quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan wil ik in dit topic graag beginnen met het zeggen dat ik niets met geloof heb, carnaval haat, geen kinderen wil, met regelmaat waterkip in grote hoeveelheden heb gekocht omdat het goedkoper was en ik hier geen schuldgevoel bij wens nodig te hebben, tevens vind ik het zielig voor koningin Beatrix en de rest van de koninklijke familie dat een geliefde een ernstig ongeluk heeft gehad, vind ik het gejehova over krachttraining erg vervelend en houd ik van jullie allemaal
Ik heb ook voorjaarsvakantie!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, dit soort dagen horen er nu eenmaal bij blijkbaar.. in ruil daar voor heb ik over een week weer verplicht een week vrij.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan wil ik in dit topic graag beginnen met het zeggen dat ik niets met geloof heb, carnaval haat, geen kinderen wil, met regelmaat waterkip in grote hoeveelheden heb gekocht omdat het goedkoper was en ik hier geen schuldgevoel bij wens nodig te hebben, tevens vind ik het zielig voor koningin Beatrix en de rest van de koninklijke familie dat een geliefde een ernstig ongeluk heeft gehad, vind ik het gejehova over krachttraining erg vervelend en houd ik van jullie allemaal
Volgens mij ben ik daar ook een keer geweest. Kun je daar ook tussen aapjes lopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wellicht alleen maar naar Rheine zoo.. oh en sushi-daten met een collegaatje in Enschede
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
of voor knuffels, gespaard bij de AH....
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar ook een keer geweest. Kun je daar ook tussen aapjes lopen?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]denk toch eens out-of-the-box.. kleding
zo overschat
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
of voor knuffels, gespaard bij de AH....
Het is hier de zoete inval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef LieLie het volgende:
Sun, heb jij je hier ooit voorgesteld eigenlijk? Of zijn we gewoon zo binnen komen vallen?
*boem* *boem*quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef LieLie het volgende:
Sun, heb jij je hier ooit voorgesteld eigenlijk? Of zijn we gewoon zo binnen komen vallen?
Jullie zijn kipjes?quote:
Als je het vervelend vind moet je het zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is hier de zoete inval.
De ironie
Ik besta ook voor een groot deel uit waterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zusjes.. maar dan niet![]()
En wellicht dat we enige gelijkenis vertonen met plofkippen??![]()
54,8% volgens mijn weegschaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik besta ook voor een groot deel uit water
....tempting...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je het vervelend vind moet je het zeggen
Mogen we het ook zeggen als we d/t-fouten vinden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je het vervelend vind moet je het zeggen
Ik schrijf altijd 'Ik wordt' (hardnekkige typfout) maar ben niet gevoelig voor rellenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Mogen we het ook zeggen als we d/t-fouten vinden?
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Mogen we het ook zeggen als we d/t-fouten vinden?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef loveli het volgende:
Waar? Of kunnen we daar beter even over dm-en? Anders moet een mod ingrijpen.
Ik ben juf.. maar ik probeer het vooroordeel gewoon in stand te houden onbewust denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:56 schreef LieLie het volgende:
Ik ben nu communicatioloog, dus eigenlijk moet ik die d's en t's wel goed doen
Zuidoostquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, waar in Drenthe? Daar komt m'n familie vandaan.
Shit nu moet ik zeker ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef LieLie het volgende:
Maar qua voorstellen dan: ik ben na morgen 23, woon samen met mrLie, in een durp, in Drenthe. Ik ben vorige week afgestudeerd (als hbo-communicatioloog) in Grunn en werk bij een gemeente. En ik ben 1,75 m, 77-78 kilo, en best aardig
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef loveli het volgende:
Waarom heb je geen kinderwens als je juf bent
*duik*
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef loveli het volgende:
Waarom heb je geen kinderwens als je juf bent
*duik*
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet dat dat de OUD smiley is voor *puffen*?
Zoals je zult begrijpen kom ik dus niet in OUDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet dat dat de OUD smiley is voor *puffen*?
11 jaar op FOK! rondhangenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoals je zult begrijpen kom ik dus niet in OUD![]()
maareh.. hoe weet jij dat?
Ik moet zeggen, OUD heeft wel een zekere amusementswaardequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoals je zult begrijpen kom ik dus niet in OUD![]()
maareh.. hoe weet jij dat?
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, OUD heeft wel een zekere amusementswaarde
ja maar jij hebt dan ook geen hondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, OUD heeft wel een zekere amusementswaarde
Geen ervaring met jeul.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tavegyl! Zo heet dat nieuwe spul dat ik krijg. Anti-jeul
Iemand er ervaring mee?
En bijna half achtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog niet, maar wat niet is kan nog komen, het is immers vrijdagavond!
Dat water snap ik niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, ik gooi er maar weer eens een fijn lijstje in:
O: yoghurt met banaan en muesli, kiwi, kwart appel
T: mandarijn
L: 8 wortelen, halve komkommer met yoghurt/mayo dip, omelet van 2 eieren met wat spekjes. Bakje yoghurt
T: mandarijn
T: knackebrod met hagelslag
B: uur wandelen, waarvan 10 met 9 liter water
T: 20 gram chips
D: squash, aubergine en kikkererwtenstoofpot met couscous
T: stukje chocola.
9 liter aan water in haar rugzak/tas neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat water snap ik niet helemaal geloof ik.
Geen eigen ervaring mee, maar het werkt goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tavegyl! Zo heet dat nieuwe spul dat ik krijg. Anti-jeul
Iemand er ervaring mee?
10 minuten lopen met 9 liter water in m'n handen, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat water snap ik niet helemaal geloof ik.
Hoe bevalt anders eten so far? Aan je lijstjes te zien ben je aardig aan het zoeken naar alternatieven voor je voormalige carby lijstjes.
Wat ga je nu eten dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Pff, net erg lekker getrained. Kan amper m'n armen nog optillen.
Koken doe ik morgen wel weer.
Rechtsonderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes Jeager..
Een handje nootjes als T gaat dat de trek niet wat tegen?
Vind het knap, ik hou van brood en vooral wat er allemaal op kan.
Lie, zuid/oost.... mijn topo
Broodjes tomaat, komkommer, tonijn en sambal en een broodje ei. Morgen doe ik wel weer een groenteboost.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat ga je nu eten dan?
4 gekookte eieren, bak kwark en een zak rauwe wortelen?
Rechtsonder in Drenthe dan he, niet in Nederland. Dus ook geen carnaval goddankquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, toch nog ver weg Lie
Ik zou je boerenkool eruit kotsen XM, je wordt morgenochtend moddervet wakker
En kwark en nog een ei en wat noten toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Broodjes tomaat, komkommer, tonijn en sambal en een broodje ei. Morgen doe ik wel weer een groenteboost.
Ik ben niet zo'n kotserquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, toch nog ver weg Lie
Ik zou je boerenkool eruit kotsen XM, je wordt morgenochtend moddervet wakker
Jaaaa dat snapte ik nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Rechtsonder in Drenthe dan he, niet in Nederland. Dus ook geen carnaval goddank
Je komt net niet op 0 kcal uit vandaagquote:
Kwark, fruit en nootjes ja. Spinazie? Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En kwark en nog een ei en wat noten toch?
En wat fruit en je hebt vast nog wel een pot spinazie die je uit kan lepelen
Flink? Uniek overreacts expres vermoed ik maar komop XM dit is verre van flink.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik mss nog wel wat mag.
O: fr.kwark+halfvolle bananenkwark (250-300gr totaal)
T: kaneelbiscuitje
T: appel
L: 1 dubbele bth kaas
S: RPM
D: bord boerenkool mét wors
Hm, hoewel.. toch wel flink, zeker met de boerenkool. En morgen en zondag verjaardagen.
Morgen is m'n moeder jarig en zondag de oma van Duvel. Dus waarschijnlijk geen verantwoord aanbod aan voedsel. Dus wilde niet nog meer eten vandaag omdat ik morgen wrs ook hoog zit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Flink? Uniek overreacts expres vermoed ik maar komop XM dit is verre van flink.
En wat is er met verjaardagen?
Vanuit mijn perspectief ook? Ik heb maandag ook gewoon brood op en s'avonds hutspot met worst.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Morgen is m'n moeder jarig en zondag de oma van Duvel. Dus waarschijnlijk geen verantwoord aanbod aan voedsel. Dus wilde niet nog meer eten vandaag omdat ik morgen wrs ook hoog zit.
En ik vind het wel flink. En aardappelen én worst én brood met volvet beleg. Maar goed, vanuit unieks perspectief snap ik wel dat het weinig is. Ik kan geen kilo boerenkool wegzetten, 8 boterhammen en een halve kg fruit.
Maar, laat maar. Ik dacht, ik post een aardig lijstje mét sport weer eens, maar blijkbaar is het nog steeds allemaal helemaal verkeerd.
Ik vind je een schat, maar vooral met RPM erbij ís het gewoon schromelijk te weinig. Daarbij, als je dit al 'verantwoord' vindt, zul je morgen ondanks dat de hapjes wellicht niet gezond zullen zijn op de verjaardag daar juist omdat ze niet gezond zijn daar alsnog te weinig eten... dus dan krijg je én te weinig binnen én relatief ongezondere keuzes... tsja..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Morgen is m'n moeder jarig en zondag de oma van Duvel. Dus waarschijnlijk geen verantwoord aanbod aan voedsel. Dus wilde niet nog meer eten vandaag omdat ik morgen wrs ook hoog zit.
En ik vind het wel flink. En aardappelen én worst én brood met volvet beleg. Maar goed, vanuit unieks perspectief snap ik wel dat het weinig is. Ik kan geen kilo boerenkool wegzetten, 8 boterhammen en een halve kg fruit.
Maar, laat maar. Ik dacht, ik post een aardig lijstje mét sport weer eens, maar blijkbaar is het nog steeds allemaal helemaal verkeerd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef LieLie het volgende:
Ook nog een lijstje dan, niet zo'n mooie
O (laat): twee tarweboterhammen met extra pure hagelslag, glas hero mango-sinaasappel
L: drie volkoren cracottes met zalm en reepjes avocado
D: halve diepvriespizza (blegh, niet lekker)
Nou, dat inhalen ga ik niet meer redden natuurlijk, maar ik zal nog wel wat etenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je gaat vanavond nog je schade inhalen neem ik aan? fruit, eiwitten, groente..
Je hebt nog een paar uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |