SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Lees eens terugquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren wanneer je me voor het laatst een hartje gaf(L)
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Morgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Okee dan, PICS VAN SAMZZ ALS BIERMEISJE“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
pinguinsap?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het staat op het etiket, so it must be true
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hiphop en goed in 1 zinquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:52 schreef andreas612 het volgende:
wordt er hier ook goede hiphop gedraaid?![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"sinterklaaskapoentje
![]()
Ik draai heeel af en toe wat nederlandse hiphop, maar weinig mensen vinden het leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:52 schreef andreas612 het volgende:
wordt er hier ook goede hiphop gedraaid?
:')![]()
1. Gers Pardoel is geen Hiphopquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die denken dat ze hiphop kennen als ze toevallig gers pardoel langs horen komen op 538
2. Ik luister geen 538
3. Denken dat ik geen muziek ken
![]()
ontkennen dat je 538 luistertquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1. Gers Pardoel is geen Hiphop
2. Ik luister geen 538
3. Denken dat ik geen muziek ken
denken dat je hiphop kent
..![]()
![]()
Ga slapen, straks wordt je mama nog boosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ontkennen dat je 538 luistert
denken dat je hiphop kent
..![]()
En nee, ik luister geen 538.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga slapen, straks wordt je mama nog boos![]()
En nee, ik luister geen 538.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom lees ik dit alsof faye het typtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je samzz straks douwen ?
Ik zou flosdraad meenemen. Al die vieze schaamharen van d'r
Jaloezie is een naar ietsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je samzz straks douwen ?
Ik zou flosdraad meenemen. Al die vieze schaamharen van d'r.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Mono ik lees dat het gerucht van jou en carooltje in de badkamer nooit gebeurt is
Er is wel degelijk iets gebeurd, maar niet het faal verhaal iig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mono ik lees dat het gerucht van jou en carooltje in de badkamer nooit gebeurt issinterklaaskapoentje
![]()
Er waren dus opstartproblemen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is wel degelijk iets gebeurd, maar niet het faal verhaal iig.:')![]()
Juist niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er waren dus opstartproblemen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er waren dus opstartproblemen?
Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Vraag niet aan mij... ik kom overal te laat meequote:.
Naatje en samzz weten altijd alles:')sinterklaaskapoentje
![]()
Of de mayo al op de magnetronburger voordat hij in de magnetron ging?quote::')![]()
ik ben er te weinig om veel te wetenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vraag niet aan mij... ik kom overal te laat mee.
Naatje en samzz weten altijd alles
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Aha, ik snap het.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
wanneer zien we jullie als stel op een meet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meng je in mijn armen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kom hierheen danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meng je in mijn armen.
Fee was wel een van de mooiste meisjes op de meet.
Nee. Ik word alleen gefapt.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Oh kut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
huisdieren tellen niet mee in die telling.
Dan toch maar zelf fappen.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new onessinterklaaskapoentje
![]()
één van dequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
Big Cat week op Nat Geo Wild is
Films op commerciële zenders met elk half uur reclame is
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
welke meet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Je liefde? De TV?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
in bed met mijn liefde, tv kijken:')![]()
Hij geeft het niet toe, maar ik moest vorig weekend Ishimaru een half uur lang blijven bellen!!!quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017sinterklaaskapoentje
![]()
En je krijgt een raar bedankje als je opneemtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij geeft het niet toe, maar ik moest vorig weekend Ishimaru een half uur lang blijven bellen!!!
Het klonk alsof ie een sigaret opstak......quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je krijgt een raar bedankje als je opneemtHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017sinterklaaskapoentje
![]()
How is life? en wie of wat draait? en hoi-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
hoax, jij hebt mijn nummer nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij geeft het niet toe, maar ik moest vorig weekend Ishimaru een half uur lang blijven bellen!!!
ik rook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het klonk alsof ie een sigaret opstak......sinterklaaskapoentje
![]()
Goed, en niemand. En waarom ben je er nu helemáál nooit meer ;9quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
How is life? en wie of wat draait? en hoi:')![]()
Guppie zwemt weerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
How is life? en wie of wat draait? en hoi
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Omdat jongen je wil niet weten ! drama alles !quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed, en niemand. En waarom ben je er nu helemáál nooit meer ;9
ik moest gewoon een normaal mensen leven ritme aanhouden alles ! the horror !-insert koosnaampje-
* Knetter verzoekjes doet gaanquote:-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.sinterklaaskapoentje
![]()
Te verslavendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat jongen je wil niet weten ! drama alles !
ik moest gewoon een normaal mensen leven ritme aanhouden alles ! the horror !?
Je dagpostgemiddelde is een lachertje
Ja ik weet.. maar leven allesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te verslavend?
Je dagpostgemiddelde is een lachertje
gaat wel weer veranderen hoor
ik ga weer knettertijden krijgenen als het dan hier gezellig is met leuke mensjes dan is ik er ook wel weer hoor
-insert koosnaampje-
1 uur. Kinderbedtijd. Trusten, jongens, meisjes en Sint
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja ik weet.. maar leven alles
gaat wel weer veranderen hoor
ik ga weer knettertijden krijgenen als het dan hier gezellig is met leuke mensjes dan is ik er ook wel weer hoor
Same shit, different day
SC hopper present![]()
trustquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef robdriessen het volgende:
1 uur. Kinderbedtijd. Trusten, jongens, meisjes en Sint![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik snap de hint alweer jonguh.. ik kom en jij gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef robdriessen het volgende:
-insert koosnaampje-
![]()
Sint blijft nog even hengenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef robdriessen het volgende:
Hihim, ik ga ook, morgen op tijd opstaan om nog carnavalprut te zoeken, en dan in de middag naar Melting
![]()
waar gaan jullie 4n?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hihim, ik ga ook, morgen op tijd opstaan om nog carnavalprut te zoeken, en dan in de middag naar Melting:')![]()
Geen idee, volgensmij gewoon in Reusel geloof ik..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar gaan jullie 4n?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"sinterklaaskapoentje
![]()
de waarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, volgensmij gewoon in Reusel geloof ik..
*insert grapje over meisjes die komen en jongens die gaan*quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik snap de hint alweer jonguh.. ik kom en jij gaatHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik schijn morgenavond naar een concert te gaan in het altijd prachtige Hoofddorp.C'est la vie
Pas op hoor ! anders ga ik je wakkerhouden door steeds te bellenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*insert grapje over meisjes die komen en jongens die gaan*
-insert koosnaampje-
dit is de 2e creme de cassis, daarvoor al 2 flessen wijnquote:
-insert koosnaampje-
in je eentje?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit is de 2e creme de cassis, daarvoor al 2 flessen wijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee met vriendin die nu ko op de bank ligtquote:
-insert koosnaampje-
![]()
HOOFDDORPquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
Ik schijn morgenavond naar een concert te gaan in het altijd prachtige Hoofddorp.
ahhhhquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee met vriendin die nu ko op de bank ligt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
AMERSFOORTquote:
C'est la vie
Drenthe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
lalalalalalalalalallalalalalala x1000000-insert koosnaampje-
![]()
Ik ben ook zo wegquote:
moet er om kwart voor 9 weer uit
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weg
moet er om kwart voor 9 weer uit![]()
![]()
Ik hoor mijn wekker om 05:30
Geen zin in...."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Zow... dat is ook fraai. Drukke dag voor de boeg, dus vroeg opstaan. En dat op de eerste dag van carnaval. Niet verstandig. Al helemaal niet als je er laat in ligt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Maar je bent nog veel te nuchter.quote:
Ain't it funny how it is
Hey slaapkoppen.... word eens wakker!
[ Bericht 0% gewijzigd door Melting op 18-02-2012 09:46:05 ]Ain't it funny how it is
Word.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:39 schreef Melting het volgende:
Hey slaapkoppen.... wordt eens wakker!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:39 schreef Melting het volgende:
Hey slaapkoppen.... word eens wakker!
Voortaan mag je ook wel goeiemorgen zeggen ipv meteen ophangen hoorquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik haat ochtendenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voortaan mag je ook wel goeiemorgen zeggen ipv meteen ophangen hoor![]()
![]()
Ja,quote:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bazenvoer, op elk tijdstip van de dagBeter onethisch dan oneetbaar![]()
neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hijs nog lang niet dood toch?![]()
Laatste nieuws is dat hem lichamelijk niets mankeert, maar dat hij 20 minuten in ademnood is geweest omdat hij zo lang onder de sneeuw heeft gelegen. Het reanimeren duurde erg lang en hij wordt in een coma gehouden en ze gaan binnenkort kijken of zijn hersenen aan het zwellen zijn of niet.
Ik zeg: kasplantje.![]()
![]()
Aan de andere kant: zijn lichaam was maar 32 graden toen ze hem vonden. Bij sterke onderkoeling gaat de aftakeling door zuurstofgebrek veel minder hard.![]()
Hmm ik ben weg, ff winkels toe en dan zorgen dat ik later vanmiddag naar Melting kom
Ja ik denk zelf dat hij het niet gaat redden....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:00 schreef ToT het volgende:
Aan de andere kant: zijn lichaam was maar 32 graden toen ze hem vonden. Bij sterke onderkoeling gaat de aftakeling door zuurstofgebrek veel minder hard.![]()
idd, en als hij het overleeft, dan zal hij helemaal niets meer kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik denk zelf dat hij het niet gaat redden....![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gezellig he!
En nu ben ik weg... even wat boodschapjes halen![]()
![]()
Goffer..... tune ik in, hoor ik de laatste 2 seconden van Peter Maffay!
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:53 schreef Melting het volgende:
Goffer..... tune ik in, hoor ik de laatste 2 seconden van Peter Maffay!
[ afbeelding ]Ik dacht dat jij het aangevraagd had!
![]()
Nee.... ik zet er altijd mijn naam bij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat jij het aangevraagd had!
Ain't it funny how it is
Ja daar kijk ik nooit naar!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... ik zet er altijd mijn naam bij.![]()
![]()
Ow.... Maar jij was het dus ook niet?quote:
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow.... Maar jij was het dus ook niet?![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... ik zet er altijd mijn naam bij.![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is beter dan Vader Abraham ja toch.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
![]()
Oh absoluut. Dit is ook gewoon een mooi nummer, maar na 43534534X begint hij toch wel een keer lichtelijk te irriteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
![]()
Morge
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!sinterklaaskapoentje
![]()
Is dat een verlate lemming op dat bazentopic van Socios?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Frikandelbroodje + energydrink bij AH [haters]
Pff modsBeter onethisch dan oneetbaarsinterklaaskapoentje
![]()
neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat een verlate lemming op dat bazentopic van Socios?:')![]()
En vanavond naar meltingquote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Heloef.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Nog niemand van het rooster aanwezig?
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:09 schreef Melting het volgende:
Nog niemand van het rooster aanwezig?![]()
![]()
Straks, rond kwart voor 5 wegquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En vanavond naar melting
Stefanquote:
Was gisteren al druk in oeteldonk man
Nu richting de kuip
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Behalve als ze hier kan komen carnavallen.... dan heeft ze het ineens druk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Charmed is er altijd, geen leven enzo
Ain't it funny how it is
veel plezier manquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stefan
Was gisteren al druk in oeteldonk man
Nu richting de kuip
Hmm, ik moet even zoeken nog daar een doek of een laken ofzo, om mn wapen mee in te pakken..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Pics van je wapenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik moet even zoeken nog daar een doek of een laken ofzo, om mn wapen mee in te pakken..Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik moet even zoeken nog daar een doek of een laken ofzo, om mn wapen mee in te pakken..U is wat spannends van plan?
![]()
![]()
Ik laat m denk ik maar thuis, hij is focking zwaar om mee te slepen
Gewoon meenemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik laat m denk ik maar thuis, hij is focking zwaar om mee te slepen
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Nah, ik pak mn dolk wel in anders, die valt minder opquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon meenemen
Zal ik om 16.00u een beetje carnavalsmuziek gaan draaien?"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:19 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik om 16.00u een beetje carnavalsmuziek gaan draaien?Als je wil dat ik ga uittunen: DOEN!
![]()
![]()
Hey ToT... zo niet hè?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]Als je wil dat ik ga uittunen: DOEN!
Ain't it funny how it is
Als iemand Snarf kan overhalenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Behalve als ze hier kan komen carnavallen.... dan heeft ze het ineens druk.![]()
![]()
Gewoon meeslepen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als iemand Snarf kan overhalenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan valt er weinig over te halenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is ziekies.... en we zitten met onze honden
ja dat weet ik, maar carnaval is niet alleen vanavondquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan valt er weinig over te halen![]()
![]()
Klopt, ik ga alleen vanavond, maandag weer gewoon werkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar carnaval is niet alleen vanavondDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mensen die niet alle dagen carnavallenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar carnaval is niet alleen vanavond
Hmmm ik weet niet of het gaat lukken om zo te draaien, SAM doet een beetje boel raar.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Oh het lijkt nu beter te gaan
Duurde wel erg lang om op te starten enzo."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Draai jij nu Eurythmics?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:54 schreef Zokunen het volgende:
Oh het lijkt nu beter te gaan
Duurde wel erg lang om op te starten enzo.![]()
![]()
Volgens mij staat gup nog aanquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Nee ik draai nietquote:
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Maar als er een guppentemmer is wil ik zo wel even gek doen
Zeg maar hoe laat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef Zokunen het volgende:
Maar als er een guppentemmer is wil ik zo wel even gek doen![]()
Wel even DM sturen naar roostermenschenquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Hoelang ga je draaien?Why am I so differently wired? Am I a martian?
Totdat carnaval is afgelopen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoelang ga je draaien?![]()
Uurtje denk ik, moet ook gegeten worden en zulksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoelang ga je draaien?
Heb nu een uurtje klaar staan iig
Zo, even oZone aangezet, verschil hoor je wel
Deze vind ik wel goed gevonden
Ja, ik ga eens op zoek naar het huis van Melting!
Mocht u nooit meer iets van mij vernemen, is hij de schuldige!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Veel plezier en doe ze de groeten daarzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens op zoek naar het huis van Melting!
Mocht u nooit meer iets van mij vernemen, is hij de schuldige!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Dit komt toch eigenlijk uit die nieuwe show van Hans Teeuwen?"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Moest ik ook uit denken ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:40 schreef Zokunen het volgende:
Dit komt toch eigenlijk uit die nieuwe show van Hans Teeuwen?
Van wanneer is dit nummer dan?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gisterenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moest ik ook uit denken ja.
Van wanneer is dit nummer dan?
Geen idee wanneer hij is uitgebracht though
Wat raar, melting staat niet meer op het rooster voor vanavond
Klopt,hij gaat carnaval vierenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef Zokunen het volgende:
Wat raar, melting staat niet meer op het rooster voor vanavondWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Wie had dat verwachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Klopt,hij gaat carnaval vieren
Grmbl waarom zit ik met mn playlist te spelen, nu heb al tot 17:30 muziek staan
Deze moest gewoon na de vorige
Er zijn verder geen DJ's nu, of wel?
Volgens het rooster niet iig, dan loop ik wel een uurtje uit.
Mijn playlist was goed voor een uurtje, maar toen ging ik wat meer toevoegen en nu heb ik tot 18:00 muziek in de queue staan
Ga maar doorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:58 schreef Zokunen het volgende:
Er zijn verder geen DJ's nu, of wel?
Volgens het rooster niet iig, dan loop ik wel een uurtje uit.
Mijn playlist was goed voor een uurtje, maar toen ging ik wat meer toevoegen en nu heb ik tot 18:00 muziek in de queue staanWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Limburgs is echt nog slechter te verstaan als Fries
Goedesmiddags deze middag.quote:"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Samzz nu je er toch bent, kan je mijn uurtje verdubbelen op het rooster, zodat ik er dus tot 18:00 op staIk loop "iets" uit
Goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef Zokunen het volgende:
Samzz nu je er toch bent, kan je mijn uurtje verdubbelen op het rooster, zodat ik er dus tot 18:00 op staIk loop "iets" uit
.
ff boodschappen gedaan en het eerste wat ik lees is dat ik dus nog 48 minuten naar carnavalslol kan luisteren!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef Zokunen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoi WTquote:.
Ik lijk in niks op Rosa Roodhart.
Goedemorgen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Mooi hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
ff boodschappen gedaan en het eerste wat ik lees is dat ik dus nog 48 minuten naar carnavalslol kan luisteren!![]()
Had ik nog niet eens gezienquote:
Je mag wel altijd als eerste beginnen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi WT.
Ik lijk in niks op Rosa Roodhart.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik weet niet eens wanneer het carnaval is, hoop er ook niet mee geconfronteerd te worden dit jaarquote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Vandaag t/m dinsdag iircquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer het carnaval is, hoop er ook niet mee geconfronteerd te worden dit jaar
Gisteren ook al.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik dacht dat het vandaag pas officieel begon.quote:"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
En gisteren was dan net zoiets als de Koninginnedag prelude (prinsennacht) was."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Meh, ik twijfel echt of ik een cursus visagie zal volgen.'t Is wel prijzig maar het staat monsterlijk goed op mijn cv denk ik.
Morgen pasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vandaag pas officieel begon.
Ik werd uitgescholden voor toerist.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Nee, kom maar halenquote:.
Tof hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mag wel altijd als eerste beginnen!. Ik zou die cursus visagie doen. Gewoon omdat het tof is.
Soms dan vraag ik me echt af wat jij nou doet in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
Meh, ik twijfel echt of ik een cursus visagie zal volgen.'t Is wel prijzig maar het staat monsterlijk goed op mijn cv denk ik.
Goed met wiskunde, dacht dat je iets met het spoor gebeuren deed, leert Russisch, geniet van bier en nu wil je er visagie bij pakken."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik dacht altijd dat het een hele week duurde? Ik heb echt werkelijk geen idee over carnaval, maar het is dan ook voor tokkies, dus maakt me ook niets uitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Morgen pas
Ik werd uitgescholden voor toerist.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ja, zeker is het tof (als ik mezelf maar niet hoef op te maken). Ik wil dan uiteraard wel zo'n koffer hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, kom maar halen.
[..]
Tof he. Ik zou die cursus visagie doen. Gewoon omdat het tof is.
Volgens mij is het wel een tof feestje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:32 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een hele week duurde? Ik heb echt werkelijk geen idee over carnaval, maar het is dan ook voor tokkies, dus maakt me ook niets uit
Verder heb ik er ook geen verstand van, als noorderlingWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Carnaval kan echt reuze tof zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een tof feestje.
Verder heb ik er ook geen verstand van, als noorderling
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat ik op een dag als deze nog 6 luisteraars heb met deze muziek is wel apart
Tjah wel muziek wat bij de dag hoort he!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:34 schreef Zokunen het volgende:
Dat ik op een dag als deze nog 6 luisteraars heb met deze muziek is wel apart![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: