Fijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij is verkocht!. We hebben een eerdere belangstellende teruggebeld en die wilde 'm heel graag nog hebben als we 'm konden komen brengen. Sigme, ik ga je even pm'en.
.
Tof!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:32 schreef _Calimero_ het volgende:
DaD verhuizen, Amsel woont samen,.. lekker bezig dames !
Hier heeft ook iemand zijn huur opgezegd, nog twee weken en dan heb ik twee mannen in huis![]()
Ik ga maar eens foto's maken van alles wat er op marktplaats kan
Foto's!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef Phaidra het volgende:
Oh over kleding, gister de onflatteuze items teruggebracht en voor dat bedrag wilde ik iets gaan kopen waar ik me wel prettig in voelde. En toen was er uitverkoop met 30-50% korting en nog eens 3 halen 2 betalen, met het gevolg dat ik uiteindelijk bijna het dubbele kwijt was
![]()
![]()
. Maar ik ben blij!! Nu nog inkorten van 2 broeken, iemand die daar goed in is?
Mijn moeder en de Turkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef Phaidra het volgende:
Oh over kleding, gister de onflatteuze items teruggebracht en voor dat bedrag wilde ik iets gaan kopen waar ik me wel prettig in voelde. En toen was er uitverkoop met 30-50% korting en nog eens 3 halen 2 betalen, met het gevolg dat ik uiteindelijk bijna het dubbele kwijt was
![]()
![]()
Heb naaimachinequote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef Phaidra het volgende:
![]()
![]()
Een nette zwarte broek met rechte pijpen maar met vouw en een spijkerbroek met iets uitlopende pijpen. Net niet recht zeg maar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb naaimachine
Ligt er een beetje aan watvoor broek het is, bij een recht model en niet te zware stof is het niet heel moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76 --> 8,5 / 9 ofzo, Maria??![]()
Ja doei.
Nette broek => met de hand of naaimachine blind zomen, goed strijken. Spijkerbroek/uitlopend: Turk. Thuis afspelden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een nette zwarte broek met rechte pijpen maar met vouw en een spijkerbroek met iets uitlopende pijpen. Net niet recht zeg maar.
Mijn stoelen waren binnen 3 dagen verkocht! Want ze staan in de algemene categorie 'Huis en inrichting' wel meteen op pagina 50, maar als iemand zoekt op het woord 'stoelen' stond ie alsnog bovenaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG marktplaats is echt VOL! Als je een advertentie plaatst staat bij binnen no time op pagina-ergens-achteraan-ontzichtbaar.. Hoe kun je ooit iets verkocht krijgen?
Zoektermen. En prijs: vaak sorteren mensen op vraagprijs. Of Speurders, minder vol, maar ook midner mensen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG marktplaats is echt VOL! Als je een advertentie plaatst staat bij binnen no time op pagina-ergens-achteraan-ontzichtbaar.. Hoe kun je ooit iets verkocht krijgen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Kreeg net m'n essay terug waarvan ik al wist dat ik een first degree had, maar nu met commentaar en zulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76 --> 8,5 / 9 ofzo, Maria??![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |