abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:31:42 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108111227
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij is verkocht! :D. We hebben een eerdere belangstellende teruggebeld en die wilde 'm heel graag nog hebben als we 'm konden komen brengen. Sigme, ik ga je even pm'en. *O*.
Fijn *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:32:51 #227
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_108111253
DaD verhuizen, Amsel woont samen,.. lekker bezig dames !
Hier heeft ook iemand zijn huur opgezegd, nog twee weken en dan heb ik twee mannen in huis oO<

Ik ga maar eens foto's maken van alles wat er op marktplaats kan *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_108111330
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:32 schreef _Calimero_ het volgende:
DaD verhuizen, Amsel woont samen,.. lekker bezig dames !
Hier heeft ook iemand zijn huur opgezegd, nog twee weken en dan heb ik twee mannen in huis oO<

Ik ga maar eens foto's maken van alles wat er op marktplaats kan *O*
Tof! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108111346
Cali ook al goed nieuws!! *O* Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108111409
Leuk Cali! *O* Gefeliciteerd!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108111491
Chicos y chicas, check FB even voor potentiele meets. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? zaterdag 18 februari 2012 @ 12:36:41 #232
70532 loveli
N
pi_108112781
Nog even spuit 33 over kleding van Tink, op jouw werk ben je nu de norm wbt dameskleding. En gedragen tegenover lager personeel zonder voor koffiejuffrouw te worden aangezien: gedraag je zoals zij verwachten dat een baas zich gedraagt. Hoeft niet authoritair te zijn, maar lichaamstaal enzo. Jij baas. Zij secretaresse. En laat de mannen deuren voor je openhouden.
crap in = crap out
pi_108112940
Oh over kleding :+, gister de onflatteuze items teruggebracht en voor dat bedrag wilde ik iets gaan kopen waar ik me wel prettig in voelde. En toen was er uitverkoop met 30-50% korting en nog eens 3 halen 2 betalen, met het gevolg dat ik uiteindelijk bijna het dubbele kwijt was :') :@ :D. Maar ik ben blij!! Nu nog inkorten van 2 broeken, iemand die daar goed in is? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 18 februari 2012 @ 12:44:57 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108113018
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef Phaidra het volgende:
Oh over kleding :+, gister de onflatteuze items teruggebracht en voor dat bedrag wilde ik iets gaan kopen waar ik me wel prettig in voelde. En toen was er uitverkoop met 30-50% korting en nog eens 3 halen 2 betalen, met het gevolg dat ik uiteindelijk bijna het dubbele kwijt was :') :@ :D. Maar ik ben blij!! Nu nog inkorten van 2 broeken, iemand die daar goed in is? ;)
Foto's! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 18 februari 2012 @ 12:47:46 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108113110
quote:
Mijn moeder en de Turk :Y. Ik denk dat de laatste de meest handige optie is :P.

Lekker lui dagje vandaag. En het regent maar niet, dus achteraf had ik prima kunnen hardlopen. Nu zit ik al in de 'ik ga morgen hardlopen'-modus. Hopelijk schijnt de zon dan ook. Niets is fijner dan hardlopen bij droog weer, een niet al te hoge temperatuur en een lekker zonnetje in je gezicht O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_108113117
Zo, boodschappen zijn binnen. Net lekker gebruncht en straks fijn koken. Verwenweekend.

B: 2 volkoren punten met rookvlees/huttekase en klein restje roquefort en komkommer
T: blokje pure chocolade en wat fruitigs
D: zelfgemaakte pasta met stoofvleessaus, kleine salade er naast, schep ijs toe
T: blokjes kaas/worst, misschien nog een zelfgemaakte kroket.. omdat het kan :+
S: wandelen met de hond
  Vis een optie? zaterdag 18 februari 2012 @ 12:49:12 #237
70532 loveli
N
pi_108113150
quote:
Heb naaimachine ;)

Ligt er een beetje aan watvoor broek het is, bij een recht model en niet te zware stof is het niet heel moeilijk.
crap in = crap out
pi_108113268
Foto's wil ik straks wel even proberen :Y.

Vik, ik vind het idee van me omkleden bij onze Turk niet heel aantrekkelijk. Ik kan het op zich zelf ook wel (met strijkband, bij gebrek aan naaimasjien) maar ik heb er echt een hekel aan :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108113364
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb naaimachine ;)

Ligt er een beetje aan watvoor broek het is, bij een recht model en niet te zware stof is het niet heel moeilijk.
Een nette zwarte broek met rechte pijpen maar met vouw en een spijkerbroek met iets uitlopende pijpen. Net niet recht zeg maar.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108113534
Kreeg net m'n essay terug waarvan ik al wist dat ik een first degree had, maar nu met commentaar en zulks *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
76 --> 8,5 / 9 ofzo, Maria?? :') *O*
Ja doei.
pi_108113591
Wow goed commentaar Moblo!! _O_
pi_108113615
Oeh allemaal verhuizingen! Ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan verhuizen (al je spullen in dozen, al dat gedoe) maar ga binnenkort misschien ook meedoen :'). Ga dan achteruit op reistijd, maar de huur is iets van 200 euro per maand goedkoper, het totale huis is groter en ik heb dan huisgenoten die ik zelf kies.

Wow Moblo, nice! *O*

En idd, pics Phaidra :D. Van coole kleding (en buik).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 18 februari 2012 @ 13:02:57 #243
70532 loveli
N
pi_108113633
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Een nette zwarte broek met rechte pijpen maar met vouw en een spijkerbroek met iets uitlopende pijpen. Net niet recht zeg maar.
Nette broek => met de hand of naaimachine blind zomen, goed strijken. Spijkerbroek/uitlopend: Turk. Thuis afspelden.
crap in = crap out
pi_108114003
phoe! Hadden jullie niets te doen gisteravond? :')

Gister kwamen er veel lijstjes met aandachtspunten voorbij. Vandaag zien ze er al weer beter uit. En ik vind dat Jagar echt goed haar best doet met het verbeteren van lijstjes!

Zelf heb ik gisteravond lekker spareribs gegeten. Dat was lang geleden :9

Hier liep de ochtend een beetje raar. Met de familie de urn van opa bijgezet en daarna koffie gedaan. Eenmaal thuis het huishouden. Ik hoop dat ik mijn eigen lijstje nog kan verbeteren vandaag:

O: Rusticobrood met kaas, roerei en een halve beker melk, want we moesten weg.
T: Twee kleine koekjes en rooibosthee
L: Geen trek, te weinig gegeten dus. Ik probeer mezelf te dwingen iets klaar te maken met een volkorenroti, groenten en tzatziki
T: appeltje, mischien warm met kaneel
D: Ik ga zelf paddenstoelensoep maken. Het Italiaanse brood wordt door de machine gemaakt. Ook maak ik gegrilde aubergine met munt/ knoflookdressing.
T: misschien wat custardvla of een handje chips en een cola light.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:17:14 #245
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_108114074
OMG marktplaats is echt VOL! Als je een advertentie plaatst staat bij binnen no time op pagina-ergens-achteraan-ontzichtbaar.. Hoe kun je ooit iets verkocht krijgen?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_108114185
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG marktplaats is echt VOL! Als je een advertentie plaatst staat bij binnen no time op pagina-ergens-achteraan-ontzichtbaar.. Hoe kun je ooit iets verkocht krijgen?
Mijn stoelen waren binnen 3 dagen verkocht! Want ze staan in de algemene categorie 'Huis en inrichting' wel meteen op pagina 50, maar als iemand zoekt op het woord 'stoelen' stond ie alsnog bovenaan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 18 februari 2012 @ 13:21:22 #247
70532 loveli
N
pi_108114226
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Zoektermen. En prijs: vaak sorteren mensen op vraagprijs. Of Speurders, minder vol, maar ook midner mensen.
crap in = crap out
pi_108114283
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Kreeg net m'n essay terug waarvan ik al wist dat ik een first degree had, maar nu met commentaar en zulks *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
76 --> 8,5 / 9 ofzo, Maria?? :') *O*
^O^
pi_108114303
Taarten klaar! *O*

Dit is de mooiste:
pi_108114312
Die is zéker mooi! O+ :9
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: