Ze houden tenminste het moraal in stand van dit tolerante land.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:46 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke krant, leuke reacties.
sowieso is homoles onzin. Een beetje ouder brengt dat zijn kinderen zelf bij en in groep 1 hoef je niet verteld te worden dat je klasgenoot je een gaylord isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:46 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke krant, leuke reacties.
Valse vergelijkingen zijn leuk, hè?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik ga niet overal op in maar een master economie is moeilijker dan mbo techniek
Wat dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:47 schreef De_Nuance het volgende:
Nou erik jij stelt dingen anders ook heel vaak anders voor dan ze zijn niet?
Nee nee, een beetje ouder doet das niet, gezien de reacties.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sowieso is homoles onzin. Een beetje ouder brengt dat zijn kinderen zelf bij en in groep 1 hoef je niet verteld te worden dat je klasgenoot je een gaylord is
Religie is de kanker van de wereld.quote:De man kon zich op zaterdag 8 oktober in Rijswijk niet identificeren, omdat hij op sabbat buiten de deur niets bij zich mag dragen.
Precies, als die Telegraaf reacties ook maar iets uitstralen is het wel dat ouders perfect in staat zijn kinderen zelf bij te brengen hoe moraal in de samenleving werkt, daar hebben we geen school voor nodig. Enkel de bijbel, Jezus als herder en de PVV in de kamer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sowieso is homoles onzin. Een beetje ouder brengt dat zijn kinderen zelf bij en in groep 1 hoef je niet verteld te worden dat je klasgenoot je een gaylord is
Je zegt dat ik een uitkering en een bank heb. En dat is niet waar, dus je liegt.quote:
dat sowieso, maar volgens bronnen heb ik vernomen dat je een uitkering trekt. Dan zal je niveau daar ook wel naar wezen dus zo vals zal deze vergelijking niet zijn, en daarnaast was het oorspronkelijke idee gefocust op elite vs henk en ingridquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Valse vergelijkingen zijn leuk, hè?
Nounounou, vind je dat ook niet wat overtrokken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Religie is de kanker van de wereld.
Deze "religieuze plicht" is de zoveelste politiek correct gevormde tumor voor deze samenleving
Onder andere, zijn nog wel meer voorbeelden van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zegt dat ik een uitkering en een bank heb. En dat is niet waar, dus je liegt.
Henk 3 heeft zich ook gemeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Religie is de kanker van de wereld.
Deze "religieuze plicht" is de zoveelste politiek correct gevormde tumor voor deze samenleving
Je bronnen zijn onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dat sowieso, maar volgens bronnen heb ik vernomen dat je een uitkering trekt. Dan zal je niveau daar ook wel naar wezen dus zo vals zal deze vergelijking niet zijn, en daarnaast was het oorspronkelijke idee gefocust op elite vs henk en ingrid
Waar zeg ik dat jij een bank hebt? Je zit weer aantoonbaar te liegen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zegt dat ik een uitkering en een bank heb. En dat is niet waar, dus je liegt.
een stoel dan, het incassobureau heeft op zijn minst een stoel of bank laten staanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij een bank hebt? Je zit weer aantoonbaar te liegen.
Jij begon, waarom mag jij wel liegen en ik niet, hypocriete leugenaar?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij een bank hebt? Je zit weer aantoonbaar te liegen.
Geen idee, misschien ligt 'ie de hele dag in bed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
een stoel dan, het incassobureau heeft op zijn minst een stoel of bank laten staan
Dus je geeft aan dat je liegt? Prima, hebben we dat helder voor ogen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij begon, waarom mag jij wel liegen en ik niet, hypocriete leugenaar?
Kijk, nou komen we ergens.quote:
I do take offense in your wording kind sir.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
Voorschrift leest de Telegraaf, die slet.
In zn blote reet ook nog.
Dus je geeft toe dat je een leugenaar bent, het gaat de goede kant op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus je geeft aan dat je liegt? Prima, hebben we dat helder voor ogen.
Henk en Ingrid dragen gewoon nuttig bij aan de maatschappij. Ondanks dat ze niet zo slim zijn. Dat is het hele punt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en? Ik begin om 8:30 en verdien een stuk meer? En nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |