De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vriendin die zo doet, hoogst irritantquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Probeert je zus je niet al te koppelen?
Die van mij begint telkens met dingen als "Ik heb een leuke meid bij 't kinderdagverblijf gezien! Ons overbuurmeisje is ook wel leuk!"
Het was een begeleidster, maar dan nog zal de kinderwens later wel aanwezig zijn. Inderdaad, dat wil je dus niet. 'r Overbuurmeisje ziet er wel leuk uit trouwensquote:
Paar jaar terug nam ze me nog wel s mee uit, zou ze de hoop al hebben opgegeven?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Probeert je zus je niet al te koppelen?
Die van mij begint telkens met dingen als "Ik heb een leuke meid bij 't kinderdagverblijf gezien! Ons overbuurmeisje is ook wel leuk!"
Op jouw wc?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik loop naar de wc, om een plasje te doen. Ik doe mijn broek open en denk bij mezelf: he, mijn leuter ruikt funky, wat is deze?
Is mijn buurman wiet aan het roken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik loop naar de wc, om een plasje te doen. Ik doe mijn broek open en denk bij mezelf: he, mijn leuter ruikt funky, wat is deze?
Is mijn buurman wiet aan het roken.
Naar haar wedstrijden gaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Paar jaar terug nam ze me nog wel s mee uit, zou ze de hoop al hebben opgegeven?Haar kunstzwemvriendinnen zien er wel goed uit, maar die komen helaas nooit bij ons over de vloer
Ik moet echt minder selectief gaan lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Paar jaar terug nam ze me nog wel s mee uit, zou ze de hoop al hebben opgegeven?Haar kunstzwemvriendinnen zien er wel goed uit, maar die komen helaas nooit bij ons over de vloer
Ja.quote:
Ik denk niet dat je van je eigen dirty mind af komt, drommelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet echt minder selectief gaan lezen
Dát wil ik dan weer niet wetenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hoe komt die lucht aan z'n leuter
Ik ben dan aan het lezen en als ik zoiets lees dan stop ik even en dan zie ik het voor me en daarna lees ik pas weer verderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van je eigen dirty mind af komt, drommel
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nachtmerries (en voor jou de behoefte om te douchen hoop ik)quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nachtmerries (en voor jou de behoefte om te douchen hoop ik)
ik voor het eerst sinds jaren ook nietquote:
ligt er aan, ik hou niet van een keet waar alleen de hele avond polonaise gelopen wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
Carnaval is toch ook heul niet leuk?
We kunnen ook bij jou thuis carnaval vieren! Bij deze heb ik me zelf uitgenodigt hihiquote:
De hits zijn soms geinig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
Carnaval is toch ook heul niet leuk?
Ik ben niet van onder de rivieren, dat zal het zijn. Carnaval in Rio of Mardi Grass daarintegenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan, ik hou niet van een keet waar alleen de hele avond polonaise gelopen wordt
Neen.quote:
Ik vind van wel ja.quote:
ik kom van boven de rivieren en woon nu in een stad waar carnaval niet eens gespeld kan worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet van onder de rivieren, dat zal het zijn. Carnaval in Rio of Mardi Grass daarintegen
Morgen Feyenoord - RKC en daarna naar de pubquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We kunnen ook bij jou thuis carnaval vieren! Bij deze heb ik me zelf uitgenodigt hihi
feestcafe?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen Feyenoord - RKC en daarna naar de pub
Geen tijd voor carnaval
heloef, sindshierboven(die quote) ben jij met niets anders op mij bezig dan mij belachelijk te maken.al vele posts langs sindsdien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo helaas niet? Is lachen joh dat er zulke kneuzen rondlopen op deze aarde
Waarom ben je single?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwns, nu ik weer single ben kan ik hier legitiem rondhangen.
wuuuuutquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Watskebeurt?Pics van zijn ex!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
uit elkaar gegroeid en ze is verhuist, we zagen elkaar heel weinig en er was een gevoel wat miste.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Watskebeurt?flikker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |