Jij bent wel veranderdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:35 schreef marbasnarf het volgende:
vroegah (2006 oid)
[ afbeelding ]
ja weet t ... gelukkig maar hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent wel veranderd
Maar je ziet wel jou erin
Ik kan dit bevestigenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is dat ik geen foto's op fok plaats maar hugh hefner status op zeer jonge leeftijd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef xFriendx het volgende:
Een nog oudere dan:aw wat een lief jongentje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt echt zo alsof je een arts in opleiding wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef xFriendx het volgende:
Zag gister nog in TBBT een dame voorbij komen die nogal leek op 1 waar ik mee heb gerommeld.
ja en perongeluk iemands hoofd had geamputeerd ipv een vinger =pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt echt zo alsof je een arts in opleiding was
Dit klinkt creepy, jij kan die foto niet gezien hebben.quote:
O rly?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit klinkt creepy, jij kan die foto niet gezien hebben.
Oeps.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en perongeluk iemands hoofd had geamputeerd ipv een vinger =p
Ik heb niets verwijderd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en perongeluk iemands hoofd had geamputeerd ipv een vinger =p
Net als hugh was ik gekleed in blauw suede... pimping style.quote:
ach gos.... alles wat je hebt.... geen vrienden, geen huis, geen toekomst....?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder begint vervelend te worden.
Ik moet een band gaan opbouwen met mijn familie, want als ze straks dood is zijn ze alles wat ik heb.___________!
Je hebt altijd ons nog, heloefboefje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
Ik moet een band gaan opbouwen met mijn familie, want als ze straks dood is zijn ze alles wat ik heb.___________!
Ik heb mezelf straks, meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach gos.... alles wat je hebt.... geen vrienden, geen huis, geen toekomst....?
klintk wel dramatisch
Hoe geruststellend.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt altijd ons nog, heloefboefje.
Is goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:09 schreef SiIk het volgende:
Heloef, ik ben er 19:59. Anders moet ik overstappen met bus en moeilijk doen enzo. En deuren gaan toch pas om 8 uur open
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
als mama er niet meer is... dan is de familie alles wat hij heeft... "ze" in 2e deel van de tekst is meervoud en slaat niet op de mama... zou creepy zijn hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wait, what? Dan heb je dat toch juist niet meer?
ahum...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over een half uurtje moet C_A wel uit bad zijn om haar grote held te aanschouwen. Hup RKC!
Jij ging toch ook naar t stadion?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ahum...
ik moet nog steeds kyra uitlaten
je zet gewoon de tv in de badkamer..! of via life zooi op internet, dan kun je gewoon vanuit bad op je laptop kijken =Dquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ahum...
ik moet nog steeds kyra uitlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |