Klopt. Let vooral op het kindermisbruik in atheïstische organisaties. Uhm... Wachtuseffe...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De volgelingen der Christendom zijn niet zo, het zijn de enigen met nog normen en waarden waar we met z'n allen naar op dienen te kijken. Atheïsten hebben geen moraal meer.
Dat is waarom ik de uitspraak van de rechter niet snap. Als het maar om een vergeten IS pasje gaat en de rechter vind dat niet zo van belang, spreek de beste man vrij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:58 schreef Re het volgende:
oh ja, we gaan weer doorslaan natuurlijk, het gaat hier maar om een jood die zijn ID pasje was vergeten hoor...
Wat zijn de criteria voor een officiële religie dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
wet. Je religie is immers niet als officiële religie erkend.
Ik weet niet of kinderopvang centra atheïstisch zijn of niet, maar gok van wel inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Klopt. Let vooral op het kindermisbruik in atheïstische organisaties. Uhm... Wachtuseffe...
76 stemmen in de Tweede Kamerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zijn de criteria voor een officiële religie dan?
Het gaat niet eens om het gelijk van de politie vs. de Joodse man, van mijn part wordt zelfs de gehele ID plicht afgeschaft maar dat is ook niet wat van belang is in deze zaak.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:06 schreef OEM het volgende:
Waarschijnlijk had oom agent geen zinvolle reden om naar de ID te mogen vragen van onze joodse kermisklant.
Maar het lastig te bepalen wie er gelijk heeft aangezien alle partijen (agent, jood, rechter) allemaal het IQ van een dood varken hebben.
Ja dat vroeg ik me ook al af. En hoe men ze gaat meten ook trouwens. En in welke wet staan die officieel erkende religies dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zijn de criteria voor een officiële religie dan?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
76 stemmen in de Tweede Kamer
Als je de Telegraaf leest, ben je ook gewoon verstandelijk gehandicapt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:16 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe de krant het debat op internet verziekt: Telegraaf jaagt lezers stuipen op het lijf http://t.co/1aKQdg1Y
Typisch dat figuren als LXIV smullen van dit soort nieuws. Wat een walgelijke krant is het ook.
De islam is officieel boehoequote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af. En hoe men ze gaat meten ook trouwens. En in welke wet staan die officieel erkende religies dan?
Doe dan een uitspraak over de ID-plicht, maar het formuleren van de uitspraak zoals de kantonrechter heeft gedaan is niet handig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Het zegt ook wel iets over die ID-plicht-wet. Die is belachelijk, het zorgt ervoor dat mensen al strafbaar zijn als ze één voet buiten de deur zetten, zonder iets te hebben misdaan.
Officieel doch niet waar, het enige licht dat op onze samenleving schijnt en ons de weg wijst is dat van God, de Christelijke welteverstaan.quote:
Het is gewoon journalistiek in de meest trieste en lage vorm en heeft ook vele mensenlevens serieus verpest.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je de Telegraaf leest, ben je ook gewoon verstandelijk gehandicapt.
De Telegraaf heeft mijn oom wijsgemaakt dat Cohen een soort Hitler is.
Uiteraard. En Jezus is onze hippie-herder.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Officieel doch niet waar, het enige licht dat op onze samenleving schijnt en ons de weg wijst is dat van God, de Christelijke welteverstaan.
Ah, eindelijk iemand die de uitspraak gelezen heeft. Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Doe dan een uitspraak over de ID-plicht, maar het formuleren van de uitspraak zoals de kantonrechter heeft gedaan is niet handig.
Je moet ook gewoon een laag schepsel zijn wil je daar werken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is gewoon journalistiek in de meest trieste en lage vorm en heeft ook vele mensenlevens serieus verpest.
Ze zijn ook vaak veroordeeld door de RvJ maar goed, dat kunnen ze makkelijk betalen helaas met hun volgzame lezers die ze hersendood hebben gemaakt.
Nee, gewoon herder.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. En Jezus is onze hippie-herder.
De RvJ kan helemaal niets dwingend opleggen man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is gewoon journalistiek in de meest trieste en lage vorm en heeft ook vele mensenlevens serieus verpest.
Ze zijn ook vaak veroordeeld door de RvJ maar goed, dat kunnen ze makkelijk betalen helaas met hun volgzame lezers die ze hersendood hebben gemaakt.
Houd toch je bek man. Jodendom, christendom, islam. Het is allemaal gewoon bagger.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon herder.
Laat je leiden naar zijn geluk.
De RvJ is dan ook een zinloos instituut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En zonder Zembla had hij gewoon daar kunnen blijven. Zegt genoeg over de cultuur daar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een laag schepsel zijn wil je daar werken.
Die Martijn Koolhoven is bijvoorbeeld een stuk stront van de bovenste plank.
Shoot the messenger?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar het is weer een mooi staatltje shoot the messenger wat je hier weer probeert te doen. Hoe men het brengt doet niets af aan de achterlijkheid van de uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |