abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108122951
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Zelf wraps maken is inderdaad helemaal niet zo lastig! Eerste keer zat ik nog wel wat scheef qua water/bloem verhoudingen en was het een grote plak boel en had ik extra bloem nodig. Maar dat lag al weer keurig in de kast....

:+

Keuken was een ravage na afloop, had ik eigenlijk foto's van moeten maken _O- Wel lekkere wraps, though :Y)
Tip van flip: eerst met een vork alles zo goed mogelijk mengen: dat voorkomt de érgste plakboel!
Ja doei.
pi_108122967
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Zelf wraps maken is inderdaad helemaal niet zo lastig! Eerste keer zat ik nog wel wat scheef qua water/bloem verhoudingen en was het een grote plak boel en had ik extra bloem nodig. Maar dat lag al weer keurig in de kast....

:+

Keuken was een ravage na afloop, had ik eigenlijk foto's van moeten maken _O- Wel lekkere wraps, though :Y)
_O- bij mij ook, dat zijn de keren dat ik enorm blij ben met een aanrecht zonder relief.

En dat hele dunne lukt me ook niet maar dat ligt ws aan mijn spierkracht.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108122986
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tip van flip: eerst met een vork alles zo goed mogelijk mengen: dat voorkomt de érgste plakboel!
Gooi het inderdaad in de mengkom en dan even met een pollepel erdoor.
Vork ws omdat er minder aan kleeft?
pi_108122992
Ik ga dit koken: http://www.bbcgoodfood.com/recipes/236609/black-bean-chilli, met zelfgemaakte Mo-wraps erbij dus :9
pi_108122996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Klinkt goed sigme! Al staat een buitenoven/bbq hier eerst op het verlanglijstje.
Oh, dan moet je dit gewoon eerst doen. Wat je nodig hebt is een kartonnen doos (er is ook een speciaal ervoor gemaakt kartonnen doos op de markt! ) en een koudrookdingetje van een euro of 30. Ik ga even linkjes zoeken, moment.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108123018
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gooi het inderdaad in de mengkom en dan even met een pollepel erdoor.
Vork ws omdat er minder aan kleeft?
Minder oppervlakte ook om aan te kleven :+ :P
Ja doei.
pi_108123075
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Minder oppervlakte ook om aan te kleven :+ :P
^O^ weer wat geleerd.
pi_108123112
Doe het eigenlijk met alle soorten deeg: brood, pizza, gewoon eerst even met de vork grofweg 'mixen', want deeg aan je handen, in welke vorm dan ook... :') huuuuuuuuuuuuuuuu

Nu heb ik ook (weer) zin in wraps :@
Ja doei.
pi_108123136
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Doe het eigenlijk met alle soorten deeg: brood, pizza, gewoon eerst even met de vork grofweg 'mixen', want deeg aan je handen, in welke vorm dan ook... :') huuuuuuuuuuuuuuuu

Nu heb ik ook (weer) zin in wraps :@
:Y check. of in de keukenmachiene (boterdeeg). Alleen pastadeeg doe ik zonder vork, maar dan begin ik met 2 vingers met mengen. :)
pi_108123179
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108123267
quote:
Oh nice! Ga eens even kijken wat ze allemaal hebben.Ook nog tips voor een buitenoven annex bbq? ;)

-edit- die website is echt leuk :D
pi_108123380
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh nice! Ga eens even kijken wat ze allemaal hebben.Ook nog tips voor een buitenoven annex bbq? ;)

-edit- die website is echt leuk :D
Ja, de bbq van pro-q :+. Ook verkrijgbaar bij dezelfde webwinkel. Mij iets te duur voorlopig, maar briljant ding. Denk ik. Van hun koudrokertje weet ik het.
pi_108123413
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, de bbq van pro-q :+. Ook verkrijgbaar bij dezelfde webwinkel. Mij iets te duur voorlopig, maar briljant ding. Denk ik. Van hun koudrokertje weet ik het.
Ik zit net te kijken idd bij de bbq's.
Is wel een leuk kado voor de Mr. Dat zeg ik zonder die gezien te hebben en de prijs.

-edit- ik ga maar eens sparen :D
pi_108123612
Ik heb trouwens een carmen krulset gekregen O+
Worry is a misuse of imagination
pi_108123619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik zit net te kijken idd bij de bbq's.
Is wel een leuk kado voor de Mr. Dat zeg ik zonder die gezien te hebben en de prijs.

-edit- ik ga maar eens sparen :D
Oh ja, ik bedoel deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is ook leuk, maar ik vind de bovenste leuker, met z'n waterstoomtechniek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler want die plaatjes zijn zo groot.
pi_108123637
En had ik al verteld dat mijn minor héél erg leuk is O+?
pi_108123659
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:55 schreef Probability het volgende:
En had ik al verteld dat mijn minor héél erg leuk is O+?
Al wel een keertje, maar welke minor was je nu uiteindelijk gaan doen en waarom is 'ie zo leuk?
pi_108123669
Ik heb een vraagje.. Alweer :P

Ik drink heel vele thee nu. Maar ik vind taxi ook echt heel erg lekker. Nu heb ik altijd al degene zonder toegevoegde suikers gehad. Maar vroeg me af kan ik dit nog gewoon drinken. Of moet ik het laten staan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_108123696
Laten staan :@
Ja doei.
pi_108123708
champignons & zalm O+
pi_108123771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, ik bedoel deze:
SPOILER
Deze is ook leuk, maar ik vind de bovenste leuker, met z'n waterstoomtechniek.
SPOILER
spoiler want die plaatjes zijn zo groot.
Neig zelf ook naar de eerste maar denk dat de mannen de 2e leuker vinden.

Ben ook wel fan het ei nadat ik hem bij een restaurant in werking zag.
Maarja klein model 300 euro en groot model 1000.

SPOILER
pi_108123834
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Neig zelf ook naar de eerste maar denk dat de mannen de 2e leuker vinden.

Ben ook wel fan het ei nadat ik hem bij een restaurant in werking zag.
Maarja klein model 300 euro en groot model 1000.

SPOILER
Wij hebben er zo een als die 2e die sigme postte. De enige reden dat we 'm gekocht hebben was zijn schoorsteentje met klepje O+ Awesome O+
pi_108123843
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Al wel een keertje, maar welke minor was je nu uiteindelijk gaan doen en waarom is 'ie zo leuk?
Niet het standaard 'schoolse' eigen ideeen zijn goed, doen wat ik leuk vind.
pi_108123862
Ja, dat groene ei is ook leuk. Maar onbetaalbaar en tsja, van een snobisme dat net niet mijn snobisme is. DS4 heeft er eentje staan, nietwaar?
pi_108123866
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet het standaard 'schoolse' eigen ideeen zijn goed, doen wat ik leuk vind.
Dus, wat ga je nu doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')