dat dit kanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Mijn laptop is te traag, ik ga steeds door het slotje heen
Kinky SMquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Mijn laptop is te traag, ik ga steeds door het slotje heen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
twitter:caricevhouten twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 21:08:14We got a winner #tvk #vajen reageer retweet
Maar ik kan morgen helemaal niet!quote:
Maar ze gaat later wel sterallures krijgen, zeker als ze nu al zo stellig is dat ze die niet gaat krijgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Suze heeft gewoon een geweldige uitstraling
Dat mag hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Harembroeken bedoel je? die zitten best lekker hoor
Ja joggingsbroeken ook, maar jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeker niet en zoiets heeft zij aan. Lijkt me echt rot zitten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]maar niet als spijkerbroek denk ik.
Ze heeft een heel lief gezichtje...quote:
kudt voor jequote:
Das der neefquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:07 schreef Injetta het volgende:
Is die krullenbol vader?? Leuk ding ook...
In de zomer draag ik ze wel hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja joggingsbroeken ook, maar jaDragen is een tweede.
Nee, maar van die stoffen welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]maar niet als spijkerbroek denk ik.
Ik heb zo'n katoenen achtige van de h&m. Echt goddelijk voor op vakantiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeker niet en zoiets heeft zij aan. Lijkt me echt rot zitten.
Het lijkt me niets, net of je in je broek hebt gepoeptquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n katoenen achtige van de h&m. Echt goddelijk voor op vakantie
Ik draag hem ook niet, al betaal je bijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me niets, net of je in je broek hebt gepoept
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
Martijn is fan van World of Warcraft? Hij roept telkens wow uit het niets.
Das best apart jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Pheno het volgende:
Voor een schaap drukken ze wel, maar voor iets echt origineels niet?
Nu zeggen ze natuurlijk dat het jammer is dat ze niet gedrukt hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
echt onbegrijpelijk dat ze niet gedrukt hebben
onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Pheno het volgende:
Voor een schaap drukken ze wel, maar voor iets echt origineels niet?
Whitney in haar graf?quote:
Mijn vriend vind de broek ook verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me niets, net of je in je broek hebt gepoept
Snap jij dat nou? Idioot.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
Lovende commentaren, maar drukken ho maar ....
Laatste volgens mij dit. Totaal 80 of 90 audities.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel auditie uitzendingen krijgen we nog?
Ik denk een stuk of 20...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Zo bruin als de poeperd van zwarte piet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
Er komt echt alleen bullshit uit Marco's mond he?
Volgende week de laatstequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Alles moet spatzuiver zijn, ja dat waren alle kandidaatjes die door zijn gegaan ook tenslotte
Marco zit zelf aan sleeptouw van John Ewbank, bij alles wat hij zegt moet hij eerst met John bellen, maar nu zit hij zonder oortje, dus moet hij zelf spreken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
Er komt echt alleen bullshit uit Marco's mond he?
Shaun the Sheep was een zuiver schaap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Alles moet spatzuiver zijn, ja dat waren alle kandidaatjes die door zijn gegaan ook tenslotte
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
ZING dan iets van Barry White oliebol.
Ik wilde net sluitenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef Pheno het volgende:
Je mag de kauwgom onder de schoenen van Barry White nog niet wegkrabben gek.
Dat doe je met opzetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net sluiten![]()
Ik verlang zo naar de gewone VOH
Nu al ja? Het is net klaar!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet ie meedoen met Oh oh Cherso?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
Een volkomen verkeerde attitude, ervan dromen een ster te zijn. Je droom moet zanger zijn, de rest komt pas veel later, dus oefen eerst maar eens op het zingen.
Nou ja niet perse, maar dit vind ik echt niksquote:
dat duurt nog wel een tijdjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een promo voor een programma waar ze een vriendin voor sterretje gaan zoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien moet ie meedoen met Oh oh Cherso?
HgT?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
September weer.
Maar eerst nog HgT.
Klopt, die gast was v/d week bij Koffietijd. Best aardige kerel maar zo plat als een haring.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zag laatst een promo voor een programma waar ze een vriendin voor sterretje gaan zoeken![]()
Gepresenteerd door Bridgetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zag laatst een promo voor een programma waar ze een vriendin voor sterretje gaan zoeken![]()
ik twijfel nog of ik HgT ga kijken, ik vind dat programma te veel vervuild. Te veel jeugdige zangers/breakdancers. Dit is precies waarom Voice Kids zo geweldig is, alle kandidaten zijn kind, dus moet er uiteindelijk toch op kwaliteit gewonnen worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
September weer.
Maar eerst nog HgT.
Ik ga zeker kijken, want: Danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik HgT ga kijken, ik vind dat programma te veel vervuild. Te veel jeugdige zangers/breakdancers. Dit is precies waarom Voice Kids zo geweldig is, alle kandidaten zijn kind, dus moet er uiteindelijk toch op kwaliteit gewonnen worden.
Het leuke vind ik is dat er ook heel andere acts voorbijkomen, goochelaars, circusartiesten, al heb je wel gelijk dat er een beetje veel zangers en dansers in zitten, dat mag wel ietsje minder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik HgT ga kijken, ik vind dat programma te veel vervuild. Te veel jeugdige zangers/breakdancers. Dit is precies waarom Voice Kids zo geweldig is, alle kandidaten zijn kind, dus moet er uiteindelijk toch op kwaliteit gewonnen worden.
Toch nog een horrorwinter. EN het begon net te dooien.quote:
Precies, daar zijn andere programma's voorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leuke vind ik is dat er ook heel andere acts voorbijkomen, goochelaars, circusartiesten, al heb je wel gelijk dat er een beetje veel zangers en dansers in zitten, dat mag wel ietsje minder.
Das dan weer minder. Die sterretje kun je best mee lachen volgens mij. Hij is alleen totaal niet aantrekkelijkquote:
Whehe, ja zij als Haagse natuurlijk uitgekozen persoonquote:
Ben stiekem best benieuwd wat voor types daar op afkomenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
gewone zangers zouden geweerd moeten worden, maar de kleindochter van Tineke zou prima in HgT passen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leuke vind ik is dat er ook heel andere acts voorbijkomen, goochelaars, circusartiesten, al heb je wel gelijk dat er een beetje veel zangers en dansers in zitten, dat mag wel ietsje minder.
De grootste hit van de afgelopen 2 jaar en 2 maandenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:24 schreef Pheno het volgende:
Hoe weten ze dat Wicked de grootste hit is van dit decennium? Het is nog lang niet voorbij
Dat was het ook niet bij Ben Saunders, of die van vorig seizoen, die naam die ik niet uit wil spreken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Het was toch niet goed genoeg om na 1 zin al te draaien?
Types die op tv willen komenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben stiekem best benieuwd wat voor types daar op afkomen
En zonder Isabelle!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet ik![]()
TUDB 2012 #1 Waar we vooral Shaker gaan missen
No Tissuebellequote:
Nee dat is echt een boerenlul zonder manieren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zullen het niet voor Sterretje doen. daar is werkelijk niks aantrekkelijk aan
So truequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zullen het niet voor Sterretje doen. daar is werkelijk niks aantrekkelijk aan
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:25 schreef Pheno het volgende:
dude: Let's do this
Wendy: ben je er klaar voor?
Ja meid, dat zegt ie net.
Ik zie nu, naast N&S, dat het best meevalt.quote:
Hij kan beter meedoen, hij heeft het karakter van een kind.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die was ook leuk
Shaker wordt jurylid in Junior Dance
Ik dacht eerst dat het een terugblik was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef Pheno het volgende:
Wat raar btw, eerst zeggen voor wie ze kiest en dan de auditie doen? Is ze soms minder John? Waarom?
heel vreemd jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef Pheno het volgende:
Wat raar btw, eerst zeggen voor wie ze kiest en dan de auditie doen? Is ze soms minder John? Waarom?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan beter meedoen, hij heeft het karakter van een kind.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die was ook leuk
Shaker wordt jurylid in Junior Dance
vreemd idd, ik dacht al dat ik wat gemist hadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
er worden nog even snel wat audities er doorheen gerost.
Dat deden ze ook zo met de volwassenversiesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
er worden nog even snel wat audities doorheen gerost.
Lol dat weet ik niet eens meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat deden ze ook zo met de volwassenversies
Nou!quote:
maar zo snel kunnen ze toch niet hermonterenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
Doei.. ik zap snel weg.. ik wil niet Wendy als moordvrouw zien..![]()
Als ze Romy nou 5 keer minder Leipe Shizzle en Spotlights hadden laten zeggen hadden er weer 2 kinderen bij gekuntquote:
over 9 minuten Pownewsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
Doei.. ik zap snel weg.. ik wil niet Wendy als moordvrouw zien..![]()
Romyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als ze Romy nou 5 keer minder Leipe Shizzle en Spotlights hadden laten zeggen hadden er weer 2 kinderen bij gekunt
Romy is lievvvvquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als ze Romy nou 5 keer minder Leipe Shizzle en Spotlights hadden laten zeggen hadden er weer 2 kinderen bij gekunt
ik wacht op Pownewsquote:
Welk? Ik zag vooral Wendy heel 'geconcentreerd' en serieus kijken, en daarna heel dramatisch in slow motion doen alsof ze in slow motion rendequote:
Dat die gast zijn wapen moest laten vallen, Wendy gewoon de andere kant op kijktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Welk? Ik zag vooral Wendy heel 'geconcentreerd' en serieus kijken, en daarna heel dramatisch in slow motion doen alsof ze in slow motion rende
Als ik niet ga carnavallen denk ik wel dat ik het ga kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
wie kijkt er morgen Nick tegen Simon ?
ik onder voorbehoud, ik beslis meestal pas op het laatste moment wat ik in het weekend doe
Ik kijk het alleen als er ECHT niets anders is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
ik onder voorbehoud, ik beslis meestal pas op het laatste moment wat ik in het weekend doe
Misschien. Ligt eraan hoe ver ik ben met mijn huiswerk (quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Áls TVK was afgelast vanavond had ik niet eens thuis geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen als er ECHT niets anders is.
Oh ja.. er gebeurt hier zo veel stoms dat t me niet eens meer opvalt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat die gast zijn wapen moest laten vallen, Wendy gewoon de andere kant op kijkten die gast een speelgoed vis vast bleek te hebben
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Clauw het volgende:
Vajen heeft echt een geweldige auditie gedaan bij The Voice Kids! Heb haar gezien in Mary Poppins & Droomvlucht echt een toppertje.
Hier live bij Omroep Brabant, ook zo mooi gezongen:
Zij is goedquote:
In Full House? Daar zat toch alleen die tweeling in van Joey, qua kleine jongetjes?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:42 schreef DjinN het volgende:
Blij kutjongHij doet me denken aan zo'n menneke uit de serie Full House. Kan alleen niet meer op de naam komen. Maar dat menneke was altijd aan het tapdansen en zingen
Ja, maar Michelle had ook een klasgenootje. Zo'n blond menneke met een brilletje. Die was altijd aan het tapdansen en aan het zingenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In Full House? Daar zat toch alleen die tweeling in van Joey, qua kleine jongetjes?
Ohhhhh Full housequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar Michelle had ook een klasgenootje. Zo'n blond menneke met een brilletje. Die was altijd aan het tapdansen en aan het zingen
Dit is Vajen:quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Was dit nu Vajen? Ik vond het niks, het moet vast een andere meisje geweest zijn wat ik hoorde...
quote:1. Zendé – Here I Am
2. Channah – Mercy
3. Bente – Lost
4. Melissa – Jar Of Hearts
5. Vinchenzo – You Give Me Something
6. Aïsha – Listen
7. Dave – Geef Mij Je Angst
8. Pim – Love You More
9. Vajèn – The Climb
10. Lieke – Bottles
11. Zoë – If I Ain’t Got You
12. Fabiënne – The A Team
Ja, ik vind jou niet leuk... Ik moest werken, anders was ze van mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef roos85 het volgende:
mijn adoptiekindje![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)he_Voice_Kids__.html
Waardeloos. "Mijn" kindjes staan er niet op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:37 schreef iBenny het volgende:
Vanaf morgen kun je ook een album kopen met een aantal studio-opnamen van de audities.
[ afbeelding ]
Met de liedjes:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |