abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108124078
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef sigme het volgende:
Ja, dat groene ei is ook leuk. Maar onbetaalbaar en tsja, van een snobisme dat net niet mijn snobisme is. DS4 heeft er eentje staan, nietwaar?
Geen idee of hij er 1 heeft.

Och als ik er mijn pizza's er maar in kan doen en de mannen tevree zijn vind ik het best ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108124347
Ik heb deze.

Vanwege z'n schoorsteentje :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108124386
Wat een lief ding!
pi_108124431
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
champignons & zalm O+
^^ *)

Plus nog wat haricots verts, cherrytomaatjes en wat gebakken aardappeltjes
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108124549
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nu zijn jullie net een gezinnetje O+

Phaidra: O+ Wat is ie ineens een stuk groter dan op de vorige foto :o Gaat snel! Mooi!
Ja hè! Volgens mij groeit 'ie nu dagelijks bij _O- :*.

Maria, wat liefff :o :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:42:11 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108125262
Van die mooie "hebbedingetjes" O+

Wraps, binnenkort ook maar weer eens maken, heb nu een deegroller dat gaat vast beter dan een volle fles berenburg :')

Ben zo vol! Zelf gehad:
600 gr broccoli, halve paprika, halve ui, 3/4 ijsbergsla, 1/4 komkommer, schijf ananas,2 augurken, 1 tomaat, opscheplepel rijst, 125 gr. champignons, stuk kipfilet en 3 scheppen kerriesaus uit pot.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108125325
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Wraps, binnenkort ook maar weer eens maken, heb nu een deegroller dat gaat vast beter dan een volle fles berenburg :')

Ben zo vol! Zelf gehad:
600 gr broccoli, halve paprika, halve ui, 3/4 ijsbergsla, 1/4 komkommer, schijf ananas,2 augurken, 1 tomaat, opscheplepel rijst, 125 gr. champignons, stuk kipfilet en 3 scheppen kerriesaus uit pot.
Hoe krijg je het allemaal weg _O_
I solemnly swear i'm up to no good
pi_108125349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tip van flip: eerst met een vork alles zo goed mogelijk mengen: dat voorkomt de érgste plakboel!
Goede tip ^O^
Na de wraps is het nu dan ook tijd geworden om pasta & brood te gaan maken.

Wat een lief dingetje Sigme!
pi_108125351
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Ben zo vol! Zelf gehad:
Ik prefereer de fles :D
Alhoewel, waar is die deegroller van gemaakt?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:47:32 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108125425
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe krijg je het allemaal weg _O_
Weet niet, had honger. Wij doen ook altijd zo'n 3 kwartier voor alleen warm eten, zonder toetje dus :')
Of het goed is weet ik niet maar dat behoed mij wel van snaaien in de avond, alleen nog kwark en vla later in de avond.
Helpt als een tiet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108125553
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Weet niet, had honger. Wij doen ook altijd zo'n 3 kwartier voor alleen warm eten, zonder toetje dus :')
Of het goed is weet ik niet maar dat behoed mij wel van snaaien in de avond, alleen nog kwark en vla later in de avond.
Helpt als een tiet
Oke vind t knap hoor, Ik ben lekker meloen aan het peuzelen.. mjummjum
pi_108125715
Mijn lijstje vandaag

O: volkoren boterham leverpastei, volkoren beschuit extra pure hagelslag, banaan
S: 50 minuutjes fitness
T: 2 happen kwark
L: volkoren triangelbroodje met boter, oude kaas en wat sla/komkommer/tomaat en picalilly
T: zakje paprikachips, glaasje sap
D: zalmpakketjes uit de oven (zalm/haricots verts/cherrytomaatjes) en een opscheplepel opgebakken aardappeltjes en champignons met wat mayo
T: mineola of kiwi en ik denk nog wat cashews
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108125820
Vers geperste Jus mag wel gewoon?
pi_108125829
Alles mag! ;)
pi_108125889
Oke laat ik de vraag ander stellen. Kan vers geperste jus kwaad bij mijn dieet/lifestyle change? Dat ik dat er bijv. 's middags bij pak bij de lunch.
pi_108126632
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke laat ik de vraag ander stellen. Kan vers geperste jus kwaad bij mijn dieet/lifestyle change? Dat ik dat er bijv. 's middags bij pak bij de lunch.
Is ook niet ideaal. Veel suiker, eigenlijk een verkeerde manier om fruit tot je te nemen (gewoon eten is beter, kauwen enzo).

Het beste is gewoon water, of thee etc. Maar als je daardoor heel ongelukkig wordt, moet je vooral wel een glas taksi of jus nemen. Maak keuzes en kies wat belangrijk is en wees je bewust van de keuze en de motivatie. En geniet ervan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108126710
Oh, dit meen je niet. Om m'n studentenreisproduct stop te zetten moet ik met die OV-chip naar een oplaadpunt? Het is verdorie een computersysteem, als ik dat uitzet kunnen ze dat toch blokkeren en dan kan zo'n paaltje toch zeggen: helaas :W
pi_108127581
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef LieLie het volgende:
Oh, dit meen je niet. Om m'n studentenreisproduct stop te zetten moet ik met die OV-chip naar een oplaadpunt? Het is verdorie een computersysteem, als ik dat uitzet kunnen ze dat toch blokkeren en dan kan zo'n paaltje toch zeggen: helaas :W
Het is idd erg omslachtig. Mijn moeder belde laatst dat ze mijn oude studenten weekabbonement had gevonden, uit 2006. Weet niet precies waarom ze dat zei, maar wel dat ik zo'n simpele kaart miste, omdat ie zelfs met scheuren en alles erin nog voldeed O+
pi_108127594
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Is ook niet ideaal. Veel suiker, eigenlijk een verkeerde manier om fruit tot je te nemen (gewoon eten is beter, kauwen enzo).

Het beste is gewoon water, of thee etc. Maar als je daardoor heel ongelukkig wordt, moet je vooral wel een glas taksi of jus nemen. Maak keuzes en kies wat belangrijk is en wees je bewust van de keuze en de motivatie. En geniet ervan.
De jus is niet bedoeld als fruitvervanger hoor :) Maar gewoon om bij de lunch wat anders te hebben dan de thee of water. Dus zat eens te denken wat lekker zou zijn en gezond :)
pi_108127690
Lijst:

Pre-O: banaan
O: bak yoghurt met muesli en honing
T: koffie
S: 4.8 km stevig wandelen
L: 3 speltboterhammen: 2 met avocado, 1 met roomboter
T: appel
T: mueslikoekje
T: glas wijn
D: flinke portie lasagna met pastinaak, courgette, gehakt en nog veel meer
T: koffie
T: nog iets drinken met vriendinnen, maar zal ook koffie/thee worden want heb geen zin in drank

[ Bericht 2% gewijzigd door creepycookie op 18-02-2012 20:59:44 ]
pi_108127720
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De jus is niet bedoeld als fruitvervanger hoor :) Maar gewoon om bij de lunch wat anders te hebben dan de thee of water. Dus zat eens te denken wat lekker zou zijn en gezond :)
Ook als het geen fruit vervangt is het geen ideale manier om fruit binnen te krijgen, je krijgt in een glas snel veel fruit binnen (veel suikers) en je mist altijd een deel van de vezels, en je lichaam reageert anders op het doorslikken van vloeistof dan op gekauwd eten.
Maar maak er geen halszaak van.
pi_108127982
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook als het geen fruit vervangt is het geen ideale manier om fruit binnen te krijgen, je krijgt in een glas snel veel fruit binnen (veel suikers) en je mist altijd een deel van de vezels, en je lichaam reageert anders op het doorslikken van vloeistof dan op gekauwd eten.
Maar maak er geen halszaak van.
ik maak er ook geen halszaak van. Ik probeer gewoon een beetje uit te vinden wat ik het beste kan eten/drinken en dat soort dingen. En ik kan wel denken van ik pak vers geperste jus want dat is gezond. Maar ben misschien daarmee wel helemaal verkeerd bezig. Daarom vraag ik het hier. Gezien hier mensen zitten die er al wat langer mee bezig zijn :)
pi_108128026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ik maak er ook geen halszaak van. Ik probeer gewoon een beetje uit te vinden wat ik het beste kan eten/drinken en dat soort dingen. En ik kan wel denken van ik pak vers geperste jus want dat is gezond. Maar ben misschien daarmee wel helemaal verkeerd bezig. Daarom vraag ik het hier. Gezien hier mensen zitten die er al wat langer mee bezig zijn :)
Goed bezig ^O^.
pi_108128237
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^.
Dankje :D
pi_108128274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef LieLie het volgende:
Heb dat ding nooit stopgezet.. Moet dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')