Mooi hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
ff boodschappen gedaan en het eerste wat ik lees is dat ik dus nog 48 minuten naar carnavalslol kan luisteren!![]()
Had ik nog niet eens gezienquote:
Je mag wel altijd als eerste beginnen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi WT.
Ik lijk in niks op Rosa Roodhart.
Ik weet niet eens wanneer het carnaval is, hoop er ook niet mee geconfronteerd te worden dit jaarquote:
Vandaag t/m dinsdag iircquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer het carnaval is, hoop er ook niet mee geconfronteerd te worden dit jaar
Gisteren ook al.quote:
Ik dacht dat het vandaag pas officieel begon.quote:
Morgen pasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vandaag pas officieel begon.
Nee, kom maar halenquote:
Tof hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mag wel altijd als eerste beginnen!
Soms dan vraag ik me echt af wat jij nou doet in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
Meh, ik twijfel echt of ik een cursus visagie zal volgen.'t Is wel prijzig maar het staat monsterlijk goed op mijn cv denk ik.
Ik dacht altijd dat het een hele week duurde? Ik heb echt werkelijk geen idee over carnaval, maar het is dan ook voor tokkies, dus maakt me ook niets uitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Morgen pas
Ik werd uitgescholden voor toerist.
Ja, zeker is het tof (als ik mezelf maar niet hoef op te maken). Ik wil dan uiteraard wel zo'n koffer hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, kom maar halen.
[..]
Tof he. Ik zou die cursus visagie doen. Gewoon omdat het tof is.
Volgens mij is het wel een tof feestje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:32 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een hele week duurde? Ik heb echt werkelijk geen idee over carnaval, maar het is dan ook voor tokkies, dus maakt me ook niets uit
Carnaval kan echt reuze tof zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een tof feestje.
Verder heb ik er ook geen verstand van, als noorderling
Tjah wel muziek wat bij de dag hoort he!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:34 schreef Zokunen het volgende:
Dat ik op een dag als deze nog 6 luisteraars heb met deze muziek is wel apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |