Dan kan ik zien waar het fout is gegaan!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihih, drommeltje toch.![]()
Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, je hebt het bewaard?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb pics van Kaneel 7 jaar geleden.
Ja, maar hij is wel iets knapper.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan ik zien waar het fout is gegaan!Hehehe. Garpen maker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even mijn baconpannenkoek opsmikkelen, daarna zal ik eens zoeken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee joh, staat gewoon op je Feestboek.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, je hebt het bewaard?
[..]
Ja, maar hij is wel iets knapper.
Iets.
Oja, kut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, staat gewoon op je Feestboek.
Is kaneel homo dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
ok heb er 1 gevonden... nu 1 als vergelijk materiaal van nu (ff zoeken naar foto uit zelfde hoek =P)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:33 schreef xFriendx het volgende:
Dit was ik als kleinere xfriendxdat haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was ik als kleinere xfriendxOMG DIE MATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was ik als kleinere xfriendxHehe, wat schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die is 7 jaar geleden genomen.quote:
Ohquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is 7 jaar geleden genomen.![]()
De ander foto is een foto van mijn achterkant, half jaar geleden genomen.
Toffe hond.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:35 schreef marbasnarf het volgende:
vroegah (2006 oid)
[ afbeelding ]
alleen als ik verdrietig wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom had je je oren toen zo hangen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef xFriendx het volgende:
Een nog oudere dan:aaaaaaaaaaaaaaahw =DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |