Wat leuk!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:32 schreef _Calimero_ het volgende:
Hier heeft ook iemand zijn huur opgezegd, nog twee weken en dan heb ik twee mannen in huis![]()
Wat leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat leuk!!
En wij hebben net ook een kat uit het asiel gehaald
Nu zijn jullie net een gezinnetjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat leuk!!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat leuk!!
Leuke ontdekkingen zijn dat hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:14 schreef Ewelina het volgende:
Ontopic: ik ben kennelijk dunner, want tegenwoordig pas ik in maat 38.
Ja spinazie is al weken uitverkochtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:28 schreef Viking84 het volgende:
.
Nou, nergens verse spinazie te vinden (3 AH's gehad, het zweet plakt me op de rug), dus het wordt een stoommaaltijd geitenkaas, want ik heb honger en had zo snel geen inspiratie om iets anders te verzinnen.
Die is allang bevrorenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:28 schreef Viking84 het volgende:
.
Nou, nergens verse spinazie te vinden (3 AH's gehad, het zweet plakt me op de rug), dus het wordt een stoommaaltijd geitenkaas, want ik heb honger en had zo snel geen inspiratie om iets anders te verzinnen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja spinazie is al weken uitverkochtDenk dat we moeten wachten tot maart: http://www.kokswereld.nl/productkalender.html
De Lidl is aan de andere kant vd stadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij ons bij de Lidl hebben we wel verse spinazie, gewassen zelfs... 400 gr voor 1.79.
Lidl
Heb een bloemkool gekocht voor morgen, die krengen zijn helaas alweer 3 euro
Kipfilet met een eitje erop op brood of met paprika?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik ben braaf geweest en ik eet iets extra's nu.
O- 2 crackers (volkoren) Met goudsalami
L- 2 crackers(volkoren) Met goudsalami
T- muslireep
T- Brinta met halfvolle melk
D- Teriyaki' (rijst, bieflapje, saus, groentjes)
T- vanavond waarschijnlijk wat komkommer en worteltjes, we krijgen visite.
S- 4 km gelopen met de hond.
Hopelijk bevalt dit lijstje beter![]()
Heb vandaag ook bij de winkel van die runderrookworst gekocht en kipfilet. Die kipfilet moet ik alleen echt lekker gaan maken op een een of andere manier. Want van zichzelf vind ik het echt niet lekker.
Oh ja, fruitsalade.is m'n toetje vanavond.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kipfilet met een eitje erop op brood of met paprika?
Ik mis fruiten lustte je nu wel of geen nootjes?
Ik vind van die kipfilet in plakjes, die je koopt als broodbeleg, ook volstrekt smakeloos. Met een flinke lik mayo wordt het nog wel watquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik ben braaf geweest en ik eet iets extra's nu.
O- 2 crackers (volkoren) Met goudsalami
L- 2 crackers(volkoren) Met goudsalami
T- muslireep
T- Brinta met halfvolle melk
D- Teriyaki' (rijst, bieflapje, saus, groentjes)
T- vanavond waarschijnlijk wat komkommer en worteltjes, we krijgen visite.
S- 4 km gelopen met de hond.
Hopelijk bevalt dit lijstje beter![]()
Heb vandaag ook bij de winkel van die runderrookworst gekocht en kipfilet. Die kipfilet moet ik alleen echt lekker gaan maken op een een of andere manier. Want van zichzelf vind ik het echt niet lekker.
Haha, ja maar nu moet ik wel eerst dat pakje met die plakjes opmakenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind van die kipfilet in plakjes, die je koopt als broodbeleg, ook volstrekt smakeloos. Met een flinke lik mayo wordt het nog wel wat.
Beter dan mayo kan je een lik mosterd of marmite nemen.
Persoonlijk zou ik van die hele geroookte kipfilets halen (AH), in plakjes snijden en die op brood doen. Gerookte kipfilet smaakt wel ergens naar (naar rook, maar dat is nou eenmaal lekker).
Nee maar ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:09 schreef sigme het volgende:
Over gerookt gesproken, weten jullie wat lekker is? Koudgerookte boter!
Niet als broodbeleg, maar als basis voor sausjes/soepjes.
Iemand wel eens gehad?
Vertelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:09 schreef sigme het volgende:
Over gerookt gesproken, weten jullie wat lekker is? Koudgerookte boter!
Niet als broodbeleg, maar als basis voor sausjes/soepjes.
Iemand wel eens gehad?
Het lijkt me vooral voor vegetariers een uitkomst, omdat het een heel ander smaakje geeft, wat je anders eigenlijk alleen met (gerookt) spek kan bereiken.quote:
Nou ja, dat het dus heel lekker is voor sausjes enzo. Geeft er een gerookt smaakje aan, alsof er gerookt spek in zit.quote:
Geen idee, dat ken ik weer niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:14 schreef Probability het volgende:
Lijkt het qua smaak een beetje op de smaak van rookzout? Niet dat ik dat ooit los heb gegeten maar dat zit bijv. ook vaak over (vegetarische) chips
O ben heel erg benieuwd, dat zou ik leuk vinden!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral voor vegetariers een uitkomst, omdat het een heel ander smaakje geeft, wat je anders eigenlijk alleen met (gerookt) spek kan bereiken.
Ik kan denk ik wel een pakje naar je toe laten smokkelen, via Conleche..
Hamkaas chips of bbq bacon smaakt naar gerookt vlees, maar daar zit bijvoorbeeld geen vlees in maar wel rookzout..quote:
Hou ik een pakje voor je achter, en dan wachten tot conleche terugkomt uit Azie en dan wachten tot ze een keer hier langs komt en dan hopen dat ze het wil meenemen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:15 schreef Probability het volgende:
[..]
O ben heel erg benieuwd, dat zou ik leuk vinden!!
Oh op zo'n fiets. Ja, in de verte heeft het daar wel wat van weg, hoewel ik denk dat het rookzout met kunstmiddelen op smaak gebracht is. Maar het zit wel in dezelfde hoek, want die proberen die rooksmaak te vangen en deze boter heeft zeker rooksmaak gevangen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Hamkaas chips of bbq bacon smaakt naar gerookt vlees, maar daar zit bijvoorbeeld geen vlees in maar wel rookzout..
Oh ja, die is wel lekker. In Nederland niet makkelijk te krijg denk ik?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:17 schreef Perruche het volgende:
Scamorza is lekkere echt gerookte kaas
Tip van flip: eerst met een vork alles zo goed mogelijk mengen: dat voorkomt de érgste plakboel!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Zelf wraps maken is inderdaad helemaal niet zo lastig! Eerste keer zat ik nog wel wat scheef qua water/bloem verhoudingen en was het een grote plak boel en had ik extra bloem nodig. Maar dat lag al weer keurig in de kast....
![]()
Keuken was een ravage na afloop, had ik eigenlijk foto's van moeten makenWel lekkere wraps, though
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Zelf wraps maken is inderdaad helemaal niet zo lastig! Eerste keer zat ik nog wel wat scheef qua water/bloem verhoudingen en was het een grote plak boel en had ik extra bloem nodig. Maar dat lag al weer keurig in de kast....
![]()
Keuken was een ravage na afloop, had ik eigenlijk foto's van moeten makenWel lekkere wraps, though
Gooi het inderdaad in de mengkom en dan even met een pollepel erdoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tip van flip: eerst met een vork alles zo goed mogelijk mengen: dat voorkomt de érgste plakboel!
Oh, dan moet je dit gewoon eerst doen. Wat je nodig hebt is een kartonnen doos (er is ook een speciaal ervoor gemaakt kartonnen doos op de markt! ) en een koudrookdingetje van een euro of 30. Ik ga even linkjes zoeken, moment.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Klinkt goed sigme! Al staat een buitenoven/bbq hier eerst op het verlanglijstje.
Minder oppervlakte ook om aan te klevenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gooi het inderdaad in de mengkom en dan even met een pollepel erdoor.
Vork ws omdat er minder aan kleeft?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Minder oppervlakte ook om aan te kleven![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Doe het eigenlijk met alle soorten deeg: brood, pizza, gewoon eerst even met de vork grofweg 'mixen', want deeg aan je handen, in welke vorm dan ook...huuuuuuuuuuuuuuuu
Nu heb ik ook (weer) zin in wraps
Oh nice! Ga eens even kijken wat ze allemaal hebben.Ook nog tips voor een buitenoven annex bbq?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:40 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Hier te koop: vuurenrook
Ja, de bbq van pro-qquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nice! Ga eens even kijken wat ze allemaal hebben.Ook nog tips voor een buitenoven annex bbq?
-edit- die website is echt leuk
Ik zit net te kijken idd bij de bbq's.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, de bbq van pro-q. Ook verkrijgbaar bij dezelfde webwinkel. Mij iets te duur voorlopig, maar briljant ding. Denk ik. Van hun koudrokertje weet ik het.
Oh ja, ik bedoel deze:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken idd bij de bbq's.
Is wel een leuk kado voor de Mr. Dat zeg ik zonder die gezien te hebben en de prijs.
-edit- ik ga maar eens sparen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook leuk, maar ik vind de bovenste leuker, met z'n waterstoomtechniek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler want die plaatjes zijn zo groot.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Al wel een keertje, maar welke minor was je nu uiteindelijk gaan doen en waarom is 'ie zo leuk?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:55 schreef Probability het volgende:
En had ik al verteld dat mijn minor héél erg leuk is?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoel deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook leuk, maar ik vind de bovenste leuker, met z'n waterstoomtechniek.Neig zelf ook naar de eerste maar denk dat de mannen de 2e leuker vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler want die plaatjes zijn zo groot.
Ben ook wel fan het ei nadat ik hem bij een restaurant in werking zag.
Maarja klein model 300 euro en groot model 1000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neig zelf ook naar de eerste maar denk dat de mannen de 2e leuker vinden.
Ben ook wel fan het ei nadat ik hem bij een restaurant in werking zag.
Maarja klein model 300 euro en groot model 1000.Wij hebben er zo een als die 2e die sigme postte. De enige reden dat we 'm gekocht hebben was zijn schoorsteentje met klepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome
![]()
![]()
Niet het standaard 'schoolse' eigen ideeen zijn goed, doen wat ik leuk vind.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Al wel een keertje, maar welke minor was je nu uiteindelijk gaan doen en waarom is 'ie zo leuk?Worry is a misuse of imagination![]()
Ja, dat groene ei is ook leuk. Maar onbetaalbaar en tsja, van een snobisme dat net niet mijn snobisme is. DS4 heeft er eentje staan, nietwaar?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Dus, wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet het standaard 'schoolse' eigen ideeen zijn goed, doen wat ik leuk vind.![]()
Geen idee of hij er 1 heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef sigme het volgende:
Ja, dat groene ei is ook leuk. Maar onbetaalbaar en tsja, van een snobisme dat net niet mijn snobisme is. DS4 heeft er eentje staan, nietwaar?
Och als ik er mijn pizza's er maar in kan doen en de mannen tevree zijn vind ik het best
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik heb deze.![]()
Vanwege z'n schoorsteentje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Wat een lief ding!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
^^quote:![]()
Plus nog wat haricots verts, cherrytomaatjes en wat gebakken aardappeltjesStay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Ja hè! Volgens mij groeit 'ie nu dagelijks bijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nu zijn jullie net een gezinnetje
Phaidra:Wat is ie ineens een stuk groter dan op de vorige foto
Gaat snel! Mooi!
![]()
.
Maria, wat liefff![]()
.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Van die mooie "hebbedingetjes"
Wraps, binnenkort ook maar weer eens maken, heb nu een deegroller dat gaat vast beter dan een volle fles berenburg
Ben zo vol! Zelf gehad:
600 gr broccoli, halve paprika, halve ui, 3/4 ijsbergsla, 1/4 komkommer, schijf ananas,2 augurken, 1 tomaat, opscheplepel rijst, 125 gr. champignons, stuk kipfilet en 3 scheppen kerriesaus uit pot.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Hoe krijg je het allemaal wegquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wraps, binnenkort ook maar weer eens maken, heb nu een deegroller dat gaat vast beter dan een volle fles berenburg
Ben zo vol! Zelf gehad:
600 gr broccoli, halve paprika, halve ui, 3/4 ijsbergsla, 1/4 komkommer, schijf ananas,2 augurken, 1 tomaat, opscheplepel rijst, 125 gr. champignons, stuk kipfilet en 3 scheppen kerriesaus uit pot.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Goede tipquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tip van flip: eerst met een vork alles zo goed mogelijk mengen: dat voorkomt de érgste plakboel!![]()
Na de wraps is het nu dan ook tijd geworden om pasta & brood te gaan maken.
Wat een lief dingetje Sigme!![]()
Ik prefereer de flesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zo vol! Zelf gehad:
600 gr broccoli, halve paprika, halve ui, 3/4 ijsbergsla, 1/4 komkommer, schijf ananas,2 augurken, 1 tomaat, opscheplepel rijst, 125 gr. champignons, stuk kipfilet en 3 scheppen kerriesaus uit pot.
Alhoewel, waar is die deegroller van gemaakt?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Weet niet, had honger. Wij doen ook altijd zo'n 3 kwartier voor alleen warm eten, zonder toetje dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe krijg je het allemaal weg
Of het goed is weet ik niet maar dat behoed mij wel van snaaien in de avond, alleen nog kwark en vla later in de avond.
Helpt als een tietNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Oke vind t knap hoor, Ik ben lekker meloen aan het peuzelen.. mjummjumquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet niet, had honger. Wij doen ook altijd zo'n 3 kwartier voor alleen warm eten, zonder toetje dus
Of het goed is weet ik niet maar dat behoed mij wel van snaaien in de avond, alleen nog kwark en vla later in de avond.
Helpt als een tietI solemnly swear i'm up to no good![]()
Mijn lijstje vandaag
O: volkoren boterham leverpastei, volkoren beschuit extra pure hagelslag, banaan
S: 50 minuutjes fitness
T: 2 happen kwark
L: volkoren triangelbroodje met boter, oude kaas en wat sla/komkommer/tomaat en picalilly
T: zakje paprikachips, glaasje sap
D: zalmpakketjes uit de oven (zalm/haricots verts/cherrytomaatjes) en een opscheplepel opgebakken aardappeltjes en champignons met wat mayo
T: mineola of kiwi en ik denk nog wat cashewsStay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Alles mag!
Stay with me, let's just breathe.
Oke laat ik de vraag ander stellen. Kan vers geperste jus kwaad bij mijn dieet/lifestyle change? Dat ik dat er bijv. 's middags bij pak bij de lunch.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Is ook niet ideaal. Veel suiker, eigenlijk een verkeerde manier om fruit tot je te nemen (gewoon eten is beter, kauwen enzo).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke laat ik de vraag ander stellen. Kan vers geperste jus kwaad bij mijn dieet/lifestyle change? Dat ik dat er bijv. 's middags bij pak bij de lunch.
Het beste is gewoon water, of thee etc. Maar als je daardoor heel ongelukkig wordt, moet je vooral wel een glas taksi of jus nemen. Maak keuzes en kies wat belangrijk is en wees je bewust van de keuze en de motivatie. En geniet ervan.ik moet verrassend weinig
Oh, dit meen je niet. Om m'n studentenreisproduct stop te zetten moet ik met die OV-chip naar een oplaadpunt? Het is verdorie een computersysteem, als ik dat uitzet kunnen ze dat toch blokkeren en dan kan zo'n paaltje toch zeggen: helaas![]()
![]()
Het is idd erg omslachtig. Mijn moeder belde laatst dat ze mijn oude studenten weekabbonement had gevonden, uit 2006. Weet niet precies waarom ze dat zei, maar wel dat ik zo'n simpele kaart miste, omdat ie zelfs met scheuren en alles erin nog voldeedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef LieLie het volgende:
Oh, dit meen je niet. Om m'n studentenreisproduct stop te zetten moet ik met die OV-chip naar een oplaadpunt? Het is verdorie een computersysteem, als ik dat uitzet kunnen ze dat toch blokkeren en dan kan zo'n paaltje toch zeggen: helaas![]()
![]()
De jus is niet bedoeld als fruitvervanger hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Is ook niet ideaal. Veel suiker, eigenlijk een verkeerde manier om fruit tot je te nemen (gewoon eten is beter, kauwen enzo).
Het beste is gewoon water, of thee etc. Maar als je daardoor heel ongelukkig wordt, moet je vooral wel een glas taksi of jus nemen. Maak keuzes en kies wat belangrijk is en wees je bewust van de keuze en de motivatie. En geniet ervan.Maar gewoon om bij de lunch wat anders te hebben dan de thee of water. Dus zat eens te denken wat lekker zou zijn en gezond
Lijst:
Pre-O: banaan
O: bak yoghurt met muesli en honing
T: koffie
S: 4.8 km stevig wandelen
L: 3 speltboterhammen: 2 met avocado, 1 met roomboter
T: appel
T: mueslikoekje
T: glas wijn
D: flinke portie lasagna met pastinaak, courgette, gehakt en nog veel meer
T: koffie
T: nog iets drinken met vriendinnen, maar zal ook koffie/thee worden want heb geen zin in drank
[ Bericht 2% gewijzigd door creepycookie op 18-02-2012 20:59:44 ]![]()
Ook als het geen fruit vervangt is het geen ideale manier om fruit binnen te krijgen, je krijgt in een glas snel veel fruit binnen (veel suikers) en je mist altijd een deel van de vezels, en je lichaam reageert anders op het doorslikken van vloeistof dan op gekauwd eten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De jus is niet bedoeld als fruitvervanger hoorMaar gewoon om bij de lunch wat anders te hebben dan de thee of water. Dus zat eens te denken wat lekker zou zijn en gezond
Maar maak er geen halszaak van.ik moet verrassend weinig
ik maak er ook geen halszaak van. Ik probeer gewoon een beetje uit te vinden wat ik het beste kan eten/drinken en dat soort dingen. En ik kan wel denken van ik pak vers geperste jus want dat is gezond. Maar ben misschien daarmee wel helemaal verkeerd bezig. Daarom vraag ik het hier. Gezien hier mensen zitten die er al wat langer mee bezig zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook als het geen fruit vervangt is het geen ideale manier om fruit binnen te krijgen, je krijgt in een glas snel veel fruit binnen (veel suikers) en je mist altijd een deel van de vezels, en je lichaam reageert anders op het doorslikken van vloeistof dan op gekauwd eten.
Maar maak er geen halszaak van.
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ik maak er ook geen halszaak van. Ik probeer gewoon een beetje uit te vinden wat ik het beste kan eten/drinken en dat soort dingen. En ik kan wel denken van ik pak vers geperste jus want dat is gezond. Maar ben misschien daarmee wel helemaal verkeerd bezig. Daarom vraag ik het hier. Gezien hier mensen zitten die er al wat langer mee bezig zijn.
ik moet verrassend weinig
Heb dat ding nooit stopgezet.. Moet dat dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef LieLie het volgende:
Oh, dit meen je niet. Om m'n studentenreisproduct stop te zetten moet ik met die OV-chip naar een oplaadpunt? Het is verdorie een computersysteem, als ik dat uitzet kunnen ze dat toch blokkeren en dan kan zo'n paaltje toch zeggen: helaasBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: