Seriously? Dit vind ik echt lelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mag er van mij nog wel een beetje vet op![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Seriously? Dit vind ik echt lelijk.
Gelukkig is ze al weer een beetje bijgetrokken.ik had zo buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mag er van mij nog wel een beetje vet opAlleen wel met meer spieren
Maar bovenstaande buik is mooier![]()
[..]
Gelukkig is ze al weer een beetje bijgetrokken.Daar vind ik der ook nog wel mooi. Alleen zonde dat je der heupbeenderen niet goed ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mag er van mij nog wel een beetje vet op
[..]
Gelukkig is ze al weer een beetje bijgetrokken.Ieder zijn ding twi. Ik zie wel dat ik C_A en Myra mee heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mag er van mij nog wel een beetje vet op
Ik wil een vriendin met zo'n buik.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had zo buikAlleen wel met meer spieren
ik HAD zo buik he....quote:
Vrouwen die voetballen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik HAD zo buik he....
Nu niet meer, maar is wel weer een doel
Effe kijken of ik nog foto;s heb.... Ik heb best hoog gevoetbald, 4 keer per week trainen
Incl opdrukken en buikspieren
Is wel lang geleden hoor, toen ik 20 was ofzo
Ik krijg echt nooit een vriendin met zo'n buik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil een vriendin met zo'n buik.
Ik heb er 2 gehad met zo'n buik. Dat wil zeggen dat jij het ook kunt hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg echt nooit een vriendin met zo'n buik.
Of misschien als ze blind is.
Helaas, straks naar een verjaardag en morgen werken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:
Tas gepakt, op naar het vliegveld. Carnavalsfoto's volgen. Jullie vieren wel mee toch? Als het ergens goed versieren is...
Soort zoekt soort, chubby zoekt chubby. Simpel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gehad met zo'n buik. Dat wil zeggen dat jij het ook kunt hebben.
Dus je zoekt een chubby? Wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, chubby zoekt chubby. Simpel.
Nee mijn punt was dat slanke meisjes, slanke jongens zoeken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je zoekt een chubby? Wat is dan het probleem?
Meestal wel, maar ik ben het levende bewijs dat er uitzonderingen gemaakt worden. Wees die uitzondering!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee mijn punt was dat slanke meisjes, slanke jongens zoeken.
Hoeft niet per se hoor heloefquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee mijn punt was dat slanke meisjes, slanke jongens zoeken.
Even over het algemeen genomen he, uitzonderingen zijn er, kijk naar Kaneel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft niet per se hoor heloef
Jammer, ik was er al helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kan niet vinden, heb hem 2 weken geleden nog gezien... in een fotoboek van een vriendin
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik was er al helemaal klaar voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2012 17:06:09 ]
Vaseline er al bij gehaald, broek op de enkels ja?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik was er al helemaal klaar voor.
Knap dat ze zoveel tieten heeft overgehoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf geworden wel die patricia.
Zien hoe ze het gedaan heeft, en de omgekeerde weg bewandelen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf geworden wel die patricia.
Wat moet fok met die reclames?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |