Nee, het Christendom is de weg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd toch je bek man. Jodendom, christendom, islam. Het is allemaal gewoon bagger.
De Telegraaf is gewoon een kutkrant die bewust leugens de wereld in stuurt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De RvJ kan helemaal niets dwingend opleggen man.
Maar het is weer een mooi staatltje shoot the messenger wat je hier weer probeert te doen. Hoe men het brengt doet niets af aan de achterlijkheid van de uitspraak.
Jij bent een zinloos instituut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
De RvJ is dan ook een zinloos instituut.
Jaloers dat hun krant wel een serieuze oplage heeft en die van jullie regiopauperblaadje vrijwel ongelezen de kattenbak in verdwijnt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een laag schepsel zijn wil je daar werken.
Die Martijn Koolhoven is bijvoorbeeld een stuk stront van de bovenste plank.
Daarom herken ik het wanneer ik het zie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij bent een zinloos instituut.
Het gaat hier niet om de Telegraaf en hoe ze iets brengen, feit is dat iemand niet hoeft te betalen vanwege zijn religie. Dat is verontrustend en opent de weg naar meer ellende.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Telegraaf is gewoon een kutkrant die bewust leugens de wereld in stuurt.
Er is een Zembla docu erover als je geïnteresseerd bent , maar goed je bent meer geïnteresseerd in haatblogs dus ja.
Als je me hier kende, dan wist je dat ik de Telegraaf meerdere malen heb afgekraakt in diverse topics. Het is ook een belachelijke krant met belachelijk nieuws. Ik heb nooit iets anders geroepen. Maar het levert vaak wel leuke discussies op hier op FOK!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:16 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe de krant het debat op internet verziekt: Telegraaf jaagt lezers stuipen op het lijf http://t.co/1aKQdg1Y
Typisch dat figuren als LXIV smullen van dit soort nieuws. Wat een walgelijke krant is het ook.
Je liegt. Stratenmakers werken langer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom herken ik het wanneer ik het zie.
Zembla is ook niet helemaal je-van-het, gister dat gezeik over pensioenfondsen waarbij de conclusie was dat een stratenmaker betaalde voor de miljonair omdat, jawel, de stratenmaker korter leefde. Dat soort gezeik is typisch Zembla.
Oh, nee hoor. Onze regiopauperblaadjes hebben een gezamenlijke oplage van ongeveer twee milljoen. Dus nee, ik ben niet jaloers.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jaloers dat hun krant wel een serieuze oplage heeft en die van jullie regiopauperblaadje vrijwel ongelezen de kattenbak in verdwijnt?
Waar beweer ik het tegenovergestelde? Lezen met je drugshoofd, dombo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je liegt. Stratenmakers werken langer.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iemand die de uitspraak gelezen heeft. Heb je een linkje?
Ik zie jou anders wel heel vaak iets in de Telegraaf lezen, daar enorm van schrikken en je opwinden en een topic openen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je me hier kende, dan wist je dat ik de Telegraaf meerdere malen heb afgekraakt in diverse topics. Het is ook een belachelijke krant met belachelijk nieuws. Ik heb nooit iets anders geroepen. Maar het levert vaak wel leuke discussies op hier op FOK!
De onvoorstelbare intolerantie van Links. Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen. Zolang ze maar niet gelovig zijn of de Telegraaf lezen. Want anders moeten ze kapotgeslagen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd toch je bek man. Jodendom, christendom, islam. Het is allemaal gewoon bagger.
Het is maar hoe je het bekijkt. Zo zie ik juist dat links tolerant is voor alle gelovigen met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
De onvoorstelbare intolerantie van Links. Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen. Zolang ze maar niet gelovig zijn of de Telegraaf lezen. Want anders moeten ze kapotgeslagen worden.
Je stelt de zaken vals voor, leugenaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar beweer ik het tegenovergestelde? Lezen met je drugshoofd, dombo.
Niet gezien , maar goed als je de docu over Koolhoven hebt gezien dan snap je dat ze ook goed werk verrichten daarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom herken ik het wanneer ik het zie.
Zembla is ook niet helemaal je-van-het, gister dat gezeik over pensioenfondsen waarbij de conclusie was dat een stratenmaker betaalde voor de miljonair omdat, jawel, de stratenmaker korter leefde. Dat soort gezeik is typisch Zembla.
Precies, Koos z'n uitingen tegenover mijn religie zijn weer precies die uiting van intolerantie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
De onvoorstelbare intolerantie van Links. Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen. Zolang ze maar niet gelovig zijn of de Telegraaf lezen. Want anders moeten ze kapotgeslagen worden.
En snel dalende. Maar goed, das allemaal nogal off-topic en onderdeel van Nuances tactiek om de boel te downplayen door over de krant te beginnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Onze regiopauperblaadjes hebben een gezamenlijke oplage van ongeveer twee milljoen. Dus nee, ik ben niet jaloers.
He, rokend spleetoog kind, waar zeg ik dat Telegraaf lezer kapotgeslagen moeten worden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was het niet Wilders die vond dat je intolerant moest zijn tegenover intoleranten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Zo zie ik juist dat links tolerant is voor alle gelovigen met alle gevolgen van dien
Net maakte je de Telegraaf zelf nog belachelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij ziet mij nooit de Telegraaf lezen of schrikken of mezelf opwinden. Of ben je mijn buurman die met z'n verrekijker naar binnen tuurt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zie jou anders wel heel vaak iets in de Telegraaf lezen, daar enorm van schrikken en je opwinden en een topic openen.
Uiteindelijk blijkt het natuurlijk maar voor 1% te kloppen en kom je ook tot rust , maar je trapt er wel vaak in zeg.
Heb je de uitzending uberhaupt gezien, stakker?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je stelt de zaken vals voor, leugenaar.
Oh, dat valt wel mee. Niet dat ik verwacht dat een dozenstapelaar daar iets van begrijpt, maar goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En snel dalende. Maar goed, das allemaal nogal off-topic en onderdeel van Nuances tactiek om de boel te downplayen door over de krant te beginnen.
Het gaat niet om de Telegraaf, het gaat om je intolerantie jegens mijn geloof.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
He, rokend spleetoog kind, waar zeg ik dat Telegraaf lezer kapotgeslagen moeten worden?
En ? Wat heeft dit te maken met Wilders?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was het niet Wilders die vond dat je intolerant moest zijn tegenover intoleranten?
Heden ten dage is links alleen tolerant voor de islam. Joden- en christendom vallen ze (terecht) aan waar ze de kans maar hebben, maar die arme islam moet beschermd worden hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Zo zie ik juist dat links tolerant is voor alle gelovigen met alle gevolgen van dien
Wilders is toch ook een rasmongool?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was het niet Wilders die vond dat je intolerant moest zijn tegenover intoleranten?
jodendom en christendom staat op een laag pitjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heden ten dage is links alleen tolerant voor de islam. Joden- en christendom vallen ze (terecht) aan waar ze de kans maar hebben, maar die arme islam moet beschermd worden hoor.
Links is gewoon van God los.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heden ten dage is links alleen tolerant voor de islam. Joden- en christendom vallen ze (terecht) aan waar ze de kans maar hebben, maar die arme islam moet beschermd worden hoor.
We willen dan ook dat jij verplicht wordt een baard te dragen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja, je liegt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je de uitzending uberhaupt gezien, stakker?
Waarom zou het terecht zijn wanneer Joden- en Christendom aangevallen worden? Zolang die mensen zich aan de wet houden mogen ze toch zelf wel bepalen wat hun levensovertuiging is? Idem voor de Islam trouwens. Wat wil je dan? Dat de media of de staat gaat voorschrijven hoe je moet denken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk als het mij goed uitkomt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En ? Wat heeft dit te maken met Wilders?
Net zoals alle gelovigen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wilders is toch ook een rasmongool?
Ok advertentie-schrijver: http://nos.nl/audio/18780(...)-dalende-oplage.htmlquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee. Niet dat ik verwacht dat een dozenstapelaar daar iets van begrijpt, maar goed.
Mooi hé. Die gast hangt de hele dag in een uitkering maar vindt zichzelf bijzonder intelligent. Wat een droeftoeter.quote:
Die reacties daar verschillen bar weinig met de gemiddelde reactie op FOK anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:33 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben niks aan het downplayen, ik probeer alleen te laten zien dat dit de zoveelste storm in een glas water is van die krant.
En als je graag wilt huilen over dingen die niet kloppen maar wel lekker eng klinken kun je ook terecht op Telegraaf.nl heb je die reacties daar gezien ?
Man man man
Hej rijstepapvreter. Hoe zat het nou met de wens van links om Telegraaf-lezers kapot te maken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zou het terecht zijn wanneer Joden- en Christendom aangevallen worden? Zolang die mensen zich aan de wet houden mogen ze toch zelf wel bepalen wat hun levensovertuiging is? Idem voor de Islam trouwens. Wat wil je dan? Dat de media of de staat gaat voorschrijven hoe je moet denken?
telegraaf is entertainment voor het arbeidersvolk net zoals hart van nederlandquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:33 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben niks aan het downplayen, ik probeer alleen te laten zien dat dit de zoveelste storm in een glas water is van die krant.
En als je graag wilt huilen over dingen die niet kloppen maar wel lekker eng klinken kun je ook terecht op Telegraaf.nl heb je die reacties daar gezien ?
Man man man
Wat werd er dan gezegd?quote:
Je liegt, ik heb geen uitkering.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mooi hé. Die gast hangt de hele dag in een uitkering maar vindt zichzelf bijzonder intelligent. Wat een droeftoeter.
Ik wil dat er daadwerkelijk gelijk gehandeld gaat worden en er geen uitzonderingen zijn voor verzonnen verhaaltjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zou het terecht zijn wanneer Joden- en Christendom aangevallen worden? Zolang die mensen zich aan de wet houden mogen ze toch zelf wel bepalen wat hun levensovertuiging is? Idem voor de Islam trouwens. Wat wil je dan? Dat de media of de staat gaat voorschrijven hoe je moet denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |