quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan wil ik in dit topic graag beginnen met het zeggen dat ik niets met geloof heb, carnaval haat, geen kinderen wil, met regelmaat waterkip in grote hoeveelheden heb gekocht omdat het goedkoper was en ik hier geen schuldgevoel bij wens nodig te hebben, tevens vind ik het zielig voor koningin Beatrix en de rest van de koninklijke familie dat een geliefde een ernstig ongeluk heeft gehad, vind ik het gejehova over krachttraining erg vervelend en houd ik van jullie allemaal
Ik heb ook voorjaarsvakantie!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, dit soort dagen horen er nu eenmaal bij blijkbaar.. in ruil daar voor heb ik over een week weer verplicht een week vrij.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan wil ik in dit topic graag beginnen met het zeggen dat ik niets met geloof heb, carnaval haat, geen kinderen wil, met regelmaat waterkip in grote hoeveelheden heb gekocht omdat het goedkoper was en ik hier geen schuldgevoel bij wens nodig te hebben, tevens vind ik het zielig voor koningin Beatrix en de rest van de koninklijke familie dat een geliefde een ernstig ongeluk heeft gehad, vind ik het gejehova over krachttraining erg vervelend en houd ik van jullie allemaal
Volgens mij ben ik daar ook een keer geweest. Kun je daar ook tussen aapjes lopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wellicht alleen maar naar Rheine zoo.. oh en sushi-daten met een collegaatje in Enschede
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
of voor knuffels, gespaard bij de AH....
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar ook een keer geweest. Kun je daar ook tussen aapjes lopen?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]denk toch eens out-of-the-box.. kleding
zo overschat
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
of voor knuffels, gespaard bij de AH....
Het is hier de zoete inval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef LieLie het volgende:
Sun, heb jij je hier ooit voorgesteld eigenlijk? Of zijn we gewoon zo binnen komen vallen?
*boem* *boem*quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef LieLie het volgende:
Sun, heb jij je hier ooit voorgesteld eigenlijk? Of zijn we gewoon zo binnen komen vallen?
Jullie zijn kipjes?quote:
Als je het vervelend vind moet je het zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is hier de zoete inval.
De ironie
Ik besta ook voor een groot deel uit waterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zusjes.. maar dan niet![]()
En wellicht dat we enige gelijkenis vertonen met plofkippen??![]()
54,8% volgens mijn weegschaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik besta ook voor een groot deel uit water
....tempting...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je het vervelend vind moet je het zeggen
Mogen we het ook zeggen als we d/t-fouten vinden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je het vervelend vind moet je het zeggen
Ik schrijf altijd 'Ik wordt' (hardnekkige typfout) maar ben niet gevoelig voor rellenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Mogen we het ook zeggen als we d/t-fouten vinden?
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Mogen we het ook zeggen als we d/t-fouten vinden?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef loveli het volgende:
Waar? Of kunnen we daar beter even over dm-en? Anders moet een mod ingrijpen.
Ik ben juf.. maar ik probeer het vooroordeel gewoon in stand te houden onbewust denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:56 schreef LieLie het volgende:
Ik ben nu communicatioloog, dus eigenlijk moet ik die d's en t's wel goed doen
Zuidoostquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, waar in Drenthe? Daar komt m'n familie vandaan.
Shit nu moet ik zeker ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef LieLie het volgende:
Maar qua voorstellen dan: ik ben na morgen 23, woon samen met mrLie, in een durp, in Drenthe. Ik ben vorige week afgestudeerd (als hbo-communicatioloog) in Grunn en werk bij een gemeente. En ik ben 1,75 m, 77-78 kilo, en best aardig
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef loveli het volgende:
Waarom heb je geen kinderwens als je juf bent
*duik*
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef loveli het volgende:
Waarom heb je geen kinderwens als je juf bent
*duik*
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet dat dat de OUD smiley is voor *puffen*?
Zoals je zult begrijpen kom ik dus niet in OUDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet dat dat de OUD smiley is voor *puffen*?
11 jaar op FOK! rondhangenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoals je zult begrijpen kom ik dus niet in OUD![]()
maareh.. hoe weet jij dat?
Ik moet zeggen, OUD heeft wel een zekere amusementswaardequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoals je zult begrijpen kom ik dus niet in OUD![]()
maareh.. hoe weet jij dat?
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, OUD heeft wel een zekere amusementswaarde
ja maar jij hebt dan ook geen hondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, OUD heeft wel een zekere amusementswaarde
Geen ervaring met jeul.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tavegyl! Zo heet dat nieuwe spul dat ik krijg. Anti-jeul
Iemand er ervaring mee?
En bijna half achtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog niet, maar wat niet is kan nog komen, het is immers vrijdagavond!
Dat water snap ik niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, ik gooi er maar weer eens een fijn lijstje in:
O: yoghurt met banaan en muesli, kiwi, kwart appel
T: mandarijn
L: 8 wortelen, halve komkommer met yoghurt/mayo dip, omelet van 2 eieren met wat spekjes. Bakje yoghurt
T: knackebrod met hagelslag
B: uur wandelen, waarvan 10 met 9 liter water
T: 20 gram chips
D: squash, aubergine en kikkererwtenstoofpot met couscous
T: stukje chocola.
9 liter aan water in haar rugzak/tas neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat water snap ik niet helemaal geloof ik.
Geen eigen ervaring mee, maar het werkt goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tavegyl! Zo heet dat nieuwe spul dat ik krijg. Anti-jeul
Iemand er ervaring mee?
10 minuten lopen met 9 liter water in m'n handen, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat water snap ik niet helemaal geloof ik.
Hoe bevalt anders eten so far? Aan je lijstjes te zien ben je aardig aan het zoeken naar alternatieven voor je voormalige carby lijstjes.
Wat ga je nu eten dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Pff, net erg lekker getrained. Kan amper m'n armen nog optillen.
Koken doe ik morgen wel weer.
Rechtsonderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes Jeager..
Een handje nootjes als T gaat dat de trek niet wat tegen?
Vind het knap, ik hou van brood en vooral wat er allemaal op kan.
Lie, zuid/oost.... mijn topo
Broodjes tomaat, komkommer, tonijn en sambal en een broodje ei. Morgen doe ik wel weer een groenteboost.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat ga je nu eten dan?
4 gekookte eieren, bak kwark en een zak rauwe wortelen?
Rechtsonder in Drenthe dan he, niet in Nederland. Dus ook geen carnaval goddankquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, toch nog ver weg Lie
Ik zou je boerenkool eruit kotsen XM, je wordt morgenochtend moddervet wakker
En kwark en nog een ei en wat noten toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Broodjes tomaat, komkommer, tonijn en sambal en een broodje ei. Morgen doe ik wel weer een groenteboost.
Ik ben niet zo'n kotserquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, toch nog ver weg Lie
Ik zou je boerenkool eruit kotsen XM, je wordt morgenochtend moddervet wakker
Jaaaa dat snapte ik nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Rechtsonder in Drenthe dan he, niet in Nederland. Dus ook geen carnaval goddank
Je komt net niet op 0 kcal uit vandaagquote:
Kwark, fruit en nootjes ja. Spinazie? Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En kwark en nog een ei en wat noten toch?
En wat fruit en je hebt vast nog wel een pot spinazie die je uit kan lepelen
Flink? Uniek overreacts expres vermoed ik maar komop XM dit is verre van flink.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik mss nog wel wat mag.
O: fr.kwark+halfvolle bananenkwark (250-300gr totaal)
T: kaneelbiscuitje
T: appel
L: 1 dubbele bth kaas
S: RPM
D: bord boerenkool mét wors
Hm, hoewel.. toch wel flink, zeker met de boerenkool. En morgen en zondag verjaardagen.
Morgen is m'n moeder jarig en zondag de oma van Duvel. Dus waarschijnlijk geen verantwoord aanbod aan voedsel. Dus wilde niet nog meer eten vandaag omdat ik morgen wrs ook hoog zit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Flink? Uniek overreacts expres vermoed ik maar komop XM dit is verre van flink.
En wat is er met verjaardagen?
Vanuit mijn perspectief ook? Ik heb maandag ook gewoon brood op en s'avonds hutspot met worst.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Morgen is m'n moeder jarig en zondag de oma van Duvel. Dus waarschijnlijk geen verantwoord aanbod aan voedsel. Dus wilde niet nog meer eten vandaag omdat ik morgen wrs ook hoog zit.
En ik vind het wel flink. En aardappelen én worst én brood met volvet beleg. Maar goed, vanuit unieks perspectief snap ik wel dat het weinig is. Ik kan geen kilo boerenkool wegzetten, 8 boterhammen en een halve kg fruit.
Maar, laat maar. Ik dacht, ik post een aardig lijstje mét sport weer eens, maar blijkbaar is het nog steeds allemaal helemaal verkeerd.
Ik vind je een schat, maar vooral met RPM erbij ís het gewoon schromelijk te weinig. Daarbij, als je dit al 'verantwoord' vindt, zul je morgen ondanks dat de hapjes wellicht niet gezond zullen zijn op de verjaardag daar juist omdat ze niet gezond zijn daar alsnog te weinig eten... dus dan krijg je én te weinig binnen én relatief ongezondere keuzes... tsja..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Morgen is m'n moeder jarig en zondag de oma van Duvel. Dus waarschijnlijk geen verantwoord aanbod aan voedsel. Dus wilde niet nog meer eten vandaag omdat ik morgen wrs ook hoog zit.
En ik vind het wel flink. En aardappelen én worst én brood met volvet beleg. Maar goed, vanuit unieks perspectief snap ik wel dat het weinig is. Ik kan geen kilo boerenkool wegzetten, 8 boterhammen en een halve kg fruit.
Maar, laat maar. Ik dacht, ik post een aardig lijstje mét sport weer eens, maar blijkbaar is het nog steeds allemaal helemaal verkeerd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef LieLie het volgende:
Ook nog een lijstje dan, niet zo'n mooie
O (laat): twee tarweboterhammen met extra pure hagelslag, glas hero mango-sinaasappel
L: drie volkoren cracottes met zalm en reepjes avocado
D: halve diepvriespizza (blegh, niet lekker)
Nou, dat inhalen ga ik niet meer redden natuurlijk, maar ik zal nog wel wat etenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je gaat vanavond nog je schade inhalen neem ik aan? fruit, eiwitten, groente..
Je hebt nog een paar uur
Dan maar gewoon eten en ongezond. Het is tenslotte weekend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind je een schat, maar vooral met RPM erbij ís het gewoon schromelijk te weinig. Daarbij, als je dit al 'verantwoord' vindt, zul je morgen ondanks dat de hapjes wellicht niet gezond zullen zijn op de verjaardag daar juist omdat ze niet gezond zijn daar alsnog te weinig eten... dus dan krijg je én te weinig binnen én relatief ongezondere keuzes... tsja..
Geen verantwoord voedsel: taart / hapjes / toastjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief ook? Ik heb maandag ook gewoon brood op en s'avonds hutspot met worst.
En wat is geen verantwoord voedsel?
Nogmaals je eet veel te weinig, je lijf schreeuwt na dat uurtje RPM om eten en jij eet pas veel later.
Ik vind het bijna knap, zou echt omvallen / me niet fijn voelen.
Heb helaas geen invloed op het aanbod morgen en zondag. Kan hooguit het minst slechte eruit pikken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind je een schat, maar vooral met RPM erbij ís het gewoon schromelijk te weinig. Daarbij, als je dit al 'verantwoord' vindt, zul je morgen ondanks dat de hapjes wellicht niet gezond zullen zijn op de verjaardag daar juist omdat ze niet gezond zijn daar alsnog te weinig eten... dus dan krijg je én te weinig binnen én relatief ongezondere keuzes... tsja..
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen verantwoord voedsel: taart / hapjes / toastjes.
En ik heb gesport van 15:30-16:30 en gegeten om 18:30. Valt toch wel mee? En ik vind stamppot redelijk ongezond 'voelen' qua eten. Zo machtig en veul aardappelen enzo. Ik vind het erg lekker, dat is het probleem.
[..]
Heb helaas geen invloed op het aanbod morgen en zondag. Kan hooguit het minst slechte eruit pikken.
En ik dacht echt dat dit wel een aardig lijstje was. Was net zo blij dat ik weer eens had gesport.
Dat doet de deur dicht! Sushiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Zo de sushi maar 's rollen! Hebben méér dan genoeg dus honger gaat hier niet geleden worden en dan hebben we nog over voor de lunch morgen
Ik dit weekend en volgend weekend ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:18 schreef LieLie het volgende:
Ik ga trouwens dit weekend en taart en ongezonde hapjes eten
voor de balans..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, ik gooi er maar weer eens een fijn lijstje in:
O: yoghurt met banaan en muesli, kiwi, kwart appel
L: 8 wortelen, halve komkommer met yoghurt/mayo dip, omelet van 2 eieren met wat spekjes. Bakje yoghurt
T: knackebrod met hagelslag
B: uur wandelen, waarvan 10 met 9 liter water
T: 20 gram chips
D: squash, aubergine en kikkererwtenstoofpot met couscous
T: stukje chocola.
Emo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Emosnaar? Wasda?
Ja, zal het wel meemaken morgen.
Ik ga donderdag uiteten, want diploma-uitreiking, vrijdag naar een verjaardag en in de week erna drie dagen naar Berlijn (dus ook uit eten). Dus heel briljant wordt dat nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik dit weekend en volgend weekend ook.
Wauw inderdaad nice!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
voor de balans..
[/trots op lijstjes is]
Zo, maar eens avondeten opscheppen...
Maarmaar uit eten kan toch ook heel gezond zijn? Of ben ik nou die gek die de kaart nakijkt op gezondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ga donderdag uiteten, want diploma-uitreiking, vrijdag naar een verjaardag en in de week erna drie dagen naar Berlijn (dus ook uit eten). Dus heel briljant wordt dat niet
Jawel, natuurlijk wel. Maar het is mijn feestje, dus ik wil gewoon de tiramisu die ik op de kaart heb gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maarmaar uit eten kan toch ook heel gezond zijn? Of ben ik nou die gek die de kaart nakijkt op gezond
Morgenavond naar vrienden die denken dat wij de drankvoorraad legen ofzo
Voor je uitreiking? Gewoon doen tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk wel. Maar het is mijn feestje, dus ik wil gewoon de tiramisu die ik op de kaart heb gezien
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk wel. Maar het is mijn feestje, dus ik wil gewoon de tiramisu die ik op de kaart heb gezien
Ja, tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voor je uitreiking? Gewoon doen toch![]()
Niet zo selectief afzeiken trouwens, er zijn vandaag meer slechte lijstjes
De andere dagen ga ik normaal eten hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelijk heb jealleen de andere dagen?
Alhoewel geloof dat ik nog wel even in de feeststemming zou blijven hangen
Geen bericht, goed bericht of ondergesneeuwd vermoed ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
En over mijn volgens mij best goede lijstjes deze week heb ik ook niks gehoord
Geen lawine aan reacties.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen bericht, goed bericht of ondergesneeuwd vermoed ik.
Phileine!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen lawine aan reacties.
*wegduikt
Valt nog best meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn hemel, wat een lijstjes. Ik doe mee
o. croissant + plak kaas
t. automatencappucino
l. boterham pindakaas, kaas, rookvlees en sandwichspread
t. glas cola + 50 gram m&m
d. 2 stukken pizza met borrel + 2 rauwe wortels in stukjes
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Valt nog best mee
1 cappuccino met suiker
1/2 groene thee
1 kauwgompje zonder suiker
1 mozartkogel *
2 Manner **
Ga nu iets koken met spitskool, zilvervliesrijst, gehakt en kerrie/slagroomsaus.
* 90 kcals
** +/- 750 kcals
Crapzor, geloof dat ik in geen tijden zo bagger gedaan heb.
En je oma maar sjouwenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Heb ze keurig aan oma gegeven![]()
Scheelt me weer een paar kilo.
Vulling voor de kipfiletsquote:
Kipfilet met chocolade lijkt me tamelijk smerig. Eigenlijk.quote:
En een bh met bobbels is ook niet charmant..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kipfilet met chocolade lijkt me tamelijk smerig. Eigenlijk.
Misschien als je Gaga heet, maar daar ga ik bij de oma van MI niet vanuit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
En een bh met bobbels is ook niet charmant..
Dat is best lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kipfilet met chocolade lijkt me tamelijk smerig. Eigenlijk.
Ookquote:
quote:
FlutromanlezerT!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je tepels smaken als honing...
*negeertquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:07 schreef V1z0R het volgende:
Oh, zulke kipfilet... Die soms op verkeerde momenten komen bovendrijven zeg maar
Koffie creme brulleequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
Het enige dat ik niet lust is mokkaen alles dat op koffie/cacao lijkt.
quote:
Likkoekiesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja mokka, fudge, boerenjongens, boterkoek.
Stroopwafels, krakelingen, pennywafels, cake, chocoprins, choco van Lu, cafe noir, koffiekoekjes, kletskoppen daarintegen
oeh, café noir, dat heb ik al heeeeeel lang niet gehad. Daar kan ik ook zo een pakje van leegeten!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja mokka, fudge, boerenjongens, boterkoek.
edit: bonbons met praline of andere vulling
Stroopwafels, krakelingen, pennywafels, cake, chocoprins, choco van Lu, cafe noir, koffiekoekjes, kletskoppen daarintegen
Met zo'n ribbelrandje!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe vroegah had je van die roze en gele!
Ah men, for real? Pistache, marsepein, fudge...mokka was ik vroeger helemaal dol op. Echt, als ik zo'n marsepeinen varkentje zie eet ik hem het liefst van top tot teen op in een keer. Maar ik ben echt een zoetekauw.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mokka, cassis, pistache, marsepein, fudge... vind ik ook niet lekker.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn ouders komen morgen onverwacht langs! Gek, maar ook leuk!
Ik heb 't meer met koekjes en drop.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:26 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ah men, for real? Pistache, marsepein, fudge...mokka was ik vroeger helemaal dol op. Echt, als ik zo'n marsepeinen varkentje zie eet ik hem het liefst van top tot teen op in een keer. Maar ik ben echt een zoetekauw.
Nog een Anglofiel (en muziekfreak), jeujquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Shit nu moet ik zeker ook?![]()
Ik ben 31, import Tukker (geboren en getogen Alkmaarse, hier terecht gekomen door MrSun, ook actief op Fok), juf, geen kinderwens want ik heb al een hond, Anglofiel, wandelaar, (amateur)fotografe en muziekfreak (beetje alternatief, maar zeer breed georienteerd). 1m74 en ommennabij 71kg
![]()
Ohja en ik heb een aardige whiskycollectie en hou heel erg van koken.
Mehquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 't meer met koekjes en drop.
Ik denk goed! Volgende week grote beurt. Dan weet ik het zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Meh![]()
Hoest eigenlijk met je auto?
Knolselderij, knolselderij, knolselderij!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik vind stamppot redelijk ongezond 'voelen' qua eten. Zo machtig en veul aardappelen enzo. Ik vind het erg lekker, dat is het probleem.
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk goed! Volgende week grote beurt. Dan weet ik het zeker. Maar vooralsnog tuf ik er vrolijk in rond
. En hij is zo lelijk
.
Ik in lekkere knapperige komkommerschijfjes. Helaas hebben we alleen maar sloffe wortels en ongezonde meuk in huis. Koekjes smaken niet, alcohol smaakt niet, geen zin in chips of chocolade.... zou ik ziek zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ineens zin in trippel karmeliet..
You've overdosedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik in lekkere knapperige komkommerschijfjes. Helaas hebben we alleen maar sloffe wortels en ongezonde meuk in huis. Koekjes smaken niet, alcohol smaakt niet, geen zin in chips of chocolade.... zou ik ziek zijn?
Ah, goed om te horenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
*nieuwe deel bijleest*
[..]
Geen eigen ervaring mee, maar het werkt goedje slaapt er ook lekker van, dat kan een nadeel zijn.
Werkt vergelijkbaar als de andere antihistaminica als aerius, loratadine of cetirrizine.
Ah, dat was gister ja!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je hebt een geweldig Spinvis concert gemist Phaidra. Maar daar ben je niet de enige in.
Nu ben ik brak, maar ik ha zo wel spinnen. Misschien vanmiddag nog even een dutje doen.![]()
Lelijke-autoboks!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk goed! Volgende week grote beurt. Dan weet ik het zeker. Maar vooralsnog tuf ik er vrolijk in rond
. En hij is zo lelijk
.
Ja, morgenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef anna82 het volgende:
Morning!
Vandaag maar eens een gezond dagje, ben een beetje brak, zonder aanleiding..
Lielie, bijna jarig?
Hoe lang kunnen jullie samen in dat kleine huisje wonen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind verhuizen niet meer leuk.
Ben je nou al over of moet dat nog?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind verhuizen niet meer leuk.
Ik hoop toch zeker een paar jaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe lang kunnen jullie samen in dat kleine huisje wonen?
Mijn lief haat zwemmen. Helaas. Maar de 10-rittenkaart staat ook op een persoonlijke pas, dus niet makkelijk overdraagbaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:13 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh! Ik heb een ochtendhumeurLief zat al adhd om me heen te dartelen terwijl ik nog in mijn ik wil koffie fase zit
Phaid: Kan je niet met je lief in het weekend een paar keer gaan zwemmen? Dan ga je er best snel doorheen
Anna: Succes vandaag, hopelijk trekt de brakheid in de loop van vandaag weg
Oh. Je weet dat ik die grote bestelwagen nog heb? Als het nodig is kan ik volgend weekend (vrijdag en zaterdag) makkelijk even een paar uurtjes voor je vrijmaken. Gooien we de rommel in mijn bestelwagen en voer ik het af naar kringloop & grof vuil. Serieus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop toch zeker een paar jaar.
Er komen nu van die stomme dingen bij kijken. M'n bank is nog niet verkocht en we kunnen hier absoluut geen twee banken kwijt. Dan moet 'ie dus naar de kringloop, maar we hebben er geen vervoer voor. Ik ga maandag maar eens bellen of ze 'm ook op kunnen halen op een moment waarop we/ik niet aan het werk zijn/ben. Idem voor de kledingkast.
Laminaat moet er nog uit. Heb ik al een afspraak met de gemeente voor gemaakt dat ze dat op komen halen. Maar je mag maar een bepaalde hoeveelheid aan de weg zetten en daar zitten we ver boven. Dus wat doen we met de rest?
Ach, ik zeur. Ik vind het ook gewoon sneu voor Baardmans. Hij heeft het superdruk op z'n werk, werkt elke dag over, heeft hier in het nieuwe huis nog van alles wat 'ie wil doen, en hij stopt al z'n vrije tijd in m'n oude huis. We zijn gewoon moe.
Het krijgen van wel of geen schokken is niet afhankelijk van het wel of niet geaard zijn van een stopcontact. Doe er iets aan of laat er iets aan doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je nou al over of moet dat nog?.
Ik wil wel verhuizen, naar een huis met meer ruimte, grotere keuken, meerdere kamers, warm water dat niet na 20 minuten op is, geaarde stopcontacten, zodat ik geen schokken meer krijg etc maar M. wil nog niet en het is ook helemaal niet verstandig om dat nu te doen, maar toch wil ik het.
Ik durf het bijna niet aan te nemen, maar je zou ons er wel echt mee helpen denk ik... Er was iemand ook die de bank wel wilde kopen maar geen vervoer had, misschien zou ik die dan weer kunnen bellen of 'ie 'm nog wil.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Je weet dat ik die grote bestelwagen nog heb? Als het nodig is kan ik volgend weekend (vrijdag en zaterdag) makkelijk even een paar uurtjes voor je vrijmaken. Gooien we de rommel in mijn bestelwagen en voer ik het af naar kringloop & grof vuil. Serieus.
Afval kost 20cent per kilo, want ik verdom het om nog ooit naar die verschrikkelijke stort in Groningen te gaan. Eikels.
Waar ligt het wel aan dan? Want het valt me op dat het begint bij mijn laptop en als ik vervolgens het aanrecht, de kraan, het wasrek - wat dan ook - aanraak, krijg ik een schok. Maar de laatste dagen had ik mijn laptop op de accu ipv op de stroom en toen gebeurde het niet meer. Het is bijzonder vervelend en ook schadelijk voor mijn CI, denk ik. Maar ik weet niet wat ik eraan kan doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Het krijgen van wel of geen schokken is niet afhankelijk van het wel of niet geaard zijn van een stopcontact. Doe er iets aan of laat er iets aan doen.
Ja joh, is prima. Ik ben vrijdag t/m maandag vrij en kan prima een rit maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet aan te nemen, maar je zou ons er wel echt mee helpen denk ik... Er was iemand ook die de bank wel wilde kopen maar geen vervoer had, misschien zou ik die dan weer kunnen bellen of 'ie 'm nog wil.
Het laminaat zaterdag al wegbrengen zou ook geweldig zijn... Mag ik je aanbod onthouden?. Dan ga ik even met Baardmans overleggen of wat handig is en wanneer en zo. Hij overziet het allemaal wat beter dan ik.
.
Wat is er mis met de stort in Groningen? En waar breng je het anders naartoe?
Krijg je een schok als je contact maakt met EN laptop EN aanrecht?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar ligt het wel aan dan? Want het valt me op dat het begint bij mijn laptop en als ik vervolgens het aanrecht, de kraan, het wasrek - wat dan ook - aanraak, krijg ik een schok. Maar de laatste dagen had ik mijn laptop op de accu ipv op de stroom en toen gebeurde het niet meer. Het is bijzonder vervelend en ook schadelijk voor mijn CI, denk ik. Maar ik weet niet wat ik eraan kan doen?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Nog een Anglofiel (en muziekfreak), jeujIk wilde zeggen hooi maar je post al een tijdje mee.
Lie: ook hoi
Ik merkte al bij het uitzoeken van het laten ophalen van het laminaat dat het allemaal zo vreselijk ondoorzichtig is. Gedoe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja joh, is prima. Ik ben vrijdag t/m maandag vrij en kan prima een rit maken.
Ik breng alles naar Assen, daar zit een prima kringloopwinkel vlakbij de stort, en een prima stort vlakbij de kringloopwinkel.
In Groningen mag je 4xper jaar per huishouden gratis storten, maar in ruil daarvoor behouden zij zich het recht voor om overal over te zeiken en rare uitzonderingen te maken (ja, alles gratis, behalve puin en bouwafval. Oh, u heeft gipsplaten? Dat is geen bouwafval of puin maar een andere bak, maar toch niet gratis. Logisch.) Bij alle beschaafde afvalstations is papier en metaal wegbrengen gratis (want dat is geld waard), in Groningen niet. Overigens is ook totaal onduidelijk hoe ze die 4 x per jaar bijhouden. Adres? Naam? Kenteken? Ze willen vanalles weten maar geven nooit antwoord.
Het was zo onwijs goed weer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, dat was gister ja!Tof!
En succes met spinnen, goed dat je toch gaat. Ik was donderdagavond weer sjaak afhaak met zwemmen, ik was zo moe en van het stukje fietsen van station naar huis was ik zo buiten adem dat ik het niet zag zitten... Achteraf een beetje stom dat ik een 10-rittenkaart gekocht heb die voor mei op moet
.
Als je dat zou willen doen, tof.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
DaD, ik wil je foto anders wel even delen op FB. Ken nog wel wat mensen die in Groningen wonen en wie weet zijn zij geinteresseerd of weten ze iemand die dat is.
Spinvis.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het was zo onwijs goed weer.Ik voel me net een Spinvis-bakvis-groupie soms.
Spinnen ging vrij redelijk overigens.![]()
En kun je niet op je vrije dag gaan zwemmen ofzo?
Zojuist gedaan!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen, tof.. Je weet maar nooit!
Spinvis is absoluut een van mijn grootste muzikale helden. Heb geloof ik iedere tournee van 'm gezien en hij blijft me verrassen. Absoluut gaan zien als je de kans hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:47 schreef Lago het volgende:
[..]
Spinvis.Die lijkt me ook echt tof om te zien optreden!
Echt waar?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:59 schreef loveli het volgende:
Heb 'em net ge-youtubed, hij kan de 'r' niet zeggen
Daarom heet ie ook Spinvis en niet Wormkikker ofzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:59 schreef loveli het volgende:
Heb 'em net ge-youtubed, hij kan de 'r' niet zeggen
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarom heet ie ook Spinvis en niet Wormkikker ofzo.
Mooi!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het was zo onwijs goed weer.Ik voel me net een Spinvis-bakvis-groupie soms.
Spinnen ging vrij redelijk overigens.![]()
En kun je niet op je vrije dag gaan zwemmen ofzo?
Fijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij is verkocht!. We hebben een eerdere belangstellende teruggebeld en die wilde 'm heel graag nog hebben als we 'm konden komen brengen. Sigme, ik ga je even pm'en.
.
Tof!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:32 schreef _Calimero_ het volgende:
DaD verhuizen, Amsel woont samen,.. lekker bezig dames !
Hier heeft ook iemand zijn huur opgezegd, nog twee weken en dan heb ik twee mannen in huis![]()
Ik ga maar eens foto's maken van alles wat er op marktplaats kan
Foto's!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef Phaidra het volgende:
Oh over kleding, gister de onflatteuze items teruggebracht en voor dat bedrag wilde ik iets gaan kopen waar ik me wel prettig in voelde. En toen was er uitverkoop met 30-50% korting en nog eens 3 halen 2 betalen, met het gevolg dat ik uiteindelijk bijna het dubbele kwijt was
![]()
![]()
. Maar ik ben blij!! Nu nog inkorten van 2 broeken, iemand die daar goed in is?
Mijn moeder en de Turkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef Phaidra het volgende:
Oh over kleding, gister de onflatteuze items teruggebracht en voor dat bedrag wilde ik iets gaan kopen waar ik me wel prettig in voelde. En toen was er uitverkoop met 30-50% korting en nog eens 3 halen 2 betalen, met het gevolg dat ik uiteindelijk bijna het dubbele kwijt was
![]()
![]()
Heb naaimachinequote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef Phaidra het volgende:
![]()
![]()
Een nette zwarte broek met rechte pijpen maar met vouw en een spijkerbroek met iets uitlopende pijpen. Net niet recht zeg maar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb naaimachine
Ligt er een beetje aan watvoor broek het is, bij een recht model en niet te zware stof is het niet heel moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76 --> 8,5 / 9 ofzo, Maria??![]()
Ja doei.
Nette broek => met de hand of naaimachine blind zomen, goed strijken. Spijkerbroek/uitlopend: Turk. Thuis afspelden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een nette zwarte broek met rechte pijpen maar met vouw en een spijkerbroek met iets uitlopende pijpen. Net niet recht zeg maar.
Mijn stoelen waren binnen 3 dagen verkocht! Want ze staan in de algemene categorie 'Huis en inrichting' wel meteen op pagina 50, maar als iemand zoekt op het woord 'stoelen' stond ie alsnog bovenaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG marktplaats is echt VOL! Als je een advertentie plaatst staat bij binnen no time op pagina-ergens-achteraan-ontzichtbaar.. Hoe kun je ooit iets verkocht krijgen?
Zoektermen. En prijs: vaak sorteren mensen op vraagprijs. Of Speurders, minder vol, maar ook midner mensen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG marktplaats is echt VOL! Als je een advertentie plaatst staat bij binnen no time op pagina-ergens-achteraan-ontzichtbaar.. Hoe kun je ooit iets verkocht krijgen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Kreeg net m'n essay terug waarvan ik al wist dat ik een first degree had, maar nu met commentaar en zulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76 --> 8,5 / 9 ofzo, Maria??![]()
![]()
Prachtig!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:23 schreef LieLie het volgende:
Taarten klaar!![]()
Dit is de mooiste:
[ afbeelding ]
En die te kleine schoenen maken het ook al niet beter.quote:
Ik heb nog wel even tijd om te sparen, de machine die ik nu heb is idd degelijk, maar ook oud, net zo oud als ik bijna. Tijd voor eentje die wat handzamer isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:42 schreef loveli het volgende:
Welke machine heb je? Log en zwaar betekent in de regel kwaliteit...
Voor een goede machine kun je op MP aardig wat krijgen.
Ooohquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:23 schreef LieLie het volgende:
Taarten klaar!![]()
Dit is de mooiste:
[ afbeelding ]
Mijn naailerares zegt altijd dat ze tegenwoordig lang niet zulke goede machines maken, dus wat Li zegt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel even tijd om te sparen, de machine die ik nu heb is idd degelijk, maar ook oud, net zo oud als ik bijna. Tijd voor eentje die wat handzamer isGeen idee watvoor merk trouwens, dat vergeet ik altijd, heb m gekregen van iemand die er niets meer mee deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Uhm..quote:
Hmmmmmquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Uhm..
O: Manner
L: kwark/honing/noten
D: VGA of iets dergelijks, wat de pot schaft
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Uhm..
O: Manner
L: kwark/honing/noten
D: VGA of iets dergelijks, wat de pot schaft
Garantie?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:32 schreef Probability het volgende:
O noes, de wasmachine wordt niet meer warm! Zou het verwarmingselement stuk zijnWe hebben dat ding echt pas een paar maanden..
Zal eens vragen, we kregen deze omdat de vorige het niet meer deed..quote:
Wat een rare aanname?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:41 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn lijstje:
O: overnight oats met kwark en banaan
L: 3 boterhammen, 2 met salami, 1 met kaas. Met appelmoes. Restje groententajine. Aspergesoep. Kontje choco.
T: stukje fruit. Wortel
D: bij een vriendin. Die een bolletje is dus ik denk niet echt gezond....
iets met beste stuurlui.....quote:
Inderdaad! Ik eet ook gewoon heel veel van gezonde dingen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat een rare aanname?Alsof 'dikkere' mensen nooit gezond eten?
Ik zei het ook alquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Phaidrabuikje.
En ik vind de spijkerbroek ook het leukst. Mo zei het, ik en nu moet uniek het ook nog even zeggen en dan weet Phaidra weer welke outfit ze iig moet mijden
.
Oké fout verwoord. Ze eten echt ongezond, sinds ze samenwonen echt gigantisch bijgekomen, maar echt veel. Verder niets tegen bolletjes want dat ben ik ook veel meer dan mijn vriendinnen die panlatten zijn en ongezond eten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat een rare aanname?Alsof 'dikkere' mensen nooit gezond eten?
Niet echt geloof ik (Hoofddorp)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi Phaidra, schattig buikje en die spijkebroek staat je echt superleuk (de andere 2 ook hoor).
Volgens mij heb ik het al eens gevraagd maar jij komt niet in deze omgeving hé?
Heb zo'n spijkerbroek in een half uurtje onder de machine door met de juiste kleur garen.
Oh nee, helaas die kant hoef ik voorlopig niet op ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik (Hoofddorp).
Bedankt weer voor de lieve reacties. En ik was sowieso van plan alles te houden, kan ik weer eens wat afwisselen en geen probleem meer als de weinige kleding die ik had in de was zit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |