
Mogguh coverbandje speel ik in op toetsen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ga jij optreden? Wat doe je dan?
Koop ook een nagelvijlsetje en een elektronische pluizenborstel, jij heerlijke metro-man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
De zender 24Kitchen is pure hel. Want ik ga nu namelijk naar de supermarkt om in te slaan omdat ik ontzettende zin heb gekregen in koken
Wat leuk! Dat vond ik vroeger ook leuk, maar kan ik kan niksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
Mogguh coverbandje speel ik in op toetsen.
Nouja het is een besloten feestje maarja wie weet ik hou m'n ogen wel open :p
Jaaa is leuk sowiesoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat leuk! Dat vond ik vroeger ook leuk, maar kan ik kan niks
En wat voor muziek spelen jullie dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa is leuk sowieso
Vanmiddag ff soundchecken beetje jammen en vanavond drie setjes muziek maken.
Heb er zin in
Oh en leren kan altijd nog hè
Ik was pas laat wakker... maar was echt van plan om te gaan fitnessen.... Nou ja maandag dan maar weerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:47 schreef xFriendx het volgende:
Zo, squashen zit er ook weer op vanochtend. Das pas lekker wakker worden.
Denkt niet iedereen dat? Lijkt me verschrikkelijk, zo'n afgeladen sportschool.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik vind het altijd wel lekker, sporten op zaterdagochtend
Nee is erg rustig op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Denkt niet iedereen dat? Lijkt me verschrikkelijk, zo'n afgeladen sportschool.
Valt reuze mee. Was even drukker door de 'goede voornemens' (zo noemden een vriend van mij en ik de nieuwe aanwas) maar die zijn alweer redelijk afgehaakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Denkt niet iedereen dat? Lijkt me verschrikkelijk, zo'n afgeladen sportschool.
Owh van alles ccr doobie brothers Melissa etheridge. Nouja dat soort dingen beetje de classics met afwisseling met nieuw Gavin da grawquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat voor muziek spelen jullie dan?
[..]
Ik was pas laat wakker... maar was echt van plan om te gaan fitnessen.... Nou ja maandag dan maar weer
Maar ik vind het altijd wel lekker, sporten op zaterdagochtend
Afwisselend eten is voor mietjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:59 schreef twi het volgende:
Ik eet zo ontzettend afwisselend. Ik heb m'n ontbijt en lunch vandaag gewoon omgedraaid.
Ik ben net wakker dus dan is het ochtend, bakkes.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
Het is al middag skat
Maar goede morgen
Ja ik weetquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afwisselend eten is voor mietjes.
[..]
Ik ben net wakker dus dan is het ochtend, bakkes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |