De na versie lijkt enorm veel op een meisje die ik ooit leuk vond.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf geworden wel die patricia.
Wat moet fok met die reclames?![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel ergens, maar ben nog bezig met het opruimen van alle spullen
Kwam wel kleine miranda tegen... maar die heb je vast gezien op facebookNee, nog niet gezien. Je doet net alsof ik een enge faceboekstalker ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud was je hier?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Vaseline er al bij gehaald, broek op de enkels ja?Mensen die vaseline gebruiken bij het fappen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel ergens, maar ben nog bezig met het opruimen van alle spullen
Kwam wel kleine miranda tegen... maar die heb je vast gezien op facebookJij bent ook echt niets veranderd sinds je 8 was hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mensen die vaseline gebruiken bij het fappen.
Foto uit 1999quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien. Je doet net alsof ik een enge faceboekstalker ben.![]()
Hoe oud was je hier?
Ik ben wel veranderdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent ook echt niets veranderd sinds je 8 was hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel veranderdAmper, die schoolbankfoto's van jou zijn ook enorm herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ik gebruik geen vaseline, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik geen vaseline, maar dat terzijde.
Hahaha ja klopt eigenlijk best wel...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amper, die schoolbankfoto's van jou zijn ook enorm herkenbaar
Zou ook een kostbaar grapje voor je zijn, natuurlijk. En bijbehorende opslagproblemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik geen vaseline, maar dat terzijde.
Ik liep zo in de stad, toen zag ik dat er cursussen werden gegeven om smokey eyes te doen. Ik wilde me opgeven maar toen bedacht ik me dat je het waarschijnlijk bij jezelf moet doen en geen kloddergriet ter beschikking hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt eigenlijk best wel...
Ok, dan heb ik geen foute gedachten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Foto uit 199920 jaar, bijna 21
Niks.quote:
plaatsen...!! ik ben ook aan t zoeken =Dquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag een foto gevonden uit 2006.
Te genant.
Pics van vroeger inc in mijn dm?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga geen foto's hier plaatsen, maar pm is prima. Maar iedereen heeft me al gezien geloof ik.
Ik ben ietsje meer chubby en heb een bril. Dat is het hele verschil.
Het is een hele kleine foto op een lijst van mijn oude schoolklas.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
plaatsen...!! ik ben ook aan t zoeken =D
Hihih, drommeltje toch.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van vroeger inc in mijn dm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |