moeilijkere opleiding, meer verantwoordelijkheden , vaak langere werkdagen, bereikbaar zijn in het weekend. Terwijl jij volgens erik thuis hangt op de bankquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet. Dat is een illusie.
Het gaat gewoon over de algemene minachting van Links voor Henk&Ingrid. Die uiteindelijk wel iedere ochtend vroeg opstaan om te werken zodat Links en hun protegé's van uitkeringen voorzien kunnen worden. Misschien zijn H&I niet al te slim, maar het zijn wel de mensen die deze maatschappij draaiende houden. Dat kan van het steuntrekkende, criminele en frauderende deel van de maatschappij niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hej rijstepapvreter. Hoe zat het nou met de wens van links om Telegraaf-lezers kapot te maken?
Wait.. what?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
moeilijkere opleiding, meer verantwoordelijkheden , vaak langere werkdagen, bereikbaar zijn in het weekend. Terwijl jij volgens erik thuis hangt op de bank
Je liegt, de rest mag opdraaien voor de neoconservatieve leugen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo ziet U maar, ik had weer gelijk. Papierversnipperaar weigert te werken en de rest mag ervoor opdraaien.
Niet alleen volgens mij. Zoals hierboven aangegeven en door hem zelf bevestigt misbruikt hij tal van smoesjes om niet te werken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
moeilijkere opleiding, meer verantwoordelijkheden , vaak langere werkdagen, bereikbaar zijn in het weekend. Terwijl jij volgens erik thuis hangt op de bank
nee , maar volgens hem is het uitkeringstrekkende leven zwaarderquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wait.. what?
Heeft papierversnipperaar verantwoordelijkheden?
Amen, praise the Lord, Hallelujah!quote:
Dat is helemaal waar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet. Dat is een illusie.
Tuurlijk minacht ik Henk en Ingrid. Godverdomme man, het zijn de grootste imbecielen die in dit kutland rondlopen. Ik schijt op ze en heb lak aan hun mening.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat gewoon over de algemene minachting van Links voor Henk&Ingrid. Die uiteindelijk wel iedere ochtend vroeg opstaan om te werken zodat Links en hun protegé's van uitkeringen voorzien kunnen worden. Misschien zijn H&I niet al te slim, maar het zijn wel de mensen die deze maatschappij draaiende houden. Dat kan van het steuntrekkende, criminele en frauderende deel van de maatschappij niet gezegd worden.
Typische linkserd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee , maar volgens hem is het uitkeringstrekkende leven zwaarder
Relatief!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Dat de mensen die veel verdienen hier ook automatisch hard voor zouden werken is een zorgvuldig in stand gehouden illusie. En de mensen die nu hard werken in de hoop straks daar veel mee te gaan verdienen zijn de grootste aanhangers hiervan.
Dat zou wel eens correct kunnen zijn, onderzoek heeft uitgewezen dat een mens een zeker niveau van aanzien nodig heeft zich prettig te voelen, aangezien Papierversnipperaar dit totaal niet heeft zal zijn uitkeringsleven bijzonder zwaar zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee , maar volgens hem is het uitkeringstrekkende leven zwaarder
Ok. Dat neerknuppelen was ook figuurlijk. Verder heb je natuurlijk groot gelijk om ze imbeciel te noemen en lak te hebben aan hun mening. Maar het zijn wel Henk en Ingrid die voor weinig om 07:00 al aan de slag gaan in magazijn en de verpleging.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk minacht ik Henk en Ingrid. Godverdomme man, het zijn de grootste imbecielen die in dit kutland rondlopen. Ik schijt op ze en heb lak hun mening.
Ze hoeven echter niet dood of iets in die geest.
volgens maslow is dat nog een stapje hogerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zou wel eens correct kunnen zijn, onderzoek heeft uitgewezen dat een mens een zeker niveau van aanzien nodig heeft zich prettig te voelen, aangezien Papierversnipperaar dit totaal niet heeft zal zijn uitkeringsleven bijzonder zwaar zijn.
Techniek is moeilijker dan economisch, maar betaald slechter.quote:
Zeg dat tegen het plebs dat agent is, voor electriciteit zorgt en je kont afveegt.quote:meer verantwoordelijkheden
Zeg dat tegen de minima met 2 of 3 banen.quote:, vaak langere werkdagen,
Dat is weer het plebs dat alles draaiende houdt terwijl de elite uitslaapt of gaat zeilen.quote:bereikbaar zijn in het weekend.
erik liegt. Ik heb helemaal geen bank.quote:Terwijl jij volgens erik thuis hangt op de bank
Het zijn niet mijn smoesjes, leugenaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet alleen volgens mij. Zoals hierboven aangegeven en door hem zelf bevestigt misbruikt hij tal van smoesjes om niet te werken.
Ik heb ook niet gezegd dat jij een bank hebt, stumperd. Je zit maar te draaien en te liegen maar bevestigt tussendoor plompverloren dat je niets doet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Techniek is moeilijker dan economisch, maar betaald slechter.
[..]
Zeg dat tegen het plebs dat agent is, voor electriciteit zorgt en je kont afveegt.
[..]
Zeg dat tegen de minima met 2 of 3 banen.
[..]
Dat is weer het plebs dat alles draaiende houdt terwijl de elite uitslaapt of gaat zeilen.
[..]
erik liegt. Ik heb helemaal geen bank.
ik ga niet overal op in maar een master economie is moeilijker dan mbo techniekquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Techniek is moeilijker dan economisch, maar betaald slechter.
[..]
Zeg dat tegen het plebs dat agent is, voor electriciteit zorgt en je kont afveegt.
[..]
Zeg dat tegen de minima met 2 of 3 banen.
[..]
Dat is weer het plebs dat alles draaiende houdt terwijl de elite uitslaapt of gaat zeilen.
[..]
erik liegt. Ik heb helemaal geen bank.
Het ontbreken van het topje van de piramide maakt hem een onafgemaakt project.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
volgens maslow is dat nog een stapje hoger
Jullie aandacht bewijst je ongelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zou wel eens correct kunnen zijn, onderzoek heeft uitgewezen dat een mens een zeker niveau van aanzien nodig heeft zich prettig te voelen, aangezien Papierversnipperaar dit totaal niet heeft zal zijn uitkeringsleven bijzonder zwaar zijn.
Zitten ook nog een hoop losse eindjes in die mafklapper. Wat blijkt uit zijn constante gelieg en gedraai.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ontbreken van het topje van de piramide maakt hem een onafgemaakt project.
Aangezien ik geen uitkering heb mag ik zelf bepalen wat ik doe, leugenaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat jij een bank hebt, stumperd. Je zit maar te draaien en te liegen maar bevestigt tussendoor plompverloren dat je niets doet.
Ja, en? Ik begin om 8:30 en verdien een stuk meer? En nu?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Dat neerknuppelen was ook figuurlijk. Verder heb je natuurlijk groot gelijk om ze imbeciel te noemen en lak te hebben aan hun mening. Maar het zijn wel Henk en Ingrid die voor weinig om 07:00 al aan de slag gaan in magazijn en de verpleging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |