Veel plezier en doe ze de groeten daarzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens op zoek naar het huis van Melting!
Mocht u nooit meer iets van mij vernemen, is hij de schuldige!
Moest ik ook uit denken ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:40 schreef Zokunen het volgende:
Dit komt toch eigenlijk uit die nieuwe show van Hans Teeuwen?
Gisterenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moest ik ook uit denken ja.
Van wanneer is dit nummer dan?
Klopt,hij gaat carnaval vierenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef Zokunen het volgende:
Wat raar, melting staat niet meer op het rooster voor vanavond
Wie had dat verwachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Klopt,hij gaat carnaval vieren
Ga maar doorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:58 schreef Zokunen het volgende:
Er zijn verder geen DJ's nu, of wel?
Volgens het rooster niet iig, dan loop ik wel een uurtje uit.
Mijn playlist was goed voor een uurtje, maar toen ging ik wat meer toevoegen en nu heb ik tot 18:00 muziek in de queue staan
Goedesmiddags deze middag.quote:
Goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef Zokunen het volgende:
Samzz nu je er toch bent, kan je mijn uurtje verdubbelen op het rooster, zodat ik er dus tot 18:00 op staIk loop "iets" uit
ff boodschappen gedaan en het eerste wat ik lees is dat ik dus nog 48 minuten naar carnavalslol kan luisteren!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef Zokunen het volgende:
Samzz nu je er toch bent, kan je mijn uurtje verdubbelen op het rooster, zodat ik er dus tot 18:00 op staIk loop "iets" uit
Hoi WTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |