wanneer zien we jullie als stel op een meet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meng je in mijn armen
Kom hierheen danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meng je in mijn armen
Nee. Ik word alleen gefapt.quote:
Oh kut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
huisdieren tellen niet mee in die telling.
één van dequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
Fee was wel een van de mooiste meisjes op de meet.
welke meet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
Fee was wel een van de mooiste meisjes op de meet.
Je liefde? De TV?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
in bed met mijn liefde, tv kijken
Hij geeft het niet toe, maar ik moest vorig weekend Ishimaru een half uur lang blijven bellen!!!quote:
En je krijgt een raar bedankje als je opneemtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij geeft het niet toe, maar ik moest vorig weekend Ishimaru een half uur lang blijven bellen!!!
Het klonk alsof ie een sigaret opstak......quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je krijgt een raar bedankje als je opneemt
hoax, jij hebt mijn nummer nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij geeft het niet toe, maar ik moest vorig weekend Ishimaru een half uur lang blijven bellen!!!
ik rook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het klonk alsof ie een sigaret opstak......
Goed, en niemand. En waarom ben je er nu helemáál nooit meer ;9quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
How is life? en wie of wat draait? en hoi
Guppie zwemt weerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
How is life? en wie of wat draait? en hoi
Omdat jongen je wil niet weten ! drama alles !quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed, en niemand. En waarom ben je er nu helemáál nooit meer ;9
* Knetter verzoekjes doet gaanquote:
Te verslavendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat jongen je wil niet weten ! drama alles !
ik moest gewoon een normaal mensen leven ritme aanhouden alles ! the horror !
Ja ik weet.. maar leven allesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te verslavend?
Je dagpostgemiddelde is een lachertje
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja ik weet.. maar leven alles
gaat wel weer veranderen hoor
ik ga weer knettertijden krijgenen als het dan hier gezellig is met leuke mensjes dan is ik er ook wel weer hoor
trustquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef robdriessen het volgende:
1 uur. Kinderbedtijd. Trusten, jongens, meisjes en Sint
Ik snap de hint alweer jonguh.. ik kom en jij gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef robdriessen het volgende:
1 uur. Kinderbedtijd. Trusten, jongens, meisjes en Sint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |